Olen itse joutunut, peräti kahdesti. Kerran olin muutenkin muuttamassa opiskelujen perässä ONNEKSI, joten vihulaiset jäivät taakse tai niin minä luulin.
Uudessa kaupungissa oli eri porukkaa, jotka olivat kavereita joidenkin hirveiden tyyppien kanssa, joita olin joutunut sietämään vuosia sitten opiskelija-asuntolassa (joista puolestaan ainakin yksi on ollut erään kaveripiiriini kuuluneen toisen mimmin työkaverina! En tiedä mitä hän on minusta sanonut!).
Alkoi junailtu mustasukkaisuus-draama-kuvio, jossa minua alettiin syyttää kaikesta mahdollisesta, mukaan lukien mustasukkaisen naisen kiusaamisesta. Sanoin asiasta hänen miesystävälleen, joka on pyytänyt anteeksi lukuisia kertoja ja yrittänyt puhua järkeä naisystävälleen. Pelkään, että miesystävä ei silti ymmärrä tilanteen täyttä skaalaa. Nainen ja hänen ystävänsä tulivat häiriköimään ovelle, juoruilivat vuorotellen minusta naapurille, uskottelivat samoille naapureille (JA ihmisille, jotka olivat sattumoisin sekä minun että sen naisen kaveripiirissä) että olen seonnut huumeidenkäytöstä (oikeasti olin vain ottanut kipulääkkeitä muutaman kerran), listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Tilannetta pahensi eräs mimmi, joka teeskenteli ystävää, kun uskouduin kohtaamastani joukkokiusaamisesta. Hän oli kerran luonani onkinut facebook-tunnukset ja minun tililläni minun nimissäni solvannut tätä mustasukkaista naista ja hänen kavereitaan sekä näitä asuntolassa kohtaamiani hirviöitä (joista siis osa oli tämän naisen kavereita!). Kun p---amyrsky oli asetettu, hän loggautui ulos ja sain tietää itse junaillusta draamasta vasta noin viikko myöhemmin, kun kaveripiiristä yhä harvempi halusi enää olla minun kanssani tekemisissä. Minulta kesti aikaa tajuta kuka oikeasti oli tämän takana.
Aina välillä myöhään kotiin kävellessä en voinut olla huomaamatta silmäkulmasta, että minua seuraili tuon tuosta hämärän oloisia tyyppejä. Osa heistä oli jopa epäilyttävän samannäköisiä (!!!) joidenkin sekonaisen kaverien kanssa, jotka olin nähnyt aikaa sitten kyseisissä kotibileissä, joista mustasukkaisuusdraama oli lähtenyt.
Välillä huomaan kuinka jossain lähellä joku auto hidastaa ja jää päivystämään, kun olen kävellyt ohi.
Koen vaikeaksi uskoa, että kaikki johtuisi vaan siitä, että yhden miesystävä tuli kerran puhumaan sivuun pari minuuttia ja kysyi vain jostain kouluasioista. Tämän takana on jotain pahempaa. Olen päätynyt lopputulokseen, että koko jutun ovat junailleet monet kyseisen mustasukkaisen sekopään kaverit, jotka haluavat pikkumaista kostoa minua vastaan koska olen antanut heidän kuulla kunniansa. En tiedä kuka heistä on varsinainen takapiru ja ketkä ovat menneet mukaan vain rahasta tai huvikseen, mutta monenmoita sairasta peliä ihmiset voivatkin harrastaa.
Kukaan muu joutunut vaihtamaan kaupunkia joukkovainon takia?
18
1324
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tätä samaa tuubaa onko noin tylsää ettet muuta keksi
- Anonyymi00018
satanistit tuota tekee valtion joukkovaino-virastojen johtamina eli vapaamuurarien jne?
- Anonyymi
Harmillista, että sinulla tällä hetkellä noin kehnoja ihmissuhteita. Ootko ajatellut vaihtaa kuvioita aloittamalla jonkun uuden harrastuksen, jossa tutustuisit täysin uusiin kavereihin? Koripallo, harrastajateatteri, työväenopiston kurssi tms. Vaikuttaa, että olemisesi on tällä hetkellä aika ahdasta ja sitten pyörittelet mielessäsi näitä vainooja ja he sillä tavalla saavat valtaa sinuun..
Joskus tekee hyvää uudistaa arkeaan, jos jaksaa. Sometauko on myös monilla vähentänyt kuormitusta.
Kokeilehan.- Anonyymi
Kyseisen neidin "vaino" alkoi työväenopiston kursseilta. Jankannut vuosia eri kaupunkien palstoilla miten sieltä ja usealta eri paikkakunnalta ovat tyypit "jengistalkkaus"-salaliitossa häntä vastaan.
- Anonyymi
Ettei oma draamanlietsoilusi olisi vain räjähtänyt naamalle ja nyt vika on kaikissa muissa eikä sinussa kun muut eivät menneet siihen vipuun??? VOI ELÄMÄ anna mun kaikki kestää!
- Anonyymi
Ne ovat kommunisteja!
- Anonyymi
Pahempaa! Ne ovat KRISTITTYJÄ KOMMUNISTEJA!
- Anonyymi
Voi olla että joudun vaihtamaan kaupunkia.😓 Olen vainonnut joukoittain ihmisiä eikä loppua näy. Olen suorastaan kyltymätön vainoaja, olen käynyt lähes kaikki läpi, nyt vainoan jo naapurin pulu parvea. Pelkään myös hiemat henkeni puolesta kun en saa rauhassa vainota. Naapurin raggari hivautti jo kerran turpaan, vaikka en ollut kerennyt vainoamaan kuin vasta kaksi viikkoa. Häntä en kyllä enään vainoa, olkoon sitten rauhassa koska on niin agressiivinen. Taidan hypätä neuvostoliittoon missä on otollisemmat vainous perinteet. Pitäkää tunkkinne senkin tyhmä kaupunki!!!
- Anonyymi
Hei, nyt löysin sinusta kumppanin. Olen jo muutaman viikon vainonnut ihan urakalla puluparvea, joka tuppaa pihaan pikkulintujen syöttöpaikalle. Helevetin sitkeitä ovat, eivät meinaa millään luovuttaa. Niinpä, vainoaminen jatkuu ja yritän keksiä kovempia keinoja, kun kattilankansien yhteen paukuttaminen. Motonetistä muovikuula-ase seuraavaksi. Putookohan pulu sillä?
- Anonyymi
Tämän ketjun viestien perusteella, ja jo monta vuotta sitten muista syistä, hävettää olla jämsäläinen. Helppo uskoa nuo auton hidastelut ja suoranainen kiusaaminen.
Aloittajalle sydämellinen ohje: kannattaa muuttaa pois, olet ansainnut ympärillesi fiksumpia ihmisiä kuin näitä paikallisia keskustelupalstalla räksyttäjiä.- Anonyymi
Tai sitten aloittaja on harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallistun tälle kantille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko otettu huomioon mahdollinen houmerseksuaalisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko otettu huomioon mahdollinen houmerseksuaalisuus?
Sun dieetti koostuu kaljasta, kokiksesta, alkoholista ja sipseistä. Selvästi. On sisältö sen mukaista.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Sun dieetti koostuu kaljasta, kokiksesta, alkoholista ja sipseistä. Selvästi. On sisältö sen mukaista.
Ja sinä rapamaha puret munkkia
- Anonyymi
Jämsässä on aina ollut kummaa erottelua mutta nyt on taas kummaa löysyttelyä että sillai !!
- Anonyymi00020
Ja munkin purijoita
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja munkin purijoita
Uuh!💕💕 Kukaan muu ei osaa purra munkkejani yhtä hyvin kuin tämä munkinhokija, kun ei vaan menis muittenkin naisten tietoon! Maiskis ja namskis kaniseni!🐇🐇
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789