Psykiatri on lukenut psykologiaa eli saatanan oppia. Lisäksi hallussa on farmakologia eli noituuden oppi. Mitä muuta siinä on tuloksena kuin saatanan pappi!
Psykiatri=saatanan pappi
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on sadisti luonnostaan, mikäs sen parempi itselleen koska kukaan ei ole uhreja puolustelemassa. Ja jos uhri saakin pidettyä puolensa ja pääsee eroon hirviöstä, se vain katoaa seuraavien kimppuun, mitään vastuuta mielivaltayrityksestään ottamatta.
- Anonyymi
Farmakologian sijasta suurin osa psykiatrian hoitomentelmistä perustuu harhaisille kuvitelmille hoidon tehosta. Noituutta siinä on korkeintaan se, että niihin uskotaan massiivisen vuosikymmeniä kestäneen aivopesun seurauksena. Suurin osa lääkehoidosta ja psykoterapiasta on meta-analyysien mukaan tehottomia melkein kaikkii mielenterveysongelmiin ja mielisairauksiin. Esimerkiksi SDM eli efektikoko (toisin sanoen lääkkeen teho) on 0.2 pieni, 0.5 keskimääräinen ja 0.8 suuri. Lääkkeiden vaste on keskimäärin 0.34 psykoterapialle ja 0.36 lääkkeille eli kaikkien hoitomentelmien vaste on heikko. Vaikempien mielisairauksien kuten skitsofrenian hoidossa vaste on 0.38, masennukse ja ahdistushäiriöiden 0.34-.041. ADHDn hoidossa käytettyjen lääkkeden SDM oli 0.45, tosin vaihtelu tutkimusten välillä oli suuri ja näytön taso heikkoa.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/wps.20941 - Anonyymi
Kyllä näin
- Anonyymi
Psyykenlääkkeiden haittavaikutukset ja vieroitusoireet eivät ole tästä maailmasta.
- Anonyymi
-Kaikki lääkkeet on aivan toimimattomia (adhs, särky, uni)
-Psykiatria ei sisällä mitään ymmärrystä mielen sairauksista ja niihin liittyvästä psykologiasta.
Lääkkeet tällä saralla auttaa pitämään ongelmaa paremmin kontrollissa, ja vakiinnuttamaan terveempää mielentilaa. Se on niiden idea, ja lääkitystä yritetään saamaan kullekin kohdalleen, jos ei vaste tyydytä. Käytetävä myös jatkossa, vaikka jo on paremmassa kunnossa, kunnes sitten ei enää tavitse. Ominkin päin voi selvitä, mutta se ei ana ole varmaa, ja aiheuttaa enemmän kärsimystä ja haittaa, ja on verrannollinen, kun ei käyttäisi kipuun särkylääkettä. Tietääkseni masennuslääkkeiden hyödyt on asetettu kyseenalaiseksi masennuksen hoidossa. Mutta ei bi-polaarisen kohdalla. Ja sitten on muut ongelmat, ja ei kukaan kiistä esim. rauhoittavien toimivuutta. Psykoosipuolen ongelmille on myös omat lääkkeensä, eikä niitä ole kyseenalaistettu, vaikka alkuunsa, jos se on päihteiden aiheuttamaa, tarvii unta, nesteytystä, selkiytymistä, ja sitä aikaa vietetään tarvittaessa suljetulla.
Kun lukee psykiatrista kirjallisuutta (luin hoitoalan sellaista) niin kyllä sillä on oma järkensä, sen vain ollen vaativaa. Jos ei ole sellaista kirjaa lukenut, niin ei voi ymmärtää, miten psykiatria toimii. Psykologian puolella on kliininen psykologia ja erilaisia psykoterapioita, ja samaten, ongelma on vaativuudessa, ja voi olla, ettei henkilön ÄO ja asenne yleensä riitä parhaisiin tuloksiin, ja mihin ammattilainen pystyy, ei sekään ole selvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289