Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani.

“Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset paperit joita esittelet "sensein" papereina jota ei ole olemassakaan?
Ilmiselvästi edesmenneen henkilön paperit, koska hän ei niitä itse enää tarvitse”.

Onko viisaampaa kuin Kainuun korvessa siitetty Pattayan Savon Eedenissä haaveilluusioelämää elävä Urosnaaras?

Se on nyt sitten Pattaya aukaistu ja …. no laulavien kassojen tarinaa saanemme lukea.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aijaa sitten vaikka ID kuten Asiantravel teki..
      Aha... et voi vai... ok.

• Anonyymi

Miksi oi miksi et kykene aijaamaan kuvaa kuksasta Chiang Maissa?

• Räps ja tervetuloa tänne Chiang Maihin, myös anoidiootti tervetullut.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Räps ja tervetuloa tänne Chiang Maihin, myös anoidiootti tervetullut.

Pari pointtia.

1.) Chiang Maissa et ole.

2.) Tuolla "räps" -jutulla olet tehnyt itsestäsi säälittävän senssukan. Pakoilet ihmisiä - joille olet ilman syytä päätäsi törkeästi aukonut - sillä varjolla, että et näitä tapaa ennen kuin Kymppi on sinulle jotkut kuvat esitellyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Pari pointtia.

1.) Chiang Maissa et ole.

2.) Tuolla "räps" -jutulla olet tehnyt itsestäsi säälittävän senssukan. Pakoilet ihmisiä - joille olet ilman syytä päätäsi törkeästi aukonut - sillä varjolla, että et näitä tapaa ennen kuin Kymppi on sinulle jotkut kuvat esitellyt.

Mikä säälittävää ja mikä ei, siitä kukin voi tehdä omat päätelmänsä.

Minun päätelmäni sinusta on että olet idiootti ja perustelen kantani seuraavasti:

Sinä koet minun olevan "Edesmennyt" ja että minua ei ole olemassa, mutta kuitenkin kirjoitat minulle ja vaihdat sanaa minun kanssani.

• Anonyymi

Olen sanonut sanoja sulla riittää Tappolistaa myöden mutta ei miestä esittämäsi vedon taakse.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut sanoja sulla riittää Tappolistaa myöden mutta ei miestä esittämäsi vedon taakse.
        S

Kuunnellaanpas vielä kerran ne sinun vedonlyöntisi säännöt, kun en enää muista niitä?

Sen muistan että pyysit nähtäväksi varpaat uima-altaalla. Laitoin siitä parikin kuvaa. Laitoin myös altaan rakennuksesta kuvia.

Sen muistan että ihmettelit kahta erilaista ritilää altaan reunalla ja pyysit kuvaa jossa ne molemmat näkyy. Laitoin sinulle sellaisen. Siinä kohtaa mistä mennään altaaseen on tihempi ritilä jotta sen päällä voi kävellä ilman että se tuntuu ikävältä.

Sen muistan että pyysit Ducatista kuvaa. Laitoin siitä kuvan jossa satulan päällä passini. Kuvattu imin edessä Buriramissa. Kuvasin myös Kawan passini kera.

Laitoin pojasta kuvan turvaistuimessa sekä mebassa että Fortunerissa, jälkimmäinen kuva oli altaan reunalla, josta vaimoni kysyi meinaatko hukuttaa meidän pojan.

Perhekuvan laitoin Chiang Maista kyltin alla kuten lupasin. Laitoin kuvan talon sähköportista kuten lupasin.

Muistan myös laittaneeni lukuisia viestilappuja auton kojetaululle ja penkille passin kera.

Olen laittanut myös kuvat omasta ja vaimon tabien baaneista passien kera, kuvan thai ja suomiajokorteista Thaimaan maisemissa, rokotetodistukset passien kera, Thai -ID- kortista parikin kuvaa, lukemattomia kuittikuvia sekä lukemattomia maisemakuvia.

Olen myös laittanut tyttärestäni useita kuvia kuten myös vaimostani.

Aina olet luvannut että "sitten kun se ja se kuva tulee niin sitten saa tulla tapaamaan sinua Chiang Maihin"

Sinulta emme ole nähneet kaikkina näinä vuosina yhtäkään omaa tuoretta kuvaa mistäänpäin Thaimaata. Ei yhtäkään.

Sitten aloitat kummalliset lisävaatimukset "vetoosi" RÄPS RÄPS- mies.
        Kuule kun ketään ei ensinnäkään kiinnosta tavata satuolentoa joka todellakaan ei ole Chiang Maissa eikä muuallakaan Thaimaassa.

Kuten tuhat kertaa todettu, jos sinä pääsisit kerrankin Thaimaahan, niin tämä palsta olisi täppösen täynnä kuviasi ja postittaisit joka ikisen kuitin tänne, omat ja roskiksesta löydetyt. Mutta niitä ei ole täällä niitä kuviasi.

Olen myös luvannut laittaa heti sensuroimattoman perhepotretin alhaalta kun näen yhdenkin kuvasi Chiang Maista. Saa olla Phuketistakin. "Veto" ei toimi siten että toinen kyselee aina vaan lisää kuvia kuvan perään muttei itse toimita yhtäkään.

Koetahan pyristellä pikkuhiljaa pakkoajatuksistasi ja pakkomielteistäsi eroon ja katso mieluummin vaikka telkkaria.

T 2010

PS: Olen koneella nyt normaalia enemmän syystä että pistän tässä etätyönä remontteja käyntiin Suomessa ja sovin asioista ja aikatauluista vuokralaisten sekä remppaporukan kanssa. (kerroin tämän siksi koska seuraavaksi olisit sanonut minun asuvan täällä. Täällä palstalla ei asu kuin sinä ja isäntäsi Lordi laardituhnu Hua Hinista)

Tuhnu siivonnut peloissaan puhekieltään sen jälkeen kun hölmöyksissään paljasti nimensä. Hän on ulkoistanut törkyjutut sinulle pitkälti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuunnellaanpas vielä kerran ne sinun vedonlyöntisi säännöt, kun en enää muista niitä?

Sen muistan että pyysit nähtäväksi varpaat uima-altaalla. Laitoin siitä parikin kuvaa. Laitoin myös altaan rakennuksesta kuvia.

Sen muistan että ihmettelit kahta erilaista ritilää altaan reunalla ja pyysit kuvaa jossa ne molemmat näkyy. Laitoin sinulle sellaisen. Siinä kohtaa mistä mennään altaaseen on tihempi ritilä jotta sen päällä voi kävellä ilman että se tuntuu ikävältä.

Sen muistan että pyysit Ducatista kuvaa. Laitoin siitä kuvan jossa satulan päällä passini. Kuvattu imin edessä Buriramissa. Kuvasin myös Kawan passini kera.

Laitoin pojasta kuvan turvaistuimessa sekä mebassa että Fortunerissa, jälkimmäinen kuva oli altaan reunalla, josta vaimoni kysyi meinaatko hukuttaa meidän pojan.

Perhekuvan laitoin Chiang Maista kyltin alla kuten lupasin. Laitoin kuvan talon sähköportista kuten lupasin.

Muistan myös laittaneeni lukuisia viestilappuja auton kojetaululle ja penkille passin kera.

Olen laittanut myös kuvat omasta ja vaimon tabien baaneista passien kera, kuvan thai ja suomiajokorteista Thaimaan maisemissa, rokotetodistukset passien kera, Thai -ID- kortista parikin kuvaa, lukemattomia kuittikuvia sekä lukemattomia maisemakuvia.

Olen myös laittanut tyttärestäni useita kuvia kuten myös vaimostani.

Aina olet luvannut että "sitten kun se ja se kuva tulee niin sitten saa tulla tapaamaan sinua Chiang Maihin"

Sinulta emme ole nähneet kaikkina näinä vuosina yhtäkään omaa tuoretta kuvaa mistäänpäin Thaimaata. Ei yhtäkään.

Sitten aloitat kummalliset lisävaatimukset "vetoosi" RÄPS RÄPS- mies.
        Kuule kun ketään ei ensinnäkään kiinnosta tavata satuolentoa joka todellakaan ei ole Chiang Maissa eikä muuallakaan Thaimaassa.

Kuten tuhat kertaa todettu, jos sinä pääsisit kerrankin Thaimaahan, niin tämä palsta olisi täppösen täynnä kuviasi ja postittaisit joka ikisen kuitin tänne, omat ja roskiksesta löydetyt. Mutta niitä ei ole täällä niitä kuviasi.

Olen myös luvannut laittaa heti sensuroimattoman perhepotretin alhaalta kun näen yhdenkin kuvasi Chiang Maista. Saa olla Phuketistakin. "Veto" ei toimi siten että toinen kyselee aina vaan lisää kuvia kuvan perään muttei itse toimita yhtäkään.

Koetahan pyristellä pikkuhiljaa pakkoajatuksistasi ja pakkomielteistäsi eroon ja katso mieluummin vaikka telkkaria.

T 2010

PS: Olen koneella nyt normaalia enemmän syystä että pistän tässä etätyönä remontteja käyntiin Suomessa ja sovin asioista ja aikatauluista vuokralaisten sekä remppaporukan kanssa. (kerroin tämän siksi koska seuraavaksi olisit sanonut minun asuvan täällä. Täällä palstalla ei asu kuin sinä ja isäntäsi Lordi laardituhnu Hua Hinista)

Tuhnu siivonnut peloissaan puhekieltään sen jälkeen kun hölmöyksissään paljasti nimensä. Hän on ulkoistanut törkyjutut sinulle pitkälti.

Olet esittänyt vedonlyöntisi arvoltaan 20.000 euroa kolmen kaverisi kanssa kloonisi 44:n asiamiehenäsi käyden jopa täällä Chiang Maissa shekkisi kanssa.
        Hyväksyin vetosi ehdolla että esität uskottavuutesi haavenaisesi kanssa piiöahduksesta vuonna 2018 junttilassa juhannuksena.
        Selittelysi aiheesta oli naisen passin laitetun roskiin ja esitit oman passisi leiman syksyltä joka oli vuodelta 2019.
        Tämän jälkeen olet haaveilluusioinut Eedenistäsi, jolloin sanoin että osoita uskottavuutesi Eedenistäsi, johon et ole kyennyt.
        Muihin kuviisi en ota kantaa, ne eivät liity asiaan.
        Vetosi esitit tarkoituksellasi päästä tapaamaan minua ja tarkistaa henkilöllisyyteni.
        Tilanne on edelleen sama, et kykene, joten jatka sanailuasi internetkovis.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Olet esittänyt vedonlyöntisi arvoltaan 20.000 euroa kolmen kaverisi kanssa kloonisi 44:n asiamiehenäsi käyden jopa täällä Chiang Maissa shekkisi kanssa.
        Hyväksyin vetosi ehdolla että esität uskottavuutesi haavenaisesi kanssa piiöahduksesta vuonna 2018 junttilassa juhannuksena.
        Selittelysi aiheesta oli naisen passin laitetun roskiin ja esitit oman passisi leiman syksyltä joka oli vuodelta 2019.
        Tämän jälkeen olet haaveilluusioinut Eedenistäsi, jolloin sanoin että osoita uskottavuutesi Eedenistäsi, johon et ole kyennyt.
        Muihin kuviisi en ota kantaa, ne eivät liity asiaan.
        Vetosi esitit tarkoituksellasi päästä tapaamaan minua ja tarkistaa henkilöllisyyteni.
        Tilanne on edelleen sama, et kykene, joten jatka sanailuasi internetkovis.

On sinulla erikoinen muisti muuttuvien tarinoiden lisäksi.

Ensinnäkin se oli vuosi 2017. Tiedän sen varsin hyvin koska vihkisormuksessani on kyseinen vuosi. Meillä kun oli häät sekä Suomessa että Thaimaassa, ja joo vaimo oli tiineenä silloin.

Esitin leimani pyytämältäsi vuodelta 2017 sekä toukokuulta että joulukuulta. Voin toki laittaa ne uudelleen. Se on totta että vaimoni vanhaa passia ei ole olemassakaan enää.

Eli se senseistä ja sensein tapaamisoikeuksista RÄPS RÄPS vaan. Kuksasi viihtyy kummallisesti vain Helkama- uunissa ja Helsingissä, vaan ei Thaimaassa koskaan.

T 2010

PS: 44 on Thaimaassa paraikaa. Tulee vielä käymään kylässä ennen paluutaan Suomeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin se oli vuosi 2017. Tiedän sen varsin hyvin koska vihkisormuksessani on kyseinen vuosi. Meillä kun oli häät sekä Suomessa että Thaimaassa, ja joo vaimo oli tiineenä silloin.

Esitin leimani pyytämältäsi vuodelta 2017 sekä toukokuulta että joulukuulta. Voin toki laittaa ne uudelleen. Se on totta että vaimoni vanhaa passia ei ole olemassakaan enää.

Eli se senseistä ja sensein tapaamisoikeuksista RÄPS RÄPS vaan. Kuksasi viihtyy kummallisesti vain Helkama- uunissa ja Helsingissä, vaan ei Thaimaassa koskaan.

T 2010

PS: 44 on Thaimaassa paraikaa. Tulee vielä käymään kylässä ennen paluutaan Suomeen.

Kuksakuva ei liity esittämääsi vetoon.
        Voipi olla vuosi 2017 joten siitähän voit laskea minkä ikäinen internetimuroitu haaveilluusiolapsesi on tänään.
        Sinun kotipihallasi ei ole väittämääsi uima-allasta eikä sen taustalla tolpppien nokassa 450 neliöstä mökkiä.
        Kuten sanottu, sanoja sulla on paljon.
        Teeppä nyt niitä remonttisuunnitelmia internetin välityksellä, olet ensimmäinen "Rakennusmestari" varmasti ammattikunnassamme joka on ostanut kerrostalon, suunnittelee rempat ja mitä ilmeisimmin järjesteleemin rempat käymättä pelipaikalla hinnan ollessa piipahdukselle karkkirahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Toukokuussa ja joulukuussa juhannuspiipahdus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toukokuussa ja joulukuussa juhannuspiipahdus?

Huomasin vaan että "kumpikin" teistä meni aivan hiljaiseksi kun asiantravel ja 2010 esitteli ravintolakuittejaan ja kuviaan. Ei tullut kommenttia, ei tullut käännöksi muilta kuin noilta herroilta itseltään ja "te kaksi" sanotte olevanne ainoat suomalaiset Thaimaassa joilla on thaivaimot? Taitaa olla juuri niin että "te kaksi" olette ainoat jotka ette ole Thaimaassa ja se ei myöskään ole teidän "kummankaan" lomakohde, vaan pelkkä haave.

Laiffila, Vantaa, töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin vaan että "kumpikin" teistä meni aivan hiljaiseksi kun asiantravel ja 2010 esitteli ravintolakuittejaan ja kuviaan. Ei tullut kommenttia, ei tullut käännöksi muilta kuin noilta herroilta itseltään ja "te kaksi" sanotte olevanne ainoat suomalaiset Thaimaassa joilla on thaivaimot? Taitaa olla juuri niin että "te kaksi" olette ainoat jotka ette ole Thaimaassa ja se ei myöskään ole teidän "kummankaan" lomakohde, vaan pelkkä haave.

Laiffila, Vantaa, töissä

Kolmonen tässä heis ja veis.
        Mukava lukea sinun välihuutelujasi, olet erinomainen hukkapala kommentoimaan sinulle kuulumattomia asioita käsiteltävien asioiden ulkopuolisena.
        Mene eedeniin hyvä mies seuraavalla, oliko se jopa neljäs matka samaan paikkaan, niin saat kokea todellista haaveilluusiota, parempaa kuin se yksi maailmankuulu taikuri esitellyt.
        Raportoi sitten kokemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava lukea sinun välihuutelujasi, olet erinomainen hukkapala kommentoimaan sinulle kuulumattomia asioita käsiteltävien asioiden ulkopuolisena.
        Mene eedeniin hyvä mies seuraavalla, oliko se jopa neljäs matka samaan paikkaan, niin saat kokea todellista haaveilluusiota, parempaa kuin se yksi maailmankuulu taikuri esitellyt.

Selvästi vietät siellä Chiang Maissa tavallista perhearkea rakkaittesi kanssa koko arkiaamuyön suomikaksnelosella. Mulla hauskaa.

Laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, jaahas ja jaahas.
        Aiemmin kai vain "toinen" teistä länkytti epätoivoisesti eedenistä.
        Mutta ja että huh huh huh.
        Nyt teitä on jo "kolme" !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi vietät siellä Chiang Maissa tavallista perhearkea rakkaittesi kanssa koko arkiaamuyön suomikaksnelosella. Mulla hauskaa.

Laiffila

Analyseerataan hieman sinua vaihteen vuoksi.
        Sinä pidät kirjaa toisten ihmisten vuorokausirytmeistä omien päätelmiesi pohjalta päätellen kuka kirjoitta ja koska, teet sitä jatkuvasti kun vaihdat puheenaihetta.
        Sinä olet perheellinen ja aina siteeraat kokemuksiesi pohjaksi naapuria, kavereita, sukulaistesi ammatteja keräten itsellesi viisautta.
        Päätyökalujasi on wiki, google, karttasovellukset ja muut tietolähteet.
        Perheellisenä olet valinnut koko perheellesi alituiseen Pattayan.
        Hehkutat työtäsi joka kirjoituksellasi yöaikaan kuitenkin kommentoiden muiden kirjoitusaikoja.
        Sinun kirjoittamistasi en ole koskaan lukenut mitään matka-aiheista muuta kuin kiivasta selittelyä matkojesi toteutuneisuudesta ja viimeksi että olet varannut perhematkailun kesäksi kysymyksellä aijaatko näytön jonka jälkeen aiheesta vaikenit.
        Tuo tapaus eeden on jo överiä alati muuttuvine uhoamisineen mutta hän tarvitsee kaltaisesi.
        Tosin sinun kirjoittelusi tälle palstalle on oiva mauste osoituksena mistä on kyse, joten lupaan lukea kirjoituksiasi jatkossakin, älä lopeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, jaahas ja jaahas.
        Aiemmin kai vain "toinen" teistä länkytti epätoivoisesti eedenistä.
        Mutta ja että huh huh huh.
        Nyt teitä on jo "kolme" !!!

Nelonen tässä moi moi kaikille tasapuolisesti vaikka asia ei minulle kuulukaaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Analyseerataan hieman sinua vaihteen vuoksi.
        Sinä pidät kirjaa toisten ihmisten vuorokausirytmeistä omien päätelmiesi pohjalta päätellen kuka kirjoitta ja koska, teet sitä jatkuvasti kun vaihdat puheenaihetta.
        Sinä olet perheellinen ja aina siteeraat kokemuksiesi pohjaksi naapuria, kavereita, sukulaistesi ammatteja keräten itsellesi viisautta.
        Päätyökalujasi on wiki, google, karttasovellukset ja muut tietolähteet.
        Perheellisenä olet valinnut koko perheellesi alituiseen Pattayan.
        Hehkutat työtäsi joka kirjoituksellasi yöaikaan kuitenkin kommentoiden muiden kirjoitusaikoja.
        Sinun kirjoittamistasi en ole koskaan lukenut mitään matka-aiheista muuta kuin kiivasta selittelyä matkojesi toteutuneisuudesta ja viimeksi että olet varannut perhematkailun kesäksi kysymyksellä aijaatko näytön jonka jälkeen aiheesta vaikenit.
        Tuo tapaus eeden on jo överiä alati muuttuvine uhoamisineen mutta hän tarvitsee kaltaisesi.
        Tosin sinun kirjoittelusi tälle palstalle on oiva mauste osoituksena mistä on kyse, joten lupaan lukea kirjoituksiasi jatkossakin, älä lopeta.

Matteus 8: 28-34

"28 Kun Jeesus tuli toiselle rannalle Gadaran alueelle, häntä vastaan tuli hautaluolista kaksi pahojen henkien vaivaamaa miestä. Nämä olivat niin väkivaltaisia, ettei kukaan voinut kulkea sitä tietä. 29 He huusivat: "Mitä sinä meistä tahdot, Jumalan Poika? Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?"

30 Jonkin matkan päässä oli suuri sikalauma laitumella. 31 Pahat henget pyysivät Jeesukselta: "Jos ajat meidät pois, niin lähetä meidät sikalaumaan." 32 "Menkää!" Jeesus sanoi. Silloin henget lähtivät miehistä ja menivät sikoihin, ja koko lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

33 Sikopaimenet lähtivät pakoon. He menivät kaupunkiin ja kertoivat, kuinka oli käynyt ja mitä pahojen henkien vaivaamille oli tapahtunut. 34 Silloin kaikki lähtivät kaupungista Jeesusta vastaan. Kun he näkivät hänet, he pyysivät häntä poistumaan siltä seudulta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteus 8: 28-34

"28 Kun Jeesus tuli toiselle rannalle Gadaran alueelle, häntä vastaan tuli hautaluolista kaksi pahojen henkien vaivaamaa miestä. Nämä olivat niin väkivaltaisia, ettei kukaan voinut kulkea sitä tietä. 29 He huusivat: "Mitä sinä meistä tahdot, Jumalan Poika? Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?"

30 Jonkin matkan päässä oli suuri sikalauma laitumella. 31 Pahat henget pyysivät Jeesukselta: "Jos ajat meidät pois, niin lähetä meidät sikalaumaan." 32 "Menkää!" Jeesus sanoi. Silloin henget lähtivät miehistä ja menivät sikoihin, ja koko lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

33 Sikopaimenet lähtivät pakoon. He menivät kaupunkiin ja kertoivat, kuinka oli käynyt ja mitä pahojen henkien vaivaamille oli tapahtunut. 34 Silloin kaikki lähtivät kaupungista Jeesusta vastaan. Kun he näkivät hänet, he pyysivät häntä poistumaan siltä seudulta."

Lieneekö syytä analyseerata... että on tapahtunut jonkinlainen reinkarnaatio?

Ovatko pahat henget noista syyttömistä sioista kumuloituneet yhteen Sika-Amaliaan ja
        Sika-Amalia sittemmin ulostanut veljekset kuin Hitlerin kivekset; NumPalikan ja SenSukan... mutta kuka kumma on nimeltään tämä neljäs riivattu?

Eipä silti ja etteikö Amalian kitkerän katkeraan kuksaan kirvelemään mahtuisi vielä viideskin hiivatun riivaaja; HiiVattu,

Pallomahasaaren asukkaiden mukaan vanhaksi tultuaan kuolleen henki menee järveen, kylpee, luo nahkansa ja muuttuu lapselliseksi lieroksi / lapamadoksi. Järvestä se ui naisen kohtuun ja syntyy uudelleen. Toisaalta kohtuun voi päästä vain jos kohtu on "avattu" eli nainen on kokenut seksuaalista elämää.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Mikä säälittävää ja mikä ei, siitä kukin voi tehdä omat päätelmänsä.

Minun päätelmäni sinusta on että olet idiootti ja perustelen kantani seuraavasti:

Sinä koet minun olevan "Edesmennyt" ja että minua ei ole olemassa, mutta kuitenkin kirjoitat minulle ja vaihdat sanaa minun kanssani.

Kappas vaan Sika-Amalia ei olekaan edesmennyt.
        Senssuna syntynyt uudestaan ollen.
        Röh, röh... khiai !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kappas vaan Sika-Amalia ei olekaan edesmennyt.
        Senssuna syntynyt uudestaan ollen.
        Röh, röh... khiai !!!

Ensin sanon että tällä palstalla on tämä yhden miehen Duo SekaBålla, joka on perässäni parillakin palstalla. Mainitsen siis ekaksi että en ole nimimerkki 2010 enkä ole ufotutkija Heikki Kulju, en myy korvakynttilöitä enkä edes tiedä mitä ne on. Olen tavallinen amatöörihörhö sekä ufoiluissa että uskonnoissa. Tutkinut molempia.

Lahkolaisten touhuja olen hieman katsellut uskontopalstoilla ja myös ufopalstalla. Siinäpä sekava seurakunta. Yhteisenä tekijänä uskonlahkolaisille on ahdistuneisuus ja varautuneisuus. Kristinuskon eri haarojen ääripäitä voi luonnehtia hullummiksi kuin ääri-islamisteja. Aivan yhtä sekaisin. Suomessa on esimerkiksi jokin lestadiolaisten äärihaara, joiden mielestä kaikki lapset ansaitsee väkivaltaisen kuoleman sekä pedofilian ja kaikki naiset ansaitsee tulla raiskatuiksi, jos eivät synny lestadiolaisiksi.

Ei ihme että Suomessa on asiat päin ttua, kun tuollaisia ihmisiä on ollut jopa pääministerinä. Eivät pidä "vääräuskoisia" edes ihmisinä, vaan ainoastaan vaalikarjana, työvoimana ja hyväksikäytettävinä. Joskus sitä oikeen toivoo että tulisi sisällissota.

Minäkin kuvittelin että kristinusko olisi rakkauden uskonto, jossa ymmärretään toisia, annetaan anteeksi ja annetaan kaikkien kukkien kukkia. Paskanmarjat! Iso osa lahkoista on valmis alistamaan, nöyryyttämään, sortamaan ja halveksimaan eri lahkoon kuuluvia.
        Raamattu on täynnä väkivaltaa ja uhkauksia.
        Siellä Jumala iskee milloin kenetkin kuoliaaksi ja uhkailee tappamisilla. Siellä veljekset on aina tappamassa toisiaan. Diplomatia on ilmeisesti ollut tuntematonta Raamatun kirjoitusten aikoihin.

Riidaksi tappamiseen riittää Raamatussa se että toinen pojista on isän suosikki ja sai paremmat lampaat paimennettavaksi. Heti vaan kivenmurikalla kalloon ja ruohoa päälle. Sitten paetaan kolmatta veljeä joka aikoo tappaa kaikki. Lopuksi Jumala nakkelee salamoita päälle, rankkasateita ja myrskyjä, helvetin lieskat nielaisee koko porukan kun samaan aikaan yksi porukasta saa yhtäkkiä synnit anteeksi ja lallattelee harppua soittavien enkeleiden kanssa viheriäisillä niityillä ihanasti....ttu mitä p.skaa.

Sakari Hellakoukku, Central Park, Pattaya

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      271
      5920
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1939
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1740
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1171
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1067
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1036
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      961
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      931
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      922
    Aihe