Hotellisuosituksia kaupungista 2022

Anonyymi

Rodoksella on tullut käytyä, mutta majoituttu aina muualla, kuin kaupungissa.
Suosituksia siis hotellista, mukana lapsia 11v ikäisestä ylöspäin. Meitä siis 5 hengen perhe.
Emme välttämättä tarvitse allasaluetta.
Lyhyt matka uimarannalle plussaa, merinäköala, hotellihuoneen hyvä wc tila on eduksi.(tilava)
Lähellä olevat aamias/ brunssipaikat .
Mitä suosittelette?

6

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hotelli Mediterranean on tyynellä rannalla, vain katu erottaa sen uimarannasta. Aamiainen tarjoillaan tietysti hotellissa.

• Anonyymi

Ok,käynkin tsekkaamassa tuon.
      Itse en halua hotelliaamiaista, siksi kyselen paikkoja muualta

• Anonyymi

"Itse en halua hotelliaamiaista,"

Ei hotellin aamiaista tarvitse tietenkään syödä, jos ei halua. Käytännössä tietysti kaikki vähänkin tasokkaammat hotellit sisällyttävät aamiaisen tarjontaansa. Vain joissakin viheliäisissä murjuissa aamiaista ei ole tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse en halua hotelliaamiaista,"

Ei hotellin aamiaista tarvitse tietenkään syödä, jos ei halua. Käytännössä tietysti kaikki vähänkin tasokkaammat hotellit sisällyttävät aamiaisen tarjontaansa. Vain joissakin viheliäisissä murjuissa aamiaista ei ole tarjolla.

Vai niin. Aloittaja kyllä kysyi muutakin mutta sinä olet niin tyhmä ettet ymmärrä ja kommentoit omasta mielestäsi jotain tosi nokkelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Aloittaja kyllä kysyi muutakin mutta sinä olet niin tyhmä ettet ymmärrä ja kommentoit omasta mielestäsi jotain tosi nokkelaa.

"Aloittaja kyllä kysyi muutakin"

Ainoa kysymys aloittajan postauksessa on "Mitä suosittelette?" Hän odottaa toki vastauksia esimerkiksi brunssipaikoista, mutta niitähän Rodoksen kaupunki on pullollaan, joten sellainen on hotellialueella aina lähellä, enkä siksi siihen puuttunut.

Kukaan tavallinen turisti ei voi tietää hotellien jokaisen huoneen wc:n kokoa, koska ne vaihtelevat joskus paljon jo yhdessäkin hotellissa. Itse olisin sitä paitsi kiinnostuneempi suihkuhuoneen koosta kuin wc:stä, mutta ehkä perhe menee vessaan yhdessä!

• Anonyymi

En tiedä yhtään hotellia Rodoksen kaupungissa, jossa ei tarjoiltaisi aamiaista. Vessojen koosta en osaa sanoa mitään varmaa, mutta merinäköalan saa ainakin Cactuksesta ja Rivierasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe