Otsikoissa ollut LVI-KURIKKA

Anonyymi

Paljon on nuoren poijan yritystä hehkutettu mediassa. Lueskelin joitakin juttuja ja jäin miettimään paljonkohan on mahdollista syöttää yhdelle yritykselle yhteiskunnan ilmaista rahaa esim palkkatukina. Kyseisen yrityksen toimintatapaan kuuluisi harjoittelijat ja sitten työllistäminen, tyypillisesti käsittääkseni tälläiseen käytetään palkkatukia yms. ja enne kaikkea ilmainen työvoima.

22

8291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkifirma ei ole korkeenteknologian yritys. Pelkässä putkihommassa ei paljoa vaadita osaamista.

      • Anonyymi

        No heh. Ilmalämpöpumppujen ja maalämpöpumppujen ja ilmanvaihtolaitteiden ja muiden härpäkkeiden asennuksessa ja käyttöönotossa todellakin vaaditaan osaamista.


      • Anonyymi

        Mutta laskutuksesta putkien vaihdossa hinta on aina saatanallinen sellainen kuin vaan kehtaa pyytää...


    • Anonyymi

      Nyt on tampereen alueella sellainen markkinatilanne LVIS puolella, että kaikille riittää töitä, jopa huonotkin yritykset pärjäävät.

    • Anonyymi

      Kurikkaa ei kiinnosta työnhakijat, jotka hakevat taloon töihin.
      Eräskin tuttu hakenut, mutta hakemuksiin ei viitsitä edes vastata.

      • Anonyymi

        Juu ei ota vanhempia työntekijöitä, kun ei saa palkkatukia.


    • Anonyymi

      Lvi- kurikka ei vastaa työnhaku ilmoituksiin.
      Paikkoja on haussa, mutta talossa rekrytointihenkilöt ei tee töitään.

    • Anonyymi

      Reklamaatioita tulee asennuksista.

    • Anonyymi

      Firman on hinnoitellut itsensä urakoista jo pihalle.Huonoa ja ylimielistä asiakaspalvelua.Kiertäkää kaukaa tämä rahasampo.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, kannattaa kiertää kaukaa! Ihmeellistä sekoilua laskutuksen kanssa, ensin ei toimiteta laskua ja sitten muistutus lasku, sen jälkeen kaksi ISOA virhettä yhteensä N.700 euroa, olkaa tarkkana jos palveluja tältä firmalta hankitte, itse en enää koskaan!


    • Anonyymi

      Saas nähdä nyt miten bisnekset etenee 2023....
      Taitaa maailmantalous iskeä energiaremonttien ylitse.
      Bisnes sulaa, kuin lumiukko keväällä.

      Onko tämä liike nykyään putkifirma vai lämpöpumppufirma?

    • Anonyymi

      Meille tehtii putkiremontti kotiin, työn laatu huonoa ja tehtiin hosumalla.
      Nyt 20000 € köyhempi. Kannattaa kilpailuttaa kunnolla.

      • Anonyymi

        TN putki ?


    • Anonyymi

      Tuntuu kaikki tekevän nykyään huonoa jälkeä. Kun ei itselle tee ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Huonoa ja ylimielistä asiakaspalvelua.Kiertäkää kaukaa tämä rahasampo.

    • Anonyymi

      Mitä olen itse muutaman jutun lukenut ja itse Pirkanmaalaisena puskaradiosta kuullut, niin pääasiassa positiivista keskustelua kyseisen firman toimista tulee korviin.

      Eikö se muka ole hyvä että joku antaa tänä päivänä mahdollisuuden nuorelle näyttää kyntensä työmarkkinoilla?

      Meiltä loppuu joka alalta Suomesta osaajat jos ihmisiä ei päästetä työelämään kiinni ilman kahden vuoden työkokemusta. Koulusta suoraan kortistoon vaan, vai miten tämän maailman pitäisi aloittajan mielestä toimia?

      • Anonyymi

        Tais oman firman mies antaa kommentin.


      • Anonyymi

        näköjään kurikan oma tyyppi kommentoi.vähä kuin putinin trolli.


    • Anonyymi

      Ilmaistyö kelpaa yritykselle, mutta palkallisten palkkaaminen ei.
      Köyhät kyykkyyn.

    • Anonyymi

      Onko tämä firma vielä voimissaan?

    • Anonyymi

      Suomi24 ei ehkä paras paikka kysellä kokemuksia mistään. 98% vaan vittuilee pikku kännis palstalla.

    • Anonyymi00021

      Firma kusee pahasti omiin nilkkoihinsa. Pitäs johtohenkilöstö pistää vaihtoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe