Porvoo liittyy Venäjään

Anonyymi

Aiotko opiskella venäjänkieltä, sitten kun Porvoo liittyy Venäjään?

13

990

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliiseilta tullaan ainakin vaatimaan kielitaitoa, se on hyvä asia!

• Anonyymi

Poliiseilta vaaditaan ruskeaa kielitaitoa Vladimir Putin in rusinassa...

• Anonyymi

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, monet poliisit ovat pehmeämpiä kuin hakkeroituja kännykän kuoria 🎶🎵

• Anonyymi

Nåå voi voi ,,,

• Anonyymi

Olihan tosiaan Porvoo osa tsaarinajan Venäjää. Ehkä muutaman vuoden päästä järjestetään Porvoon valtiopäivät 2.0.

• Anonyymi

Toivottavasti jo tänä vuonna!!!

• Anonyymi

Ottaen huomioon poliisin rikollisuuden porvoossa, toivon sydämeni pohjasta että miliisi sitä toimintaa hoitaa joskus tulevaisuudessa 👍

• Anonyymi

Toivottavasti Venäjän pommikoneet tiputtaa tuliaiset Porvoon poliisilaitoksen päälle niin pian kuin mahdollista!!!

• Anonyymi

No niin klopit. Venäjä hyökkäsi Ukrainan kimppuun. Tuhansia ihmishenkiä on menetetty puolin ja toisin. Miten Suomi vastaa Venäjän uhkaan. Kepu vahvistaa NATO-optionsa. Demarien kansanedustajista vain yksi on jäsenyyden kannalla.

Kova paikan tullen SDP ja kepu voivat luistella alta pois: eihän meillä mitään sitovaa NATO-päätöstä ollutkaan.

• Anonyymi

Vieläkö porvoon teatterissa on venäjämielisiä?

• Anonyymi

Onhan siellä kai edelleen lihava pariskunta, jonka poika toimittaa putinistien MV lehteä.

• Anonyymi

Porvoolaisten tulisi tässä vaiheessa oppia tuntemaan kulureitit pommisuojiin. Pitää myöskin varautua muutaman viikon kestävään salamasotaan.
      Vaikka sota ei vääjäämättä tapahtuisikaan, on silti hyvä varautua, koska se on mahdollista.

• Anonyymi

En aio. Osaan sen verran kun tarvitsen, eli hyvin vähän.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      207
      2187
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      869
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      118
      728
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe