huh nauttiiko kukaan muu housut jalassa pissaamisesta? ja sit käteen vetämisestä likaisia pikareita nuuhkiessa?huh laukeen housuun...
housuun pissaaminen
21
1558
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkiksiin tulee silloin tällöin laskettua,lämmittää mukavasti.
- Anonyymi
Niinhän sinä paskot alles reppana
- Anonyymi
on tuota housuun pissausta tullut joskus kokeiltua, kerran kusin toppatakinkin märäksi ja runkkasin siihen, ennen roskiin heittoa...
Juuh kyllä välillä oon ns vahingossa pissannut housuun 🤭🤭🤭 kiihottaa varsinkin kun pyydetty tekemään ja kuvaamaan
- Anonyymi
Ois kiihottavaa nähdä farkkujesi kostumisen ja saiskos nuolla kosteat reitesi ja tipat pillustasi oiskos laittaa fotoa alastonsuomeen t 55v fanisi
- Anonyymi
Idiootti sä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti sä oot
Niin olen ja sinä haluat keskustella kanssani henkevästi.
- Anonyymi
haluisin nähdä sen tulin kovaksi ja kiimaiseksi heti ajatuksesta runkkaisin katsellessani kun pissaat housuun ja joisin mielellään pissaasi nyt pakko runkata ja pissata suuhun...
- Anonyymi
[email protected] 044-9459998 Profiili Tyttö-84
[email protected] 046-9360549 Kik: Fistaa_mua
[email protected] 045-1789260
[email protected]
[email protected] 041-4928182
[email protected]
[email protected] 045-1789260
- Anonyymi
Harrastan molempia, olen myös keksinyt keinoja miten pystyn pissaamaan suuhuni. Vaimon pikkuhousuja tulee nuuhkittua aina kun hän vaan jättää saunapäivänä ne likaisena pyykkikoriin, välillä ne on todella hurjassa kunnossa ja haarapaalssa todella paljon kuivunutta ja myös tuoretta pillueritettä. Tulee kyllä kunnon orkut kun kiihoittuneena hieroo niillä kullia.Nuolen myös sitä suolaista ihanaa vitun ja kusenmakuista haarakohtaa.. Oi,Oi.
- Anonyymi
Löysä paska housuissa lämmittää mukavasti
- Anonyymi
Mutta se sotku. Ja orkun jälkeinen morkkis mitä tuli tehtyä
- Anonyymi
Se ihanaa kun lasti on housussa
- Anonyymi
Mä voin pissata sun housuihin.
- Anonyymi
Tällaistakin höttöä ilmestyy etusivulle…
- Anonyymi
Pihalla
- Anonyymi
Vai niin
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
Kyllä nauttii harrastan samaa aina kun mahdollista
- Anonyymi
Kyllä nautin! Housuin pissaaminen kiihottaa iha vitusti!
Kuppiin pissaaminen ja pissan kaataminen päälleni ja joka puolelle kehoani (etenkin rintojen väliin) levittäminen yksi maailman ihanimmista asiosta! - Anonyymi
Sukkahousut jalassa on tullut muutaman kerran mentyä suihkuun, ja ennen suihkun avaamista tullut pissattua niihin. Usein tullut kyllä vedettyä käteenkin. Sitten suihkulla pessyt sekä itsensä, että sukkahousut puhtaaksi. Märkien sukkahousujen ottaminen pois jalastakin on jännän tuntuista.
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011