Kaveri otti vitsin tosissaan ja ajoi ojaan

Anonyymi

Työkaveri valitti kun autonsa jarrut vinkuu. Sanoin vitsillä että rasvaa jarrut ja naurahdin päälle. Se oli mennyt oikeasti suihkaisemaan niihin rasvaa ja kotiin lähdettyään ajanut ensimmäisestä risteykstä ojaan. Oli ajanut vielä melko kovaa kun auto meni lunastukseen.
Aikoo tehdä rikosilmoituksen.
Nyt oikeasti jännittää kun en ole koskaan tehnyt mitään, edes ylinopeutta koskaan ajanut. Voinko saada kovankin tuomion? Yksi asia on varma että en enää koskaan laske leikkiä.

5

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikokseen yllyttäminen on rikos, ojaan ajaminen on myös rikos nimeltä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, mutta et sinä häntä ojaan ajamaan yllyttänyt.
      Vitsin kertominen ei ole rikos, joten työkaverisi vastaa tekemisistään.

• Anonyymi

Ei apua :))))

• Anonyymi

Ei pidä olettaa, että kaveri (nainen?) on samanlainen autonräplääjä kuin itse on. Vitsit vitsinä. Jos näkee, että toinen uskoo vitsin, pitää tehdä selväksi, että se oli vitsi. Jos sinä menet lääkäriin valittamaan päänsärkyä ja hän neuvoo, että otapa nyt aluksi purkillinen aspiriinia, ja sinä menet ja teet niin, lääkäriuskovainen kun olet, niin mielestäni lääkärin tulee menettää lääkärinlupansa. Tai jos nörtti neuvoo sinua poistamaan jonkin välttämättömän ohjelmiston osan. Pitää meidän sen verran olla veljemme vartijoita, että tajuamme olla aiheuttamatta vahinkoa.

Uskon, että saat sakot tai ainakin varotuksen.

• Anonyymi

On eri juttu sanoa jotain asiantuntijana potilaalle/asiakkaalle kuin muuten vain. Jos siis automekaanikko kehottaa asiakasta rasvaamaan jarrut niin se on jo rikos.

• Anonyymi

Miten noin tyhmä on saanut ajokortin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe