Miksi Kiteen terveyskeskus

Anonyymi

ei vastaa soittoihin, olen kuunnellut "Jos puhelin numeronne ei ole jne.." räpätystä kaksi tuntia, mutta en ai antaa periksi, antaa vain hälyttää..

Puhelin numeroni on salainen, joten en voi odottaa takaisin soittoakaan.., tuntuu kuin terv.keskuksen vastaanotto olisi lakkautettu - onko ?

55

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salainen numero näkyy vastaanottajalla ellei ole itse sitä puhelimen asetuksissa estänyt.

• Anonyymi

Kyllä ja nimenomaan juuri noin. Minulla on myös salainen puhelinnumero, mutta hyvin ovat saaneet mm. terveyskeskuksesta yhtettä. Se on sitten kokonaan puhelimen omistajan tyhmyyttä jos niin ei tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja nimenomaan juuri noin. Minulla on myös salainen puhelinnumero, mutta hyvin ovat saaneet mm. terveyskeskuksesta yhtettä. Se on sitten kokonaan puhelimen omistajan tyhmyyttä jos niin ei tapahdu.

Jos haluat rajoittaa puhelinnumerosi näkymistä muille, siihen on monta tapaa.
        Asettamalla puhelinnumeron piiloon numeropalveluista, numeroasi ei löydy numerohakupalveluista, mutta se näkyy soittaessasi vastaanottajalle tai kun lähetät teksti- tai multimediaviestejä.
        Asettamalla puhelinnumeron salaiseksi, numeroasi ei löydy numerohakupalveluista eikä se näy soittaessa vastaanottajalle.
        Viranomaisnumeroihin soittaessa sekä teksti- ja multimediaviestejä lähettäessä numero kuitenkin näkyy.

• Anonyymi

Kyllä siellä hoitajat takasi soittaa pyysin päästä veri kokeisiin kun mua heikottaa ja joka vuosi olen käynyt verikokeissa .ja pitäis välillä päästä lääkäriinki veren paine on välillä korkealla .sanotaan ei täällä ole vielä sellaista käytäntöä ihmettelin tätä mutta annan olla pitää vaan odottaa .jospa joskus pääsen kokeisiin ja lääkärin sydänkin joskus reistailee.

• Anonyymi

Miksi pitää olla salainen puhelinnumero vuonna 2025?

• Anonyymi

Nimenomaan vuonna 2025 on hyvä olla salainen numero! Ei sitten kaikenlaiset huijarit pääse silmille hyppimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan vuonna 2025 on hyvä olla salainen numero! Ei sitten kaikenlaiset huijarit pääse silmille hyppimään.

Höpö höpö, vielä ei ole ainutkaan ”huijari” onnistunut tulemaan puhelimen läpi. Kerro vielä lisää minkälaisista huijareista ja huijauksista puhut?

• Anonyymi

Kitee säästää lääkäriin ei pääse. Kun joskus viedään linssillä sanotaan olisi pitänyt tulla aiemmin. Eräälle tutulle sanottu pitää laihduttaa ja ottaa Buranaa, soittajaa ei oltu nähty. Onko ennustaja vastaamassa, kyseisellä soittajalla ei ollut liikaa painoa. Hän pääsi leikkaukseen miehensä omahoitajan kautta.

• Anonyymi

Piti olla lanssilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti olla lanssilla.

Ihan väärään paikkaanhan sinä sitten olet mennyt, sillä harvemmin siellä lanssilla lääkärit työskentelee. Enemmänkin metsien miehet puutavaratöissä.
        Minä olen varmastikin Kiteen alueella yksityistapaus ja Jumalan valittu, sillä olen tarvitessani saanut lääkärinajan. Jos en nyt ihan samana päivänä, niin siedettävän ajan kuluessa kuitenkin. Olen joutunut myös perumaan vastaanotolle menoani joitain kertoja, mutta uusi aika on ilmoitettu terveyskeskuksen puolesta.
        Joku voisi epäillä että vika ja ongelma johtuu ihan muista syistä ja henkilöistä kuin terveyskeskuksessa työskentelevistä, mutta kohteliaana herrasmiehenä en sellaista kehtaa kirjoittaa. Tämä siksi ettei kukaan niin pahasti taas mieltänsä pahoittaisi kun rohkenen esittää eriävän mielipiteen.

• Anonyymi

Kesällä soitin, eipä olevielä vastattu, montako vuotta soittoa pitää odottaa. Säästöä tulee sairaat kuolee ilman lääkärin apua, vaikka veroja maksettu monta vuosikymmentä. Verovarat menee Sote pomojen 600 johtajan ökypalkkoihin yli 20 000€ kk. Extra luksus edut päälle.

• Anonyymi

Varmaankin tuo johtuu siitä että olet kirjoittanut liian vähän asiasta tälle palstalle, joten yritä jaksaa vielä muutama kymmenen kertaa, nii eiköhän tämäkin asia sitten sen ansiosta käänny parhain päin. Tämähän on todistettu tosiasia; mitä enemmän ja useammin itkuparkua jollain keskustelupalstalla, niin sitä paremmaksi asiat muuttuu.

• Anonyymi

Kitee elää Ruususen unta. Terkkis ei vastaa soittoihin. Kytäniemen sillanluona ryteikkö raivaamatta, eikö maan omistajaa voi velvoittaa kunnostamaan ryteikön, joka ei anna hyvää kuvaa , Kiteestä turisteille.

• Anonyymi

Valkoselkätikka sai Kiteen Meijerinrannan kaavassa suojelualueen
        Karjalainen 14.2.2013 18:56
        Jos Kiteen Meijerinrannan osayleiskaava hyväksytään, saa valkoselkätikka elää Rantakentän ympäristössä ja Tohmajärventien eteläpuolella luonnonsuojelualueella. https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7428542

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoselkätikka sai Kiteen Meijerinrannan kaavassa suojelualueen
        Karjalainen 14.2.2013 18:56
        Jos Kiteen Meijerinrannan osayleiskaava hyväksytään, saa valkoselkätikka elää Rantakentän ympäristössä ja Tohmajärventien eteläpuolella luonnonsuojelualueella. https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7428542

Ei taida valkoselkätikka tikka viihtyä pesiskentän melussa, taitaa olla taru olento koko elukka. Ei ole näkynyt eikä kuulunut kymmeniin vuosiin.

• Anonyymi00051

Kiteellä kehotetaan syömään buranaa. Pistetään terkkari kiinni, kansa vetäs huiviin buranaa. Kumma kun ei ole muualla keksitty samaa konstia.,Apteekki kiittää ja hautausmaalla tungosta ja papeilla myös.

• Anonyymi

Menkää valittajat yksityiselle. Ikänsä ovat valittajat käyneet töissä ja ei senvertaa ole säästöissä että menisi lääkäriin?

• Anonyymi

Niin, mutta sen jälkeen ei voi itkeä terveyskeskuksesta, joten valittaminen siirtyy yksityislääkäreihin. Ne kun eivät sitten mistään mitää tiedä eivätkä mitään osaa.
        Niinpä kehoitankin jokaista parantamaan itse itsensä. Nopein ja halvin tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sen jälkeen ei voi itkeä terveyskeskuksesta, joten valittaminen siirtyy yksityislääkäreihin. Ne kun eivät sitten mistään mitää tiedä eivätkä mitään osaa.

Masturbaatio eli itsetyydytys auttaa moneen vaivaan, laukaisee esim. päänsäryn pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu ite parantaa saahan niitä onneksi lääkkeitä apteekista useaan vaivan mitä näistä välittää tämän .kun ei ole hirmu sairas voi olla kotona paranella ittensä no saimpa korona ja influlenssa rokotukseen ajan olen kyllä tyytyväinen tiedän heillä on kiirettä terveyskeskuksessa .Enkä valitä pienistä hiljaa hyvä tulee.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveys palvelut tuotetaan verovaroilla. Joten asiakkailla on oikeus käyttää kyseisiä kunnallisia palveluja.

• Anonyymi00047

Terveys palvelut tuotetaan verovaroilla, veronmaksajiensaatava palvelujq joi5a ovat maksaneet vuosikymmeniä.

• Anonyymi00052

Mitä varten veroja maksetaan, kun niillä tuotettua palvelua ei saada.

• Anonyymi

Hyvinvointialueet vastaa terveyspalveluista ei kunnat.

• Anonyymi

Sama kuka vastaa terveys palveluista. Nyt on kyse siitä, ettei puheluihin vastata, takaisin soittoa saa odotella tappiin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuka vastaa terveys palveluista. Nyt on kyse siitä, ettei puheluihin vastata, takaisin soittoa saa odotella tappiin asti.

Hyvinvointialueet vastaa myös puheluista ei kunnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusin tieto: uuden digiyhteyden kautta ei kiireellisissä soitetaan jops 3 päivän sisällä.

Kun soittaa ensin terkkarille ja mahd omahoitajalle (onko niitä?) eikä saa vastausta tai soittoa, voiko mennä paikalle esim päivystysaikaan, jos on pahoja oireita? Olen ollut saattajana ja ketään ei näkynyt missään.

• Anonyymi

Ennen oli ihminen vastassa ja hoidonarvio tehtiin siinä. Portinvartijaksi jo ennen valtion rahoittamaa hyteä (ennen kunnan sote) päätettiin, että on aina soitettava ensin, hoidontarvearvio p 116 117, johon vastaa siun soten alueen? hoitsut ja heidän kehotuksesta tai suoraan omaan terkkariin, joka ei vastaa, soittaa EHKÄ joskus?)

• Anonyymi

Onko niin, että puh 116 117 ei voi/saa ilmoittaa suoraan ao terkkariin, ja pyytää heitä soittamaan, jos on todettu tarve? Jos näin on, siinäkin prosessissa on vika.

• Anonyymi

Terkkareiden tilanne vaan pahenee. Jo sovitut palkankorotukset hoitsuille, ict- sovellusten yhdenmukaistaminen, paisunut hallinto, mahd ostopalvelujen hinnat, sakot pitkistä hoitojonoista jne.

Ainoan yksityisen vähät resurssit menee työterveyshuoltoon, jos uusia firmoja ja työpaikkoja tulee, se paine kasvaa. Nyt on osa-aikaisia lekureita, uusia osakkaita yritykseen ei syrjäseudulle saa, se ei osallistu yli 65 hoitokokeiluun jne.

• Anonyymi

Kahvittelu ja käytävillä kävelevät joutavat hoitsut.Terkkareilla enemmän henkilökuntaa kun potilaita .Yliosastonhoitsu,osatsohoitsu osastohoitsun sijainen.hoitsu,hoitsujen saikkujen tuuraajat,jne.Ainut joka hoitaa tehtavänsä on tunnollinen hoitsu muut käy tyhjäkäynnillä ja valittavat.

• Anonyymi00030

Mikä on kun soitan kiteen terveyskeskukseen ei ollenkaa vastata puhelimeen ei hälytä ollenkaa menee kiinni heti .Onko siellä nyt ruuhka aika vai eikö enää ole toimintaa on outoo siun toteen kautta ei myöskään pääse vain hoitajalle viestiä kertoo että mikä on eikä sittenkään pääse mihkään minne mun pitää oikeen soitta .On outoo tää nykyaika

• Anonyymi00048

Yhteen aikaan oli Helli, jolloin monessa terveys palvelussa oli 7 pomoa ja pari hoitajaa, silloin sentään pääsi hoitoon . Helli kupsahti ja kuopattiin. Sote hirviön aikaan hoitoon pääsy ei onnistu. Terkkari kuin Alcazarin linnoitis ovet kiinni soittoihin ei vastata. Enää ei ole kahvilaa, jossa sai ottaa evästä hyvistä valikoimista. Siellä sai lounastakin syödä. Kaikki menny alaspäin polkka firman ruokapalveluissa. Johdon palkat nousee ylöspäin. Monet asiakkaat söi ät lounasta, saattoi olla päivän kohokohta nähdä tuttuja ja mui5a ihmisiä. Nyt heille viedään kotiin ruoka loota, jonka syövät yksin.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Yhteen aikaan oli Helli, jolloin monessa terveys palvelussa oli 7 pomoa ja pari hoitajaa, silloin sentään pääsi hoitoon . Helli kupsahti ja kuopattiin. Sote hirviön aikaan hoitoon pääsy ei onnistu. Terkkari kuin Alcazarin linnoitis ovet kiinni soittoihin ei vastata. Enää ei ole kahvilaa, jossa sai ottaa evästä hyvistä valikoimista. Siellä sai lounastakin syödä. Kaikki menny alaspäin polkka firman ruokapalveluissa. Johdon palkat nousee ylöspäin. Monet asiakkaat söi ät lounasta, saattoi olla päivän kohokohta nähdä tuttuja ja mui5a ihmisiä. Nyt heille viedään kotiin ruoka loota, jonka syövät yksin.

Ajat ja tavat muuttuu maailmassa edelleen, paluuta entiseen ei ole missään.

• Anonyymi00031

Onko numero oikea? Lähikuntien terkkareita on kiinni lomien vuoksi, oisko työ-työruuhkaa?

Digiyhteyttä suosittelevat parhaiten toimivana tapana, sitä kautta luvataan joku vastaus tms. 3 pv:n sisällä. Tiijä häntä.

• Anonyymi00032

Hoitsut lukee näitä viestejä poistavat missä totuus tulee julki.

• Anonyymi00033

Tää on kamalaa kipujen kanssa saa kärsiä jo kaksi viikkoa kurkku kipeä flunssa painaa yskittää mikä vikana ennen pääsi hyvin puhelimella pitääkö mun soittaa aina päivystykseen multa loppuu kohta voimat

• Anonyymi00034

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. (Jesaja 41:10)

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. (Jesaja 41:10)

Mitempä olet kun et tiedä kuka on kuka.

• Pitäis tehä aloite että terkkarin vastaanotto ja puhelinpalvelu siirtyvät kahvihuoneeseen. Henkilökunta löytyy sieltä.

• Anonyymi00036

Menkää valittajat yksityiselle lääkärinvastaanotolle, puheluihin vastataan ja monesti pääsee samana päivänä vastaanotollekin. Yksityisen hintoja on turha manata, varmasti jokaisella työssäkäyvällä on siihen varaa. Enemmän rahaa menee monella viinaan, tupakkaan ja muuhun turhuuteen vuodessa. Jos ei ole rahaa tai on muuten ollut kykenemätön sitä hankkimaan niin millä perustein sellaisen edes kuuluisi hoitoa saada. Yhteiskunnan kustamanako? Miksi ihmeessä? Jotain pitää antaakin yhteiskunnalle ennen kuin sieltä voi mitään vaatia.

• Anonyymi00037

Miten liittyy siihen että kiteen terkkarilla ei vastata puheluihin?

• Anonyymi00041

Pienet tulot menee pakollisiin elinkustannuksiin. Ilman viinaa tai tupakkaa. Kumpaakan kun en ole koskaan käyttänyt. Terveys palvelut tuotetaan verovaroilla, kun maksanut vuosikymmenet veroja pitää saada palvelua.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Pienet tulot menee pakollisiin elinkustannuksiin. Ilman viinaa tai tupakkaa. Kumpaakan kun en ole koskaan käyttänyt. Terveys palvelut tuotetaan verovaroilla, kun maksanut vuosikymmenet veroja pitää saada palvelua.

Tee jotain niille sinun pienille tuloillesi. Helpointa on jäädä nykytilanteeseen paikoilleen ja olla tekemättä asialle mitään, mutta sillä tavalla ei muutosta ja tulosta synny. Jos ei huvita, niin sitten ei pidä myöskään valittaa pienituloisuuttaan.

• Anonyymi00038

Terkkarille rekisteröityy soitto, kun ilmoittavat siitä puhelun aikana. Soittavat takaisin, joskus. Yksityiseltä soittavat nopeammin.

Flukautena ja muutenkin voi kysyä lääkkeistä apteekista, kyllä kuuntelevat.

Jos on monisairas, epävarma tms, voi soittaa 116 117, neuvovat. Jos on akuutti hätä, soitto 112.

Työssä olevilla on lakisääteinen terveydenhuolto, jonka sisältö vaihtelee. Esim kunnalla siirretty yksityiselle, jossa on paljon osa-aikalekureita, joten muille annettavia aikoja on vähemmän.

• Anonyymi00039

Kyllä pitäs vastata puheluihin ei päivystykseen oteta huomioon jollekin oli sanottu ei ole lääkäri aikoja jollekin sanovat mene joensuuhun tää on kamalaa ei meillä sairailla syöpä potilaalla ole vara mennä yksityisille että haloo ajatelkaa tarkemmin te rikkaat voitte mennä yksityisille lääkäriin . Tää ei ole oikeen .

• Anonyymi00040

Japanin Aokigaharaan pääsee ja kivut poistuu, ehkä parempi vaihtoehto kuin kiteen terveyskeskus.

• Anonyymi00043

Helpot työpäivät potilaat ei häiritse kahvi ja ruokatuntia jotka kestää koko päivän.

• Anonyymi00044

Joku sanokin että hän tekee valltuksen näistä asioista ei toi ole oikein ei puhelimeen vastata ennen oli paremmin kiteen asiat .

• Anonyymi00045

Ei ole tullut soittoa kesällä soitin, puhelin on lllut koko ajan virrat päällä, päivin ja öin. Ei ole ruuhkaa kun jää ilman hoitoa. Kun vaiva menee pahemmaksi sanotaan olisi pitänyt tulla aiemmin hoitoon. Vaikea tulla kun soittoon ei vastata.

• Anonyymi00046

Joka vaivaan kehotetaan syömään buranaa ja laihduttamaan. Eipä ole ikinä ollut ylipainoa. Miten kenenkään painon voi tietää henkilöä näkemättä. Eikä särky lääkkeiden jatkuva syönti ole terveellistä.

• Anonyymi00050

Säästötoimia, eli loppupelissä poliittinen päätös.
      Eli mille laitetaan yhteiskunnan johdossa painoarvoa.
      Vähärahainen eli "tarpeettomampi" kansanosa tarvitsee yhteiskunnan ylläpitämää terveyspalvelua, kun sieltä säästetään, nämä "tarpeettomat" vähenee..
      Rahaa ja sijoittajia palvova valtiojohto haluaa siirtää kaikki terveyspalvelut yksityiselle sektorille.
      Jos sinulla ei ole rahaa, et saa palveluakaan, kuole siis pois tarpeeton..
      Näinkö se menee?

• Anonyymi00053

Nyt teko äly päättää ketä hoidetaan. Teko äly toteaa kaikki terveiksi, hoitoa ei tarvii. Tämä se vielä uupuu. Terkkarissa ei potilaat häiritse hauskan pitoa. Kahvi ja ruoka tauot kestää koko päivän.

• Anonyymi00054

Tekoäly ei varmastikaan erehdy luulemaan kiteeläisiä terveeksi, sillä alueen asukkailla hummeetit sassaroi pahanlaisesti!

• Anonyymi00055

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      192
      6566
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      100
      5471
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3441
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      258
      3376
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2418
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2135
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1816
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1754
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      50
      1732
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1386
    Aihe