Miksi Kiteen terveyskeskus

Anonyymi

ei vastaa soittoihin, olen kuunnellut "Jos puhelin numeronne ei ole jne.." räpätystä kaksi tuntia, mutta en ai antaa periksi, antaa vain hälyttää..

Puhelin numeroni on salainen, joten en voi odottaa takaisin soittoakaan.., tuntuu kuin terv.keskuksen vastaanotto olisi lakkautettu - onko ?

24

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salainen numero näkyy vastaanottajalla ellei ole itse sitä puhelimen asetuksissa estänyt.

• Anonyymi

Kyllä ja nimenomaan juuri noin. Minulla on myös salainen puhelinnumero, mutta hyvin ovat saaneet mm. terveyskeskuksesta yhtettä. Se on sitten kokonaan puhelimen omistajan tyhmyyttä jos niin ei tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja nimenomaan juuri noin. Minulla on myös salainen puhelinnumero, mutta hyvin ovat saaneet mm. terveyskeskuksesta yhtettä. Se on sitten kokonaan puhelimen omistajan tyhmyyttä jos niin ei tapahdu.

Jos haluat rajoittaa puhelinnumerosi näkymistä muille, siihen on monta tapaa.
        Asettamalla puhelinnumeron piiloon numeropalveluista, numeroasi ei löydy numerohakupalveluista, mutta se näkyy soittaessasi vastaanottajalle tai kun lähetät teksti- tai multimediaviestejä.
        Asettamalla puhelinnumeron salaiseksi, numeroasi ei löydy numerohakupalveluista eikä se näy soittaessa vastaanottajalle.
        Viranomaisnumeroihin soittaessa sekä teksti- ja multimediaviestejä lähettäessä numero kuitenkin näkyy.

• Anonyymi

Kyllä siellä hoitajat takasi soittaa pyysin päästä veri kokeisiin kun mua heikottaa ja joka vuosi olen käynyt verikokeissa .ja pitäis välillä päästä lääkäriinki veren paine on välillä korkealla .sanotaan ei täällä ole vielä sellaista käytäntöä ihmettelin tätä mutta annan olla pitää vaan odottaa .jospa joskus pääsen kokeisiin ja lääkärin sydänkin joskus reistailee.

• Anonyymi

Miksi pitää olla salainen puhelinnumero vuonna 2025?

• Anonyymi

Nimenomaan vuonna 2025 on hyvä olla salainen numero! Ei sitten kaikenlaiset huijarit pääse silmille hyppimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan vuonna 2025 on hyvä olla salainen numero! Ei sitten kaikenlaiset huijarit pääse silmille hyppimään.

Höpö höpö, vielä ei ole ainutkaan ”huijari” onnistunut tulemaan puhelimen läpi. Kerro vielä lisää minkälaisista huijareista ja huijauksista puhut?

• Anonyymi

Kitee säästää lääkäriin ei pääse. Kun joskus viedään linssillä sanotaan olisi pitänyt tulla aiemmin. Eräälle tutulle sanottu pitää laihduttaa ja ottaa Buranaa, soittajaa ei oltu nähty. Onko ennustaja vastaamassa, kyseisellä soittajalla ei ollut liikaa painoa. Hän pääsi leikkaukseen miehensä omahoitajan kautta.

• Anonyymi

Piti olla lanssilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti olla lanssilla.

Ihan väärään paikkaanhan sinä sitten olet mennyt, sillä harvemmin siellä lanssilla lääkärit työskentelee. Enemmänkin metsien miehet puutavaratöissä.
        Minä olen varmastikin Kiteen alueella yksityistapaus ja Jumalan valittu, sillä olen tarvitessani saanut lääkärinajan. Jos en nyt ihan samana päivänä, niin siedettävän ajan kuluessa kuitenkin. Olen joutunut myös perumaan vastaanotolle menoani joitain kertoja, mutta uusi aika on ilmoitettu terveyskeskuksen puolesta.
        Joku voisi epäillä että vika ja ongelma johtuu ihan muista syistä ja henkilöistä kuin terveyskeskuksessa työskentelevistä, mutta kohteliaana herrasmiehenä en sellaista kehtaa kirjoittaa. Tämä siksi ettei kukaan niin pahasti taas mieltänsä pahoittaisi kun rohkenen esittää eriävän mielipiteen.

• Anonyymi

Kesällä soitin, eipä olevielä vastattu, montako vuotta soittoa pitää odottaa. Säästöä tulee sairaat kuolee ilman lääkärin apua, vaikka veroja maksettu monta vuosikymmentä. Verovarat menee Sote pomojen 600 johtajan ökypalkkoihin yli 20 000€ kk. Extra luksus edut päälle.

• Anonyymi

Varmaankin tuo johtuu siitä että olet kirjoittanut liian vähän asiasta tälle palstalle, joten yritä jaksaa vielä muutama kymmenen kertaa, nii eiköhän tämäkin asia sitten sen ansiosta käänny parhain päin. Tämähän on todistettu tosiasia; mitä enemmän ja useammin itkuparkua jollain keskustelupalstalla, niin sitä paremmaksi asiat muuttuu.

• Anonyymi

Kitee elää Ruususen unta. Terkkis ei vastaa soittoihin. Kytäniemen sillanluona ryteikkö raivaamatta, eikö maan omistajaa voi velvoittaa kunnostamaan ryteikön, joka ei anna hyvää kuvaa , Kiteestä turisteille.

• Anonyymi

Valkoselkätikka sai Kiteen Meijerinrannan kaavassa suojelualueen
        Karjalainen 14.2.2013 18:56
        Jos Kiteen Meijerinrannan osayleiskaava hyväksytään, saa valkoselkätikka elää Rantakentän ympäristössä ja Tohmajärventien eteläpuolella luonnonsuojelualueella. https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7428542

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoselkätikka sai Kiteen Meijerinrannan kaavassa suojelualueen
        Karjalainen 14.2.2013 18:56
        Jos Kiteen Meijerinrannan osayleiskaava hyväksytään, saa valkoselkätikka elää Rantakentän ympäristössä ja Tohmajärventien eteläpuolella luonnonsuojelualueella. https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7428542

Ei taida valkoselkätikka tikka viihtyä pesiskentän melussa, taitaa olla taru olento koko elukka. Ei ole näkynyt eikä kuulunut kymmeniin vuosiin.

• Anonyymi

Menkää valittajat yksityiselle. Ikänsä ovat valittajat käyneet töissä ja ei senvertaa ole säästöissä että menisi lääkäriin?

• Anonyymi

Niin, mutta sen jälkeen ei voi itkeä terveyskeskuksesta, joten valittaminen siirtyy yksityislääkäreihin. Ne kun eivät sitten mistään mitää tiedä eivätkä mitään osaa.
        Niinpä kehoitankin jokaista parantamaan itse itsensä. Nopein ja halvin tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sen jälkeen ei voi itkeä terveyskeskuksesta, joten valittaminen siirtyy yksityislääkäreihin. Ne kun eivät sitten mistään mitää tiedä eivätkä mitään osaa.

Masturbaatio eli itsetyydytys auttaa moneen vaivaan, laukaisee esim. päänsäryn pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu ite parantaa saahan niitä onneksi lääkkeitä apteekista useaan vaivan mitä näistä välittää tämän .kun ei ole hirmu sairas voi olla kotona paranella ittensä no saimpa korona ja influlenssa rokotukseen ajan olen kyllä tyytyväinen tiedän heillä on kiirettä terveyskeskuksessa .Enkä valitä pienistä hiljaa hyvä tulee.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveys palvelut tuotetaan verovaroilla. Joten asiakkailla on oikeus käyttää kyseisiä kunnallisia palveluja.

• Anonyymi

Hyvinvointialueet vastaa terveyspalveluista ei kunnat.

• Anonyymi

Ennen oli ihminen vastassa ja hoidonarvio tehtiin siinä. Portinvartijaksi jo ennen valtion rahoittamaa hyteä (ennen kunnan sote) päätettiin, että on aina soitettava ensin, hoidontarvearvio p 116 117, johon vastaa siun soten alueen? hoitsut ja heidän kehotuksesta tai suoraan omaan terkkariin, joka ei vastaa, soittaa EHKÄ joskus?)

• Anonyymi

Terkkareiden tilanne vaan pahenee. Jo sovitut palkankorotukset hoitsuille, ict- sovellusten yhdenmukaistaminen, paisunut hallinto, mahd ostopalvelujen hinnat, sakot pitkistä hoitojonoista jne.

Ainoan yksityisen vähät resurssit menee työterveyshuoltoon, jos uusia firmoja ja työpaikkoja tulee, se paine kasvaa. Nyt on osa-aikaisia lekureita, uusia osakkaita yritykseen ei syrjäseudulle saa, se ei osallistu yli 65 hoitokokeiluun jne.

• Anonyymi
        UUSI

Kahvittelu ja käytävillä kävelevät joutavat hoitsut.Terkkareilla enemmän henkilökuntaa kun potilaita .Yliosastonhoitsu,osatsohoitsu osastohoitsun sijainen.hoitsu,hoitsujen saikkujen tuuraajat,jne.Ainut joka hoitaa tehtavänsä on tunnollinen hoitsu muut käy tyhjäkäynnillä ja valittavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      222
      4862
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      46
      3298
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      36
      2975
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      84
      2943
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      61
      2842
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2665
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2391
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2207
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      150
      1558
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1220
    Aihe