Kun DIABETESLIITON edustaja mokaa itsensä perusteellisesti:
10.5.2013 14:55
“Katsoiko
kukaan eilen Yle Fem klo 21.30 ohjelman Väärällä tavalla terve.
Siinä
taas paljastui Diabetesliiton kanta..ravitsemusterapeutti Eliina Aro
neuvoi syömään 45-60% hiilareita, ja kun toimittaja sanoi niiden
nostavan verensokeria, niin arvon terapeutti hymyillen sanoi, että
sitähän varten insuliini on……..”
Katso täältä:
https://www.youtube.com/watch?v=lZ4l4gTv0Hs
Diabetesliitto yhä entisillä jäljillä
5
245
Vastaukset
- Anonyymi
Katselin äkkiseltään ja minusta näyttää siltä että ohjelmasta on osa leikattu pois.
En yhtään ihmettelesi koska Diabetesliitto on suuri mediavaikuttaja. - Anonyymi
Sielä tuli esille Ancel Keycin rasva höpsötys joita on mietitty>>>>https://www.crossfit.com/health/ancel-keys-cholesterol-con-part-6
Siinähän tautien äit onkin.- Anonyymi
t.s Ancel Keys' Cholesterol Con:
Samaa luokkaa Pohjoiskarjalaprojektin "tulosten" kanssa.
- Anonyymi
T1D-potilailla haiman saarekesolut eivät valmista insuliinia kuten meillä terveillä joten ainoa keino pitää heidät hengissä on antaa insuliini ruiskeena.
Sitä varten se insuliini on.- Anonyymi
Kyllä, me ykköset valitettavasti tarvitaan (perus)insuliinia vaikkei söisi mitään. Vaikka olisi vissydieetillä. Ei se tunnin välein mittaaminen ja kaksi kertaa päivässä pistäminen kivaa ole, mutta se on parempi vaihtoehto kuin menettää näkö, jalat, sisäelimet ja lopussa henki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586