Saran menopaussi?

Anonyymi

Menopaussi lentämisessä näyttää rassaavan ?
Sanasota! Koomikko Iikka Kivi kommentoi Sara Chafakin lentopaussia - somemissi tilittää takaisin
"Vuoden 2012 Miss Suomi Sara Chafak kertoi viikonloppuna Instagram-tilillään, että kaipaa reissuja. Sara mainitsi, ettei ole viime vuoden aikana lentänyt kuin kuusi kertaa.
- Kaipaan matkustelua. Vuonna 2019 mulla oli yhteensä 68 lentoa.. Viime vuonna vain 6. Sitä toivois nyt vaan että olis vaan syntyny linnuks tai jotain tai sitte ei ollenkaan lol, Sara kirjoitti julkaisussaan.
Lue myös: Kaipaa matkustelua! Sara Chafak julkaisi tilityksen: "Vuonna 2019 mulla oli yhteensä 68 lentoa..."
Koomikko Iikka Kivi ihmetteli sunnuntai-iltana (30.1.) jakamassaan Facebook-päivityksessään Saran julkisia mietteitä. Iikka on useasti pohtinut ympäristöasioita sosiaalisessa mediassa.
- Toisaalta kahden vuoden pandemia on ollut tosi kurja kokemus. Toisaalta kahden vuoden eristyneisyys ja päätyön estyminen ovat lopulta aika pieni hinta siitä, että turhat julkkikset eivät saa tuhota planeettaa leikkiessään jetset-elämää. Jos tämä maailma jotain kaipaa, niin sitä, että työkseen tuhlaavilla on mahdollisimman tylsää, Iikka kirjoitti."
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanasota-Koomikko-Iikka-Kivi-kommentoi-Sara-Chafakin-lentopaussia-somemissi-tilittaa

12

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka ihme ilkeää kehuskella lentojen lukumäärällä? Mitä ihmettä tuollaisen ihmisne päässä liikkuu? Onko toi oikeasti jollekin joku tavoite istuskella sata päivää vuodessa lentokentällä? En ymmärrä, eihän itse lentämisessä hien ja pierun sekaisessa ilmastossa ole mitään kadehdittavaa. Finskin koneessa saa muovisista annosrasioista jotain kuivaa kanaa ja mustikkakeittoa.

      Vai olisko Sara reissannut kaikki 68 kertaa Business-luokassa? Se nyt jäi kehumatta tuosta kyllä, joten tuskimpa.

      • Anonyymi

        Eikös näillä misukoilla ole yleisesti tyhjää siellä pääkopassa ,ainakin kun kuuntelee ja seuraa näiden touhuja.


    • Anonyymi

      Ilkka kivi on täysin oikeassa. Saralta typerä vastine.

    • Anonyymi

      Valmistautukaa Saran tulopaussiin!

      • Anonyymi

        Olisiko syytä paussin?
        "Sieppi tunnusti, että arjen pienet askareet tuntuvat mitättömiltä, jos niistä ei raportoi Instagramissa. Sosiaalinen media on niin vahvasti osa hänen elämäänsä, että hän myönsi lehdelle jopa miettineensä, menettääkö hän työnsä takia jotakin oikeasta elämästä.

        – Se tuntuu erityisen pahalta, kun käyn perheen luona Torniossa, ja äiti laittaa jälkikäteen viestin, että ole ensi reissu ilman puhelinta. Tai kun käyn moikkaamassa mummoa Kittilässä ja tajuan myöhemmin, että ehkä en kuitenkaan ollut siellä tarpeeksi läsnä, siinä hetkessä, Sieppi sanoi."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008580047.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko syytä paussin?
        "Sieppi tunnusti, että arjen pienet askareet tuntuvat mitättömiltä, jos niistä ei raportoi Instagramissa. Sosiaalinen media on niin vahvasti osa hänen elämäänsä, että hän myönsi lehdelle jopa miettineensä, menettääkö hän työnsä takia jotakin oikeasta elämästä.

        – Se tuntuu erityisen pahalta, kun käyn perheen luona Torniossa, ja äiti laittaa jälkikäteen viestin, että ole ensi reissu ilman puhelinta. Tai kun käyn moikkaamassa mummoa Kittilässä ja tajuan myöhemmin, että ehkä en kuitenkaan ollut siellä tarpeeksi läsnä, siinä hetkessä, Sieppi sanoi."
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008580047.html

        Nyt oli kyse Chafakista, ei Siepistä.


    • Anonyymi

      Kiva seurata kun kaksi epämiellyttävää hahmoa riitelee:
      Katkera kommunisti, Suomen huonoin koomikko vs keski-ikäinen turhakenainen

    • Anonyymi

      Kaksi tyhjäpäätä kirjoittelee. Osallistun heti keräykseen jos näille surkinuksille ostetaan pelkkä menolippu ja kauas Suomen rajoista!

      • Anonyymi

        Heitä on autettava pääsemään pois Suomesta


      • Anonyymi

        👍🤣😂😅


    • Anonyymi

      Mitä chafak muka tekee työkseen että täytyy rampata ulkomailla lentokoneella, vai ovatko kaikki lomamatkoja? Eikö ne tullivirkailijatkin ala seuraamaan jos matkoja 68 vuodessa.?
      Menis seuraavalla kerralla junalla, niin voisi instagram raportit olla mielenkiintoisempia.

    • Anonyymi

      Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe