Täällä te vain vuodesta toiseen ruikutatte kun mikään ei toimi ja uusia vikoja tulee jatkuvalla syötöllä lisää. Ja syytätte niistä länsiautoilijoita.
Miksette menisi kokeilemaan normaalien ihmisten suosimia autoja kuten vaikkapa Toyota, MB tai BMW?
Köyhille ja kateellisille tiedoksi:
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota ja normaali eivät sovi samaan yhteyteen.
Toyota RAV4 Hybrid AWD-i - 4x4 test on rollers - diagonal, side, front
https://www.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU- Anonyymi
Häpäisit juuri itsesi
- Anonyymi
Meila taala sanotaan ”Skoda on hjyva” ja muos oljy halpa! Kaikki ootsen harasoo!
- Anonyymi
Huutista köyhille & kateellisille skodisteille
- Anonyymi
Pikemminkin huutista koko palstalle. Katkeria skoda-kuskeja itkemässä vioista ja syyttämässä jotain Tojotaa niistä
- Anonyymi
miksei palsta-aktiivit osta oikeita autoja ettei tarvi itkeä? skoda roskiin, tilalle ennakkoluulottomasti vaikka MB, BMW tai Toyota/Lexus.
Eikö uskallus riitä? Painostaako "Toverit"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498