Sara Sieppi on käyttänyt 1500e kuukaudessa RUOKAAN. No vaikka kuinka juoksis tää paksu bertta jumpalla, niin kyllä se perä levenee ja syy muhkean matalin olemukseen on selvä: liikaa ruokaa, herkkuja ja alkoholia. Sitten photoshopilla eli instan kauneusfilttereillä leuka pois, maha pois, reidet ja perä pienemmäksi, rypyt pois, hampaat valkoisemmaksi, pidennykset tukkaan ja TADAA. Ihailkaa Saraa kun on niiiiiiiin KAUNIS. Ja nokkela. Suuttuu kaikille, jotka sanoo totuuden hänen touhuistaan. On niin muka näppärä, kun kettuilee somessa. Hoh hoh.
Siepin pulleuden syy selvisi
17
2192
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, ja Shiepon huulet on niin ylitäytetty että on koomisen näköistä vääntelyä kun yrittää shuhisten puhua huulet lerputtaen videoilla
- Anonyymi
Miten voi olla noin epäsymmetrisesti täytetyt huulet?
- Anonyymi
Noista Sieppi huulista tulee ihan mieleen sellaisen koiran takalisto jolla on pahasti turvonneet anaalirauhaset
- Anonyymi
Sara on ihana, mutta kannattaisi opetella myös säästäväisyyden taito!
- Anonyymi
Kaunis on, paljon kauniimpi kuin kuivat korput.
- Anonyymi
Eihän se edes mene kauppaan itse hakemaan vaan tilaa kotiin. Juomia vissiin ei voi tilata kotiin että A kauppaan pitää itse mennä.
- Anonyymi
Kovin on varmaan raskasta elää tuollaista kaksoiselämää. On esitettävä niin onnellista, kaunista ja menestyvää, vaikka sydän märkänisi.
- Anonyymi
Viimeistään tässä kuussa saisi pudottaa ruokaan menevä summan puolella, maaliskuussa sitten 7500€/kk ruokamenot puolella niin kerkeää bikinikuntoon kesäksi.
- Anonyymi
Sorry tietenkin yksi nolla pois 750€/kk jne.
Nyt kun Saralla on se mökki, niin voihan sinne laittaa kasvimaan. Ja salaatti sekä linssit kasvavat kyllä keittiön ikkunallakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry tietenkin yksi nolla pois 750€/kk jne.
Nyt kun Saralla on se mökki, niin voihan sinne laittaa kasvimaan. Ja salaatti sekä linssit kasvavat kyllä keittiön ikkunallakin.Jos ei itse viitsi edes salaattia valmistaa, niin tuskinpa prinsessa sitä alkaa kasvattamaan!!?
- Anonyymi
Mikäs siinä kun sitä euroa on, vaikka puhdasta kultaa jystäs päivät pitkät.
Minäkin tilaisin, jos olisi varaa, ihanaa että voi käyttää palveluita ja näin tarjota muillekin pääsyä leivänkantaan kiinni, työllistää.
- Anonyymi
Salaattilounaitahan hän kertoi tilanneensa, ja niillähän ei todellakaan pulskistu. Monenlaista sipsiä ja karkkia hänen kuvissaan usein on, joten ehkä muutama on mennyt suuhunkin, ehkä muutama vain.
Toisaalta eipä tuo meitä muita haittaa, vaikka hän tilaakin kaiken kotiintuotuna. Pröystäilköön rauhassa.- Anonyymi
Ja muistakoon jatkossakin kertoa ihan kaikki julkisuuteen, ettei vaan pääse unohtumaan!! 😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muistakoon jatkossakin kertoa ihan kaikki julkisuuteen, ettei vaan pääse unohtumaan!! 😖
No ei varmasti unohdu tuoda itseään esille, hänen koko elämänsä. Sen itkemisen ja valituksen voisi jättää pois jos ihan kaikki eivät häntä varauksetta ihailekaan.
- Anonyymi
Sara Sieppi on kaunis naisellinen nainen kurveineen, paaaaaljon kauniimpi kun luuviut hongan kolistelijat!
- Anonyymi
No on jos tykkää luonnottomista
- Anonyymi
Voi olla että ruokalasku pienenee ihan itsestään kun tuon kananaivon tajuntaan iskee Mitä korkojen nousu merkitsee hänen lukuisille lainoilleen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769