Hyundain 5 v. takuu huijausta??

Anonyymi

Lukekaapa takuuehdoista "poikkeukset":

https://www.hyundai.fi/5-v-takuuehdot/

Minusta surkea takuu jolla rajataan moni asia pois, asia jotka menee mm. saksalaisissa ja Toyotassa takuuseen heti. Ilmankos moni on veetuuntunut korealaisten nipottavasta takuukorjaus-tappelusta.

Esim. nahkapenkeissä uutena väärin asennettu nahka joka on rypyssä ja rutussa --ei mene takuuseen! Valoumpioissa vettä ja huurtuu/jäätyy estäen näkyvyyden ---ei mene takuuseen! Pyörien suuntaus persiillään jo tehtaalta: maksa itse. Iskari menee rikki ilman oikeaa syytä: ei takuuseen.

Huh mitä sontaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa kusetusta kuin Kian 7v. takuu. Ilmiselvät aivan liian aikaisin alkaneet alustan kolinat (iskarit takana paskana jo vajaat 2 v. ja 26 tkm asfalttiteillä) sai aikaan hirveän tapppelun merkkihuollon kanssa Kiassa. Eivät suostuneet maksamaan korjausta takuuseen. Piti tapella kuluttajaneuvonnan kautta ja maahantuojaan yhteys ottamalla, sitten korvasivat. Meni aikaa monta kk. Sen jälkeen lähti Kia kiertoon ja ei ikinä tule enää korealaisia autoja pihaan.

    • Anonyymi

      Olen ajanut Hyundain eri malleilla vuodesta 2001 alkaen. Osa ostettu uutena ja osa käytettynä.
      Vikoja ylipäätään on ollut hyvin vähän. Ainuttakaan kertaa ei ole tarvinnut ääntä korottaa takuukorjauksien suhteen. Minusta takuun kattavuus on vastaava kuin muillakin merkeillä, ainoastaan sen kesto on muita pidempi.

    • Kun puusta katsoo, niin on vaikea kommentoida. Sen verran ääripään näkemyksiä molemmat edustavat!
      Enimmäkseen olen kyllä kuullut näistä korealaisten autojen takuuerimielisyyksistä - aivan lähituttavapiirissä - joten edellinen kirjoittaja näyttää päässeen halvalla ne runsaat 20 vuotta.
      On myös muistettava, että auto on ostettu käyttöä varten.
      Ei korjattua autoa kuitenkaan saane korjaamosta maksamatta!
      Se on aika pieni porukka, joka päivätyökseen jaksaa kinata näistä!
      Negatiivinen kirjoittelu julkisuudessa vaikuttaa tietenkin merkkien myyntiin ja sitten voi tietenkin äänestää jaloillaan ja sanoa, ettei korealaista enää pihaan.

    • Anonyymi

      Ja varsinkin nuo alustan osat: Hyundain alustan osat kuluvat ja väljistyvät aika nopeasti, kolinaa kuuluu. Siksi rajattu pois. Maahantuoja/tehdas tietää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      356
      11689
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2462
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2380
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1439
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe