Ainut Pyhä keino, millä lestadiolaisuus saadaan alkujuurille.

Nyt kirjoitan lestadiolaisille, ehkä totisimman viestin, joka liittyy merkittävään pedofiliaan seurakunnassanne.
Toivomus on se, ettei minua kommentoida, tehän tiedätte ja tuntuu että osa tunteekin minut, mutta asia, josta kirjoitan, poistaa nyt, ja jälleen tulleen pedofilian pois elämästänne, ja voitte keskittyä Hengelliseen elämään Herrassa Jeesuksessa, sekä keksejänne.
Käyn asian lyhyesti, jatketaan tarvittaessa kommentoimalla näkemystäni.
Asiaan;
Jokainen aikainen ihminen tietää, ja tajuaa sen, että jos joku keksii johonkin merkittävään, jopa dominoivaan seikkaan hyvin helpon ja simppelin ratkaisun, niin se ei useinkaan, käytännössä koskaan ole johtanut probleeman ratkaisuun, ainoastaan asioiden vääristymään ja se kultti alkaa elää ryhmässä omaa elämäänsä, eikä kukaan sitä enää tahdo pysäyttää, vaikka seuraukset, joita ei ole lupa enää edes käyttää tai, ei edes miettiä, koska asia on hoidettavissa pelkällä "käden viittauskellan" kuntoon, ja porukka elää turvassa, näennäisesti.
Ongelma, joka on nyt edennyt lähelle "tapaa" on tullut niin laajaksi, ettei maallinen Oikeuslaitoskaan sille juuri voi mitään, niitä salataan, ne kuuluu vain sen ryhmän agendaan, ja omia hankitaan kiireesti päättäville paikoille, Poliisiin sekä Oikeuslaitoksiin.
Kysymys on SRK;hon luvalla sanoen soluttautuneesta synnistä, josta Jeesus sanoo kolmessa evankeliumissa, ettei Hänen maahan valunut sovintoveri sovita sitä Matt 18;6. Mark 9;46, ja Luuk 17;2.
Eli mikä on asian nimi, joka harhauttaa kristityn elämän. Se on Henkilökohtainen rippi, sekä synnin sovituksen lupaus, ihmiseltä toiselle.
Raamattu ei tunne yhtään, ko. tapahtumaa, jossa ihminen saarnailee synnit anteeksi anovalle. Se on pakanallista ja väärin ja sen alle jää niin suuri sovittamaton synnin meri, ettei se sovi mihinkään.
Tätä menetelmää käyttää Rooman Kirkko, katollinen seurakunta sekä SRK.
Molemmat ovat alueellaan asiassa selkeitä etu- ryhmiä. Katolilaisuudessa nyt, kun kerä alkaa purkaantumaan, ollaan miljoonaluokassa, Suomessa pienessä piirissä tuhatlukuinen.
Miksi tämä pakanallinen synti iski näihin seurakunta/ kirkkoihin, oli unohtaa Jeesuksen ristityö, ja maallikkopuhujatkin ottivat roolin takapenkin vilkuttelijoille kertoa, kuulematta katumusta, tai edes asiaa "kaikki synnit anteeksi annettu" ja siirsi ne "synnin mereen", josta ei voi enää onkia niitä käsittelyyn. Katolisuudessa se vaatii muutaman minuutin olon, verkon läpi.
Kun tämän asian SRK lopettaa, niin ihminen joutuu Jeesuksen eteen aralla sydämellä, niin asia muuttuu? Jeesuksellehan ei siellä anneta asiassa mitään tilaa.
On myös kaste, sekä ehtoollinen joka on askel lähempänä Jeesusta ja Hänen sanomaa, kun käsite "mutu".

jatkuu:

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatko;

      Tämä on nyt paljon Palstalla puuttua Puimatantereen puhdistusta, mutta riittääkö rohkeus, vai jatkuuko synnissä eläminen.
      Kirjoitan tämän mm. siksi, kun asiaa minulta tingataan, - mikä meissä on vikana, kun ei ole täydellistä Rauhaa.
      Vastaus on, se on Jeesus kaikkivaltiaana Herrana.
      Rohkeutta ja Siunausta.

      • Anonyymi

        Sinä ja sinun rauhasi , hallelujaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sinun rauhasi , hallelujaa.

        Olet ymmärtänyt väärin.
        Jeesuksen rauhasta on kysymys, ei minun; Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

        Mutta parannus on ensin tehtävä, Häneen, Herraan Jeesukseen.
        Hän on jo ilmoittanut, ettei katsele tuollaista menoa.


    • Anonyymi

      Taitaa olla niinkuin savolaispojan asento armeijassa, korjataanko vanhaa vai tehdäänkö uusi?
      VL liikkeen oppi on niin syvälle iskostettu ettei siitä pääse eroon. Jäsenet eivät etsi totuutta vaan uskovat tapansa mukaan mitä heille uskotellaan. Kun usko perustuu ihmisoppeihin niin sellainen usko on turha. Sillä ei pelastuta eikä Pyhä henki asu valheessa. Eikä liike ole Jumalan valtakunta.
      Liike ei myönnä että opetukset ovat olleet totuuden vastaisia koska se tietäisi lopun alkua. Niinpä jatketaan katkeraan loppuun asti jossa Jeesus toteaa, en tunne teitä, menkää pois. Miettikää mihin te uskotte?

      • Aamenta pukkaa!

        Ymmärrän Pinnasängyn hyvän tarkoitusperän, mutta en usko että vl-usko voitaisiin resetoida tehdasasetuksiin takaisin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Aamenta pukkaa!

        Ymmärrän Pinnasängyn hyvän tarkoitusperän, mutta en usko että vl-usko voitaisiin resetoida tehdasasetuksiin takaisin.

        Pallo on jäsenillä. Jokainen vastaa omasta uskostaan Jeesukselle mihin ja ketä on uskonut. Ei siitä vastaa liike eikä SRK.
        Se on henkilökohtainen valinta. Jos ihminen viimein toteaa että uskon perustana on ihmisoppi niin silloin pitää tehdä uusi valinta. Pitää etsiä totuus Jeesuksesta ja uskoa häneen. Muuta tietä pelastukseen ei ole.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Aamenta pukkaa!

        Ymmärrän Pinnasängyn hyvän tarkoitusperän, mutta en usko että vl-usko voitaisiin resetoida tehdasasetuksiin takaisin.

        Mielestäni kysymys on pelkkä nöyrtyminen?
        Parannusta kaipaa ja kun sen tekee liikkeen johto, alkaa ylämäki ja porukka jää, kun siirrytään Jeesuksen oppeihin, eli Uuteen Testamenttiin.
        Lopetetaan armon väärinkäyttö, joka vie kadotukseen, Armo on Jeesus ja jos Armo on automaatti, niin näennäisesti kaikki pelastuu vedoten armoon, mutta kun Jeesus pani siihen pisteen, eli on uskottava Jeesuksen Herruuteen kaikkivaltiaana ja tunnustettava Hänet seuroissakin.
        Nythän VL;t menevät Jeesuksen yli useassa fraasissa, joten Hän ei näe sitä hyvänä, kuten ei kristittykään, sama on sen synnin vapahtaminen, ne on pakanallisia ihmisuskoja.
        Tekihän Teokraatti Saulkin Parannuksen Jeesukseen ja on yksi Raamatun fiksuimpia miehiä.
        Julkinen Parannus on edessä, tai perusteellinen tuho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallo on jäsenillä. Jokainen vastaa omasta uskostaan Jeesukselle mihin ja ketä on uskonut. Ei siitä vastaa liike eikä SRK.
        Se on henkilökohtainen valinta. Jos ihminen viimein toteaa että uskon perustana on ihmisoppi niin silloin pitää tehdä uusi valinta. Pitää etsiä totuus Jeesuksesta ja uskoa häneen. Muuta tietä pelastukseen ei ole.

        Kuka sen opin tuohon asemaan on vienyt, puhujat ja johtajat, ei kirkkokansa, on tunnistettava Totuus, jonka toinen puoli on aina Messias Jeesus.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kuka sen opin tuohon asemaan on vienyt, puhujat ja johtajat, ei kirkkokansa, on tunnistettava Totuus, jonka toinen puoli on aina Messias Jeesus.

        Tiivistetään. Maailmassa ei tarvita yhtään ainutta kirkkoa, ei yhtään ainutta uskontoa eikä uskonnollista järjestöä. Ei ainuttakaan, enkä minä tarvitse niitä.
        Sen sijaan jokainen tarvitsee Herraamme Jeesusta, totuutta, uskoa totuuteen ja kastetta pelastuakseen.
        Siinä on yksinkertainen ohje joka ei ole kenellekään ylivoimainen kunhan ei juosta eksyttäjien matkassa. Totuus on vapautta Jeesuksessa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mielestäni kysymys on pelkkä nöyrtyminen?
        Parannusta kaipaa ja kun sen tekee liikkeen johto, alkaa ylämäki ja porukka jää, kun siirrytään Jeesuksen oppeihin, eli Uuteen Testamenttiin.
        Lopetetaan armon väärinkäyttö, joka vie kadotukseen, Armo on Jeesus ja jos Armo on automaatti, niin näennäisesti kaikki pelastuu vedoten armoon, mutta kun Jeesus pani siihen pisteen, eli on uskottava Jeesuksen Herruuteen kaikkivaltiaana ja tunnustettava Hänet seuroissakin.
        Nythän VL;t menevät Jeesuksen yli useassa fraasissa, joten Hän ei näe sitä hyvänä, kuten ei kristittykään, sama on sen synnin vapahtaminen, ne on pakanallisia ihmisuskoja.
        Tekihän Teokraatti Saulkin Parannuksen Jeesukseen ja on yksi Raamatun fiksuimpia miehiä.
        Julkinen Parannus on edessä, tai perusteellinen tuho.

        Ei Jumala ole jeesuksen vallan alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistetään. Maailmassa ei tarvita yhtään ainutta kirkkoa, ei yhtään ainutta uskontoa eikä uskonnollista järjestöä. Ei ainuttakaan, enkä minä tarvitse niitä.
        Sen sijaan jokainen tarvitsee Herraamme Jeesusta, totuutta, uskoa totuuteen ja kastetta pelastuakseen.
        Siinä on yksinkertainen ohje joka ei ole kenellekään ylivoimainen kunhan ei juosta eksyttäjien matkassa. Totuus on vapautta Jeesuksessa.

        Pieleen meni ja pahasti.
        Matt. 16:18
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita
        Ja Pave.
        Hän painottaa vapaasti suomennettuna, älä laiminlyö seurakuntasi kokouksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala ole jeesuksen vallan alla.

        Paneppa se kohta näkyviin.
        Jumala on Taivaassa ja siellä turvassa, mutta mitä mieltä olet tästä: Matt 28;18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        Vai kuka ne sanoi?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Paneppa se kohta näkyviin.
        Jumala on Taivaassa ja siellä turvassa, mutta mitä mieltä olet tästä: Matt 28;18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        Vai kuka ne sanoi?

        1. Kor. 15:27
        Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Kor. 15:27
        Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

        Niin Raamattu kertoo.
        Jeesushan vallan saaneenakin toteutti Isän tahdon.
        Siinäkin oli nyansseja, Isä ei tuomitse ketään, sekin Valat on Pojalla, joka on valta katsoa, kenelle Jumalan Valtakunta kuuluu;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        Siinä vaiheessa Poika luovuttaa vallan takaisin Isälle;1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
        Mutta asiaan, millä aloitin, oli muutama juttu, jossa lestadiolaiset ovat menneet harhaan, vaikka olen heidän antanut lukea Raamatustani useita kohtia, jossa Jeesuksella on kaikki valta.
        Moni Heistäkin alkaa laajentaa kysymystä tuoden epäkuranttia asiaa esille ja kumoamaan Jeesuksen valtaa, onneksi Sinä et siihen kovinkaan syyllisty, mutta et toisaalta myöskään saa sitä sanottua, ettei Jeesus ole edes vastuussa Isälle, tekemisistään.
        Se on teiltä vaikeaa, josta Jeesus itse varottaa; Matt. 10:32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        Minulle asia on selvä ja olet tehnyt Jeesus- työtä useissa eri Valtioissa.
        On toiminut ja saanut kastaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Pieleen meni ja pahasti.
        Matt. 16:18
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita
        Ja Pave.
        Hän painottaa vapaasti suomennettuna, älä laiminlyö seurakuntasi kokouksia.

        Petyn sinuun Pinnasänky. Tähän saakka olet jokseenkin pitänyt linjasi totuuden kannalta lähellä oikeaa, mutta nyt rupesi viiraamaan.
        Miksi lainaat KR 1992 käännöstä jossa käytetään sanaa KIRKKO jota laitosta ei ollut olemassakaan Jeesuksen aikana.
        Kai sinä tiedät ettei Jeesuksen seuraaja tarvitse kirkkoa, ei hellareita, ei jehnuja, ei adventisteja, ei lestoja, ei mormooneja, ei Luther säätiötä, ei Vapaakirkkoa, ei pikkuesikoisia eikä mitään ihmisten perustamia uskonnollisia järjestöjä.

        Olet varmaan kanssani samaa mieltä Jeesuksen sanoista. Joka uskoo minuun pelastuu.
        Sanot että seurakunta. Minun seurakunta on siinä että totuuteen uskovina kokoonnumme Jeesuksen nimessä niinkuin alkuseurakunnat.
        Emme me tarvitse sinne epäraamatullisia marinoituja selittäjiä joiden opit ovat vastoin totuutta. Miksi tahallamme sortuisimme väkevään eksytykseen?
        Eli sinä olet pielessä Pinnasänky, en minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Petyn sinuun Pinnasänky. Tähän saakka olet jokseenkin pitänyt linjasi totuuden kannalta lähellä oikeaa, mutta nyt rupesi viiraamaan.
        Miksi lainaat KR 1992 käännöstä jossa käytetään sanaa KIRKKO jota laitosta ei ollut olemassakaan Jeesuksen aikana.
        Kai sinä tiedät ettei Jeesuksen seuraaja tarvitse kirkkoa, ei hellareita, ei jehnuja, ei adventisteja, ei lestoja, ei mormooneja, ei Luther säätiötä, ei Vapaakirkkoa, ei pikkuesikoisia eikä mitään ihmisten perustamia uskonnollisia järjestöjä.

        Olet varmaan kanssani samaa mieltä Jeesuksen sanoista. Joka uskoo minuun pelastuu.
        Sanot että seurakunta. Minun seurakunta on siinä että totuuteen uskovina kokoonnumme Jeesuksen nimessä niinkuin alkuseurakunnat.
        Emme me tarvitse sinne epäraamatullisia marinoituja selittäjiä joiden opit ovat vastoin totuutta. Miksi tahallamme sortuisimme väkevään eksytykseen?
        Eli sinä olet pielessä Pinnasänky, en minä.

        Hyvä kommentti asiasta jonka kanssa olen paininut yli 60 vuotta, siis Kirkosta, jonka parempi käännös on kylläkin seurakuntani.
        Se tuli hieman ajattelemattomista, sillä sen "tuki" on myös se, että Jeesus on seurakuntansa kulmakivi. Suonet anteeksi, käytän harvoin -92 määriettä.
        Alkukielessähän se on seuraavasti; 18. Minä myös sanon sinulle, että: sinä olet Pietari, ja tämän KALLION PÄÄLLE minä rakennan seurakuntani, eivätkä tuonelan portit ole ottava sitä omistukseensa.
        Siinä uskon- kulttuuria lukematon käsittää Pietarin nimen Kallio helposti maan muotona, joten käännös -38 on kontekstissa parempi.
        Taas Biblia, käännöksen käännös tukee väärinkäsitystä helposti maa- ainekseen ja alueeseen.
        Seurakuntahan on paikka, missä kristityt kokoontuu Jeesuksen kuvan alle, Pyhässä Hengessä.
        Auttoiko nyt, tein virheen ja jos katsot entisiä kirjoituksiani asiasta, tämä on lähinnä sitä, perustellusti.
        Saarnoissani kerron asian täydellisesti, käännökset ja alkukielet kääntäen.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Hyvä kommentti asiasta jonka kanssa olen paininut yli 60 vuotta, siis Kirkosta, jonka parempi käännös on kylläkin seurakuntani.
        Se tuli hieman ajattelemattomista, sillä sen "tuki" on myös se, että Jeesus on seurakuntansa kulmakivi. Suonet anteeksi, käytän harvoin -92 määriettä.
        Alkukielessähän se on seuraavasti; 18. Minä myös sanon sinulle, että: sinä olet Pietari, ja tämän KALLION PÄÄLLE minä rakennan seurakuntani, eivätkä tuonelan portit ole ottava sitä omistukseensa.
        Siinä uskon- kulttuuria lukematon käsittää Pietarin nimen Kallio helposti maan muotona, joten käännös -38 on kontekstissa parempi.
        Taas Biblia, käännöksen käännös tukee väärinkäsitystä helposti maa- ainekseen ja alueeseen.
        Seurakuntahan on paikka, missä kristityt kokoontuu Jeesuksen kuvan alle, Pyhässä Hengessä.
        Auttoiko nyt, tein virheen ja jos katsot entisiä kirjoituksiani asiasta, tämä on lähinnä sitä, perustellusti.
        Saarnoissani kerron asian täydellisesti, käännökset ja alkukielet kääntäen.

        Kiitti vaan. Kuten huomasit en ainoastaan puuttunut sanaan kirkko vaan selitin omaa käsitystäni miten yleensä koen ja näen sanan totuus. Minulle ei ole muita totuuksia kuin Jeesus ja jokainen sana joka tuli Isältä, ja Pojan tehtävänä oli julistaa se ihmisille.
        Mainitsin etten voi kuulua mihinkään uskonnolliseen järjestöön enkä kirkkoon. Syy on se ettei yksikään niistä julista sitä totuutta jonka Jeesus julisti.
        Miksi menisin kuulemaan epätotuuksia jotka sotivat totuutta vastaan. Kuten sanoin, en halua kuulla eksytystä.
        Jos kutsun meitä muutamia seurakunnaksi niin se on seurakunta. Sanoihan Jeesus että missä on kaksi tai kolme koolla minun nimessäni, olen heidän keskellään. Matt.18:20
        Samoin epätäydellisinä ihmisinä meillä ei ole viisautta tarpeeksi ymmärtää Jumalan suunnitelmia. Olen kuitenkin kokenut kymmenien vuosien aikana että apu tulee ylhäältä
        Rukouksiin vastataan eikä anovalta suljeta ovea silloin kun sitä nöyrästi pyydämme.
        Mitä tulee sanan ymmärtämiseen niin uskon ja olen kokenut että tämä pitää paikkansa.
        1.Joh. 2:27.
        Siunausta Teille kaikille, vähäinen veljenne Kristuksessa.


    • Anonyymi

      Työhän kommentoitte kuitenki ite itseenne!

      • Anonyymi

        Ei miten myö kommentoimme ihteemme?


    • Anonyymi

      Tuossa edellä taitaa nyt kaksi "miestä" keskustella keskenään ?!
      Tuskin pääsette VL-väen joukkoon, vaikka kuinka yritätte käännyttää VL-ihmisiä oman mielenne mukaiseen "uskoon" !
      Kova "hinku" on aina ja aina vaan tuolle "käännytystyölle", ihmettelen miten jaksatte ?
      Vielä ei ole täysin selvinnyt mikä teitä niin kiinnostaa kumminkin vl.-uskossa, kun aina jaksatte tuota "pommitusta"? Oletteko ex-vl-ihmisiä, vai jotain sukua vl:n kanssa ?
      Joku nyt "riepoo" ja kiukuttaa, kun jaksatte niin usein ottaa kantaa täällä.?
      Nyt on ainakin minun mitta täysi ja lopetan tänne "kurkkimisen" ! Hyvästi jääkää !!!!!

      • Anonyymi

        En ole ex-vl enkä ole kiinnostunut siitä. Tämä on palsta jolla voi tuoda näkemyksiä uskoista ja uskonnoista. En pommita enkä käännytä, jokainen saa valita itse uskonsa.
        Se että Pinnasänky tuo esille hyvin Raamatulla perusteltuja asioita on sinällään aihe kommentoida.


      • Toteutan sitä, mitä Jeesus käskee; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
        Vahvistus Dan 7;14, joten se on tosi, totisinta totta.
        Lestadiolaiset on Jehovien kanssa ainut ryhmä Suomessa, joka on mennyt pimeyteen viimeisen 40 vuoden aikana. Henki lähti, kun teitte Hoitokouksia ja ihmiset tappoivat itseään.
        Hieman vierastaa tuo teitittely, älä teitittele minua, minä Sinuttelen Jumalaakin. Miten Sinä?

        Etkö arvosta sitä, kun tuon teille pelastusta, joka on vain Jeesuksessa, Messiaassa, ei puhujien leikki- synninpäästössä, joka kohta romahtaa, kun ihmiset tajuavat sen, ja hakevat seurakuntaa joka seuraa Jeesusta.

        Olin ilolla, mutta kun teitte saatanan kanssa sopimuksia, sitomalla itkeviä ihmisiä häneen, tekaistuilla syytöksillä. Päästiin vasta puolenyön jälkeen omaan petiin. Silloin tajusin, että siitä tulee lahko, ja vie ihmisiä kadotukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ex-vl enkä ole kiinnostunut siitä. Tämä on palsta jolla voi tuoda näkemyksiä uskoista ja uskonnoista. En pommita enkä käännytä, jokainen saa valita itse uskonsa.
        Se että Pinnasänky tuo esille hyvin Raamatulla perusteltuja asioita on sinällään aihe kommentoida.

        Suurkiitos ja Siunausta elämääsi.


    • Anonyymi

      Lestiksilel neuvo: Vaihtakaa jo se pikkupojan anaalireilä raamattuun. Muutoin teille käypi huonosti.

      • Todella perusteltu neuvo, myös tyttöjen osaltakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe