Jokaiselle rokottamattomalle infoa

Anonyymi

27

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämäkin vielä voi €@€€@€##€#€@#€

    • Anonyymi

      Ylimieliset? Tietoako? Tuskinpa vaan, dataa vasta kerätään.
      Rahalle ois muutaki käyttöö kuin vainoaminen.

      • Anonyymi

        Niin ylimieliset rokotevastaiset, eli ylimieliset rokotevastaiset


      • Anonyymi

        Kumma juttu. THL ei pysty selvittämään kuinka moni tehohoidossa olevista koronapotilaista on sellaisia jotka eivät ole ottaneet yhtään koronapiikkiä, mutta pystyvät selvittämään sen muusta väestöstä??
        Muuten, kuten tiedetään että jos viimeisestä koronapiikistä on yli 6kk. Olet taas 'rokottamaton', lähestytäänkö tälläistä henkilöä yhteiskunnan toimesta?
        Omikroniin rokotteet eivät auta yhtään. Miksi niitä siis tuputetaan?
        Tuntuu siltä että Suomen hallitus ja Thl ovat lääkejättien myyntiedustajia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kun rajoitukset puretaan niin rokotevastaiset sairastuu joukolla koronaan niin että tuntuu. Näitten ihmisten kanssa en tule olemaan ikinä missään tekemisissä. Heidän takiaan tätä virusta piti pitkittää ja turhia kuolemia aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Ime sikiö sukkaa 😜


      • Anonyymi

        Koronakuolleista on nykyisin lähes 100% rokotettuja.
        Koronaan kuolleita tuleekin nyt 4-5 kertainen määrä/kuukausi kuin ennen rokotteita.
        Älkää olko kateellisia meille rokottamattomille. Kaikki tieto oli olemassa rokotteiden vaarallisuudesta. Te ette vain halunneet uskoa totuutta. Te uskoitte valehtelijoita, jotka haluavat viedä teidät teuraaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakuolleista on nykyisin lähes 100% rokotettuja.
        Koronaan kuolleita tuleekin nyt 4-5 kertainen määrä/kuukausi kuin ennen rokotteita.
        Älkää olko kateellisia meille rokottamattomille. Kaikki tieto oli olemassa rokotteiden vaarallisuudesta. Te ette vain halunneet uskoa totuutta. Te uskoitte valehtelijoita, jotka haluavat viedä teidät teuraaksi.

        Kumma kyllä tautiin kuolee suhteessa vähemmän kuin ennen, kun otetaan huomioon miten paljon sairastuneita on, eli rokote on helpottanut taudin sairastamista.
        Tottakai rokottamattomia kuolee vähemmän, eihän heitä enään ole kuin reilu 10% koko väestöstä edes jäljellä, mutta kuinka paljon sairastuneita rokottamattomia on tehohoidossa suhteessa rokotettuihin sairastuneisiin?


    • Anonyymi

      Tuskin kukaan on ylimielinen. Kaikki elää omaa elämää ja tekee omat päätökset elämäänsä koskien! Oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille 🙂

      • Anonyymi

        Onpas hävytöntä haistattelua ellet tarkoittanut esim. Kedonkukkasia? Piikki lisää näköjään aggressiivisuutta toivottavasti se ei johda tekoihin suutuspäissään? Ainakaan ei lisää halua ottaa rokotetta jos tulos on viha ja katkeruus ja vakavat sivuvaikutukset. Olen pahoillani jos olet saanut muitakin oireita toivottavasti et? Rukoilen sinulle rauhaa ja terveyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas hävytöntä haistattelua ellet tarkoittanut esim. Kedonkukkasia? Piikki lisää näköjään aggressiivisuutta toivottavasti se ei johda tekoihin suutuspäissään? Ainakaan ei lisää halua ottaa rokotetta jos tulos on viha ja katkeruus ja vakavat sivuvaikutukset. Olen pahoillani jos olet saanut muitakin oireita toivottavasti et? Rukoilen sinulle rauhaa ja terveyttä..

        Mutta eihän Haista! Sisällä väkivaltaista uhkakuviota, hajun kohde oli määritelemättä eli ei ollut automaattisesti niin julmaa


    • Anonyymi

      Kyl muaki pännis jos oisin täällä vouhottanu piikitettyjen kuplasta ja ylivertaisuudesta. Miltä se nyt tuntuu ottaa 3 rokotetta ja silti ollaan samalla viivalla ilman piikkiä olevien kanssa, kannattiko uhrautua? ;)

      • Anonyymi

        Näinpä, jokos siellä rajoite kiimaisten kesken on koronapasseille joukkohautajaisia pidetty🤣🤣


      • Anonyymi

        Minä lähden reissuun mutta sinä et. Piirtele omat viivasi hihihihii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lähden reissuun mutta sinä et. Piirtele omat viivasi hihihihii.

        Tännehän kirjottelee vaan köyhät, matkusta vaan haaparantaan hihihi


    • Anonyymi

      Hei kaikki rokotevastaiset! Tarjotaan tuore korona tartunta, kelpaisko?

      • Anonyymi

        Korona meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona meni jo.

        Valitettavasti puhut puppua, tuolla se kylillä pörrää ja etsii sopivia uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti puhut puppua, tuolla se kylillä pörrää ja etsii sopivia uhreja.

        Influenssakin on jo pahempi mitä korona nykyään. Ala nillittään vaikka noroviruksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Influenssakin on jo pahempi mitä korona nykyään. Ala nillittään vaikka noroviruksesta.

        No mikäs noista kolmesta taudista on sinulle se mieluisin jonka haluaisit saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs noista kolmesta taudista on sinulle se mieluisin jonka haluaisit saada?

        Minä ole sairastanut ne kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole sairastanut ne kaikki.

        Mutta mikä oli lemppari tautisi, siis se jonka haluat aina vain uudelleen ja uudelleen?


      • Anonyymi

        Pervoilla taipumuksillasi tai niiden puutteella ei ole merkitystä, sillä em. taudit tarttuvat lupiasi kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pervoilla taipumuksillasi tai niiden puutteella ei ole merkitystä, sillä em. taudit tarttuvat lupiasi kysymättä.

        Tarkoittaako se mielestäsi haluamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako se mielestäsi haluamista?

        Mikäli korona jätetään kiertämään maapalloa siksi, ettei viitsitä eikä raaskita sitä hävittää, eli ei olla halukkaita tekemään kaikki mahdollinen taudin hävittämiseksi, niin se on silloin taudin haluamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli korona jätetään kiertämään maapalloa siksi, ettei viitsitä eikä raaskita sitä hävittää, eli ei olla halukkaita tekemään kaikki mahdollinen taudin hävittämiseksi, niin se on silloin taudin haluamista.

        Miten se minuun liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se minuun liittyy?

        Siis että miten se sinuun liittyy vai? Liittyisikö tämän takia, "Minä ole sairastanut ne kaikki." ?Vastaavasti minä en ole sairastanut em. taudeista yhtään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe