Hyvä että ylimieliset Nivalalaiset rokotevastustajat saavat oikeaa infoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9521056-82b0-410c-a233-650e2b6ca130
Jokaiselle rokottamattomalle infoa
27
669
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin vielä voi €@€€@€##€#€@#€
- Anonyymi
Ylimieliset? Tietoako? Tuskinpa vaan, dataa vasta kerätään.
Rahalle ois muutaki käyttöö kuin vainoaminen.- Anonyymi
Niin ylimieliset rokotevastaiset, eli ylimieliset rokotevastaiset
- Anonyymi
Kumma juttu. THL ei pysty selvittämään kuinka moni tehohoidossa olevista koronapotilaista on sellaisia jotka eivät ole ottaneet yhtään koronapiikkiä, mutta pystyvät selvittämään sen muusta väestöstä??
Muuten, kuten tiedetään että jos viimeisestä koronapiikistä on yli 6kk. Olet taas 'rokottamaton', lähestytäänkö tälläistä henkilöä yhteiskunnan toimesta?
Omikroniin rokotteet eivät auta yhtään. Miksi niitä siis tuputetaan?
Tuntuu siltä että Suomen hallitus ja Thl ovat lääkejättien myyntiedustajia.
- Anonyymi
Toivottavasti kun rajoitukset puretaan niin rokotevastaiset sairastuu joukolla koronaan niin että tuntuu. Näitten ihmisten kanssa en tule olemaan ikinä missään tekemisissä. Heidän takiaan tätä virusta piti pitkittää ja turhia kuolemia aiheuttaa.
- Anonyymi
Ime sikiö sukkaa 😜
- Anonyymi
Koronakuolleista on nykyisin lähes 100% rokotettuja.
Koronaan kuolleita tuleekin nyt 4-5 kertainen määrä/kuukausi kuin ennen rokotteita.
Älkää olko kateellisia meille rokottamattomille. Kaikki tieto oli olemassa rokotteiden vaarallisuudesta. Te ette vain halunneet uskoa totuutta. Te uskoitte valehtelijoita, jotka haluavat viedä teidät teuraaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronakuolleista on nykyisin lähes 100% rokotettuja.
Koronaan kuolleita tuleekin nyt 4-5 kertainen määrä/kuukausi kuin ennen rokotteita.
Älkää olko kateellisia meille rokottamattomille. Kaikki tieto oli olemassa rokotteiden vaarallisuudesta. Te ette vain halunneet uskoa totuutta. Te uskoitte valehtelijoita, jotka haluavat viedä teidät teuraaksi.Kumma kyllä tautiin kuolee suhteessa vähemmän kuin ennen, kun otetaan huomioon miten paljon sairastuneita on, eli rokote on helpottanut taudin sairastamista.
Tottakai rokottamattomia kuolee vähemmän, eihän heitä enään ole kuin reilu 10% koko väestöstä edes jäljellä, mutta kuinka paljon sairastuneita rokottamattomia on tehohoidossa suhteessa rokotettuihin sairastuneisiin?
- Anonyymi
Tuskin kukaan on ylimielinen. Kaikki elää omaa elämää ja tekee omat päätökset elämäänsä koskien! Oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille 🙂
- Anonyymi
Onpas hävytöntä haistattelua ellet tarkoittanut esim. Kedonkukkasia? Piikki lisää näköjään aggressiivisuutta toivottavasti se ei johda tekoihin suutuspäissään? Ainakaan ei lisää halua ottaa rokotetta jos tulos on viha ja katkeruus ja vakavat sivuvaikutukset. Olen pahoillani jos olet saanut muitakin oireita toivottavasti et? Rukoilen sinulle rauhaa ja terveyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas hävytöntä haistattelua ellet tarkoittanut esim. Kedonkukkasia? Piikki lisää näköjään aggressiivisuutta toivottavasti se ei johda tekoihin suutuspäissään? Ainakaan ei lisää halua ottaa rokotetta jos tulos on viha ja katkeruus ja vakavat sivuvaikutukset. Olen pahoillani jos olet saanut muitakin oireita toivottavasti et? Rukoilen sinulle rauhaa ja terveyttä..
Mutta eihän Haista! Sisällä väkivaltaista uhkakuviota, hajun kohde oli määritelemättä eli ei ollut automaattisesti niin julmaa
- Anonyymi
Kyl muaki pännis jos oisin täällä vouhottanu piikitettyjen kuplasta ja ylivertaisuudesta. Miltä se nyt tuntuu ottaa 3 rokotetta ja silti ollaan samalla viivalla ilman piikkiä olevien kanssa, kannattiko uhrautua? ;)
- Anonyymi
Näinpä, jokos siellä rajoite kiimaisten kesken on koronapasseille joukkohautajaisia pidetty🤣🤣
- Anonyymi
Minä lähden reissuun mutta sinä et. Piirtele omat viivasi hihihihii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden reissuun mutta sinä et. Piirtele omat viivasi hihihihii.
Tännehän kirjottelee vaan köyhät, matkusta vaan haaparantaan hihihi
- Anonyymi
Hei kaikki rokotevastaiset! Tarjotaan tuore korona tartunta, kelpaisko?
- Anonyymi
Korona meni jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona meni jo.
Valitettavasti puhut puppua, tuolla se kylillä pörrää ja etsii sopivia uhreja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti puhut puppua, tuolla se kylillä pörrää ja etsii sopivia uhreja.
Influenssakin on jo pahempi mitä korona nykyään. Ala nillittään vaikka noroviruksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Influenssakin on jo pahempi mitä korona nykyään. Ala nillittään vaikka noroviruksesta.
No mikäs noista kolmesta taudista on sinulle se mieluisin jonka haluaisit saada?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs noista kolmesta taudista on sinulle se mieluisin jonka haluaisit saada?
Minä ole sairastanut ne kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole sairastanut ne kaikki.
Mutta mikä oli lemppari tautisi, siis se jonka haluat aina vain uudelleen ja uudelleen?
- Anonyymi
Pervoilla taipumuksillasi tai niiden puutteella ei ole merkitystä, sillä em. taudit tarttuvat lupiasi kysymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pervoilla taipumuksillasi tai niiden puutteella ei ole merkitystä, sillä em. taudit tarttuvat lupiasi kysymättä.
Tarkoittaako se mielestäsi haluamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako se mielestäsi haluamista?
Mikäli korona jätetään kiertämään maapalloa siksi, ettei viitsitä eikä raaskita sitä hävittää, eli ei olla halukkaita tekemään kaikki mahdollinen taudin hävittämiseksi, niin se on silloin taudin haluamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli korona jätetään kiertämään maapalloa siksi, ettei viitsitä eikä raaskita sitä hävittää, eli ei olla halukkaita tekemään kaikki mahdollinen taudin hävittämiseksi, niin se on silloin taudin haluamista.
Miten se minuun liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se minuun liittyy?
Siis että miten se sinuun liittyy vai? Liittyisikö tämän takia, "Minä ole sairastanut ne kaikki." ?Vastaavasti minä en ole sairastanut em. taudeista yhtään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431859
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43640
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58634