Olen liian tylsä ihminen

Anonyymi

Hei,
Oikeesti, mä oon liian tylsä ihminen. Vihaan itteäni, enkä enää edes tiedä onko tää mun elämä ihan elämisen arvoinen. Mun elämä on vaan niin vitun tylsää ja ennalta-arvattavaa.

Mulla on muutamia kavereita, mutta en vietä aikaa niiden kanssa. Kenellekään ei ole aikaa tai jaksamista olla mun kanssa. En osaa tutustua uusiin ihmisiin, koska oon vaan liian tylsä ihminen keksimään puheenaiheita. Mussa ei oo mitään, mikä sais muut ihmiset kiinnostumaan musta ihmisenä.

Jopa jotkut mun kaverit tuntuu ärsyyntyvän muhun. Ne on pääosin mulle ihan mukavia (varsinkin jos tarvitsee jotain), mutta välillä ne tuntuu vaan olevan niin kyllästyneitä mun olemassaoloon. Jos nään ne jossain ja meen juttelemaan, ne käyttäytyy niin vaisusti ja yrittää selkeesti saada mut lähtemään. Se tuntuu ihan kauheelta koska en haluais olla mikään riesa josta ei pääse eroon.

Mua ei oo koskaan kiusattu, mut oon aina ollu vähän ulkopuolinen. Myönnän että se on mun ihan oma syy, mut en vaan oo tarpeeks kiinnostava. Mun elämässä ei tapahdu koskaan mitään erikoista ja mun kanssa juttelu on varmaan tosi tylsää (voin vaan kuvitella..) En tiedä miten saan muut ihmiset pitämään musta, ketään ei oikeestaan kiinnosta mä ja mun tylsä elämä.

Pidin vielä joskus itseäni ihan hyvännäkösenä. Kukaan mun lähipiiristä (omia vanhempia lukuunottamatta) ei oo koskaan maininnu mitään mun ulkonäöstä, mutta oon kuullut niin paljon paskaa mun ulkonäöstä ihan tuntemattomilta ihmisiltä, että en vaan nää itteäni enää kauniina. Jotain pitäis tehdä. Oon yrittäny ja yrittäny (värjännyt hiukset monesti, kulmille tehny vaikka mitä, ottanu lävistyksiä korviin, vaihtanut tyyliä jne.) mutta en vaan pysty enää katsomaan itteäni peilistä ilman että ajattelen että oonpas mä ällöttävän näkönen. Nyt kerään rahaa kaksarin rasvaimuun ja hampaiden valkaisu -laitteesen. En ees tiedä saako rasvaimua suorittaa 15-vuotiaalle😩

Mua ärsyttää kun haluaisin et mun nuoruus ois sellasta jännittävää ja hauskaa. Haluisin käydä bileissä, seurustella, menettää neitsyyden, saada ensisuudelman, juoda kännit, riidellä exien kanssa, juosta poliiseja karkuun jne. Tehdä kaikkea tyhmää mitä nuorena kuuluiskin. Mutta mä olen vaan aivan liian TYLSÄ. Ei kukaan aio kutsua mua minnekkään bileisiin tai tekemään mitään ”hauskaa”..

Viikonloppusin muut on bileissä ja juomassa, mä kotona koneella. Ei helvetti vihaan mun paskaa elämää

12

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä nyt, olet arvokas juuri tuollaisena kuin olet 🤗❤️ arvosta itseäsi💖

      • Anonyymi

        Kiitos, toi oli kivasti sanottu, mutta valitettavasti se on helpommin sanottu kun tehty. Hankalaa arvostaa itseään kun kaikki päivät menee nukkuen ja kouluhommien parissa, eikä elämällä tunnu olevan mitään tarkoitusta🥲


    • Anonyymi

      Tuo että vihaat itseäsi, on se sinun suurin ongelmasi. Et ole tylsä, vaan vaikutat ihan älykkäältä noin nuoreksi. Ehkäpä siksi koet olevasi ulkopuolinen, kun mietit ja analysoit asioita syvällisesti? Neitsyyden ehdit menettämään ja kannattaa menettää se jollekin josta tykkää, ettei jää huonoa muistoa. Pojat eivät tuossa iässä vielä kauheasti osaa arvostaa tyttöjä, koska kehittyvät henkisesti hitaammin. Kannattaisi odottaa ja katsella vielä.

      Yritä nähdä itsesi arvokkaana ja kiinnitä ennemmin huomiota niihin hyviin puoliisi ja korosta niitä. Teinit kiinnittää liikaa huomiota joihinkin pikku yksityiskohtiin, joita toiset ei edes huomaa. Nuoruus on lyhyt aika, yritä keskittyä niihin asioihin joita tykkäät tehdä ja etsi vahvuuksiasi, jotta koet onnistumisia. Olet varmasti ihan hyvä tyyppi. Iloa elämääsi ja tsemppiä!

    • Anonyymi

      Mikä sua estää tekemästä noita asioita? Rupea viettämään aikaa niiden kavereiden kanssa. Itse olen nykyään todella tylsä ihminen . Mutta nuoruus oli sitä aikaa kun ei kotona käyty kuin pyörähtämässä. Kyllä se pitää elää täysillä niin ei tarvitse vanhana haikailla. Rohkeasti vaan. Katso ympärille samanlaisia taulukoita ne muutkin on.

      • Anonyymi

        Siis Tallukoita


      • Anonyymi

        Mua estää se, ettei kukaan oikeesti halua eikä jaksa olla mun kanssa. Luulin et se tuli jo aika selväksi, kun aika moneen otteeseen sanoin että oon niin tylsä ihminen. Tänäänkin perjantai-iltaa viettelen tässä yksikseni ja teen matikkaa:)


    • Anonyymi

      No eipä mullakaa ollu mitää kiinnostavaa teini-iässsä, muutaku se et olin raivohullu, nyt oon 25 v mies skitsofreenikko, ja koskaan en oo naisen kaa edes pussannu.

      • Anonyymi

        nii ja kavereita on -0


    • Anonyymi

      Tylsä ihminen on minusta kiva. Ei höpöttele turhia ja on jalat maassa. Mikä sen parempaa? Sulle löytyy kumppani ihan varmasti. Olet varma valinta.

    • Anonyymi

      Mä olen ollut aina liian tylsä ja tavallinen muutamien tuttavien mielestä. Et sä ole tylsä, jos et tee samoja juttuja kuin muut tai kohtele muita huonosti niinkuin muutamat tekee. Tiedä kuinka mielenkiintoiseksi muutut, kun aikaa kuluu, sulla voi olla mielenkiintoisempi elämä kuin muilla joiden kans olet nyt ollut tekemisissä. Ehkä et ole koko ajan äänessä niinkuin muut, et tunge itseäsi huomion keskipisteeksi niinkuin jotkut sun tutuista tekee vaan olet mieluummin taustalla, se ei susta tylsää tee, vika on niissä muissa, kun eivät halua antaa huomiota sulle, pelkäävät jäävänsä sivuosaan. Voi muuten ollakin niin, ett oletkin oikeasti nätti, sekin ärsyttää muita, kun lisäksi et pidä meteliä itsestäsi ja ulkonäöstäsi, jos olisit tavallisen näköinen, muut eivät kiinnittäisi sun ulkonäköön mitään huomiota. Sun ulkonäkö ja kroppa muuttuu yhä, en usko ett kannattaisi mihinkään rasvaimuihin mennä, katsot sitten aikuisiällä, onko edes tarvetta sellasiin. Itse en suosittele tekemään kotona hampaiden valkaisutoimenpiteitä, saat vioittaa pysyvästi hampaiden kiillettä. Hammaslääkärillä käydessäsi voit kysyä, tarvitko edes sellasta toimenpidettä.
      Sä ehdit kyllä kokemaan kaikkea hulluakin matkalla aikuisuuteen, olet nuori yhä. Elämä voi muuttua vähemmän tylsäksi ihan yllättäen, eikä nyt kaikilla edes niin vauhdikasta elämää ole nuorena ollut, vaan jopa tylsempääkin kuin sulla on ollut. Ehdit kyllä bilettämään ja pitämään monet kerrat hauskaa, kun tulee sen aika, älä hoppuile liikoja, sulla on koko elämä aikaa kokea kaikenlaista.

    • Anonyymi

      Eli olet viisitoistakesäinen joka suunnittelee rasvaimua? Noh noh. Toisekseen me ollaan kaikki aika tylsiä kun oikein silmiin katsotaan ja sellainen mystisyyden varjo on kaikkea muuta kuin tavoiteltavaa. Ihmiset alkaa vain sekoilemaan ylimääräisiä kun ei saa määriteltyä kivaan pikku lokeroon

    • Anonyymi

      Vaihda lääniä niin saat uusia kavereita...jotka myös on vaihtanut kuntaa .Uusi koulu,työpaikka,kurssi ,siitä se muutos lähtee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe