Kymsotella on kummallinen tapa käyttää laskuutaessa asiakkaitaan perintätoimistoa varsinaisen laskutuksen sijaan. Puhelimeen vastaavat henkilöt lupaavat palata asiaan ja keskeyttää laskutuksen, mutta jos lähdetkin ulkomaille tms. niin yhtäkkiä postissa onkin lappu ja vaatimus heti maksaa ja pikainen oikeudenkäynti odottaa missä ei tarvitse olla edes läsnä niin saadaan merkintä luottotietoihin. Varokaa näitä valehtelijoita Kymsotella. Varokaa ansaa mikä viritetään asiakkaalle.
Kymsote käyttää perintätoimistoa laskutuksessa
5
194
Vastaukset
- Anonyymi
Itse maksan laskuni ajallaan eikä ongelmia ole. Sinä taas et maksa ja teetät muilla ihmisillä turhaa työtä. Hoida asiasi kuntoon äläkä täällä itke
- Anonyymi
Laskutettiin suoraan perintäyhtiön kautta.
Hmm.. Tämä on huomattu. Posti on voinut hukata laskun ja perintäyhtiö laitettu perimään. Kummallista ettei voida ottaa yhteyttä ajoissa. Kumpi on tärkeämpää, sekö että jollekin tulee luottotietomerkintä vaiko kysyttäisiin puhelimitse, missä mättää, että onko laskua saapunut. Pahimmassa tapauksessa Kouvolan posti on voinut hukata karhukirjeenkin tms.
- Anonyymi
Kymsote toimii verorahoituksella, jos sinä et maksa me muut maksamme puolestasi.
Joten hoida laskusi ja lopeta urputtaminen!En tiedä kelle huutelet, mutta tuossa on kyllä perääkin aloittajan viestissä.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/b5243833-1167-499f-a5e3-3cced4d70e7f?ref=ampparit:c8ed
Tänään parjattiin jo päivällä laajasti uutisissa, että miten Posti hukkasi Kelan läähettämän paketin. Eikä ole ensimmäinen kerta kun Kouvolan posti tyrii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49121889
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1502582IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371450Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist521417Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251206- 941180
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711165Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351100- 101017
- 44878