Onpahan ainakin nukkunut hyvin.
Tavallaan on mukavaa herätä ja huomata kuolanneensa
9
174
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapi se kuolaaminen liittyä uniapneaan
- Anonyymi
No mä oon kuolannu usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä oon kuolannu usein.
onko uniapnea tutkittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko uniapnea tutkittu?
Ei mulla voi olla sitä, oon vasta 32.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniapnea ei katso ikää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniapnea ei katso ikää
Jes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unenaikaisia hengityskatkoksia ei itse huomaa. Suosittelen ehdottomasti tutkimuksiin hakeutumista, jos epäilyksiä on. Uniapnea on vakava sairaus, jota kannattaa hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unenaikaisia hengityskatkoksia ei itse huomaa. Suosittelen ehdottomasti tutkimuksiin hakeutumista, jos epäilyksiä on. Uniapnea on vakava sairaus, jota kannattaa hoitaa.
Elämä on paskaa eli ei väliä vaikka kuolisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on paskaa eli ei väliä vaikka kuolisin.
Älä sano noin. Jos kertoisin, mitä minulle on tapahtunut, ehkä ajattelisit, etteivät asiat niin huonosti olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944600
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2261823- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501069
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471027- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964