kengät,asusteet ym.Jos joku pukeutuu eri tavalla niin heti aletaan kiusaamaan ja syrjimään. En ymmärrä nuoria tässä asiassa,ärsyttää pinnallisuus ja pintamuodin perässä juokseminen.
Minkä takia kaikilla pitää olla samanlaiset vaatteet
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Aina toitotetaan että " ole oma itsesi, ole oma itsesi". Sitten kun joku oppii olemaan oma itsensä ja pukeutuu mielensä mukaan, ei häntä enää hyväksytä joukkoon. Sitäkin olen miettinyt, että miksi tyttöjen pitäisi jopa koulussa pukeutua seksikkäästi mutta pojilta ei vaadita samaa. Olen sellainen 14v tyttö, joka pukeutuu mielensä mukaan. Tällä hetkellä minulla on päälläni punainen huppari johon olen itse ommellut nallekorvat ja valkoiset housut joiden päälle olen tursuttanut sinistä glitter liimaa. Olisi kivaa jos joku joka kiusaa erilaisten vaatteiden takia vastaisi tuohon aloittajan kysymykseen. Olen koulukiusattu ja haluaisin sen loppuvan.
- Anonyymi
Somen aikana nuorista on tullut muodin orjia , ja vanhemmistakin . Miksi lumihangessa ja 2-30 pakkasessa kuljetaan nilkat ja jalat paljaana ! Sopii ehkä keskieurooppaan talvella . Äly hoi onko se pääkin jäätynyt. Ei muuta kun hyvää vanhuus aikaa nivelrikkoisille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979