Suomi kykenemätön tekemään omia päätöksiä, heitetään arpaa mistä maasta mallit

Anonyymi

Suomi ei ole todella loogisen ajattelun suhteen omavarainen eikä myöskään kekseliäisyyden, nyt heitetään arpaa koronan suhteen mistä maasta mallit otettaisiin. Lähinnä kai heikoimman moraalin maista. Ei tehdä päätöksiä oman maan asukasluvun maantieteellisen jakautuman mukaan eikä sairastumiskäyrien mukaan, vaan kiire on päästä tiheästi asuttujen maiden sairastuneiden ja kuolleiden lukuihin mukaan. Samaa on tehnyt jo kauan viihdeala, sillä melkein kaikki tvc-ohjelmat on kopioitu muista maista, kuten " poista maski", "ensi treffit alttarilla" jne.. Meillä ei kerta kaikkiaan oma äly eikä edes mielikuvitus riitä eikä ainakaan niihin luoteta. On tietysti hyvä asia jos pystytään valitsemaan parhaat asiat muista maista, ja jos saadaan jo valmista kokemusperäistä tietoa. mutta miten voi olla parasta, että kaikki rajoitukset ollaan poistamassa, vaikka meillä rokotuskattavuudetkaan eivät vielä ole tavoittaneet muiden maiden eli mallimaisen tasoja. Lisäksi kun rokoteet ja itse sairauskaan ei anna kuin lyhyen ajanjakson immuniteetin, vastoin kaikkia muita aikaisempia tunnettuja virustauteja. Lisäksi melko pieni joukko ihmisiä sotii rokotteitakin vastaan, mutta todella suurella rinta-äänellä. Uskovat oman immuniteettinsa kestävän eikä muista väliä. Nyt hallitus on heittämässä oman onnensa nojaan ainakin kaikki iäkkäämmät, lapset ja nuoret, immuniteetiltaan keskinkertaiset tai huonot, sekä ihmiset, joiden on pakko tehdä työtä tai olla tekemisissä lähikontakteissa maskittomien ja ilman suojaa olevien ihmisten mahdollisesti asiakkaiden kanssa, tarkoitan ilman suojaa olevilla myös niitä joiden rokotesuoja on päättymässä, tai jotka eivät sitä ole rokotuksen tai edes tautia sarastumisien kautta saaneet. Vapautus on ehkä kohdallaan tilaisuuksissa, joihin ei kenenkään ole pakko mennä, mutta kaupat, apteekit, koulut ja työpaikat ja bussit, ovat tiloja joita ei pysty kaikki ainakaan itse omalla toiminnallaan tai omasta tahdosta välttämään. Kuka tässä pakottaa nyt ja ketä. porataan pakkorokotuksia ja pakkomaskia, suurempi syy itkuihin on nyt pakkosairastumiset, ajaminen suojattomana esim pakkotöihin.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        82
        4737
      2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
        Ikävä
        184
        2043
      3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
        Ikävä
        132
        1752
      4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
        Ikävä
        174
        1370
      5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
        Ikävä
        16
        1241
      6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
        Ikävä
        35
        1076
      7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
        Ikävä
        78
        973
      8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
        Ikävä
        52
        956
      9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
        Äänekoski
        16
        937
      10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
        NATO
        279
        918
      Aihe