Mikä on sinun mieleistäsi huumoria ? Kuivakan älykäs brittihuumori ja tilannekomiikka on minun mieleeni, mutta kaikki "siisti" huumori piristää aina.
Mihin huumori on kadonnut ja miksi ? Onko huumori loppumassa oleva "luonnonvara" ? Onko enää edes hauskoja TV-ohjelmia, joiden parissa voisi hetken nauruhermoja rentouttaa ? Vai onko sellaisia ollutkaan ? Aika kauas saa mennä taaksepäin. Tuli sattumalta mieleen "Mennään bussilla"- kohellus/"perhedraama",
ja "Jeeves hoitaa", joka oli mainiosti näytelty. Entä onko huumoripitoisia kirjoja ? Nauru tekisi hyvää.
Mistä yksin repii huumoria ?
Hauskempia asioita vaihteeksi
67
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Savolainen viäräleukailu on mieleistä kuultavoo.
- Anonyymi
Savo ja savolaiset on huippukivoja ja joku mahdollisesti itse savolainen viäräleuka on
luonnehtinut asiaa näin:
Savon murre ei oikeastaan ole kieli, vaan tapa tuhota sivistynyt keskustelu. Ajatustenvaihdossa on eduksi, jos keskustelun molemmat osapuolet ovat savolaisia.
Silloin siinä esitetään kysymys, joka ei ole kysymys, ja vastaus, joka ei ole vastaus.
Tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihinkään.
Savo on mukava turistimaakunta.
Kansainvälisyys kasvatuksessa on hyvässä mallissa. Mies kysyi Kuopion torilla mieheltä,
jotta tietääkö hän, kuinka kaukana Afrikka on. Savolaisukko vastasi:
"Ee se kaakana voe olla ku Savon sellulla on yks neekerj ja se kulukoo pyörällä töihin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savo ja savolaiset on huippukivoja ja joku mahdollisesti itse savolainen viäräleuka on
luonnehtinut asiaa näin:
Savon murre ei oikeastaan ole kieli, vaan tapa tuhota sivistynyt keskustelu. Ajatustenvaihdossa on eduksi, jos keskustelun molemmat osapuolet ovat savolaisia.
Silloin siinä esitetään kysymys, joka ei ole kysymys, ja vastaus, joka ei ole vastaus.
Tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihinkään.
Savo on mukava turistimaakunta.
Kansainvälisyys kasvatuksessa on hyvässä mallissa. Mies kysyi Kuopion torilla mieheltä,
jotta tietääkö hän, kuinka kaukana Afrikka on. Savolaisukko vastasi:
"Ee se kaakana voe olla ku Savon sellulla on yks neekerj ja se kulukoo pyörällä töihin."Savolaisia elämänohjeita
(Olavi Rytkönen)
Liian paljon hyvvee on ihanoo.
Anna kaekkes, vua elä periks.
Kompastelu voep estee kuatumisen.
Joka ihteesä luottaa, se kykysä tuploo.
Elämän tarkotus on murheen karkotus.
Naara itelles ennen ku muut kerkijää.
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä.
Ne tekköö, jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo.
Murheen kantaa yksinnii, vuan illoon pittää olla kaks.
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen ku kokkeiloo.
Et ossoo naatiskella jootilaesuuvesta, jos siulla ee oo paljo töetä.
Monesti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
Kaks syytä olla tekemättä mittään:
- Oot yrittännä ennenkii.
- Et oo ennenkään yrittännä sitä.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
- Anonyymi
Itku pitkästä ilosta, pieru paljosta naurannasta.
- Anonyymi
Edustatko mahdollisesti positiivista ja elämänmyönteistä suomalaisvanhusta . . . . ?
- Anonyymi
Tämä palsta ei ole otollinen huumorille.
Saamistasi vastauksistakin sen näkee. Ikääntynet vanhukset eivät ole hauskoja.- Anonyymi
Huumori on elämän suola, pippuri ja sokeri.
Huumori on vuorovaikutuksen ja viestinnän muoto,
jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä. ...
Huumoria voi käyttää muun muassa ihmissuhteiden ylläpitoon tai oman olon parantamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumori on elämän suola, pippuri ja sokeri.
Huumori on vuorovaikutuksen ja viestinnän muoto,
jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä. ...
Huumoria voi käyttää muun muassa ihmissuhteiden ylläpitoon tai oman olon parantamiseen.Samaa mieltä, huumori maustaa elämän, mutta valitettavasti sitä
ei ymmärretä tällä palstalla. Onneksi huumoripitoisia palstoja löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, huumori maustaa elämän, mutta valitettavasti sitä
ei ymmärretä tällä palstalla. Onneksi huumoripitoisia palstoja löytyy.Palomahuumori on sellaista, että ensin hän haukkuu kaikki muut , samalla ylistää itseään ja korppista, lopuksi kuittaa että se oli metafoora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palomahuumori on sellaista, että ensin hän haukkuu kaikki muut , samalla ylistää itseään ja korppista, lopuksi kuittaa että se oli metafoora.
Tai jos loukkaa jotain henkilöä se olikin jälkeenpäin vitsi vain, että senkin lajin "huumoria" on. Huumorin nimissä voi sanoa mitä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos loukkaa jotain henkilöä se olikin jälkeenpäin vitsi vain, että senkin lajin "huumoria" on. Huumorin nimissä voi sanoa mitä vain.
Hän itse kylläkin on mielestään kaiken pilailun ulkopuolella, hän on aina vakavasti otettava ja rikkeetön. Aina oikeassa kuten kaverinsa k.
- Anonyymi
Huumori on keskustelunlajiksi vaikea.
- Anonyymi
Niin se näyttää olevan useimmille. Tellukka heittää joskus huumoria,
mutta eihän se avaudu kuin harvoille, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta eihän se avaudu kuin harvoille,Ilman huumoria olisimme hukassa. Huumori pelastaa vaikeita tilanteita ja elämän raskaissa vaiheissa voi huumorin pilkahdus auttaa, se voi olla toivon merkki itselle, että elämä kuitenkin jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta eihän se avaudu kuin harvoille,Tellukan "huumori" on ilkeilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tellukan "huumori" on ilkeilyä.
Tellukan huumori on sarkasmia, mikä onkin taitolaji, mutta ei ilkeilyä sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tellukan huumori on sarkasmia, mikä onkin taitolaji, mutta ei ilkeilyä sentään.
Sarkasmi on kevyttä piruilua T:n "huumoriin" verrattuna, joka on pahansuopaista.
- Anonyymi
Huumorin tunnistaa siitä, että se naurattaa. Kaikkien "huumori" ei naurata.
- Anonyymi
Mainostelevisio. Se viettelee ja harhauttaa kaikki https://youtu.be/_G9K9AqvytM ihan kaikki
- Anonyymi
Tänään nauroin pitkästä aikaa, oikein makeasti.
Ihan yksikseni täällä kotona.
Ilman mitään TV-ohjelmaa.
- Anonyymi
Mille nauroit viimeksi ?
- Anonyymi
Nauran päivittäin lukiessani viestittelyjänne.
Pitäisi muistaa, että ei ole tarkoitus, että kaikki muut nauravat, mutta yksi itkee.
Se ei ole hyvän huumorin merkki.- Anonyymi
Niin ei.
Jos nauraa toisen vähemmän viisaalle kirjoitukselle, ei ole se huumoria.
Huumori on vaikea alue.
Mikä on hyvää huumoria, mikä ei?
Ironia ei ole hauskaa huumoria.
Tässä wikipedian mukaan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori
- Anonyymi
Lämminhenkinen elämänmyönteinen huumori on parhaasta päästä.
Itseironia puuttuu kokonaan niiltä, jotka huumorinkaapuun verhottuja ilkeyksiään töksäyttelevät.
Eikö kaikenlaisen huumorin kuuluisi kuitenkin herättää positiivisia tunteita,
ei vähätellä ja mitätöidä ihmisiä ? Tuo brittihuumori ja tilannekomiikka on minunkin mielestäni parasta huumoria.
Joskus yrittänyt katsoa näitä uusia hupiohjelmia, no 5 minuuttiin kerrallaan se on jäänyt, eivät näyttäydy minulle huumorina.Usein kuulee pariskuntien kertovan, että samanlainen huumorintaju yhdistää heitä ja on suuri voimavara vastoinkäymisten ja vaikeuksien kohdatessa. Huumorintajun laatu johtuu paljolti perusarvoista, miten toisiin ihmisiin ja elämään yleensä suhtaudutaan.
Traagisille, vakaville asioille ei naureta, heikompia ei pilkata, lyötyjä ei lyödä.
On ammatteja, joissa ronskilla keskinäisellä huumorilla käsitellään vaikeita asioita. Huumori on herkkä laji, sen viljely saa paljon hyvää aikaan, yleisinhimillinen tarve saada nauraa ja pitää hauskaa yhdessä.
En osaa sanoa, olisiko brittihuumori minulle erityisen mieleistä, ainakaan valmiiksi naurettua en kaipaa. Spontaanit tilanteet, asioiden yllättävät assosiaatiot, sanallinen nokkeluus ja kielellinen ilottelu vetoavat. Meillä sisaruksilla on ihan oma sisäpiirihuumorimme, yhteinen lapsuus pohjana. Samoin pitkäaikaiset työkaverit ja vuosikymmenten yhteinen taival puolison kanssa antaa pohjaa ihan omanlaiselle keskinäiselle huumorille.- Anonyymi
Kun on ollut pari kertaa puhetta tv-sarjasta "Pokka pitää", niin sitä jaksaa katsoa taitavien näyttelijöiden ansiosta. Tuollaiset farssit menisivät helposti yli ja pelkäksi melskaamiseksi taitamattomilta. Sarjaa seuraa kyllä ihan myötämielellä, sillä loppujen lopuksi pitää ymmärtää, kuinka optimistinen ja kaikkensa antava Hyacinth on, Ei vain hyvät yritykset mene putkeen, mutta pokka pitää aina.
En kylläkään enää katso sitä kuin sattumalta, onhan sarjaa esitetty meille vuodesta toiseen.
Mutta kai se brittihuumori on monille mieleen.
Mkr.- Anonyymi
Hyasintti ei minulle edusta "brittihuumoria" tyypillisimmillään.
Sarjahan kertoo rouvasta, joka haluaa, luulee, uskoo ja toivoo kuuluvansa
"parempiin piireihin", olevansa muita "hienompi" ja parempi.
Se on pikemminkin parodia ihmisestä, jollaisia on joka maassa.
Onko siinä brittiläisyyttä sen kummemmin ?
Ehkä naapurien pidättyvän kohteliaassa suhtautumisessa Hyasinttiin on brittiläisyyttä
ja aviomies-parassa ?
- Anonyymi
Olen musiikinopettaja, ja pidin musiikkituntia kahdelle kiinalaiselle 6 vuotiaille pikkutytöille.
Ne neidit olivat tosi hauskoja,. Minun silmälaseista ( kun ne olivat vähän vinossa) riitti hauskuutta.
Nauroin niin että tuli kyyneleet silmiin, kun keksivät eri näkökohtia niistä ja musiikkikappaleista joita harjoiteltiin.
Sellaista viatonta, aitoa huumoria!
Toinen tapaus oli kun tulin lapsenlapsen kanssa uimarannalta, Työnsin vaunuja,
oli 6 kk vanha silloin.
Me naurettiin koko matka!
Ihania muistoja!- Anonyymi
Kiinalaiset on kovia hihittämään.
- Anonyymi
Naurava vauva on ihaninta maailmassa!
- Anonyymi
Tilannekomiikka on parasta,nyt vain tilanteet on aika vähissä.
- Anonyymi
Komppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan
Meen nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Ismo Leikolaa on kiva kuunnella. Tv:ssa esitetty huumori on kyllä muuttunut alkuajoilta, molskis-Eemeli ei tuskin naurattaisi.
- Anonyymi
En ole Ismo Leikolaa kuullut kuin kerran. Missä aiheissa hänen juttunsa liikkuvat ?
Niin moni tykkää hänestä, että hänen on pakko olla hauska,
mutta stand-up komiikka ei satu olemaan minun makuuni juuri siksi, että koomikon
on pakko olla hauska joka lauseessa.
On tietysti mukavaa, että on olemassa huumoria eri muodoissa ja stand-up komiikka
näyttää oleva suosittua, eikö ihmiset maksa ihan pääsymaksuakin heidän esityksiinsä ? Anonyymi kirjoitti:
En ole Ismo Leikolaa kuullut kuin kerran. Missä aiheissa hänen juttunsa liikkuvat ?
Niin moni tykkää hänestä, että hänen on pakko olla hauska,
mutta stand-up komiikka ei satu olemaan minun makuuni juuri siksi, että koomikon
on pakko olla hauska joka lauseessa.
On tietysti mukavaa, että on olemassa huumoria eri muodoissa ja stand-up komiikka
näyttää oleva suosittua, eikö ihmiset maksa ihan pääsymaksuakin heidän esityksiinsä ?Katsopas You Tubesta. Siellä on muutamia pätkiä.
- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Katsopas You Tubesta. Siellä on muutamia pätkiä.
Oon katsonut pari juttua Leikolalta, ja ei oo ollenkaan hauska.
Rumaa ja kaksimielistä "huumoria".
- Anonyymi
Maailman ohuin kirja on 100vuotta saksalaisia vitsejä.
- Anonyymi
Elää on tilanne komikkaa draamalla
- Anonyymi
Eilen oli pikkuisen suloista huumoria, vaikka lapsi oli tosissaan.
Oli monenlaista juttua aikuisten kesken mm. siamilaisista kaksosista.
Kuusivuotias kuunteli epätietoisen näköisenä
ja kysyin "tiedätkö mitä siamilaiset kaksoset tarkoittaa ?"
Kuusivuotias vastasi:
"Eikös ne kissakaksosia ole !"- Anonyymi
Harvinaisen ankea juttu.
- Anonyymi
Oikeasti kivaa ja hauskaa: Persujen kannatus laskee yhä edelleen.
Perussuomalaiset romahti ja keskusta nousi selvästi.
Ehkä me pääsemme pian kokonaaneroon yhteiskuntarauhaa rikkovasta,
eduskunnassa häiriköivästä PS-puolueesta,
joka ei kunnioita parlamentarismia vaan jonka edustajat solvaavat ministereitäkin "teuraslehmiksi" ja p*rsrei'iksi.
Sellainen kielenkäyttö loukkaa syvältä eläkeläistäkin, joka kunnioittaa eduskunnan arvovaltaa.
PS käyttäytyy häpeällisesti.No jospa se on heidän sisäpiirin huumoriaan, johon muut eivät pääse mukaan.
Kulttuurillisia eroja!- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
No jospa se on heidän sisäpiirin huumoriaan, johon muut eivät pääse mukaan.
Kulttuurillisia eroja!PS:n huumori on navan alta. Tänään on HS:ssa aika pitkä juttu Halla-ahosta sivulla A 16,
joka sisältää otteita hänen kirjoituksistaan, kaikista karmeuksista, joita sivistynyt
ihminen ei päästele suustaan.
Hän onkin sivistynyt vain julkisuudessa.
Omassa Suomen Sisu-porukassaan hän käyttää katukieltään,
jossa on painokelvottomia ilmauksia, joista voisi joutua oikeuteen.
Lauri Nurmi kirjoittaa niistä kirjassaan Halla-ahosta.
Kirja on kantaaottamaton, Nurmi ei ota kantaa Halla-ahoon,
hän kertoo vain millainen Halla-aho on.
- Anonyymi
Aloituksessa kysytään, mikä on mielestämme huumoria.
Vastauksista päätellen palstalaiset tuntuvat aika lailla totiselta porukalta.
Yritin miettiä huumoripitoista mielipidettä, mutta huomasin kuuluvani joukkoon.
Mkr. 104-vuotias Wilhelmiina lähti 87-vuotiaan tyttärensä Marian kanssa kävelylle.
Mariaa rupeaa väsyttämään ja hänen täytyy pysähtyä penkille lepäämään.
Wilhelmiina mutisee itsekseen.
Pitikin ottaa tuo mukula vaivoikseen.- Anonyymi
Välillä on kommunikointivaikeuksia tälläkin palstalla.. Muutama vuosikymmen sitten meidänkin perheessä ei aina oltu samalla aaltopituudella.
Kysyin lapselta:
"Ovatko sinun saappaasi kuivat vai märät?"
Lapsi: "Joo.
Minä: "Mitä joo?"
L: "Jep"
Minä: Mitä jep?"
L: "Kyllä".
Huoh.
Mkr. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä on kommunikointivaikeuksia tälläkin palstalla.. Muutama vuosikymmen sitten meidänkin perheessä ei aina oltu samalla aaltopituudella.
Kysyin lapselta:
"Ovatko sinun saappaasi kuivat vai märät?"
Lapsi: "Joo.
Minä: "Mitä joo?"
L: "Jep"
Minä: Mitä jep?"
L: "Kyllä".
Huoh.
Mkr.Milloin mikäkin naurattaa.
Tänään luin tamperelaisten juttuja turkulaisista.
Turkulaismies seisoi onnettoman näköinen lavatansseissa,
kun naistenhaulla häntä ei kukaan koskaan hakenut.
Tampelaiskaveri neuvoi, että "mitä jos laittaisit kurkun housuihis?"
Seuraavissa tansseissa sama kaveri kysyi
"No, onkos vientiä ollut ?"
"Ei ole", totesi turkulaismies edelleen surkean näköisenä.
Tamperelaismies katseli hetken ympäriinsä ja sanoi:
"Mitäs jos kokeilisit laittaa sen kurkun etupuolelle ?" Anonyymi kirjoitti:
Milloin mikäkin naurattaa.
Tänään luin tamperelaisten juttuja turkulaisista.
Turkulaismies seisoi onnettoman näköinen lavatansseissa,
kun naistenhaulla häntä ei kukaan koskaan hakenut.
Tampelaiskaveri neuvoi, että "mitä jos laittaisit kurkun housuihis?"
Seuraavissa tansseissa sama kaveri kysyi
"No, onkos vientiä ollut ?"
"Ei ole", totesi turkulaismies edelleen surkean näköisenä.
Tamperelaismies katseli hetken ympäriinsä ja sanoi:
"Mitäs jos kokeilisit laittaa sen kurkun etupuolelle ?"No jos minäkin uskaltaudun tällaisen pienen puolituhman laittamaan.
Neuvostoliiton aikaan lammaskolhosiin oli tehty yllätystarkastus. Huomattiin, että tavoitteista puuttui huomattavan paljon villoja.
Tarkastajat olivat ankaria.
Kaikki kolhoosin miespuoliset jäsenet komennettiin riviin ja heidän päänsä kerittiin paljaiksi.
Juuri kun Ivanin tukkaa leikattiin, hän purskahti nauramaan.
´´Mitä te hirnutte, ei tämä mikään hilpeä toimitus ole.´´
Ei niin, mutta ajattelin vaan tuota naapurikolhoosia. Siellä kasvatetaan kanoja ja heiltä puuttu melkoinen määrä munia tavoitteesta.- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
No jos minäkin uskaltaudun tällaisen pienen puolituhman laittamaan.
Neuvostoliiton aikaan lammaskolhosiin oli tehty yllätystarkastus. Huomattiin, että tavoitteista puuttui huomattavan paljon villoja.
Tarkastajat olivat ankaria.
Kaikki kolhoosin miespuoliset jäsenet komennettiin riviin ja heidän päänsä kerittiin paljaiksi.
Juuri kun Ivanin tukkaa leikattiin, hän purskahti nauramaan.
´´Mitä te hirnutte, ei tämä mikään hilpeä toimitus ole.´´
Ei niin, mutta ajattelin vaan tuota naapurikolhoosia. Siellä kasvatetaan kanoja ja heiltä puuttu melkoinen määrä munia tavoitteesta.🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitä savolainen ilotyttö sanoi, kun pyllähti liukkaalla kelillä persiilleen?
- Nyt mäni firma nurin! - Anonyymi
Vihreiden edustaja meni uimahalliin. Kassalla kysyttiin että miesten vai naisten puolelle? Vihreiden edustaja hyperventiloi, pyörtyi ja tviittasi.
- Anonyymi
Vihreiden edustaja soitti huoltomiehelle. Väessäni on täynnä jotain ruskeaa. Siihen huoltomies: jos se on ruskeaa niin se on paskaa. Vihreiden edustaja hyperventiloi ja pyörtyi.
- Anonyymi
Vihreiden edustaja soittaa poliisille: poliisi, poliisi citypyöräni on varastettu. Poliisi: aivan, tekijätkin tiedetään, yksi kurdi ja kaksi Somalia. Kops. Vihreiden edustaja pyörtyi.
- Anonyymi
Ja siis nämäkö ovat kirjasta "Vihreää huumoria kautta aikojen"?
- Anonyymi
Vihreiden edustaja: Ukrainan kriisin vuoksi pitää nostaa valmiutta vastaanottaa moninkertainen määrä pakolaisia. Lehdistö: tiedättekö että ukrainalaiset ovat valkoihoisia ja siellä ei ole muslimeita? Vihreiden edustaja: s**tana sieltä ei muuten oteta ensimmäistäkään tänne.
- Anonyymi
Isäntä istui pöydän ääressä ja katseli emännän touhuamista
Tuumaili et on se muuttunut ja lihonut se on kuin puimuri jo
ja sanokin sen et kyllä oot lihonu oot kuin iso puimuri
Emäntä suutu ja huusi ai tässä on kiitos kodin hoidosta ja lasten
synnyttämisistä. Ja kosto jäi mieleen elämään.
Seuraavan kerran kun ukon teki mieli, emäntä katsoi vaan olan
yli ja sanoi .Ja tommoista oljenkortta varten ei näin isoa puimuria
kannata edes käynnistääkkään - Anonyymi
Kyllä on kaunis päivä , sanoo isäntä tuvan ikkunasta katsellessaan
Siirtyy toiseen ikkunaa ja tokassee, että osaa ollakkin kaunis päivä
Emäntä kysyy mikä siul nyt on kun juokset joka ikkunassa hokemassa
miten kaunis päivä on..Isäntä sanoo no enhän mie muuten mutta kun
sie sanoit jättäväsi tän kaiken yks kaunis päivä---- Kovin ovat alavireisiä nämä palstalaisten hauskat hetket.
- Anonyymi
Pistä itse paremmaksi sitten !
Anonyymi kirjoitti:
Pistä itse paremmaksi sitten !
Antaapa olla, kyllä se talo sen vahingon kestää, että vieras ohi männöö.
- Anonyymi
Laihialaiset ovat mieleeni. He ikkunasta kulkivat etteivät saranat kuluisi.
Tiedättekö miten tehdään laihialainen kesäkeitto.
Noh, kaadetaan vettä kukalliselle lautaselle.- Anonyymi
Turkulaismies katseli autoliikkeessä uutta Nissania. Myyjä esitteli auliisti autoa. -Tämä tässä on liikkeemme ylpeys, autotekniikan viimeistä huutoa, se on Sunny. Johon turkulainen hölmistyneenä: -Jaa, onk tää mun ny?
- Anonyymi
Äiti sanoi tytölle: vaihdetaan sun lakanat uusiin kun nuo ovat niin kuluneet ja vanhat.
Tyttö: Niin on isäkin eikä me sitäkään vaihdeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070