Jokunen vuosi sitten poliisi otti kiinni ja raudoitti pohjoismaisen vapautusrintaman mielenosoittajan ja laittoi maijaan. Vähän ajan kuluttua samaan maijaan laitettiin raudoittamatton Antifan vastamielenosoittaja, joka pahoinpiteli tämän raudoitetun. Mikä oli lopputulos. Veikkaan asialla olleet poliisit menettelivät otsikossa mainitulla tavalla.
Vähän saman tyyppinen asia on nyt tutkinnassa Vantaan vankilassa. Seksuaalirikoksesta tuomittu nuori oli laitettu matkaselliin 4-5 vankitoverin kanssa ja hänet oli lehtitietojjen mukaan surmattu erittäin raakalla tavalla. Seksuaalirikoksiin syyllistyneet ovat vankihierarkian alinta kastia ja heitä on pakko suojella muiden vankien väkivallalta. Voiko vankilan henkilöstö menetellä otsikossa mainitulla tavalla.
Voiko syytteen välttää heittäytymällä tyhmäksi
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa asia miten tahansa, tässä nimenomaisessa tapauksessa paha sai sen minkä oli ansainnut. Luojalle kiitos!
- Anonyymi
Tottakai. Ensimmäisessä tapauksessa kyse oli kahdesta rikoksesta epäillystä, jotka otettiin kiinni. Molemmat olivat syyllistyneet virkamiehen vastustamiseen, tosin eri syistä.
Jos poliisi ottaa kiinni 50 ihmistä, niin ei siellä ole 50 poliisiautoa kadun varressa, joilla kiinni otetut vietäisi yksitellen poliisiasemalle. Joissakin tapauksissa poliisi on käyttänyt kiinniotettujen kuljetuksiin linja-autoja, mutta ei niilläkään yksitellen kiinniotettuja poliisiasemalle ole kuljetettu.
Vankilassa matkaselli on tarkoitettu niille vangeille, jotka ´matkustavat´. Siellä tosin on määrätty, kuinka monta vankia yhteen selliin voidaan laittaa, mutta ei vankilassa ole jokaiselle ´matkustajalle´ omaa selliä. Molemmissa tapahtumat ovat olleet niin poliiseille, kuin vartijoille ennalta arvaamattomia.
Vakiohäirikkö ei elä tässä maailmassa. - Anonyymi
Tottakai. Esim ajat ylinopeutta.. esitä tyhmyys kortti sano ettei kyseisellä tiellä ole rajoitusta, koska auto olisi itsellään hidastanut??? Vanha Corolla esim. Lisää että kun ostit niin luki automaattinen nopeuden valvonta lastu moottorissa sulla kii maksoi paljo. Antavat sun kyllä säälistä mennä. korjaamaan sitä lastua
- Anonyymi
Otsikon kysymys on hyvä.
Vastaus jossa puhutaan lastusta moottorissa, ylittää teknisissä tiedoissa puutteellisen todistajan argumentit.
Yhtä hyvin voi kysyä miten kiiski on pysäyttänyt moottorin. Joillakin murrealueilla kiiski ei tarkoita kalaa.
- Anonyymi
Tyhmyys kortilla saa anteeksi melkein mitä vain. Jos kaupassa on kyltissä teksti " ITSEPALVELU" niin saat ottaa mitä haluat jos olet tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744