Onko totta, että jos joku Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eikä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla omaiset ole koskaan hoitaneet pankki tilejä niin silloin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on laitettu väärin eli on Alimitoitettu kehitysvamma diagnoosi laitettu ja olisi uusien diagnoosi muutosten myötä selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo? Kumpi näistä kahdesta diagnoosista on Autismin Ekko jutun muodostumisen esteenä Lievä älyllinen kehitysvamma vai vaikea ADHD? Jos kehitysvamman saaneena minulla ei pitäisi olla ulkomuistista puhelinnumerot luettelo pää onko totta uusien diagnoosi muutosten myötä, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on naisilla väärin eli on selvittämättä ikuisesti Autismin suhteen. Jos asuntola ohjaajat sanoo että minulla nettirikollisuus jota yksin olen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja kirjeenvaihdon kautta tekemään niin onko totta että tämä ei ole Lievänä älyllisen kehitysvamman saaneilla tyypillisesti nettirikollisuus? Ja jos minä en ole koskaan vihannut kehitysvamma diagnoosi sanaa vaan olen mennyt lukemaan ala ikäisenä salaa omia lääkäri lausuntoja ja sen jälkeen olen vaatinut vanhempia ja ohjaajia ja haluan oikeutta saada Kehitysvammaisten parissa käyttää puhuessa kehitysvamma sanaa jos kerron omia mielipiteitä. Ja jos minulla on kehitysvammma sanan suhteen tämä käsitys kehitysvamma ei ole haukkuma sana vaan se on yksi sana muiden sanojen joukossa miksi sitä kehitysvamma sanaa täytyy muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden vihata ja miksi meidän kehitysvamman saadeiden ihmisten kohdalla ei kirjoiteta rehellisesti jos meillä on myös Autismi tulkinta kuten niillä joilla on selkeästi Lievä Autismin kirjo. Ja miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset ovat edunvalvojan alaisia ja miksi minä en ole koskaan tarvinnut vanhempia hoitaa omia pankki tilejä ja olen oppinut ymmärtämään rahan arvon josta syystä Kehitysvammaisten puolella ryhmissä ohjaajat sanoo että olen väärällä diagnoosilla oleva ja miksi kukaan kehitysvamma diagnoosin työntekijät eivät suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa jos kerran pankkitilit osaan hoitaa ilman muiden ihmisten apua ja miksi Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laitetaan pelkästään jos sosiaaliset taidot ovat vaikean kehitysvamman tasolla. Eli haluan vain löytää oman ryhmän jossa muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset eivät vihaa Kehitysvamma sanaa vaan halua oukeutta puhua kehitysvamma sanaa käyttäen ja joilla ei ole ollut myös koskaan edunvalvontaa ja joiden kohdalla jatkuvasti ohjaajat sanoo että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ja vaikea ADHD on väärin laitettu koska eivät ole vanhempien apua tarvinnut pankki tilien sopimus papereiden tekemisessä. Jos kerran asuntola ohjaajat sanoo että minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin miksi helvetissä kehitysvammma diagnoosi työntekijät eivät voi vaihtaa roolia kehitysvammmaisten ohjaajien kanssa niin myöntäisi että kuinka monta minun lisäkseni on saaneet 1987 väärin Lievän älyllisen kehitysvamman ja meitä ei osata ohjata kehitysvamma puolella. Eli jotenki lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin saaneena minusta tuntuu, että diagnoosi työntekijät eivät halua purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa koska se on niiden palkoista pois ja ne menettää työnsä jos Lievänä älyllisen kehitysvamman saaneena päätän vetää ne oikeuteen jonka voin tehdä jo tällä perusteella, koska ne pitää minua mahdollisesti selvittämättä Autismin kirjon suhteen ja kumpi näistä estää Ekon Lievä älyllinen kehitysvamma vai vaikea ADHD? Olen kuullut että ADHD ihmiset eivät myöskään hallitse pankki tilejä jotka olen oppinut heti kun muutin vanhemmilta ja huomaan, että muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset heti haluaa seurustella kun taas pahoinpitelen jos ne eivät ymmärrä että minä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena haluan ensin kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja viestejä ennen kuin päätän haluanko ylipäätään vaihtaa puhelinnumeroita. Ja en Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ole välittömästi kenenkään kaveri ja jotkut jotka tietää mitä on ADHD ja Asperger niin ne kehitysvamman saaneet ihmiset ovat jättäneet tutustumisen siihen. Jos minut on sijoitettu väärän diagnoosin saaneiden henkilöiden pariin tietenkin minulla tulee väkivaltainen käytös muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita kohtaan ja koska huomaan että niillä on edunvalvonta ja minulla on rahan arvon ymmärtäminen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ja muilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei ole mitään rahan arvon ymmärtämistä. Mitä mieltä te joilla on oikeasti lapsella,sisaruksella Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ja teidän lasten kanssa on väärin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita jotka osaa käyttää hyväksi ja voi pahimmassa tapauksessa riistää toisen asiakaan hengen koska ADHD ihmisenä olen hyvä näyttelemään roolileikkien avulla oppinut
Lievä älyllinen kehitysvamma ja kirjaimellinen tulkinta ja vahvuudet
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984