Varattu lähes kolmi-nelikymppinen

Anonyymi

Voi sinua varattu kolmi-nelikymppinen mies. Näin sinut toisen naisen kanssa ja nyt mietin, tulisiko vaimollesi kertoa vai ei. Kavereita ollaan ja tuttuja, mutta ei mitään sydänystäviä.. Tuntuu niin pahalta vaimosi puolesta, kun kaksi ihanaa lasta ja vaikutatte niin rakastuneilta. Vaimosi tehnyt niin paljon vuoksesi.. Ehkä te ette ole sitten näyttäneet aitoa puoltanne, kun tieltäsi hairahdit. Vaimosikin vielä niin nätti ja nuori, mutta ei kai sitten muuten riittänyt. Jos sinut vielä näen toisen kanssa, niin lupaan kertoa vaimollesi sinun puolestasi.

13

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro pois

    • Anonyymi

      On huolet.hanki elämä ja kyylää vähemmän.

    • Anonyymi

      Älä jää odottamaan vaan toimi pian, joten kerro sille vaimolle mahdollisimman nopeasti millanen luuseri sen mies on.

      • Anonyymi

        Mitä se teille kuylät kuuluu mitä joku tekee.kyylätkää itseänne kyylät ja juoruämmät.eikö teillä ole omaa elämää.ei ole.


    • Anonyymi

      Seuraa vaan oman ukkos menoja .

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole vain näitä tavallisia salasuhteita, eli aika harmiton. Aikansa sutinaa ja ja palaa sitte vaimonsa luo. Kannatan kokeilemaan niin ei tarvii olla niin kireä pikkuasioiden suhteen :D

    • Anonyymi

      vaimon kanssa ongelmia lasten tekemisessä niin käyn vähän aidan toisella puolella ja voi sanoa ettei ruoho ole täällä vihreämpää. sorry.

    • Anonyymi

      Suosittelen kokeilemaan jonkun aikaa vapaa suhdetta ihan kaikille, niin ei tarvitse ihmisten luulla, että pettäminen olisi jotenkin väärää tai syntistä.

      Ihminen on luotu olemaan mahdollisimman monen kanssa, johan raamattukin sen opettaa. Lisääntykää ja täyttäkää tämä maa tai jotain sinne päin.

      Jokaista Raahelaista piristäisi, kun kävisi vähän huvittelemassa jossain, toisia auttaa vain kahvittelu hyvännäköisen kanssa, niin jo tulee kiire kotiin.

    • Anonyymi

      Kiitos sinulle !

    • Anonyymi

      Asianomaisia ei missään tapauksessa tule millään tavoin lähestyä tämän asian tiimoilta. Havaitusta tilanteesta tulee keskustella kauhistelevaan sävyyn kaikilla mahdollisilla some-alustoilla, työpaikan kahvihuoneessa ja paikallisissa anniskeluravintoloissa. Myös paikallismedioita sekä seiskaa tulee informoida henkilöiden epäsiveellisestä käytöksestä. Onhan tämä kuitenkin sattunut Raahessa missä kaikkien asiat kuuluvat kylän juoruämmille.

    • Anonyymi

      On sinuula huolet.kyylää enempi ja hanki elämä jos siihen kykenet.

    • Anonyymi

      Siskon kanssa olin kylillä! Heti täällä kuulutetaan kaikki! Ei ole toista naista! Menkää nyt hlvtniin kyttäämään ei ole mitään nähtävää!!

    • Anonyymi

      Minä olisin nyt joutilaana, voisin tulla lohduttamaan vaimoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe