Hypnoosimies Sami Minkkinen on löytänyt opettajavaimon Heinin ja kyllä nyt lempi kukoistaa ja elämänohjeita jaellaan ihan joka aiheesta, koska pätevyyttä on kaikille aloille. Samin stoorit ovat todella ahdistavaa jankkaamista tyyliin "sä olet hyvä sä riität sussa on kaikki" ja Heini antaa rokote- ja seksineuvoja, sekä näemmä vinkkejä opettajille ja mihin vaan. Välillä kännätään parhaiden kaverien ja sielun siskojen Kaulasten ja Hintsasten kanssa, onhan ystävyyttä takana jo ehkä vuosi. Pätemisen tarve on valtava ja rakastamisen määrän todistelu myös. Uskolliset "te ootte ihanii"-fanit kuorossa huokailevat. Menisi viihteestä, ellei olisi niin hiton paatoksellista.
Joka alan tietäjät Minkkiset
Anonyymi
5
6489
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen on egonsa orja.
- Anonyymi
Rahan ahneita huijareita ..eka sami ja nyt heinistä leivotaan kanssa samanlaista "mentalistit"
- Anonyymi
Samaa lässytystä kuin rouvan edellisellä "kierroksella".
- Anonyymi
Tähän asti puhunut ”hänen luottamuksen voi pettää kerran”. Nyt kun tuli vähän luottamuspulaa omien asiakkaiden suuntaan, niin laulu muuttui heti. Oivalluksen kautta ”Sehän on vain hyvää ja rakkautta, kun antaa anteeksi kun vähän mokaa”. Ei hyvää päivää…
Huomenna varmaan taas halataan ja rakastetaan koko maailmaa.- Anonyymi
Söikö Sami kuormasta ja lankesi opetuslapseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882