Tyttärelle auto

Anonyymi

19

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovasti on ajettu, mutta mistäpä tuosta voi kuvan perusteella mitään tietää.

      • Anonyymi

        Niimpä, olisko noin paljon ajetussa jotain tiettyjä juttuja mitä kannattaa kysyä ja katsoa? Jakohihna vaihdettu 50.000thkm sitten. Varmaan perus öljyä syökö/ettei nesteitä hävitä tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, olisko noin paljon ajetussa jotain tiettyjä juttuja mitä kannattaa kysyä ja katsoa? Jakohihna vaihdettu 50.000thkm sitten. Varmaan perus öljyä syökö/ettei nesteitä hävitä tms?

        Kysymällähän saa varmasti totuuden.


    • Anonyymi

      Miksi pitäis olla bensamalli tuosta Volvosta.
      Dieseli selvästi taloudellisempi.

      • Anonyymi

        No ei ole!

        Sehän riippuu paljonko ajetaan!


    • Anonyymi

      Manuel kun ei automaat kestä, noissa traktoreissa!

    • Anonyymi

      En kyllä viitsisi täällä kysellä neuvoa auton ostamiseen.

    • Anonyymi

      Käytetyn osto noilla kilometreillä on aina onnenkauppaa. Itsellä oli koira-autona 1-koppanen v70 440 tkm ajettuna, tosin turbo ja automaatti. Ei isompaa moittimista, tila riitti mainiosti kahden koiran häkille takana. Nuo ahtamattomat vitoset ovat luotettavia koneita.

    • Anonyymi

      3500e saa volvoon B&W soittimet…en tiedä onko järkeä ostaa kaatopaikka autoa🤣🤭 koskaan kuullut ton hintasista autoista. Saa maksaa ihan koko ajan korjauksia. Parempi ostaa uusi halpa 20-30 tonnin auto osarilla niin rahaa menee lopulta vähemmän ja auto toimii.

      • Anonyymi

        Tuohon uskoo vain joku. Tosin auto toimii mutta miksi maksaa 20-30 tonnia kun 10 tonnilla saa yhtä hyvin toimivan käyttöauton?

        Ai niin tarkoitit joku rimpula vaan ei Volvoa. No elämä on valintoja. Ja ai kaikki hyvää ja huonoa kyytiä toisistaan mitenkään erota. Meitä on niin moneksi. Ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Tommosen 20-30 auton saa 200-300e maksulla kuussa pienellä korolla. On takuut ja kaikki. Miksi siis ostaa vanhaa paskaa joka maksaa lopulta enempi.

      • Anonyymi

        Ei maksa " lopulta enempi "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa " lopulta enempi "

        No ei todellakaan!


      • Anonyymi

        No tuo nyt on aika typerä ajatus, tuliko autokauppiaalta?


    • Anonyymi

      Juupa juu vai tulee osamaksu 20-30 tonnin auto halvemmaksi kuin 2500 e auto uudessa autossa jo huollot maksaa muutamassa vuodessa tuon vanhan hinnan ja
      kaskovakuutukset oltava halvassa riittää liikennevakuutus eikä vanhoja
      merkkiliikkeissä tarvi käydä valohoitamassa toki jokin vähemmän ajettu pienempi farkku voisi olla järkevämpi ainakin kuluiltaan.

      • Anonyymi

        2500e ei mene huoltoohin edes amg mersussa. Uuden auton huolto ensimäisen vuoden jälkeen tai jos 2 vuoden välein niin on 300-400e merkkiliikkeesä. Käytännössä öljyt ja suodattimet. Tuollainen vanha auto ei ole turvallinen ja kuluttaa valtavasti. Yksi korjaus maksaa helposti 1000e ja niitä muuten riittää. Tommoinen 2500e peli on äkkiä maksanut 10 tonnia kun on korjattu ja silti se on vaan vanha paska jonka arvo on sen 1000e kun johonkin sen yrität työntää hädissäsi. Kyllä uusi auto on aina uusi. Kannattaa vaihtaa jo siinä 50-60tkm ajettuna…sen jälkeen alkaa ongelmat. Itse olen pitänyt vaihtovälinä 20-30 tuhannessa kilsassa nykyään. Siinä vaiheessa vaihdan koska ratti alkaa kiiltämään ja uuden tuoksu häviää. Lisäksi penkkejen väliin on tuossa vaiheessa jo mennyt pölyä jota ei helposti saa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2500e ei mene huoltoohin edes amg mersussa. Uuden auton huolto ensimäisen vuoden jälkeen tai jos 2 vuoden välein niin on 300-400e merkkiliikkeesä. Käytännössä öljyt ja suodattimet. Tuollainen vanha auto ei ole turvallinen ja kuluttaa valtavasti. Yksi korjaus maksaa helposti 1000e ja niitä muuten riittää. Tommoinen 2500e peli on äkkiä maksanut 10 tonnia kun on korjattu ja silti se on vaan vanha paska jonka arvo on sen 1000e kun johonkin sen yrität työntää hädissäsi. Kyllä uusi auto on aina uusi. Kannattaa vaihtaa jo siinä 50-60tkm ajettuna…sen jälkeen alkaa ongelmat. Itse olen pitänyt vaihtovälinä 20-30 tuhannessa kilsassa nykyään. Siinä vaiheessa vaihdan koska ratti alkaa kiiltämään ja uuden tuoksu häviää. Lisäksi penkkejen väliin on tuossa vaiheessa jo mennyt pölyä jota ei helposti saa pois.

        Mikä on amg mersu? Joku nuorisopellejen juttu?


    • Anonyymi

      Iso on auto.

    • Anonyymi

      Älä osta noin paljon ajettua Volvoa. Kulutuskin on liiallinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe