Antirasismi on nykyajan rasismia

Anonyymi

67

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rasistit on nyt siis keksineet, että rasismin vastustaminen on rasismia.
      Sanna "persunpuolisko" Ukkola levittää sanomaa.

      • Anonyymi

        Todistit sen, että et edes lukenut koko juttua. Siellä maahanmuuttaja-taustaiset kertovat myös asioita.


    • Anonyymi

      Rasistien keksintöhän se on lokeroida YK:n ihmisoikeuksien julistuksen hyväksyvät ihmiset, ja jolla he yrittävät oikeuttaa oman rasisminsa ja voivat "uhriutua".

    • Anonyymi

      Foliohatuilla ajatus lentää. . . ne luulevat pystyvänsä kääntämään kaiken ylösalaisin.

    • Anonyymi

      Täällä tavallista suorastaan näiden "antirasistien" uhriutuminen.
      Woke-kultin kammitsoimat mielet eivät muuhun pysty.

    • Anonyymi

      Rasismi on pahimmillaan rikos. Onko rikollisuuden vastustaja siis yhtä rikollinen
      ihminen kuin rasisti ?

    • Anonyymi

      Rasistien kuningas Halla-aho sen todistaa hänen blogit ja tuomio oikeuden päätöksellä.

      Mikä kauheinta puolueen johtoon nousi nainen rasistinen paha noita-akka Riikka Purra, pääsiäisenä hän nousee luudan selkään tuttu irvistys kasvoillaan.

      • Anonyymi

        Oletkos sinä sellainen naisia halventava sukupuolirasisti?


    • Anonyymi

      Täälläkin näkee viitteitä aikuisten uhmaiästä ja itkupotkuraivareista. Ei kyetä perustelemaan järkevästi asioita, vaan pelkkää kitinää ja valitusta. Harva edes on vaivautunut lukemaan koko aloituksen juttua.

      • Anonyymi

        Kyllä ongelmat poistuvat aronpojat torilla tavataan


      • Anonyymi

        Kuka tervepäinen lukisi persujen horinoita ?


    • Anonyymi

      Vasemmisto feministien woke-ilmentymä on juuri tätä antirasismia, rasismia valkoisia kohtaan, josta tyylipuhtaan näytöksen esitti kirjava-nainen Esko Valtaojalle Sannikka ohjelmassa.

    • Mielestäni hyvä kirjoitus.
      Kun ihmisiä kohdellaan eri tavalla etnisen taustansa vuoksi niin jonkinlaista rasismia sekin on.
      Oltisiin vain ihmisiä ihmisille, niin kaikki olisi hyvin.

      • "liekko"

        Valitettavasti Kissakaan ei voi olla Tiikeri.
        Niillä on ihan erilaiset Nahat.

        H.


      • Anonyymi

        "Kun ihmisiä kohdellaan eri tavalla etnisen taustansa vuoksi niin jonkinlaista rasismia sekin on."

        Sehän onkin rasismia, mutta nyt on keksitty, että rasismin vastustaminen on rasismia
        ja rasismin vastustajat ovat rasisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun ihmisiä kohdellaan eri tavalla etnisen taustansa vuoksi niin jonkinlaista rasismia sekin on."

        Sehän onkin rasismia, mutta nyt on keksitty, että rasismin vastustaminen on rasismia
        ja rasismin vastustajat ovat rasisteja.

        Ihmisten eriarvoistaminen jakaa ihmiset eri lokeroihin ja polarisoi kansaa. Ei ole väliä minkälaisesta eriarvoistamisesta on kyse, niin se on silti noin. Tuolta kantilta katsottuna ymmärrän aloituksen kirjoituksen vallan hyvin.


      • Anonyymi

        Sehän nimenomaan sitä rasismia juuri on, kun kohdellaan eri tavalla etnisen taustan vuoksi. Jos taas ei välitä minkä mallinen tai värinen joku on, tai mikä heidän etinen taustansa on, vaan kohtelee kaikkia samalla tavalla, niin se ei ole rasismia.

        Itse en välitä tippaakaan minkä värinen tai mallinen jokin muualta tuleva on. En vain yksinkertaisesti halua jakaa Suomen resursseja muualta tulevien kanssa. En siis ole rasisti, koska kohtelen heitä kaikkia samalla tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nimenomaan sitä rasismia juuri on, kun kohdellaan eri tavalla etnisen taustan vuoksi. Jos taas ei välitä minkä mallinen tai värinen joku on, tai mikä heidän etinen taustansa on, vaan kohtelee kaikkia samalla tavalla, niin se ei ole rasismia.

        Itse en välitä tippaakaan minkä värinen tai mallinen jokin muualta tuleva on. En vain yksinkertaisesti halua jakaa Suomen resursseja muualta tulevien kanssa. En siis ole rasisti, koska kohtelen heitä kaikkia samalla tavalla.

        "Anonyymi"

        Hienoa!
        Olet lukenut minua hyvin ja ahkerasti.
        -
        "Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP)
        Nationalsozialist Finnisch Arbeiterpartei.(NSFAP)
        Kansallis-sosialistinen Duunari-Puoli.
        Nafti? Knapp?:)
        -
        Sana kansallinen kuulostaa tutulta Saksan-kielellä.
        Se tarkoitti samaa kuin se tarkoittaa nytkin.
        Oman kansan asiaa.
        Siksi minua saa kutsua natsiksi, jos joku niin haluaa tehdä.
        Olen 72v. Joten ihan uusi en enää ole.
        Kuten monesti olen sanonut, kannatan Perus-Suomalaisia.
        Persut ovat meidän oman kansamme asialla.
        Kuten myös olen monesti sanonut.
        Olen entinen Demari.
        Kuten tänäänkin näemme, Demarien Demokratia on muuttunut Demokratian Diktatuuriksi.
        Liikkeestään on tullut Puolue-Rasisti.
        "Polttakaamme persut uuneissa, Tuli, kulje kanssamme!"
        Tuo tuli taisi tulla siitä sarjasta Twin Peaks.
        -
        Rodullinen Rasisti minä en ole.
        Mutta ihmettelen kyllä vahvasti miksi joitakin kansoja ei oma koti-maa, ja sen kehittäminen kiinnosta.
        Lieneekö jotain totta siinä että joitakin koti-maa kiinnostaa.
        Mutta poliittis-/talous-vallallinen pää-määrä pakottaa muutattamaan kansalaisiaan toisiin maihin, jopa ei-omilla veroilla kouluttautumaan.
        Miettikäämme vahvasti Kiinaa.
        Sekä islamilaisia tavoitteita.
        EU:kin tuhoaa kansoja mielin määrin.
        -
        Rakasta koti-maata teille Kanta-Suomalaisille.
        Kirjoittaa Haminan Jääkäri.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Hienoa!
        Olet lukenut minua hyvin ja ahkerasti.
        -
        "Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP)
        Nationalsozialist Finnisch Arbeiterpartei.(NSFAP)
        Kansallis-sosialistinen Duunari-Puoli.
        Nafti? Knapp?:)
        -
        Sana kansallinen kuulostaa tutulta Saksan-kielellä.
        Se tarkoitti samaa kuin se tarkoittaa nytkin.
        Oman kansan asiaa.
        Siksi minua saa kutsua natsiksi, jos joku niin haluaa tehdä.
        Olen 72v. Joten ihan uusi en enää ole.
        Kuten monesti olen sanonut, kannatan Perus-Suomalaisia.
        Persut ovat meidän oman kansamme asialla.
        Kuten myös olen monesti sanonut.
        Olen entinen Demari.
        Kuten tänäänkin näemme, Demarien Demokratia on muuttunut Demokratian Diktatuuriksi.
        Liikkeestään on tullut Puolue-Rasisti.
        "Polttakaamme persut uuneissa, Tuli, kulje kanssamme!"
        Tuo tuli taisi tulla siitä sarjasta Twin Peaks.
        -
        Rodullinen Rasisti minä en ole.
        Mutta ihmettelen kyllä vahvasti miksi joitakin kansoja ei oma koti-maa, ja sen kehittäminen kiinnosta.
        Lieneekö jotain totta siinä että joitakin koti-maa kiinnostaa.
        Mutta poliittis-/talous-vallallinen pää-määrä pakottaa muutattamaan kansalaisiaan toisiin maihin, jopa ei-omilla veroilla kouluttautumaan.
        Miettikäämme vahvasti Kiinaa.
        Sekä islamilaisia tavoitteita.
        EU:kin tuhoaa kansoja mielin määrin.
        -
        Rakasta koti-maata teille Kanta-Suomalaisille.
        Kirjoittaa Haminan Jääkäri.

        H.

        En ole lukenut sinua laisinkaan. Ihan maalaisjärkeä käytän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut sinua laisinkaan. Ihan maalaisjärkeä käytän.

        "Anonyymi"

        Niinpä.
        Niihän ne kaikki sanovat.
        Älä suotta yritä.
        Minä kyllä tiedän.
        Ålä pahoita mieltäsi.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Niinpä.
        Niihän ne kaikki sanovat.
        Älä suotta yritä.
        Minä kyllä tiedän.
        Ålä pahoita mieltäsi.

        H.

        Miksi pahoittaisin mieleni? Olemme aika samaa mieltä asioista.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Hienoa!
        Olet lukenut minua hyvin ja ahkerasti.
        -
        "Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP)
        Nationalsozialist Finnisch Arbeiterpartei.(NSFAP)
        Kansallis-sosialistinen Duunari-Puoli.
        Nafti? Knapp?:)
        -
        Sana kansallinen kuulostaa tutulta Saksan-kielellä.
        Se tarkoitti samaa kuin se tarkoittaa nytkin.
        Oman kansan asiaa.
        Siksi minua saa kutsua natsiksi, jos joku niin haluaa tehdä.
        Olen 72v. Joten ihan uusi en enää ole.
        Kuten monesti olen sanonut, kannatan Perus-Suomalaisia.
        Persut ovat meidän oman kansamme asialla.
        Kuten myös olen monesti sanonut.
        Olen entinen Demari.
        Kuten tänäänkin näemme, Demarien Demokratia on muuttunut Demokratian Diktatuuriksi.
        Liikkeestään on tullut Puolue-Rasisti.
        "Polttakaamme persut uuneissa, Tuli, kulje kanssamme!"
        Tuo tuli taisi tulla siitä sarjasta Twin Peaks.
        -
        Rodullinen Rasisti minä en ole.
        Mutta ihmettelen kyllä vahvasti miksi joitakin kansoja ei oma koti-maa, ja sen kehittäminen kiinnosta.
        Lieneekö jotain totta siinä että joitakin koti-maa kiinnostaa.
        Mutta poliittis-/talous-vallallinen pää-määrä pakottaa muutattamaan kansalaisiaan toisiin maihin, jopa ei-omilla veroilla kouluttautumaan.
        Miettikäämme vahvasti Kiinaa.
        Sekä islamilaisia tavoitteita.
        EU:kin tuhoaa kansoja mielin määrin.
        -
        Rakasta koti-maata teille Kanta-Suomalaisille.
        Kirjoittaa Haminan Jääkäri.

        H.

        Kuulehan Huru hunksi. Ei sinua kukaan kopsaa, harva edes lukee.
        Mutta suodaan sinulle luulosi jos se antaa sinulle mielihyvää.


    • Koska en ole pätkääkään perillä kuka Suomessa on kukakin, niin otin ja guugletin Sanna Ukkolaa.
      Wiki tiesi:
      "Ukkola on ollut vuodesta 2013 lähtien naimisissa Perussuomalainen- ja Suomen Uutiset -lehtien päätoimittajan Matias Turkkilan kanssa."
      Ei asiasta sitten sen enempää.

      • Anonyymi

        Tuo Ukkolan avioliitto on jo niin moneen kertaan näillä palstoilla selvitetty eli luulen, että kaikki sen jo tietävät, mutta kiitos nyt kuitenkin tuollaisesta ns. "julkkisjuorusta".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Ukkolan avioliitto on jo niin moneen kertaan näillä palstoilla selvitetty eli luulen, että kaikki sen jo tietävät, mutta kiitos nyt kuitenkin tuollaisesta ns. "julkkisjuorusta".

        Ei ollut tarkoitettu miksikään "julkkisjuoruksi" koska Ukkola on toimittaja ja häneltä on lupa odottaa asiallisuutta ja puolueetonta raportointia.
        Se että hän on naimisissa perussuomalaisuuden ja Suomen uutisten kanssa selittää asian.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitettu miksikään "julkkisjuoruksi" koska Ukkola on toimittaja ja häneltä on lupa odottaa asiallisuutta ja puolueetonta raportointia.
        Se että hän on naimisissa perussuomalaisuuden ja Suomen uutisten kanssa selittää asian.

        Aikälättäaivoja olette jos avioliitto samaistaa,

        onko Saarikko sosialisti tai ehkä hän vihervasemmistolaisia asia ajava poliitikko,
        koska on sosialistin kanssa naimisissa.

        Ehkä muitakin aviopareja suomalaisesta politiikasta löytyy joilla on erilainen puoluetausta.

        Ehkä tämän asian kanssa painiskelevat tekevät ja ajattelevat juuri samalla tavalla kuin oma aviosiippa.
        Tolloja tosiaan.


    • Anonyymi

      Miksi ote iltalehden jutusta poistettiin?

      • Anonyymi

        Tässä vielä kerran.

        "Kuunnellaanpa hetki ihmisiä, jotka kohtaavat rasismia päivittäisessä elämässään eli maahanmuuttaja- ja ulkomaalaistaustaisia suomalaisia:

        Kamal Jafi: “Antirasismi ei käytännössä pyri edistämään dialogia tai eri ryhmien välisiä suhteita eikä yhdenvertaisuutta. Antirasismi on osa myrkyllistä woke-kulttuuria.”

        Binga Tupamäki: “Suuri osa ihmisistä näkee antirasismin arveluttavana tapana suhtautua yhteiskuntamme ongelmiin. Yksi syy on esimerkiksi juuri “rotujen” tuominen esiin. Itse taas haluaisin poistaa puheen “roduista”, kun ei sellaisia ihmiskunnassa ole.”

        Arman Alizad: “‘Antirasismista on tullut uusi rasismi’ - Robert (Bob) Woodson, yhdysvaltalainen kansalaisoikeusaktivisti.”

        Seida Sohrabi: “Antirasismi on tämän ajan uutta rasismia. Ihmisiä lokeroidaan, vaiennetaan ja syrjitään heidän ihonvärinsä tai etnisyytensä vuoksi.”

        Kaikki näistä keskustelijoista ovat taatusti kohdanneet rasismia Suomessa – ja silti he vastustavat kiihkeästi antirasismia."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vielä kerran.

        "Kuunnellaanpa hetki ihmisiä, jotka kohtaavat rasismia päivittäisessä elämässään eli maahanmuuttaja- ja ulkomaalaistaustaisia suomalaisia:

        Kamal Jafi: “Antirasismi ei käytännössä pyri edistämään dialogia tai eri ryhmien välisiä suhteita eikä yhdenvertaisuutta. Antirasismi on osa myrkyllistä woke-kulttuuria.”

        Binga Tupamäki: “Suuri osa ihmisistä näkee antirasismin arveluttavana tapana suhtautua yhteiskuntamme ongelmiin. Yksi syy on esimerkiksi juuri “rotujen” tuominen esiin. Itse taas haluaisin poistaa puheen “roduista”, kun ei sellaisia ihmiskunnassa ole.”

        Arman Alizad: “‘Antirasismista on tullut uusi rasismi’ - Robert (Bob) Woodson, yhdysvaltalainen kansalaisoikeusaktivisti.”

        Seida Sohrabi: “Antirasismi on tämän ajan uutta rasismia. Ihmisiä lokeroidaan, vaiennetaan ja syrjitään heidän ihonvärinsä tai etnisyytensä vuoksi.”

        Kaikki näistä keskustelijoista ovat taatusti kohdanneet rasismia Suomessa – ja silti he vastustavat kiihkeästi antirasismia."

        Eihän se asia siitä parane että se sanotaan moneen kertaan.
        Rasismi ja ns "antirasismi" eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä verrattavissa suoraan. Tämä on tyyppiesimerkki ns. "olkinukkeargumentista" joss asioita joilla ei ole samaa painoarvoa verrataan ja jossa olkinukesta tehdään harjoitusvastustaja, kun oikeat argumentit ei pure.
        Antirasismi on karsinoimista ja kriittisyyttä ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa jotenkin eri rotua tai parempaa ainesta kuin jotkut muut, ihonvärinsä, uskomuksiensa, kulttuurinsa, etnisyytensä jne. perusteella ja väittävät joidenkin pseudotieteellisten ja asenteellisten mukamastutkimuksien perusteella olevansa oikeutettuja näihinasenteihinsa ja mielipiteihinsä.
        On hämmästyttävää miten paljon maahanmuuttajataustaisia he ovat saaneet uskomaan näihin teorioihinsa, mutta jokaista maahanmuuttajaa kohden joka antaa lausuntoja persutoimittajalle puolustaen antirasismia on olemassa tuhat joilta ei kysytty.


      • Anonyymi

        Ehkä se oli rasistinen jos se oli Ukkolan kolumnista ? Hänen puolisonsa on persujen johtohahmoja.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Eihän se asia siitä parane että se sanotaan moneen kertaan.
        Rasismi ja ns "antirasismi" eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä verrattavissa suoraan. Tämä on tyyppiesimerkki ns. "olkinukkeargumentista" joss asioita joilla ei ole samaa painoarvoa verrataan ja jossa olkinukesta tehdään harjoitusvastustaja, kun oikeat argumentit ei pure.
        Antirasismi on karsinoimista ja kriittisyyttä ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa jotenkin eri rotua tai parempaa ainesta kuin jotkut muut, ihonvärinsä, uskomuksiensa, kulttuurinsa, etnisyytensä jne. perusteella ja väittävät joidenkin pseudotieteellisten ja asenteellisten mukamastutkimuksien perusteella olevansa oikeutettuja näihinasenteihinsa ja mielipiteihinsä.
        On hämmästyttävää miten paljon maahanmuuttajataustaisia he ovat saaneet uskomaan näihin teorioihinsa, mutta jokaista maahanmuuttajaa kohden joka antaa lausuntoja persutoimittajalle puolustaen antirasismia on olemassa tuhat joilta ei kysytty.

        Eikö caucalaisia miellytä että valkoiset neitoset paapovat heitä rassukoita ja heidän elämäntapaansa korostaen ja sitten päälle opettavat heille feminismiä ja intesektionaalista sisoaalidemokratiaa tai jotain ?

        Hyppivät varmaan riemusta? ja kivaa on kaikilla


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Eihän se asia siitä parane että se sanotaan moneen kertaan.
        Rasismi ja ns "antirasismi" eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä verrattavissa suoraan. Tämä on tyyppiesimerkki ns. "olkinukkeargumentista" joss asioita joilla ei ole samaa painoarvoa verrataan ja jossa olkinukesta tehdään harjoitusvastustaja, kun oikeat argumentit ei pure.
        Antirasismi on karsinoimista ja kriittisyyttä ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa jotenkin eri rotua tai parempaa ainesta kuin jotkut muut, ihonvärinsä, uskomuksiensa, kulttuurinsa, etnisyytensä jne. perusteella ja väittävät joidenkin pseudotieteellisten ja asenteellisten mukamastutkimuksien perusteella olevansa oikeutettuja näihinasenteihinsa ja mielipiteihinsä.
        On hämmästyttävää miten paljon maahanmuuttajataustaisia he ovat saaneet uskomaan näihin teorioihinsa, mutta jokaista maahanmuuttajaa kohden joka antaa lausuntoja persutoimittajalle puolustaen antirasismia on olemassa tuhat joilta ei kysytty.

        Mistä olet tietosi saanut, että Ukkola on perussuomalainen?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Eihän se asia siitä parane että se sanotaan moneen kertaan.
        Rasismi ja ns "antirasismi" eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä verrattavissa suoraan. Tämä on tyyppiesimerkki ns. "olkinukkeargumentista" joss asioita joilla ei ole samaa painoarvoa verrataan ja jossa olkinukesta tehdään harjoitusvastustaja, kun oikeat argumentit ei pure.
        Antirasismi on karsinoimista ja kriittisyyttä ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa jotenkin eri rotua tai parempaa ainesta kuin jotkut muut, ihonvärinsä, uskomuksiensa, kulttuurinsa, etnisyytensä jne. perusteella ja väittävät joidenkin pseudotieteellisten ja asenteellisten mukamastutkimuksien perusteella olevansa oikeutettuja näihinasenteihinsa ja mielipiteihinsä.
        On hämmästyttävää miten paljon maahanmuuttajataustaisia he ovat saaneet uskomaan näihin teorioihinsa, mutta jokaista maahanmuuttajaa kohden joka antaa lausuntoja persutoimittajalle puolustaen antirasismia on olemassa tuhat joilta ei kysytty.

        Ukkola on herranterttu ja äiti liberaali myöhemmin kok -kansanedustaja
        se puhuu jotain nurkkasuomen murretta mutta on yritetty kotona lähettää ympäri maailmaa kouluttumaan

        on siis vähän kuin sinä Ploma

        Turkkillla oli ihan hieno vaimo mutta sitte näiden ympärillä alkoi naisia pörräämään politiikassa ja turkkila erosi ja löysi tämän

        Turkkila on Otaniemestä valmistunut koneinssi mutta kun siellä koneeksi luetaan
        tietokone niin hän on ohjelmointialalta pieniyrityksissä pyörinyt

        Insinöörit ja sijoittaja ja lääkäreiden miehet .... jne. perustivat aikanaan Hommaforumin
        kun tarjahalostelu alkoi tympiä todella jatkuvana tylynä mättönä suvakkiuutisissa
        Turkkila kuuluu tähän porukkaan


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Eihän se asia siitä parane että se sanotaan moneen kertaan.
        Rasismi ja ns "antirasismi" eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä verrattavissa suoraan. Tämä on tyyppiesimerkki ns. "olkinukkeargumentista" joss asioita joilla ei ole samaa painoarvoa verrataan ja jossa olkinukesta tehdään harjoitusvastustaja, kun oikeat argumentit ei pure.
        Antirasismi on karsinoimista ja kriittisyyttä ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa jotenkin eri rotua tai parempaa ainesta kuin jotkut muut, ihonvärinsä, uskomuksiensa, kulttuurinsa, etnisyytensä jne. perusteella ja väittävät joidenkin pseudotieteellisten ja asenteellisten mukamastutkimuksien perusteella olevansa oikeutettuja näihinasenteihinsa ja mielipiteihinsä.
        On hämmästyttävää miten paljon maahanmuuttajataustaisia he ovat saaneet uskomaan näihin teorioihinsa, mutta jokaista maahanmuuttajaa kohden joka antaa lausuntoja persutoimittajalle puolustaen antirasismia on olemassa tuhat joilta ei kysytty.

        Punasuvakki poloman kapeaa tulkintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet tietosi saanut, että Ukkola on perussuomalainen?

        Tieto tulee viimeistään, kun kuuntelee Ukkolaa


    • Tämä sanonta on sairas.
      "maahanmuuttaja- ja ulkomaalaistaustaisia suomalaisia"
      Minä olen muuttanut maalta kaupunkiin.
      Silti en ole Stadilainen.
      -
      "Eiköhän täällä ole ryhmä.
      Ns.Näytelmä-Kerho.
      Sille on annettu tehtäväksi kirjoitella kaiken-laista.
      Aina kuitenkin siten, että kirjoitusta voi käyttää Perus-Suomalais-vastaisesti.
      Ryhmä siis kirjoittelee kuin olisi Persu.
      Ja sitten haukkuu omat kirjoituksensa.
      Tai irvistelee niille ja niitä.
      Kyseessä voi myös olla ryhmä, joka uskoo pystyvänsä tuhoamaan tällaisen palstailun.
      Lapsellista, miten tahansa."
      -
      Oikeat Persut kirjoittelevat ihan yhtä harvoin kun ennenkin.

      H.

      • Anonyymi

        Ulkomaalaistaustainen suomalainen asuu ahneenmaalla siellä on oma kieli ja raha ja matkustamiseen tarvitaan vatupassi muuten ei pääse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaalaistaustainen suomalainen asuu ahneenmaalla siellä on oma kieli ja raha ja matkustamiseen tarvitaan vatupassi muuten ei pääse

        Tämä sanonta on sairas.
        "maahanmuuttaja- ja ulkomaalaistaustaisia suomalaisia"
        Minä olen muuttanut maalta kaupunkiin.
        Silti en ole Stadilainen.

        H


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Tämä sanonta on sairas.
        "maahanmuuttaja- ja ulkomaalaistaustaisia suomalaisia"
        Minä olen muuttanut maalta kaupunkiin.
        Silti en ole Stadilainen.

        H

        Niin mutta siis jos somali muuttaisi Ahneenmaalle sossuun hänestä tulisi automaattisesti
        suomenruotsalainen sossussa

        globalisaatiossa ilmaisut monikulttuurimutkaistuvat


    • Anonyymi

      Sanna Ukkola oli Iltasanomien Lontoon kirjeenvaihtajana ja kotimaan toimituksessa, siirtyi Ylelle, josta Alfa-tv:lle. Kokenut ja ammattitaitoinen toimittaja.

      • Anonyymi

        Joo, ihan päteviä ja ajatuksia herättäviä kirjoituksia kirjoittaa. Jotkut näkevät vaan "perusja" ihan kaikkialla ja kaikissa kirjoituksissa. Jopa tässä iltalehden uutisessa, jossa maahanmuuttaja-taustaiset itse ovat sanoneet asioita. Ei voi oikein mitään sellaisille harhoja näkeville tyypeille ja heidän kirjoituksille.


      • Anonyymi

        Kenkää saaneet menee Alfalle suojatyöpaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenkää saaneet menee Alfalle suojatyöpaikkaan.

        Ukkola yksi niistä.


      • Anonyymi

        Alfalle on joutuneet kaikki suojatyöpaikkaa tarvitsevat toimittajat.


    • Anonyymi

      Rotu/ihmisrotu - race - rasismi. Oman erilaisuutensa sieto, toisten erilaisuuden sieto.
      Kiintiöt? Rasistista antirasismia? TV, viihde, taide, politiikka jne.
      Rasismi - suppeasti ottaen tai laajasti.
      Tutki: essentialistinen, taksonominen, populaatio, periytyminen, kliini.
      Jändeä on se, että ihmiset elävät ja muutama ihminen tutkii ja määrittelee.
      Erään pankin ei olisi kannattanut julistaa mitään. Nyt alleviivataan sitä, että erilaisuutta on. Ja tämä nyt tiedetään näköä, kokoa, ikää jne. Yritysten eettiset normit riittävät.
      Eikö sama pankki inhosi hiekan kulkeutumista....eli tavisasiakkaita. Myöhäistä nyt.
      Beng
      Onko 2020-luku yliherkkähipiäisyyden vuosikymmen ellei peräti saivartelun?

      • Anonyymi

        Lisätään vielä sukupuolineutraalisuus. Unelmien poikamiestyttö TV-ohjelma on muutettava Unelmien ihmisihmisihmiseksi.


    • Anonyymi

      Neokommunistit levittäytyvät.

    • Anonyymi

      mahdollisessa sotilaallisessa kriisitilanteessa "antirasismi" ideologia olisi oikea herkkupala Venäjälle! Näillä woke -hörhöilyillä voitaisiin nopeasti romuttaa suomalaisten maanpuolustustahto.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola, umpipersu, yrittää valkopesua rasismille.

      • Anonyymi

        Toimittajaksi Ukkola on harvinaisen epäeettinen.


    • Anonyymi

      "Sinulla ei ole työpaikkaa ja olet varmaankin soldiers of odinin jäsen" sanoo Kirsi.


      https://www.google.com/search?q=oot tyhmä&rlz=1C1GCEA_enFI966FI966&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjzoJ7N3Zr2AhXD-yoKHfzaBlwQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1366&bih=657&dpr=1&safe=active&ssui=on#imgrc=H-Ajbsx_9LwFTM

      Olen samaa mieltä, hyvä kirsi!

    • Anonyymi

      Ilmeisesti antirasismi tarkoittaa miesten ja valkosten alistamista ja ihmisoikeuksien riistoa, ja naisien ja mustien palvontaa. Tasa-arvo on sitä et eduskunnas on pelkkii naisii ja koht pelkkii mustii. Seuraava hallitus suames on varmaa täynnä mustii ihmisii.

    • Anonyymi

      "Kissa ei voi olla tiikeri, kun niillä on erilaiset nahkat."
      Edellä lainaus Hurukzin kuolemattomista säkeistä.

    • Anonyymi

      Antirasismi on uusfasistien keksintö. Fasismiin kuuluu rasismi olennaisesti.
      Nykyään uusfasisteja kutsutaan populisteiksi.

    • Anonyymi

      Fasistinen ideologia pyrkii saamaan aikaan vaikutelman, että ihmisen
      arvon hierarkialla olisi joku tieteellinen tuki.
      Esim. afrikkalaiset tai juutalaiset yritetään todistaa alemmaksi kastiksi.
      Kuka sanoikaan "Minä olen laadukas ihminen, maahanmuuttaja ei ole" ?
      Olisko ollut PS:n ent. puheenjohtaja ?

    • Anonyymi

      Fasistinen politiikka korvaa keskustelun pelolla ja vihalla.
      Politiikkaa, joka vahingoittaa suurta määrää ihmisiä
      on vaikeaa ajaa suorin sanoin.
      PS:kin yrittää naamioida päämääränsä jollakin "yleisellä hyvällä".
      "Ne" tulevat ja kansoittavat Suomen. "Ne" ovat pahoja,
      mutta "me" olemme hyviä, me puolustamme Suomea.

    • Anonyymi

      Onko aloittajalla menossa myös 60 plussassa pitkä kampanja rasismin puolustamiseksi ?

    • Anonyymi

      Miksi rasisteilla on niin suuri tarve hakea pahalle oikeutusta ?

      • Anonyymi

        Se on fasismin luonne.


    • Kyllähän se vähän niin on, että jos tummaihoinen tappaa valkoihoisen, niin sillä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.
      Mutta jos valkoihoinen tinttaa tummaihoista turpiin, niin se katsotaan hyvin pian rasistiseksi teoksi.

    • Anonyymi

      Rasistin johtopäätelmä on, että jos valkoinen tinttaa tummaihoista se on
      vain "yksittäinen tapaus"
      mutta jos tummaihoinen tinttaa valkoista, ne on kaikki rikollisia.

    • Anonyymi

      Siitä kunniakansalaisen tinttaamisesta, alkaa helvetinmoinen oikeusprosessi, syytetään rasistisesta teosta vähemmistöryhmää kohtaan, josta luetaan tuomiota kovennetun oikeuskäytännön mukaan, tätä onnetonta valkoista vastaan, joka aitona gentlemannina puolusti naisystäväsä koskemattomuutta, kourinnalta.

      • Anonyymi

        Persu puhuu.


    • Anonyymi

      Rasistipersut yrittää tehdä itsestään uhrin :DDD

      • Anonyymi

        Oletko joku gettomasa, tä?


    • Anonyymi

      Ei tuoda tänne tapoja jotka rasistisia naisia kohtaan.

    • Anonyymi

      Fasistipopulistit ei naista arvosta sen enempää kuin maahanmuuttajaakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      137
      2404
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      2154
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      102
      1956
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      100
      1644
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1615
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      325
      1319
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      98
      1291
    8. 342
      1224
    9. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      939
    10. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      63
      936
    Aihe