Koe Kotkan Cityboy Saarisuffelin Arska nyt seksikkäämpänä kuin koskaan https://ibb.co/z25Ccf4 Hän ei ole mikään juntti. On kolunnut hesasta Jorvin alueet läpikotaisin, sekä kardiologian että psykiatrian osaston ja kuvannut kuksan roskiksen päällä Makkaratalon edustalla, kuten jokainen normaali kuuskymppinen mies kulkee puumuki kädessä Helsingin keskustassa.
Hän hallitsee stadin slangin, koska hän ei ole mikään junttilan juntti, hän saattaa käskeä teidän olemaan valehtelematta sanoen "älkää jätkät sgruudatko skeidaa" Hän käynyt kaikki Thaimaan ja naapurimaa Espanjan kaupungit läpi ja hänellä on niissä kaikissa merenrantahuvilat, vaikka Chiang Maissa ei ole merta, mutta silloin on kun Hua Hanin Schubert-Einstein niin sanoo.
Kiertue alkaa Mäntsälän Juustoportin parkkipaikalta, päättyen Hua Hin hospitalin parkkipaikalle, jossa etsitään yhdessä ylijääneitä rokotteita. Bandogin hopsitalissa odottelee vielä neljä rokotetta kevätauringon koronaa.
Nyt petterit loppuu se bablan sgruudaaminen, hoitakaa diapetes kuntoon ja tulkaa mukaan rasvattoman maksan kiertueelle! Vuokrattavana huoneita 900 neliön talon kolmannesta kerroksesta. Ensimmäiselle lipun varanneelle siivu juustoa, jos tavaraa riittää. Maatalousjunttineidit älkööt vaivautuko tukiaisrahoilla tai bamlaan korvan taa.
Kotkan urbaani Cityboy on tour maailmankiertue
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen melko varma että hänen pohkeet on paljon paremmassa kunnossa kuin muiden.
Sairaspohkeinen mies - Anonyymi
Hyvännäköisen näköinen karju. Samaa veljeskaartia Hua Hinin komistusten kanssa
https://ibb.co/5R70SHy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1862668- 1201993
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791532- 1631450
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191111