Hei, äänikirjojen ystävät

Anonyymi

Minkälainen käytäntö on noissa suoratoistopalveluissa? En tiedä, sillä itse en ole niihin innostunut.
Lasketaanko jokainen "avaus" kirjan lukukerraksi? Voiko "avauksia" tehdä vaikka kuinka usein.
Olen suunnitellut julkaisevani seuraavan runokokoelmani äänikirjana. Omat- ja appivanhempani ovat eläkkeellä, joten heillä olisi aikaa "availla" ja "sulkea" runokokoelmaa päivittäin vaikkapa tunnin ajan. Se olisi mahtavaa mainosta! Lisäksi suoratoistopalveluja on runsaasti, ja niitä kaikkia voisi käyttää halvalla kuukausimaksulla, jonka maksaisin mielelläni. Ehkä pääsisin vuoden kuunnellumpien kirjailijoiden joukkoon.

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et määrittele millaista suoratoistopalvelua tarkoitat, mutta kun on kerran hankittu äänikirja jonkin sivuston tai appin kautta, niin "avauskerta" on käytännössä vain kerran niillä tunnareilla, joilla olet hankkinut tuotteen, ja voit lähettää arvostelun siitä myös vain kerran. Näin kaikissa mitkä minä tiedän.

      • Anonyymi

        Hankitaan sata tunnaria. (appivanhemmat itse puoliso) 6 kertaa 100= 600. Käytetään niitä 16 vrk:n tarjouksia hyväksi, jolloin kaikki on ilmaista.
        Kirjaudutaan jokaiseen suoratoistopalveluun, joita on vaikka viisi ja avataan kirja. Siis, 5 kertaa 600 = 3000 lukukertaa.
        Erotaan suoratoistopalveluista kesken kokeilujaksoa.
        Vaihdetaan VPN- sijainti koneelta ja liitytään takaisin suoratoistopalveluiden kokeilujaksoille.
        Taas tulee 3000 lukukertaa kirjalle.
        Sama toistetaan, kunnes kirja on luetuimpien listoilla.


    • Anonyymi

      Olin talvilomalla töissä somemainostamiseen keskittyvässä mainostoimistossa. Se oli vain avioparin projekti, jota he vetivät kotona, mutta ilmeisesti menestyi hyvin.
      Ensimmäinen tehtävä oli poistaa satoja tarpeettomaksi käyneitä sähköpostiosoitteita ja seuraavat päivät loin uusia sähköpostiosoitteita.
      Johonkin niitä tarvittiin :)

    • Anonyymi

      En usko, että jokainen avaus samoilta tunnuksilta lasketaan kirjan lukukerraksi. En tosin tiedä, miten palvelut on koodattu, mutta luulisi, että tuollainen oman julkaisun "promoaminen" on estetty.

      Tai voithan vaivihkaa kysyä äänikirjapalvelun asiakaspalvelusta mikä lasketaan lukukerraksi. :)

      https://aanikirjapalvelu.fi/

    • Anonyymi

      Entä omatoimikirjastot ja lainausautomaatit?
      Meidän taajaman omatoimikirjasto on hiljainen aamun ensimmäisinä ja illan viimeisinä tunteina. Sinne voi tulla kirjailija lainaamaan ja palauttamaan kirjaansa. Hän voi tehdä niin useita tunteja kenenkään häiritsemättä ja saa hyvät lainauskorvaukset. Kirjaa voidaan myös tilata lisää alueen kirjastoihin, sillä lainauksia on paljon.

      Myös laaja suku tai kaveriporukka voi tehdä kirjasta "suositun" varaamalla sitä porukalla. Joka päivä jonon ensimmäinen poistaa varauksensa ja uuditaa sen päästäkseen jonon viimeiseksi. Näin varaukset säilyvät, ja kirja mielletään suosituksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3614
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1988
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1618
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1445
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1425
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1139
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      1132
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe