Minua näkyy joku valvovan koko ajan

Anonyymi

Liekö syynä käyttämäni läppärinpiru, vai sitten joku muu asia.

Oli miten oli, mutta keuhkotautisena on kiva olla. Aamulla varsinkin, jos ei räkää ulos saa.

Muuten tässä meneekin paremmin kuin kimalaisella. Ei tarvitse itse hinkata karvaista takapuoltaan, sen hoitaa erityinen hoitaja. Olen kuulema jo ensi viikolla kypsä saamaan lapun varpaaseen, jos suojelen liikaa itseäni kulkusten seuduilta. Näin loihee lausumaan tuo tomera tuossa vieressä. On vapaalle lähdössä ja annoinkin sen vuoksi pikkutrompin pullostani hälle. Täällä saa nauttia konjakkia, mutta ei humaltua siitä. Niin kaikkea saa tehdä, kunhan ei tee.

Olen tässä myös joutunut miettimään tuota lääkäritilannetta. Kaikki valittavat jotain puutetta lääkäreissä, eli puuttuu lääkäri. Minulla on sellainen tomera nainen, joka ei huuda korvaan ja ei ole muutenkaan äkkinäinen. Muistaa mainita joskus, että olen parempi kuin hänen oma ukkonsa kotona. On kuulema sekin samaa sukua, eli psykiatri.

Minä en onneksi enää ole edes se luulotautinen joksi minua aikoinaan Suomussalmella sanottiin. Olen virkeäst viimeistä unta oleva miehennäköinen edelleen. En anna periksi vieläkään. Enkä kiroile enää tyyliin "voi jeesua maria ja kristuksen kuvatus". Ne ajat ovat ohi.

Sanaleikki lopuksi.. Mikä on miespuolinen lintu, joka varjelee muniaan useimmiten suolla ja tykkää kainuulaisista?

Saatte arvailla, koska tässä oli vinkki niille jotka minut vielä muistavat hyvässä ja pahassa. Elämä jatkuu loppuun asti!

14

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääkitys auttoi, hyvä se.

      • Anonyymi

        Niin on. Todellisuudessa meistä kumpikaan ei tarvitse lääkettä. Ollaan ihmisiä (Jope Ruonansuu) ja pussataan kupin ollessa tyhjä. (Jorma Ojaharju).

        Olen Perukan ukkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Todellisuudessa meistä kumpikaan ei tarvitse lääkettä. Ollaan ihmisiä (Jope Ruonansuu) ja pussataan kupin ollessa tyhjä. (Jorma Ojaharju).

        Olen Perukan ukkeli

        Hiilihanko jo punasena hehkuu, hinaahan perseesi paikalle.


    • Anonyymi

      Sulla on sun omavalvonta.

    • Anonyymi

      Taivaan Isä katsoo sinua ja varjelee sinua. Jumalan rauhaa!

      • Anonyymi

        Olemassa on jotain jota en ymmärrä, mutta en sanoisi Taivaan Isäksi. Rauhaa myös sinulle, ei kuitenkaan siinä jo totutussa muodossa.

        Minulla ei ole enää kuin muutama kuukausi jäljellä. Siitä huolimatta en intä. En tiedä, koska kukaan muukaan ei ole saanut minua vakuuttuneeksi. Nukahdan väsyneenä hyvin pitkään uneen, se riittää minulle.


    • Anonyymi

      Paskanärhi?

    • Anonyymi

      www.sääksilive.fi/ukk/

      Sääksi on ollut tutkijoiden tehokkaassa seurannassa jo vuodesta 1971 alkaen. Viime vuodet sääksikanta on pysynyt vakaana. Parimäärä on noin 1 200. Vuoden 2010 uhanalaistarkastelussa sääksi luokiteltiin edelleen silmälläpidettäväksi lajiksi, mutta vuoden 2019 tarkastelussa se arvioitiin elinvoimaiseksi.

    • Anonyymi

      haudontavuoron tuotuaan kalan naaraalle, joka lähtee pesän ulkopuolelle ruokailemaan. Illalla naaras asettuu yöpuulle pesään ja hautoo yön yli.

    • Anonyymi

      Poikasten kuoriuduttua naaras lämmittää ja suojaa niitä pesässä noin neljä viikkoa kunnes niiden oma lämmönsäätelykyky on tarpeeksi kehittynyt. Koiraan vastuulla on ravinnon hankkiminen koko perheelle, ja naaras huolehtii poikasten syöttämisestä. Kun poikaset eivät enää ole riippuvaisia naaraan tarjoamasta lämmöstä ja suojasta, siirtyy siihen asti koiraan tehtäviin kuulunut pesän vartiointi naaraan vastuulle

    • Anonyymi

      Onko sääksi sukua sääskelle?

    • Anonyymi

      Sinulla on niin sanotusti hyvin pullat uunissa

      • Anonyymi

        Jos pullat on liian kauan uunissa niin ne palaa, jos on on lämpöä vähintään 175c.


    • Anonyymi

      Sanaleikki lopuksi.. Mikä on miespuolinen lintu, joka varjelee muniaan useimmiten suolla ja tykkää kainuulaisista?

      Kommunisti akka: Merja Kyllönen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe