Imgur Stalkkerini.

Anonyymi

Hyvää huomenta ihana, olen otettu. En olisi koskaan uskonut minulla olevan stalkkeri. 😄 Olen mielestäni tylsähkö nobody varustettuna p**kalla ja huonon oudolla huumorilla. Laita ihmeessä viestiä henk.kohtaisesti.

Laskenut yhteen viisi plus kolme ja sain tulokseksi kymmenen. Täällä on paljon samoja juttuja, kuin mitä olen sinne postannut. Tai sitten olen vain paranoid nolifer. 😅 Mikä sekin on paljon mahdollista. 🤔

Hyvää alkavaa viikonloppua kuitenkin!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huomenta, ... joo tuosta huumorista en tajua mitään 😂muuta muuten pidän tosi paljon sinusta... pidetään

    • Anonyymi

      Karkas viesti... 😅😅 pidetään yhteyttä....

    • Anonyymi

      Mistähä mä muka voisin tietää kenenkään imgurin tai muunkaan, jos ne on nicknamen takana.

      • Anonyymi

        Mistähän kukaan voisi tästä trollauksesta mitään muuta ymmärtää kuin sen, että rupisia stalkkereita ei kaipaa kukaan. Eli vedätys on ja varsin huono sellainen. Jokainen normaali ihminen sisäistää kyllä, että toista seuraamalla ei saa mitään muuta kuin inhoa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän kukaan voisi tästä trollauksesta mitään muuta ymmärtää kuin sen, että rupisia stalkkereita ei kaipaa kukaan. Eli vedätys on ja varsin huono sellainen. Jokainen normaali ihminen sisäistää kyllä, että toista seuraamalla ei saa mitään muuta kuin inhoa aikaiseksi.

        Omasta puolestani voin sanoa, että en seuraile ketään. Minulla on liikkuva työ ja minut voi nähdä melkein missä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani voin sanoa, että en seuraile ketään. Minulla on liikkuva työ ja minut voi nähdä melkein missä vain.

        Ajan helposti 500km viikossa 60 kilometrin säteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani voin sanoa, että en seuraile ketään. Minulla on liikkuva työ ja minut voi nähdä melkein missä vain.

        No tuskin juuri sinun kannattaa mieltää itseäsi stalkkeriksi sen vuoksi, että työhön kuuluu ajelu, joka liittyy työaikaan tai jos satut samoille kulmille muuten vain. Stalkkaaminen on systemaattista seuraamista, esimerkiksi tietoliikennettä koskien tai fyysistä seuraamista kuten varjostamista tai perässä ajelua. Järkevä ihminen ymmärtää varmasti sävyerot, eikä kaiken kannata ajatella liittyvän itseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin juuri sinun kannattaa mieltää itseäsi stalkkeriksi sen vuoksi, että työhön kuuluu ajelu, joka liittyy työaikaan tai jos satut samoille kulmille muuten vain. Stalkkaaminen on systemaattista seuraamista, esimerkiksi tietoliikennettä koskien tai fyysistä seuraamista kuten varjostamista tai perässä ajelua. Järkevä ihminen ymmärtää varmasti sävyerot, eikä kaiken kannata ajatella liittyvän itseen.

        Aika syyttävä oli tuo ylempi kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika syyttävä oli tuo ylempi kommentti.

        Jaa jaa, juu juu. Nonni, päivänjatkoja ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän kukaan voisi tästä trollauksesta mitään muuta ymmärtää kuin sen, että rupisia stalkkereita ei kaipaa kukaan. Eli vedätys on ja varsin huono sellainen. Jokainen normaali ihminen sisäistää kyllä, että toista seuraamalla ei saa mitään muuta kuin inhoa aikaiseksi.

        Tämä sivuketju on hippasen hukassa siitä mistä on kyse. 😅

        Autolla ajellen ei voi internetin maailmassa stalkkailla. 😄

        T: Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivuketju on hippasen hukassa siitä mistä on kyse. 😅

        Autolla ajellen ei voi internetin maailmassa stalkkailla. 😄

        T: Aloittaja.

        Oliko kommentissa mihin vastasit sitten maininta sellaisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivuketju on hippasen hukassa siitä mistä on kyse. 😅

        Autolla ajellen ei voi internetin maailmassa stalkkailla. 😄

        T: Aloittaja.

        😅... 👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe