Convoy-miekkari kutistui olemattomaksi.

Anonyymi

150m eduskuntatalon edessä tukkeessa, n.700 persua, ei muuta.
nyt sekin jo auki, menipä persuilu perseelleen.
koronarajoituksen poisto olikin jo luvattu hallituksen taholta helmikuun aikana, pensan hinta ei alentunut eikä hallitus eronnut.
täysin turha pelleily siis.
tai tulihan siitä verotuloja valtiolle, sakkoja kirjoitettiin paljon, melko isojakin.
lisäksi juntit joutuivat kotteronsa tankkaamaan pariinkin kertaan landelle päästäkseen takaisin, verotuloja siitäkin.

49

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heinäkengät ei tajuu et Stadi on iso mesta, ois tarttenu olla 3½-4 miljoonaa toukohousua ennenku Stadi ois menny jumiin.

    • Anonyymi

      Osaatko Anon kumartaja kertoa kuinka edellisen hypettäessä kuinka kaikki koronarajoitteet on prseestä oli sankariteko mitä juhlit valtavilla määrillä sitä tukevilla avauksilla muuttui taas tuohon perinteiseen persuvinkumiseen juhlimasi aiheen muuttuessa asiaksi mitä tulee vastustaa?

      • Anonyymi

        Mitä pitää nyt vastustaa?


      • Anonyymi

        putkaan kannettiin pahimmat pohjammmaalta tänne raahautuneet "kettutytöt".


      • Anonyymi

        Hinausauton rengas puhkottiin, poliisi hinasi kymmeniä ajoneuvoja Mannerheimintieltä ja teki 55 kiinniottoa. Kahta kiinniotettua epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
        Persut ovat anarkisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinausauton rengas puhkottiin, poliisi hinasi kymmeniä ajoneuvoja Mannerheimintieltä ja teki 55 kiinniottoa. Kahta kiinniotettua epäillään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
        Persut ovat anarkisteja.

        Pippurikaasua persuille! Kunnolla pamputusta!


    • Osa paikalla olevista ihmistä näytti ihan tervejärkisiltä, olivat utelijoilta katselijoilta, persuja ja muita mielenvikaisia ei ollut kovin paljon.
      Ei ollut persuja lahtipenkkejä pystyttämässä

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä. Siteeraa nyt vielä minun taisteluni kirjaa minkä osaat ulkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Siteeraa nyt vielä minun taisteluni kirjaa minkä osaat ulkoa?

        ''Siteeraa nyt vielä minun taisteluni kirjaa...''

        Hei Adolf, ei sitä kirjaa ihan kaikki ole lukeneet.


      • Olihan siellä tervejärkisiä, kun Mauri Otsalasimiestäkin sanoivat älykääpiöksi. 🤣


      • En ole osallistunut tämän ketjun kirjoituksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Siteeraa nyt vielä minun taisteluni kirjaa...''

        Hei Adolf, ei sitä kirjaa ihan kaikki ole lukeneet.

        Ehkä pitäisi. Niin monet siitä puhuvat tietämättä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      ...verotulojapa hyvinkin...ja mihin meidän hyvä hallituksemme ne verotulot lähettää, jos kysymys sallitaan? Mahtaisikohan syrjäkylän leskimummo saada siihen tonnin bruttoeläkkeeseensä hiukka kohennusta ? Tai edes sen kotiavustajan käymään toisenkin kerran samalla viikolla ? Tekemään muutakin kuin huutamaan ovelta että "nyt on hoppu , ei ehdi ...?"Taitaa olla niin utopistisia ajatuksia ettei moiset Arkadian mäelle lennä ... eikä ne mummojen ja pappojen eläkeasiat auta edes kotimaan lehtien kansikuviin , mannermaisista nyt puhumattakaan...Mikähän se muuten oli hintalappu sen perjantai-illan uutisissa olleen EU-tädin vierailusta, kovasti oli varmaan tyytyväinen kun tuli Marinia oikein paikan päälle ,korona-ajasta huolimatta kädestä pitäen kiittämään?

      • Anonyymi

        Eihän noi eurot mihinkään riitä, ei edes yhden rokottamattoman tehohoitoon. Tarttee meidän muitten maksaa.


    • Anonyymi

      Miekkarissa paikalla persulien terävimmät.

    • Anonyymi

      Kyllä hävetti osallistujien puolesta. Humalaiset äärioikeistohörhöt kannettiin poliisin putkaan lepäämään itku silmässä, eikä paikalla näkynyt edes yhtään rekkaa.

      Humalaiset öykkärit pelasivat saunaklonkkua paikalle tuodussa saunassa, jonka johdosta ainakin yksi toimitettiin ambulanssilla saamaan hoitoa.

      Tapahtuman pulleaa järjestäjää ei näkynyt missään, sillä hän värjötteli lämpimässä kopissaan muiden juopotellessa ja sotkiessa paikkoja.

    • Anonyymi

      Kyllä nää on surullista rukkaa, esim. Toivakan ja Jyväskylän välillä paikallinen tollo-osasto oli ripustellut suomen liput ylikulkusillan kaiteeseen väärinpäin. Risti oli siinä oikealla puolella. Hävetkää!

      Terv. Oikea Rekkamies.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät, anoperse


      • Anonyymi

        Kyllä minä siitä rekalla eilen ajoin to naureskelin tolloille.


      • Anonyymi

        Suomen lippuja häpäistiin mielenosoituksessa.


    • Anonyymi

      Persut paheksuivat elokapinaa jotka kapinoivat oikean ja todella tärkeän asian puolesta persut bensan hinnasta minkä olivat itse nostaneet Sipilän hallituksessa rokotuksia vastaan vaikka rokotukset on pelastanut tuhansien ihmisten hengen ja vielä hallitusta joka on toiminut todella erinomaisesti . Ei voi muuta sanoa kuin sekopäisiä koko persuporukka-

      • Todella hyvä kirjoitus sinulta. Jatka samaan malliin. Meidän suvakkien velvollisuus on tuoda järjen, oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden valoa tyhmyyden syvempään laaksoon, jossa epärehellisyys ja kaikenlainen rikollisuus rehottaa ja sen ylistäminen on kunniassa.


    • Anonyymi

      Hämeestä tulevat böndepersut ovat vasta tulossa Keimolan kohdalla, hevosilla ja rattailla kun tulevat.

      • Anonyymi

        nyt ovat eduskuntatalon edessä, kyselevät missä se miekkari on.
        paikalliset alkoivat nauraa hämeen hitaimpia ja heidän hevosensakin alkoiva hirnua.


    • Anonyymi

      Todella sekopäistä porukkaa puolue uhkaa kuihtua olemattomiin siksi
      täytyy yrittää kaikkeja konsteja kapinoidaan nyt bensan hintaa vastaan minkä itse korottivat Sipilän hallituksessa sekä 30% biosekoituksen bensaan mikä nostaa bensan hintaa aina vuoteen 2029 asti luulenpa että loputkin persujen kannattajat ja äänestäjät siirtyvät laulukuoroon eihän näin pölhöjä voi kukaan äänestää. Bensan hinta on lapissa 30 senttiä korkeampaa kuin persujen hallitusaikana vappusatanen on nostanut eläkettä 112,00 euroa mikä kattaa reilusti 30 sentin erotuksen kun persujen hallituskaudella ei tullut sentinkään korotusta eläkkeeseen.

    • Anonyymi

      Ano tuomitst miekkarin, mutta paikalla oli anolaisia hillumassa. Yksi näkyvimmistä oli toimittajaksi naamioitunut aluevaltuutettu Tiina Keskimäki. Täysin sekopäistä porukkaa, jonka tarkoitus on aiheutta häriöitä ja pelata Putinin pussiin.

    • Tänään persuilla menee vielä huonommin.

      Noin 100 örveltäjää osoittamassa mieltä, eikä tietä saatu kokonaan suljettua.

      Joillain autonsa paikalle saaneilla on jo varmaan kymmeniä parkkisakkoja, eikä niistä eroon nykyisin pääse muutoin kuin putoamalla itse yhteiskunnan ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Persu ripustaa suomenlippua sillankaiteeseen ja katsoo alaspäin lippua ja laittaa sen ristin ylhäältä alaspäin katsottaessa vasemmalle.

      Sillan ali ajavia autoilijoita hävettää ja nolottaa persun puolesta.

      Edes Greenpeace ei ripusta banderollejaan ylösalaisin.

      • Anonyymi

        kyllä ne "isänmaan ystävät" lippuineen ovat niitä sinun ihailemiasi Anolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ne "isänmaan ystävät" lippuineen ovat niitä sinun ihailemiasi Anolaisia.

        ai se suomenlipun väärinripustaja olit sinä, sitä ei pitäisi antaa ymmärtämättömien käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ne "isänmaan ystävät" lippuineen ovat niitä sinun ihailemiasi Anolaisia.

        Haha, Anolaisetko lähtisivät Pensakankaan porukoiden kanssa kadulle, älä hulluja luule.


    • Anonyymi

      Suomen lippuja häpäisty.

      • Anonyymi

        Vihreät vituttaa.


    • Anonyymi

      Vihervasemmiston älyosasto keskustelee viisaita.

      • On siellä umpihullujen persujen juttuja seassa.


    • Anonyymi

      Poliisi on siivonnut kadunpätkän rupusakista.

      • Anonyymi

        Persulien vaatimuksista kuullosti yleisin olevan, että poliisin pitää haistaa vittu.
        Tulevaisuus näyttää toteutuuko tämä vaatimus ja poliisi alkaa lain mukaan haistaa vittua.

        Aika kädettömiä näyttivät poliisit olevan pellejen paimentamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persulien vaatimuksista kuullosti yleisin olevan, että poliisin pitää haistaa vittu.
        Tulevaisuus näyttää toteutuuko tämä vaatimus ja poliisi alkaa lain mukaan haistaa vittua.

        Aika kädettömiä näyttivät poliisit olevan pellejen paimentamisessa.

        Eivätkö persut enää kunnioita poliiseja? Poliisien vähiä resursseja tuhlataan tällaiseen sekoiluun.


    • Anonyymi

      Ei rekan rekkaa, vain m.pensakangas kourallisen pöhkölauman kera. Siinäpä se.

      • Anonyymi

        No on se hyvä, että meillä on viisaat vihreät, milloin seuraavaa katuleiri Helsingin kaduille? Menkää nyt sinne istuskelemaan, vai jäätyykö perse?


      • Anonyymi

        Matias turkkilakin kyllästyi rekkarallin uutisointiin jo ekana iltana, jälkipuinnin jätti valemedialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matias turkkilakin kyllästyi rekkarallin uutisointiin jo ekana iltana, jälkipuinnin jätti valemedialle.

        Kyllä, valemedia eli persupravdanakin tunnettu Suomen Uutiset siitä öyhötti, ei siis uutisoinut.
        Miten voisikaan pelkkä propagandalehdykkä olla uutismedia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, valemedia eli persupravdanakin tunnettu Suomen Uutiset siitä öyhötti, ei siis uutisoinut.
        Miten voisikaan pelkkä propagandalehdykkä olla uutismedia.

        Tuskinpa Turkkila kehuu läpykässään huomenna bensamestaria hänen ansiokkaasta mellakkapollisiavustuksestaan.


    • Anonyymi

      "Mahtava" rekkamiekkari olikin lopulta hiirulaisten hännänheiluttelua. Noloa, niin noloa.

      • Anonyymi

        Missä rähinä, siellä persu julkisuutta kalastelemassa.


    • Anonyymi

      Eli suurinosa sai sen mitä olivat tulleet hakemaan - krapulan ja tekosyyn anarkistiselle käytökselle. Ei heitä kiinnosta koronarajoitusten purkaminen eikä halvemmat polttoaineet.

      • Anonyymi

        jep, öyhöttäminen tärkeintä, tulee niin mahtava olo.
        mistä muuten persut ovat saaneet itselleen haittasuomalaisten maineen?


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe