Aloitan syömislakon

Anonyymi

Aloitan syömislakon perjantaina 4.2.2022 ja pidän sitä niin pitkään että painan n. 70kg. Oon 15v poika. Painan 94kg ja olen 183cm pitkä. Joudun syömään päivittäin koulussa, koska muuten opet ja kaverit huolestuis, mutta pyrin syömään alle 80g. Viikonloppuisin en syö. Pidän lakkoa niin pitkään kun tavoite on saavutettu ja teen tänne välillä tilannepäivityksiä. Katotaan mitä käy :)

19

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varo ettet pyörry.80 grammaa ruokaa on tosi vähän. Onnea yritykseen.Ja älä sit syö viikonloppuna mutta muista juoda vettä ettei tuu nestehukkaa.

      • Anonyymi

        Toivotaan ettei tuu mitää vakavia sivuoireita. Kyl mä vettä juon kuitenkin :)


      • Anonyymi

        Apuva! Lyöt laudalta paroni Mynhhausenin jutuillasi lehtori x.
        Toenetteen. Tahaton huumorisi aiheuttaa röhönaurukohtauksia.
        Toisaalta tiedän, että tosi-ikenessä sinä näitä "nuorennusleikkausikiäsi tänne palstoille heittelet.
        Kattos toi noin kun papinkirjassasi lukoo, että olet sota-aikana syntynyt nykyisen Putinilan alueella.


    • Anonyymi

      Muuten ihan hyvä, mutta aikomus ja toteutus ovat kaksi eri asiaa. Ihmiset ovat aikoneet vaikka mitä aikojen saatossa. Harva on saanut kuitenkaan huimia aikomuksia toteutettua.

      Kun suhde ruokaan on vääristynyt, niin paasto on hyvä tapa saada aikaan syömishäiriö. Ei anoreksia, vaan ahmimishäiriö. Moni lihava on oikeasti ison osan ajastaan laihdutuskuurilla.

      Jos oikeasti haluat laihtua tai parantaa kehon koostumusta, niin harrasta liikuntaa ja pidä hallittu perusterveellinen ruokavalio. Kohtuuttomuus ei kannata missään asiassa, ei syömisessä, syömättömyydessä tai liikunnassa.

      Käypä kouluterkkarin juttusilla, niin saat vähän suhteellisuudentajua. Ainakin toivon niin. Tietysti riski on, että terkkarikin on vain vaakaan tuijottava höyrypää.

      • Anonyymi

        Pakko myöntää että en aio luovuttaa. Mun suhde ruokaa kohtaan tuskin tulee muuttumaan kun olen tällainen ahmatti. Sitten kun olen tavoitteeseeni päässyt alan pikkuhiljaa nostamaan annoskokoa, jotta paino ei lähee nousuun. En tee sitä virhettä että alan heti hotkimaan nälkään. Ilmoitan toki tänne jos olen tavoitteeni saavuttanut.


      • Anonyymi

        tarkoitat varmaan ahmintahäiriötä,koska nyt puhuit bulimiasta ja aloittaja tuskia alkaa oksentaa kun ei edes syö mitään.


    • Anonyymi

      ❗️KETJUN ALOITTAJA❗️ Tilannepäivitystä n. 2vrk nälkälakon jälkeen. Vatsaa kurnii hieman, mutta olisin odottanut pahempaa. Kävin vaa’alla ja painoa on nyt 90,5kg, eli 3,5kg nesteitä ja muita eritteitä poistunut kehosta.

    • Anonyymi

      Paasto tekee hyvää terveelle ihmiselle, mooseskin oli vuorilla 40 päivää nälässä?

      • Anonyymi

        Kyllä! Jeesuksen voimalla tässä mennään :)


    • Anonyymi

      Vaikka painoa on ehkä hieman liikaa, syömistä ei kannattaisi vähentää, vaan lisätä liikuntaa. Ala treenaamaan ja kehitä itsellesi sopusuhtainen vartalo, olet nyt siinä iässä, jolloin se onnistuu ja tulokset pysyvät lopun elämääsi. Sinusta on tulossa komea mies.

    • Anonyymi

      Suunnitelmasi ongelma.
      Meinaat pudottaa painoa paastolla ja sitten lisätä syömistä = takaisin alkuun.

      Sulla on hyvä mahdollisuus opetella syömään oikein nyt ja jatkossa.

      Minä olen toteuttanut pätkäpaastoa jo kauan ennen kuin siitä alettiin puhumaan.
      Fakta on että harva voi syödä 1 aterialla liian paljon energiaa jos vähänkään liikkuu.
      Eli " joudut" syömaan koulussa, mitä jos syöt ihan hyvällä omatunnolla mahasi täyteen ja jätät kaiken muun syönnin pois (sis. karkit, välipalat, yms.) kahvia, teetä ja vettä voi juoda sen minkä haluaa.

      Systeemin etu on siinä että kun pääset tavoitteeseen ( johon pätkäpaasto vääjäämättä vie) olet oppinut uuden tavan syödä.
      Älä ala lisäämään mitään.

      Mulla keho on oppinut kymmenien vuosien pätkäpaastosta kertomaan milloin tarvitsen lisää ruokaa.
      En laske kaloreita. Viikonloppuisin saatan syödä useammasti / enemmän mutta jos perustredi on vakio niin muutaman päivän "virheillä" ei ole mitään merkitystä.

      Yleensä diettien ongelma on se että palataan takaisin vanhaan dietin loputtua.
      Pysyvä tulos saadaan elintavan muuttamisella ja se pitää alkaa heti 1. päivästä, ei dietin jälkeen.

      Nykyinen virallinen suositus syödä 5 kertaa päivässä on huuhaata, ei ihminen ole kivikaudella puputtanut koko ajan ruokaa, on syöty silloin kun on ollut ruokaa tarjolla.
      Ihmisen keho ei ole muuttunut hirveästi nuista ajoista joten syödään harvoin on ihmisen geeneissä.

      • Anonyymi

        Jos luet muita ketjun kommenttejani, niin huomaat että teen tämän ”vesipaaston” harkitusti. Olen paastolla niin pitkään kunnes olen päässyt tavoitteeseen tai ollut lakossa max 27pv. Paaston lopetan nostamalla annoskokoja vähän kerrallaan ja syömällä aluksi vain keittoja ja vihanneksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luet muita ketjun kommenttejani, niin huomaat että teen tämän ”vesipaaston” harkitusti. Olen paastolla niin pitkään kunnes olen päässyt tavoitteeseen tai ollut lakossa max 27pv. Paaston lopetan nostamalla annoskokoja vähän kerrallaan ja syömällä aluksi vain keittoja ja vihanneksia.

        En jaksaisi jankata mutta kuinka monta tuollaista diettiä on onnistunut pysyvästi?
        Tietoa on saatavilla jossa toistetaan koko ajan että pikkuhiljaa ja tapoja pysyvästi muuttaen.
        Sinä meinaat alkaa muuttamaan tapoja 3 viikon jälkeen jolloin olet ruumiillisesti ja hekisesti heikoimmillaan.

        Miten ajattelit sen onnistuvan?

        Mutta kirjoittelehan uudestaan kun paaston jälkeen olet palannut entiseen tai pikkuisen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksaisi jankata mutta kuinka monta tuollaista diettiä on onnistunut pysyvästi?
        Tietoa on saatavilla jossa toistetaan koko ajan että pikkuhiljaa ja tapoja pysyvästi muuttaen.
        Sinä meinaat alkaa muuttamaan tapoja 3 viikon jälkeen jolloin olet ruumiillisesti ja hekisesti heikoimmillaan.

        Miten ajattelit sen onnistuvan?

        Mutta kirjoittelehan uudestaan kun paaston jälkeen olet palannut entiseen tai pikkuisen päälle.

        En aio palata enää normaaliin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio palata enää normaaliin :)

        Juu älä vielä kerro.
        Kerro sitten kun olet epäonnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu älä vielä kerro.
        Kerro sitten kun olet epäonnistunut.

        Paasto on ohi :D Tai paasto oli oikeastaan ohi jo sen jälkeen kun kerran pyörryin koulussa ja jouduin tiputukseen... mutta paasto onnistui, koska painoa laski ekan puolentoista kuukauden aikana n. 10kg ja painoa on sen jälkeen vain laskenut vaikka syönyt ns. ”normaalisti. Tällä hetkellä painoa on 79kg ja laskee koko ajan! Suosittelen paastoamista


    • Anonyymi

      Älä tee sitä se ei tee hyvää ite aloitin tuollaisen lakon ja jouduin osastolle joten älä

      • Anonyymi

        Vesipaaston takia jouduit osastolle? Suht perusterveen ihmisen ei pitäisi osastolle vesipaaston takia joutua jos os olet max 27pv lakossa. Siitä pidempi lakko voi johtaa osastolle.


    • Anonyymi

      Ihminen on joutunut historiansa aikana vaeltamaan ruoan perässä ja olemaan nälänhädässä niin paljon, että meidän elimistö on suunniteltu kestämään nälkää. Kun ruokaa on saatavilla taas, käynnistyy ahminta pitkän säästöliekin jälkeen.
      Laihduttaminen on eniten riippuvainen kontrollista ja ajatusten muuttamisesta oikeaan suuntaan.
      Laitappa koira makkaravarastoon. Se syö, nukkuu, oksentaa, syö.
      Meille on ruokaa yllinkyllin tarjolla halvalla. Se, miten saamme rakennettua positiivisen ja palkitsevan siteen meille sopivaan ruokaan, on avain vapauteen karkkivankilasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe