KYTTÄÄMINEN - ONKO YLEISTÄ RIIHIMÄELLÄ

Anonyymi

On parempi antaa tälle asialle oma ketju. Omia kokemuksia, please.

71

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Historiallista perspektiiviä. En tiedä riksusta, mutta Hämeenlinnassa keskustan puutalojen ikkunoissa vakiovaruste oli peili, josta näkyi kadulle/jalkakäytävälle ja peiliä saattoi katsella sisältä huomaamatta, nk.auton sivupeiliä nykyään.

      Sitten ne verhonraosta kurkkivat mummot, kerrostaloissakin. Minäkin olen kurkkinut hyvällä tuloksella.

      Nykyään on teknologiaakin käytössä, kuulemma. Oletteko itse käyttäneet tai joutuneet kohteeksi.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa poistaa kaikki peilit asunnostasi, että sinua ei niistä kukaan tuijottaisi.


      • Anonyymi

        Ne katupeilit ovat kaksisuuntaisia, eli niistä näkee kadulla olevat ihmiset, ja ihmiset jotka ovat kadulla näkevät asuntoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne katupeilit ovat kaksisuuntaisia, eli niistä näkee kadulla olevat ihmiset, ja ihmiset jotka ovat kadulla näkevät asuntoihin.

        JOSKUS ENNEN kun ei ollut televisiota, netti someineen eikätkä aikauslehdet tulvillaan artikkeleita ihmisistä ja heidän elämästään eikä melkeim elämäkertakirjojen tulvaa, ei tiedetty, mitä muille kuuluu. Oli ihan tervettä tiedonhalua saada tietää muiden ihmisten elämästä. -On juoruaminen silloinkin ollut käytössä.

        ENTÄS NYKYÄÄN. Nyt kun kytätään , niin mihin niitä tietoja tarvitaan, mihin käytetään.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla on taaempana ketju, jossa joku ihmettelee, kuinka naapurit viitsivät ja jaksavat kytätä hänen elämäänsä.

    • Anonyymi

      Ihan aikuisten oikeasti minua kiinnostaisi tietää, minkälaista ja -asteista kyttäämistä Riihimäellä pidetään normaalina, tavallisena.

      Kun olen TI, niin nuo ylemmät pomostalkkerit haluavat tietää kaiken.

      • Anonyymi

        kyllä täällä saa olla rauhassa ilman että jotkut mummot hengittää niskaan


      • Anonyymi

        Vähemmän täällä kytätään mutta vainoaminen sensijaan on ihan hyvällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän täällä kytätään mutta vainoaminen sensijaan on ihan hyvällä tasolla.

        Surveillance, seuranta, kyttääminen
        Hain vainon takia lisätietoa. Jouduin jollekin wikipedia sivulle. Kävin listaa läpi ylhäältä alaspäin: juu, tota tehdään, tota on tehty, tehdään, jne, sitten tuli outo termi listan loppupuolella. Tarkistaessani sitä huomasinkin olevani vakoilusivulla, siis sellaisella, missä on agenttien arsenaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän täällä kytätään mutta vainoaminen sensijaan on ihan hyvällä tasolla.

        Samaa paska porukkaa näköjään kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa paska porukkaa näköjään kaikkialla.

        Poliiseista on pulaa, ruvetkaa kytiksi.


    • Anonyymi

      Arvaahan sen, että vainooni liittyen olen tähänkin aiheeseen tutustunut.

      tännekin avaamani ja suurelta osin kirjoittamani ketju

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16680990/surveillance---kyttääminen-seuranta--tietojen-kerääminen

      Ei näitä seuranta keinoja ole GS-kohteita varten kehitetty. Että uhkana ovat muillekin.

      • Anonyymi

        linkki toimii ään pisteista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        linkki toimii ään pisteista huolimatta.

        Niin siis tuolla linkistä löytyvässä ketjussa on linkki wikipediaan. Kun hain tietoa googlaamalla hakusanoihin kuului gang stalking. Esiin tuli surveillance wiki. Kävin siitä läpi pitkää listaa tekniikoista. Juu, tuota on tehty ja tuota on tehty, jne. Sitten tuli outo sana. Huomasin,että olin lukenut vakoilutekniikkalistaa.

        Kaipa siihen listaan kotikäynnitkin kuuluivat. Semmoinen on taas tehty niin, että varmasti huomaan. Kirjahyllyillä on käyty. Ja alaosan laatikoilla. Oliko siellä vinkkiuhkaus. Minulla on kannet, joiden sisällä on maksupalvekuoria ja tilisiirtolomakkeita. Sinne on pantu Traficomista aikoinaan tullut ilmoitus ajokortin uusimisesta/voimmassaoloajasta .ETTÄ KORTTIA POISKO MINULTA EDELLEEN YRITETÄÄN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tuolla linkistä löytyvässä ketjussa on linkki wikipediaan. Kun hain tietoa googlaamalla hakusanoihin kuului gang stalking. Esiin tuli surveillance wiki. Kävin siitä läpi pitkää listaa tekniikoista. Juu, tuota on tehty ja tuota on tehty, jne. Sitten tuli outo sana. Huomasin,että olin lukenut vakoilutekniikkalistaa.

        Kaipa siihen listaan kotikäynnitkin kuuluivat. Semmoinen on taas tehty niin, että varmasti huomaan. Kirjahyllyillä on käyty. Ja alaosan laatikoilla. Oliko siellä vinkkiuhkaus. Minulla on kannet, joiden sisällä on maksupalvekuoria ja tilisiirtolomakkeita. Sinne on pantu Traficomista aikoinaan tullut ilmoitus ajokortin uusimisesta/voimmassaoloajasta .ETTÄ KORTTIA POISKO MINULTA EDELLEEN YRITETÄÄN?

        OVATKO LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT normaalia tavisten toimintaa? Minkälaisia kokemuksia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tuolla linkistä löytyvässä ketjussa on linkki wikipediaan. Kun hain tietoa googlaamalla hakusanoihin kuului gang stalking. Esiin tuli surveillance wiki. Kävin siitä läpi pitkää listaa tekniikoista. Juu, tuota on tehty ja tuota on tehty, jne. Sitten tuli outo sana. Huomasin,että olin lukenut vakoilutekniikkalistaa.

        Kaipa siihen listaan kotikäynnitkin kuuluivat. Semmoinen on taas tehty niin, että varmasti huomaan. Kirjahyllyillä on käyty. Ja alaosan laatikoilla. Oliko siellä vinkkiuhkaus. Minulla on kannet, joiden sisällä on maksupalvekuoria ja tilisiirtolomakkeita. Sinne on pantu Traficomista aikoinaan tullut ilmoitus ajokortin uusimisesta/voimmassaoloajasta .ETTÄ KORTTIA POISKO MINULTA EDELLEEN YRITETÄÄN?

        Osta nauhoittava turvakamera ja asenne kotiisi nauhoittamaan kun olet poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tuolla linkistä löytyvässä ketjussa on linkki wikipediaan. Kun hain tietoa googlaamalla hakusanoihin kuului gang stalking. Esiin tuli surveillance wiki. Kävin siitä läpi pitkää listaa tekniikoista. Juu, tuota on tehty ja tuota on tehty, jne. Sitten tuli outo sana. Huomasin,että olin lukenut vakoilutekniikkalistaa.

        Kaipa siihen listaan kotikäynnitkin kuuluivat. Semmoinen on taas tehty niin, että varmasti huomaan. Kirjahyllyillä on käyty. Ja alaosan laatikoilla. Oliko siellä vinkkiuhkaus. Minulla on kannet, joiden sisällä on maksupalvekuoria ja tilisiirtolomakkeita. Sinne on pantu Traficomista aikoinaan tullut ilmoitus ajokortin uusimisesta/voimmassaoloajasta .ETTÄ KORTTIA POISKO MINULTA EDELLEEN YRITETÄÄN?

        Minulla oli käyty ja laitettu lattialle keltainen heijastin (en omista heijastimia), makuuhuoneen ovenkahva oli irroitettu ja laitettu lattialle, kirjahyllystä oli otettu kaulakoru ja -ketju, makuuhuoneesta oli viety sininen pieni dildo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli käyty ja laitettu lattialle keltainen heijastin (en omista heijastimia), makuuhuoneen ovenkahva oli irroitettu ja laitettu lattialle, kirjahyllystä oli otettu kaulakoru ja -ketju, makuuhuoneesta oli viety sininen pieni dildo.

        Ai niin, 90-luvun alussa Portugalin Algarvessa hotellihuoneesta vietiin vaatekaapista lasten/nuorten kokoa oleva farkkutakki, johon olin itse ommellut hevosen kuvan. (Kyllä, sieltä samasta Algarvesta kuin se kadonnut tyttö. Uima-alllaskin muistaakseni oli ja se mies uima-altaan puhdistajana),


    • Anonyymi

      GS-vainoon kuuluu, että uhrin asunnon ympärille kertyy stalkkereita asumaan. Monet uhrit muuttavatkin usein, vaihtavat paikkakuntaa ja maatakin. Ei se pelasta.

      Minä juutuin yli 30 v. sitten tähän pikku kämppään, jonka piti olla tilapäinen ensiasunto. On ehtinyt stalkkereita kertyä ympärille. Ja tästä taloyhtiöstä tulla "sen jonkun pimeän liikkeen" pesäpaikka. Yläpuolellani on asunut paikallinen vainopomo sen 30 vuotta.

      Viime kesän helteillä oli ulkona pihalla tavallista enemmän, samoin monet muut asukkaat. Ohi kulkiessani välillä puhuin muutaman lauseen. Ainakin muutamat ihmiset joutuivat käymään tämän pomon luona antamassa tarkan selostuksen kaikesta, mitä olin puhunut ja tehnyt.

      • Anonyymi

        Nimenomaan naapurit sivuilla, alhaalla, ylhäällä ovat kyttääjiä. Asuvat hetken ja muuttavat pois. Tilalle tulee uudet kyttääjät, asuvat hetken ja muuttavat pois ja taas sama uudestaan..


    • Anonyymi

      Kaikkialla missä korkeita kerrostaloja , vuokra asuntoja. On yleistä yksin elävät eläkeläis mummot ja ukot kytää ,Oletaa luulee,kuvitelee ja puhu pahaa juoruina muista asukaista. Ainakin Helsinki 94. miksei siis sielläkin?

      • Anonyymi

        Kerrostaloissa naapurit sivuilla, alhaalla ja ylhäällä ovat kyttääjiä, jotka ovat nimenomaan muuttaneet sinne vain ja ainoastaan kyttäämään juuri sinua.


    • Anonyymi

      MUTTA MIKÄS KYTTÄYS TÄNÄ TALVENA ONKAAN KÄYNNISSÄ- Jos otetaan todisteeksi valokuvia, mielelläni haluaisin niistä kopiot.

      • Anonyymi

        SIIS MUISTOKSI


    • Anonyymi

      Nyt ollaan raivona. Olen vissiin paljastanut liikaa. Pitää lopettaa nämä lievät paljastukset.
      (Minulla on mh:n ikkuna peitetty pelleillä. Illalla tarkistin, että kunnossa on. Myöhemmin havanduin, kun yksi pelti heilahti sivuun. Kiinnitysteipit olivat ihan siististi irronneet ikkunalasista. Siinä olivat tipahtaneet kaksinkerroin.-Teippasin. Tarkistin kaikki. Sitten heräsin, kun alapäähän tuli pommi. Järkkyä jälkeä. Toisesta ikkunan laidasta oli pelti liikkunut niin, että oli iso rako. Suora suora sihti sänkyyn. Aina, kun aukosta, raosta katson ulos, näen sen saman katolla olevan putken. Nyt näkyi myös pesuhuoneen ikkuna)
      Että voitte kirjoitella, minä en uskalla.)

      • Anonyymi

        Yllä oleva kuuluisi tuonne yöhäirintä makkarissa-ketjuun. Olen kirjoittanut sen klo 02.01, ettei väärään ketjuun kirjoittelu ole ihme.


    • Anonyymi

      Mikäs sen kivempaa kun kytätä.
      Mikroaaltouuni on toisessa ikkunassa luukku auki ulospäin ja tehot täysillä

      • Anonyymi

        Et katsonut kunnolla minulla on myös moccamasteri


    • Anonyymi

      Juu o.

    • Anonyymi

      Useana aamuna orava on kyyläillyt sillain ilkeesti mua puun oksalta kun avaan verhot !

      • Anonyymi

        Näin 90-luvulla etiäisen ikkunastani: puussa istui pieni mies ja tuijotti minua.


    • Anonyymi

      jollain on semmonen suu mitä ei kukaan ymmärrä

      • Anonyymi

        no ei voi ainakaan minulla olla, kun on puhuminen ollut kiellettyä jo vuosia.


    • Anonyymi

      Voisi syyttää, että vainostani on kirjoitettu "joka paikkaan" tällä palstalla, Minä olen kohde eli yksi ihminen. Eri tason käskyläisiä, perpejä, stalkkereita on laumoittain. Eli tästä laumastahan täällä on kirjoitettu. Selostettu, mitä kaikkea ovat tehneet.

      Ei mitään suhteellisuudentajua. Yx surkea mummo ja kauhea määrä "ihmisiä" kimpussa jatkuvasti. Kukaan ei tunne minua oikeasti, tietää vain mustamaalatun olion, symbolin jollekin, minkä kimppuun kuuluu käydä.

      • Anonyymi

        Berbereitä ja sipilöitä riittää.


    • Anonyymi

      Kyllä kytätään niin, ettei voi olla huomaamatta.

      Tämän talon pihakyttääjä-äijälle terkut, että rupean pitämään kameran käsillä pihalla, että saan kuvan mustan autosi rekkarista. Vanhahko naama on harmaa ja nenä pitkä. Voi jumaliste takin helmaa viisti ohi ajaessasi.

      Jätän e-aseella ampumiset myöhemmäksi. Tai no lyhyesti. Tai, gaslighting on nyt niin käytössä, että jätän tällä kertaa.

      • Anonyymi

        naamassa saattoi olla teatterimeikit, kovasti olla yhden näyttelijän näköinen


    • Anonyymi

      Taas joku seinään juossut haluaisi että sitä joku kattois

    • Anonyymi

      Kokemus on ahdistava työpaikalta tyypistä joka kyttää kokoajan työkavereita ja pomoja. Puuttuu alituisesti toisten tekemisiin, silti valittaa että häntä syrjitään ja hän tekee valituksen kiusaamisesta. Sanoisinko että psykopaatti.

      • Anonyymi

        On noilla ihan nimikin Työnjohtaja


      • Anonyymi

        On niillä nimikin esim. valtion virkamies, te-virkailija, Hesarin toimittaja.


    • Anonyymi

      Muutama tyyppi tuli viime viikolla kyttäämään Matkakeskuksessa. Järjestäytyivät oikein ringiksi ja tollottivat silmät lautasena ja suu auki. Jouduin lopulta vetämään valomiekan esiin saadakseni joukkion hajaantumaan.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Surveillance, seuranta

      minulla stalkkerit tietää kaiken, mitä läppärillä kirjoitan

      yx päivä yritin googailla, minkä nimisiä psykiatreja Hoolinnassa on nykyään. minulla oli pahat mielessä, ei ollut aikomusta hakeutua potilaaksi

    • Anonyymi

      AVASIN KETJUN, KUN OLISIN HALUNNUT JONKILAISTA KUVAUSTA SIITÄ, MINKÄLAINEN JA -ASTEINEN KYTTÄÄMINEN ON RIIHIMÄELLÄ TAVALLISTA..

      Etten turhaan kaikkea pidä vainooni kuuluvana.

    • Anonyymi

      KOHTAAMISTEN TOTEUTTAMINEN

      kyllä siinäkin käytetään kyttäämisellä hankittua tietoa
      avasin/kirjoitin toiselle palstalle ketjun:

      htpps://keskustelu.suomi24.fi/t/17386685/kohtaamisten-toteuttaminen---gang-stalking

    • Anonyymi

      KYTTÄÄMINEN, SEURAAMINEN

      Sitä on minulla ollut vuosien ajan. Hirvijärven uimarannalle en yksin ole päässyt.

      Nyt on ollut jo pidempään sellaista,että jos menen autolla jonnekin, sinne ilmestyy heti perässä joku. En viitsi luetella aikaisempia enempää kuin tämän päiväisen. Sen joka tuli Paalijärvelle perässä. Menin Hirvijärvelle. lunta, lunta. Kävelin sulaa tietä myöten pikku jaloittelun. Sattui auto suhaamaan siinäkin ohitseni.


      Mutta jatkossa saavat somejulkisuutta, olivat sitten kyttääjiä tai muuten sattuvat paikalle juuri silloin. ALAN KYTTÄÄMÄÄN. Kokeilen, onko kivaa,

      • Anonyymi

        miksi kytätään, tullaan perässä paikalle, joskus on ehditty ensin, mutta poistutaan samalla kuin minäkin

        - jos heitän veivini, pitää huolehtia, etten pääse oikeuspatologiseen tutkimukseen

        - pitää ennen poliisia ehtiä kämpälleni poistamaan kaikki raportit ja muistiinpanot


    • Anonyymi

      Vaikuttaa sille, että kaksi naapurin laihaa ovat alkaneet kytätä avoimesti. Ovatkin viime syksyn muutosta alkaen olleet ihan huomaamattomia.

      Joutuivat nyt minun seurantaan.

      • Anonyymi

        muuttuivat ihan kilteiksi, kun kirjoitin tänne


    • Anonyymi

      parempi katsoa kuin katua!

    • Anonyymi

      nostetaan esille, kun aihe taas on ilmaantunut

    • Anonyymi

      Tarkoitetaanko aloituksessa naapurikyyläystä vai "kaupassakäyntikyyläystä". Itsellä kokemusta jälkimmäisestä. En ole ainoa joka tämän on huomannut. Muutettiin tänne muualta, paikasta missä ei ihmiset tuijottaneet toisiaan. Täällä jotkut ihmiset tuijottaa esim. prismassa, kuin eivät ennen olisi ihmisiä nähneet, vähän sillai junttimaiseen tapaan. Ja sitten jotkut kääntyy kadulla katsomaan ja tuijottamaan, kun kuulevat, että joku tulee takaa. Nämä ovat yleensä vanhempia henkilöitä. Ihan perusvaatteet ja kaikki muu itsellä, että ei siitä voi ainakaan johtua. Vai näkyykö olemuksesta tai jostain pienistä nyansseista, että on täällä "muukalainen".

      • Anonyymi

        Riksulaiset tietää toisensa. Kyllä ne huomaa, että on joku uusi. Ilahtuneita , että on tullut uusi asukas kaupunkiin.


      • Anonyymi

        Eräät ihmiset kuvittelevat, että heitä seurataan ja tarkkaillaan koko ajan. Johtunee ihmisestä itsestään ja hänen heikosta itsetunnostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräät ihmiset kuvittelevat, että heitä seurataan ja tarkkaillaan koko ajan. Johtunee ihmisestä itsestään ja hänen heikosta itsetunnostaan.

        Mistä ovat tietona esittämäsi asiat peräisin? Tutkimuksista? Vai omaa yleistystäsi muutamasta tyypistä, joista jotakin tiedät?


      • Anonyymi

        Itse olen paluumuuttaja ja havainnut samaa. Voi tietysti olla yksinkertaisesti, että osa väestä tunnistaa alitajuisesti jotain (nykyisestä keski-ikäisestä) minusta ja aivosyöte sanoo että "tuon olen nähnyt joskus aikoinaan yläasteella/kaupungilla".


    • Anonyymi

      Näen sinut koko ajan.

      • Anonyymi

        Onpas kauheaa, jos joutuu näkemään jonkin henkilön koko ajan. Auttaako, jos pnat silmät kiinni?


    • Anonyymi

      kun ison pomon perhee muuttaa tänne, on taas kyttäämiselle kohde

    • Anonyymi

      Kyllä on. Valokuvataan paikkoja mitä ei saa lain mukaan kuvata. Hommaa harrastaa Riihimäkeläinen kuvauksen harrastaja.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Oletko nähnyt hänen kuviaan?


    • Anonyymi

      OTAN YHDEN VAINOONI LIITTYVÄN ESIMERKIN

      Minulla nk.monella muullakin joukkovainon/e-häirinnän kohteella on kotonani pikkiriikkiset kamerat, jotka kuvaavat minua/kotiani. En ala todistelemaan. On ollut vuosia. -Otin asian nyt esille, kun tässä helteen uuvuttamana pääsi päre palamaan. Huutelin yleisesti kaikille, mutta mainitsin naapurini.

      Minä tykkään koirista ja koirat minusta. Naapurissa asuin jonkin alivuokralaisena pari, jolla oli paksuturkkinen pienehkö koira. Heti, kun näki minut, alkoi kiskoa hihnaa ja pyrkiä luokseni. Omistajat eivät tykänneet tästä. Toimivat niin, että nähtyään minun panevan ulkovaatteita päälle, panivat koiran hihnaan ja odottivat,että menen ulko-ovesta ja lähden autokatokseen tai kävellen kadulle. Vähän välimatkaa ja sitten koiran kanssa. - Väkisinkin huomasin tämän. Rupesi TYMPIMÄÄN, mutta sain oltua hiljaa. - Muuttivat pois.- Varsinaisilla asukkaillakin on koira, joka tykkää minusta. Yrittivät myös välttää koiran ja minun tapaamista, vaikka se tapahtui ohimennen. Sama kyttäystaktiikka heillä. - Nyt kun kerääntynytkin kaikenlaista , rupesin aukomaan päätäni mainiten heidän ovinumeronsa. JA KAIKKIHAN KUULEE, MITÄ PUHUN. -Saateri, tympi ajatella sitä TOSI-TVE:n katselua ja minun kyttäämistäni.

      SIIS ONKO MINULLA OIKEUS TYKÄTÄ HUONOA YKSITYISYYTENI LOUKKAAMISESTA.

      • Anonyymi

        Olisi "kiva" saada tilastotietoa, kuinka moni näkee minut kotini TOSITEEVEESTÄ, moniko jaksaa enää kyttäillä vanhaa mummoa. Ja kuinka laajat piirit kuulevat puheeni, pelkät sralkkeritko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi "kiva" saada tilastotietoa, kuinka moni näkee minut kotini TOSITEEVEESTÄ, moniko jaksaa enää kyttäillä vanhaa mummoa. Ja kuinka laajat piirit kuulevat puheeni, pelkät sralkkeritko?

        24h/7 TOSI_TV on jo vuosia vanha juttu. Jouduin kuuntelemaan itseeni liittyviä asioita, joita ei voinut tietää, ellei ollut nähnyt minua kotonani.-Onko kiikaroitu ikkunasta päivällä. kurkittu illalla? Ei riittänyt selitykseksi.

        RMK-Hesa -junamatkoilla minua stalkattiin, ja mm. kertomalla kaikkien kuullen näitä nähtyjä juttuja. Huomautuksia kuulin vähän väliä.

        11.5.2017 olin kotona. Vaihdoin vaatteita. Olin pikkuhousillani olohuoneessa, kun kovaääninen pommi (putki-reiskapommi)pamahti kk:n seinän takana ovisyvennyksessä. Pelästyin, vapisin sun muuta. Vaatteet päälle ja ulos. Siellä seisoi ihmisiä kännykkää katsellen. Ihmettelin.
        Myöhemmin A3 isäntä nauroi minulle räkäsesti: kyllä sä pelästyit, kyllä meitä nauratti.
        Olivat seuranneet minua kännykän näytöltä. - Varmistui, että kännykän näytöltä voi nähdä KOTITV:ni.

        KYLLÄ RIIHIMÄELLÄ ON PORUKKAA, JOKA TYKKÄÄ KYTÄTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24h/7 TOSI_TV on jo vuosia vanha juttu. Jouduin kuuntelemaan itseeni liittyviä asioita, joita ei voinut tietää, ellei ollut nähnyt minua kotonani.-Onko kiikaroitu ikkunasta päivällä. kurkittu illalla? Ei riittänyt selitykseksi.

        RMK-Hesa -junamatkoilla minua stalkattiin, ja mm. kertomalla kaikkien kuullen näitä nähtyjä juttuja. Huomautuksia kuulin vähän väliä.

        11.5.2017 olin kotona. Vaihdoin vaatteita. Olin pikkuhousillani olohuoneessa, kun kovaääninen pommi (putki-reiskapommi)pamahti kk:n seinän takana ovisyvennyksessä. Pelästyin, vapisin sun muuta. Vaatteet päälle ja ulos. Siellä seisoi ihmisiä kännykkää katsellen. Ihmettelin.
        Myöhemmin A3 isäntä nauroi minulle räkäsesti: kyllä sä pelästyit, kyllä meitä nauratti.
        Olivat seuranneet minua kännykän näytöltä. - Varmistui, että kännykän näytöltä voi nähdä KOTITV:ni.

        KYLLÄ RIIHIMÄELLÄ ON PORUKKAA, JOKA TYKKÄÄ KYTÄTÄ.

        GANG STAKINGINGIN PYRKIMYKSIIN KUULUU SAADA KOHTEELLE TUNNE, ETTÄ KOKO AJAN SEURATAAN.

        TOSITV on niin pitkään jatkunut, etten sitä normaalisti ajattele ollenkaan. Mutta nyt kun sen olemassa olosta on tullut jatkuvasti muistutuksia, ei voi niin vaan unihtaa.

        Se että PUHEENI KUULLAAN, on hankalampi juttu. En yhtään tiedä teknologiaa. Minut saadaan kiroilemaan tai puhumaan mitä vaan. Kun välillä piruuttani julkaisen asioita, se tietenkin kostetaan.


    • Anonyymi

      IHAN LYHYESTI VAAN:

      Kun tässä äskettäin uusimpiin asukkaisiin kuulunut mummu istui ulkona penkillä viereeni ja aloitti systemaattisen kontaktinoton: mummut ensin kertoo sairautensa ja vammansa. Sitten kävi läpi asioita itsessään/elämässään tosia tai keksittyjä, jotka olivat samanlaisia kuin minulla. Naureskelin jo nykyopelle, että ollaan varmaan identtisiä kaksosia. Poliisikin ajoi maijallaan ohi, naurua peitellen. - Tiesin, että olin stalkkeriporukkaan kuuluvan kanssa juttelemassa. - Tuli jälkireaktio, kun tajusin, kuinka KAIKKI ASIANI VUOSIEN AIKANA OLI KYTÄTTY JA MUISTIIN MERKITTY. Tämä mummu sanoi muuttaneensa tänne lastensa lähelle.

      ETTÄ SIKÄLI GANG STALKING VAINON TOTEUTUS ISTUU KUIN NENÄ PÄÄHÄN RIKSULAISILLE.

      • Anonyymi

        Tämä mummu muutti pohjoissuomesta tänne.


    • Anonyymi

      Kun on sattunut silmiin juttuja naapuririidoista, kyllä niihin usein kyttääminen kuuluu. Ja teknologiaa saa taviskin käyttöönsä. Ja kun olen selaillut suomi24paikkakuntaketjuja, otsikoissa on usein esiintynyt sana kyttääminen. Että jos esiintyy yleisesti, onko sitten normaalia.

      Hammaskaries on yleistä, että sikäli normaalia, mutta siitä kannattaa eroon päästä.

    • Anonyymi

      KYLLÄ ON KYTÄTTY, voisi vaikka oksettaa, mutta ruoka on niin kallist. Ei varaa hävikkiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe