KOHTAAMISTEN TOTEUTTAMINEN - GANG STALKING

Anonyymi

Gang stalkingiin kuuluu paljon kohtaamisia. Niitä uudet TI:t joutuvat ihmettelemään. Miksi vähän väliä sama ihminen tulee yhtä aikaa ulko-ovelle tai astuu ulos huoneiston ovestaan. Tätä jatkuu jonkin aikaa ja sitten loppuu. Miksi ambulanssi tulee sireenit päällä aina, kun menen sille kadulle tai sitten hitaasti ja hiljaa. Miksi poliisimaija tulee joka päivä pari kertaa nurkan takaa. - Nämä ovat yksinkertaisia kuvioita.

59

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne, jotka ovat päätelleet olevansa poliisin seurannassa tai vainossa, ovat myös ihmeissään, miten kytät osaavat tulla juuri oikeaan aikaan. Noin paikallisesti sille on useita selityksiä, jotka eivät poliiseilta juurikaan ylimääräistä vaivaa.

      Minun autossani on navigaattori. Tiedon auton kulusta saa kuka tahansa netissä, kun joku on navigaattoriin tilannut sellaisen ohjelman. Kun vaihdoin autoa, poliisi oikein demonstroi asian minulle.

      Minulla on lisäksi henkilöseuranta. Tietävät, missä jalkaisin kuljen. Tämänkin käytännössä näyttivät minulle niin monta kertaa, että varmasti ymmärsin ja uskoin.

      Ovatko niin kilttejä, että säästävät turhalta pohtimiselta vai haluavatko aiheuttaa tiukan seurannassa olemisen tunteen. - Molemmat ovat toteutuneet.

      alapuolelle voi kirjoitella viestejä asiasta.

      • Anonyymi

        Lisään itse, että naapurikaupungeissakin nämä toimivat.

        Etelän puolella olevassa ajoittain eli silloin, kun kuuluu stalkkausohjelmaan.

        Pohjoisen puolella uimarannalle ajaessani tahallaan eri kellonaikoina, tulivat aina vastaan ihan samalla kohdalla, Esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään itse, että naapurikaupungeissakin nämä toimivat.

        Etelän puolella olevassa ajoittain eli silloin, kun kuuluu stalkkausohjelmaan.

        Pohjoisen puolella uimarannalle ajaessani tahallaan eri kellonaikoina, tulivat aina vastaan ihan samalla kohdalla, Esimerkiksi.

        Kun muut TI:t valittivat maijojen kohtaamisia, sanoin, että ovat herkistyneet eli ehdollistuneet niille. Näkeminen aiheuttaa aina reaktion, silloinkin kun maijat ovat ihan työajossa.
        Päätin välttää tämän. Jos olin kävellen liikkeellä, käänsin selän, kun huomasin maijan tiellä. Jos olin autolla liikkeellä, katsoin sivuun ja yritin ajatella kaikkea muuta. Poliisit huomasivat tämän ja rupesivat ampumaan jollakin säteellä . Väkisinkin käännyin katsomaan maijaa. E-aseella ehdollistaminen sujuu voimakkaasti. - Voi olla, että tehdään muillekin. Eivät vaan ole huomanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun muut TI:t valittivat maijojen kohtaamisia, sanoin, että ovat herkistyneet eli ehdollistuneet niille. Näkeminen aiheuttaa aina reaktion, silloinkin kun maijat ovat ihan työajossa.
        Päätin välttää tämän. Jos olin kävellen liikkeellä, käänsin selän, kun huomasin maijan tiellä. Jos olin autolla liikkeellä, katsoin sivuun ja yritin ajatella kaikkea muuta. Poliisit huomasivat tämän ja rupesivat ampumaan jollakin säteellä . Väkisinkin käännyin katsomaan maijaa. E-aseella ehdollistaminen sujuu voimakkaasti. - Voi olla, että tehdään muillekin. Eivät vaan ole huomanneet.

        googlaa: poliisin henkilöseuranta
        löytyy paljon tietoa: se tehdään salaa, mutta voihan niitä tietoja käyttää kohtaamisiinkin

        paljon tietoa löytyy poliisipalstalta ketjusta Vainoaako poliisi kansalaisia "ennaltaestävän toiminnan" nimikkeen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa: poliisin henkilöseuranta
        löytyy paljon tietoa: se tehdään salaa, mutta voihan niitä tietoja käyttää kohtaamisiinkin

        paljon tietoa löytyy poliisipalstalta ketjusta Vainoaako poliisi kansalaisia "ennaltaestävän toiminnan" nimikkeen alla

        poliisin henkilötarkkailu on se hakusana, jolla löytyy kirjanen. Siinä useita lukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        poliisin henkilötarkkailu on se hakusana, jolla löytyy kirjanen. Siinä useita lukuja.

        ylläolevat viestit ovat alkuperäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa: poliisin henkilöseuranta
        löytyy paljon tietoa: se tehdään salaa, mutta voihan niitä tietoja käyttää kohtaamisiinkin

        paljon tietoa löytyy poliisipalstalta ketjusta Vainoaako poliisi kansalaisia "ennaltaestävän toiminnan" nimikkeen alla

        Katsovat kameroista esim. kauppojen kameroista monenko aikaan olet kaupassa useimmiten ja tyypillisimmin sekä minä viikonpäivinä. Jos tapanasi on käydä kaupassa ruokaostoksilla tiettyyn aikaan tiettyinä viikonpäivä niin silloin murtautujat kotiisi. Ja varo sitä Helsingin Maikkarin poliisia:) Voivat käydä kotona vaikka myrkyttämässä ruokasi. Kuuntelevat puhelintasi jos sanot puhelimessa, että joo joo, tulen huomenna kello se ja se sinne ja sinne niin järjestävät jonkun jutun olkoot se sitten seuranta, murtautuminen, varkaus, huumaaminen tai murha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsovat kameroista esim. kauppojen kameroista monenko aikaan olet kaupassa useimmiten ja tyypillisimmin sekä minä viikonpäivinä. Jos tapanasi on käydä kaupassa ruokaostoksilla tiettyyn aikaan tiettyinä viikonpäivä niin silloin murtautujat kotiisi. Ja varo sitä Helsingin Maikkarin poliisia:) Voivat käydä kotona vaikka myrkyttämässä ruokasi. Kuuntelevat puhelintasi jos sanot puhelimessa, että joo joo, tulen huomenna kello se ja se sinne ja sinne niin järjestävät jonkun jutun olkoot se sitten seuranta, murtautuminen, varkaus, huumaaminen tai murha.

        Katsovat myös monenko aikaan ja minä viikonpäivinä tulee tilillesi rahaa ja järjestävät taas jonkun jutun oli se sitten kyttäys automaatilla, automaattien hakkerointi, poliisi/turvafirman autolla seuraaminen, pankkiautomaatille seuraaminen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsovat myös monenko aikaan ja minä viikonpäivinä tulee tilillesi rahaa ja järjestävät taas jonkun jutun oli se sitten kyttäys automaatilla, automaattien hakkerointi, poliisi/turvafirman autolla seuraaminen, pankkiautomaatille seuraaminen jne.

        joopa joo, muuttaa kohan sote tilannetta. Riksussakin oli aikaisemmin 3 ambulanssia, vaikka väkimäärän perusteella olisi nämä 2 riittäneet, mitä nyt on.

        Omaa maijaa ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo, muuttaa kohan sote tilannetta. Riksussakin oli aikaisemmin 3 ambulanssia, vaikka väkimäärän perusteella olisi nämä 2 riittäneet, mitä nyt on.

        Omaa maijaa ei enää ole.

        aina vaan stalkkereiden kohtaamisia tehdään, tekoälykö apuna


    • Anonyymi

      Pelastuslaitos, varsinkin ambnulanssit ovat kohdanneet ja stalkanneet, vahvistuksena miehistökuljetusauto tai ihan sammutusauto.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä, että joskus olen luullut turhaan. Kun olen netistä tarkistanut tilanteen, on ollut joku hälyytys. josta ovat hitaasti palanneet.
        Mutta välillä tehty korostetusti niin, ettei ole ollut epäselvää.

        Ja toistuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä, että joskus olen luullut turhaan. Kun olen netistä tarkistanut tilanteen, on ollut joku hälyytys. josta ovat hitaasti palanneet.
        Mutta välillä tehty korostetusti niin, ettei ole ollut epäselvää.

        Ja toistuvuus.

        Poliisista ja pelastuslaitoksesta kirjoittamiseni jälkeen eilen kohtasin ensin ambulanssin "perinteisellä" paikalla. Ison marketin parkkipaikalla oli iso paloauto. Pojat olivat kassalla maksamassa samaan aikaan kuin minä. Kotiin palatessa uuden tyylinen ambulanssi eli myös vihreää raitaa kyljessä, oli pysäköity koulun portin viereen. Jouduin ajamaan hitaasti ihan vierestä. Viime yön häirintä oli aika rankka automaattiohjelma. Ihon pinta oli pistelyn ja miltei raapimisen kohteena koko ajan ja useita herätyksiä,

        Ihan vaan havaintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisista ja pelastuslaitoksesta kirjoittamiseni jälkeen eilen kohtasin ensin ambulanssin "perinteisellä" paikalla. Ison marketin parkkipaikalla oli iso paloauto. Pojat olivat kassalla maksamassa samaan aikaan kuin minä. Kotiin palatessa uuden tyylinen ambulanssi eli myös vihreää raitaa kyljessä, oli pysäköity koulun portin viereen. Jouduin ajamaan hitaasti ihan vierestä. Viime yön häirintä oli aika rankka automaattiohjelma. Ihon pinta oli pistelyn ja miltei raapimisen kohteena koko ajan ja useita herätyksiä,

        Ihan vaan havaintoja.

        lisäys: portille pysäköity maija oli oli erilainen kuin tavallisesti. Täällä olen vanhempaa mallia olevan, ilman vihreitä raitoja, ison maijan ja pienemmän vihreä raidallisen, joka ajaa ylinopeutta ja josta on minua ammuttu suuhun .


      • Anonyymi

        Erityisesti Helsinki ja Helsingin poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä, että joskus olen luullut turhaan. Kun olen netistä tarkistanut tilanteen, on ollut joku hälyytys. josta ovat hitaasti palanneet.
        Mutta välillä tehty korostetusti niin, ettei ole ollut epäselvää.

        Ja toistuvuus.

        Toistuvuus voi olla että neuvottomuus ehkäisee.


    • Anonyymi

      Tavalliset ihmiset.

      Esimerkki: olisin halunnut jutella talossa asuvan pariskunnan kanssa. Ajattelin tehdä sen, kun tulevat vastaan. - Pian tämän ajattelun jälkeen lähdin kävelleen liikkeelle. Tulivat autollaan vastaan. Myöhemmin lähdin autolla ajamaan. Tulivat kävellen vastaan.

      Minun osalta täytyy mainita, että olen varmistunut ajatusteni lukemisesta. Esimerkki tapahtui jo pari vuotta sitten. Silloin jouduin epäilemään, ettei selity muuten kuin ajatukseni tietäen.

      • Anonyymi

        Olen asunut tässä talossa/taloyhtiössä kauan. Jo 10 v. sitten ison remontin jälkeen aloin epäillä. että minut voidaan nähdä kotonani. Kyttäsin ja tein ansojakin ja sain vahvistuksen. Aina vaan vahvistuksia on tullut. -Elän 24/TosiTV:ssä.

        Tämä selittää nämä ulko-ovella kohtaamani. Ovat saaneet tehtäväksi kohdata. Kun kännykän näytöltä näkevät, että panen ulkovaatteita päälle, kengät jalkaan ja kassia käteen, lähtevät ulko-ovea kohti. Kerran lähtöni viivästyi, kun jouduinkin etsimään avaimia. Kotoa pois lähtiessäni kohtaavaksi tarkoitettu olikin joutunut jo menemään ulos ja minä vielä viivyttelin käytävässä.
        Otin opiksi ja "etsin avaimia" myöhemminkin. Sitten laiskistuin ja vain seisoskelin. Jäin tietty
        kiinni. Niinpä sitten vastapuolikin oppi.Jäin ulkorapulle seisoskelemaan, jne.
        En tiedä. mikä idea on panna joksikin aikaa kohtaamaan sama ihminen. Sitten pienen tauon jälkeen on kohtaamiseen ilmestynyt toinen henkilö ja siitä edellisestä en ole enää nähnyt vilaustakaan.
        Ihanko vaan pelkkä hämmentäminen ja ajatusten pyöriminen tämän ilmiön ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut tässä talossa/taloyhtiössä kauan. Jo 10 v. sitten ison remontin jälkeen aloin epäillä. että minut voidaan nähdä kotonani. Kyttäsin ja tein ansojakin ja sain vahvistuksen. Aina vaan vahvistuksia on tullut. -Elän 24/TosiTV:ssä.

        Tämä selittää nämä ulko-ovella kohtaamani. Ovat saaneet tehtäväksi kohdata. Kun kännykän näytöltä näkevät, että panen ulkovaatteita päälle, kengät jalkaan ja kassia käteen, lähtevät ulko-ovea kohti. Kerran lähtöni viivästyi, kun jouduinkin etsimään avaimia. Kotoa pois lähtiessäni kohtaavaksi tarkoitettu olikin joutunut jo menemään ulos ja minä vielä viivyttelin käytävässä.
        Otin opiksi ja "etsin avaimia" myöhemminkin. Sitten laiskistuin ja vain seisoskelin. Jäin tietty
        kiinni. Niinpä sitten vastapuolikin oppi.Jäin ulkorapulle seisoskelemaan, jne.
        En tiedä. mikä idea on panna joksikin aikaa kohtaamaan sama ihminen. Sitten pienen tauon jälkeen on kohtaamiseen ilmestynyt toinen henkilö ja siitä edellisestä en ole enää nähnyt vilaustakaan.
        Ihanko vaan pelkkä hämmentäminen ja ajatusten pyöriminen tämän ilmiön ympärillä.

        Kerrostalossa asuvien uusien kohteiden klassikko stalkkaukset ovat, samaan aikaan ovensa avaava ja käytävään tuleva naapuri (uudestaan ja uudestaan) sekä naapurista seinän läpi tuleva häirintä,.- Näistä kun kertoo, naureskellaan hulluksi, Mutta ihan totta ovat molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut tässä talossa/taloyhtiössä kauan. Jo 10 v. sitten ison remontin jälkeen aloin epäillä. että minut voidaan nähdä kotonani. Kyttäsin ja tein ansojakin ja sain vahvistuksen. Aina vaan vahvistuksia on tullut. -Elän 24/TosiTV:ssä.

        Tämä selittää nämä ulko-ovella kohtaamani. Ovat saaneet tehtäväksi kohdata. Kun kännykän näytöltä näkevät, että panen ulkovaatteita päälle, kengät jalkaan ja kassia käteen, lähtevät ulko-ovea kohti. Kerran lähtöni viivästyi, kun jouduinkin etsimään avaimia. Kotoa pois lähtiessäni kohtaavaksi tarkoitettu olikin joutunut jo menemään ulos ja minä vielä viivyttelin käytävässä.
        Otin opiksi ja "etsin avaimia" myöhemminkin. Sitten laiskistuin ja vain seisoskelin. Jäin tietty
        kiinni. Niinpä sitten vastapuolikin oppi.Jäin ulkorapulle seisoskelemaan, jne.
        En tiedä. mikä idea on panna joksikin aikaa kohtaamaan sama ihminen. Sitten pienen tauon jälkeen on kohtaamiseen ilmestynyt toinen henkilö ja siitä edellisestä en ole enää nähnyt vilaustakaan.
        Ihanko vaan pelkkä hämmentäminen ja ajatusten pyöriminen tämän ilmiön ympärillä.

        24h "seuranta" alkoi kohdallani 6 kk gang stalkingin alettua. 24h seuranta sisältää mm. WC:ssä käynnit, kakkapunnerrukset sun muut, hengityksen tiheisyyden ja aikomukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24h "seuranta" alkoi kohdallani 6 kk gang stalkingin alettua. 24h seuranta sisältää mm. WC:ssä käynnit, kakkapunnerrukset sun muut, hengityksen tiheisyyden ja aikomukset.

        ylläoleva viesti kertoo seurannasta, sen yläpuolella olevat viestit ovat alkuperäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut tässä talossa/taloyhtiössä kauan. Jo 10 v. sitten ison remontin jälkeen aloin epäillä. että minut voidaan nähdä kotonani. Kyttäsin ja tein ansojakin ja sain vahvistuksen. Aina vaan vahvistuksia on tullut. -Elän 24/TosiTV:ssä.

        Tämä selittää nämä ulko-ovella kohtaamani. Ovat saaneet tehtäväksi kohdata. Kun kännykän näytöltä näkevät, että panen ulkovaatteita päälle, kengät jalkaan ja kassia käteen, lähtevät ulko-ovea kohti. Kerran lähtöni viivästyi, kun jouduinkin etsimään avaimia. Kotoa pois lähtiessäni kohtaavaksi tarkoitettu olikin joutunut jo menemään ulos ja minä vielä viivyttelin käytävässä.
        Otin opiksi ja "etsin avaimia" myöhemminkin. Sitten laiskistuin ja vain seisoskelin. Jäin tietty
        kiinni. Niinpä sitten vastapuolikin oppi.Jäin ulkorapulle seisoskelemaan, jne.
        En tiedä. mikä idea on panna joksikin aikaa kohtaamaan sama ihminen. Sitten pienen tauon jälkeen on kohtaamiseen ilmestynyt toinen henkilö ja siitä edellisestä en ole enää nähnyt vilaustakaan.
        Ihanko vaan pelkkä hämmentäminen ja ajatusten pyöriminen tämän ilmiön ympärillä.

        Sama täällä, ne näkee aina jo etukäteen, kun olen lähdössä ulos kotoa. Ne ilmaisee sen niin, että rappukäytävässä aletaan avaamaan ovia ja naapureita lähtee ulos, kun alan pukeutumaan jne. Minulla on siitä myös ääninauhoitteita, joista kuuluu, miten jokaikinen kerta, kun olen lähdössä, alkaa sama ruljanssi, ihan sama, mihin päivän aikaan.

        Toinen on se, että aina, kun menen vessaan, niin yläkerrassa vedetään vessa. Usein juuri sillä hetkellä, kun olen istahtanut pöntölle paskantamaan. Kelatkaa, miten uskomattoman perverssi ja sairas pitää ihmisen olla, että tekee tuollaista tirkistelyä päivästä ja vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      ERIKOINEN ROLLAATTORIMUMMU.

      Tämä tapahtui ennen korona-aikaa. Rollaattorin tunnistin siitä, että siinä oli etupuolella suuri määrä heijastimia. Mummulla itsellään joku näkyvä kausiväri päällään.

      Ensin ihmettelin, miten tuo aina, joka päivä tulee vastaan kauppareissulla, vaikka käyn eri kellon aikoina. Ystävällisesti naureskelin ja tervehdin: no mutta taas. Kun menin kauppaan autolla ja livahdin sisälle, jouduin kassalta poistuessa huomaamaan, että mummu poistui viereiseltä kassalta juuri samaan aikaan.

      Kun sain tämän estettyä, niin mummu alkoi tulla vastaan eri puolilla kaupunkia, ihan laidoillakin. -Kun kävin markkinoilla, kukas tuli väentungoksessa vastaan. -Yritin myöhemmin keskustella asiasta, mutta ei onnistunut.-

      Mindcontrol molempiin kohdistettuna voisi selittää, mutta olisi stalkkereiden kannalta jo vaivalloista.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen, että usein AJATTELIN, että menenpä seuraavaksi/tänään sitä ja sitä kautta, kun ei ole tavallinen reittini. Ja siellähän se rollaattorimummu oli. - Siis ajattelin. Onko ajatuksenluku ollut silloin jo käytössä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ja cybertorture

        minulla sitä on käytetty jo sellaiseen aikaan, etten tiennyt teknologiasta mitään

        sillä voi panna ajatuksia päähän, ilmeisesti myös käskyjä

        voisi käyttää kohtaamisten järjestämisessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja cybertorture

        minulla sitä on käytetty jo sellaiseen aikaan, etten tiennyt teknologiasta mitään

        sillä voi panna ajatuksia päähän, ilmeisesti myös käskyjä

        voisi käyttää kohtaamisten järjestämisessä

        huom. YK tutkii cybertorturea, on ollut jo 2 vuotena esillä yleiskokouksessa ja tavoitteena on lain laatiminen


    • Anonyymi

      "Vesa ei vaan tajuu"

    • Anonyymi

      Sekin että joku tulee yhtä aikaa niin ei vielä kerro mitään. Mulla tuli naapuri yhtä aikaa jatkuvasti koiran kanssa ulos ulkoiluttamaan koiraa. Siis viereisen naapuri talon naapuri. Se on sattumaa mutta kummallista.

      • Anonyymi

        Minäkin ulkoillessani tapaan samoja koiria ja taluttajiaan ja muutenkin ulkoilijoita. En luule järjestetyiksi kohtaamisiksi.
        Nämä omat esimerkit ovat sellaisia, että varmasti tajuan järjestetyksi. En halua kertoa niistä tarkemmin enkä ruveta todistelemaan. Kerroin havainnollistaakseni, minkälaisia kohtaamisia stalkkauksessa käytetään.

        On ihan sama uskovatko ulkopuoliset. Jos kohteeksi joutunut lukee näitä, ymmärtää ja ehkä otetta omiin kokemuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ulkoillessani tapaan samoja koiria ja taluttajiaan ja muutenkin ulkoilijoita. En luule järjestetyiksi kohtaamisiksi.
        Nämä omat esimerkit ovat sellaisia, että varmasti tajuan järjestetyksi. En halua kertoa niistä tarkemmin enkä ruveta todistelemaan. Kerroin havainnollistaakseni, minkälaisia kohtaamisia stalkkauksessa käytetään.

        On ihan sama uskovatko ulkopuoliset. Jos kohteeksi joutunut lukee näitä, ymmärtää ja ehkä otetta omiin kokemuksiin.

        Ärsyttäviä kun jatkuvasti jotain telepatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttäviä kun jatkuvasti jotain telepatiaa.

        Sinulla on vain ärsyttävää, minulla rupeaa olemaan kammottavaa, kun aivot näinkin paljon vihollisen hallussa.

        Mutta kannattaisi tutustua näihin asioihin. Ovat jo käytössä ja pyritään kehittämään laajoihin ihmismääriin sovellettaviksi. Saatan olla koe-eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vain ärsyttävää, minulla rupeaa olemaan kammottavaa, kun aivot näinkin paljon vihollisen hallussa.

        Mutta kannattaisi tutustua näihin asioihin. Ovat jo käytössä ja pyritään kehittämään laajoihin ihmismääriin sovellettaviksi. Saatan olla koe-eläin.

        Olisin voinut tämän ketjun viesteihin kirjoittaa lukuisia linkkejä, mutta en tee sitä. Tarkoitus on vain gang stalking -ketjun vieressä avata yhtä stalkkausmuotoa vähäsen enemmän.


    • Anonyymi

      MIKSI NÄITÄ KOHTAAMISIA JÄRJESTETÄÄN

      -ainakin halutaan, että TI näkee tämän kohdattavan

      esimerkki: yläpuolellani asuu stalkkeri, jonka olen huomannut olevan jonkin asteinen pomo. Olen ajatellut, että johonkin lahkoon kuuluu. Minulle kerrottiin, ettei kuulu vaan johonkin muuhui pimeeseen. - Kirjoittelin paikkakunnan palstalle havaintoja alkaen oranssista päähineestä jne. Pyysin ihmisiä kertomaan, jos tunnistavat. Ei ole kerrottu.
      Mimmi tietenkin suuttui ja loukkaantui. En nähnyt häntä pitkään aikaan, mutta nyt on kohtaamisia piisannut. Alkoivat sen jälkeen, kun minulla alkoi uudenlainen e-kidutus öisin. Siis kostetaan.
      Haluaa nyt, että näen naamansa ja sillä olevan voitonriemuisen, vahingoniloisen ja vallanhimoa pursuavan ilmeensä. -SIIS KOSTON TAKIA KOHTAAMISET.

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut hakeutua terveyspalveluiden piiriin ja keskustella siellä näistä tuntemuksistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut hakeutua terveyspalveluiden piiriin ja keskustella siellä näistä tuntemuksistasi?

        Tämän kosto-esimerkin olisin voinut jättää kirjoittamatta. Olen siinä joutunut lyhentämään ja tahallaan vähän epäselvästi kirjoittamaan isommista tapahtumakokonaisuuksista. No, on esimerkki siitä, että kun lähellä asuva stalkkeri yht'äkkiä rupeaa kävelemään vastaan vähän väliä ja vetää naamalleen saman huomiota herättävän ilmeen, haluaa TI:n näkevän sen. - Jätän tässä tekemättä hypoteesia, miksi.

        minulta poistettiin ehdotus googlata gaslighting


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kosto-esimerkin olisin voinut jättää kirjoittamatta. Olen siinä joutunut lyhentämään ja tahallaan vähän epäselvästi kirjoittamaan isommista tapahtumakokonaisuuksista. No, on esimerkki siitä, että kun lähellä asuva stalkkeri yht'äkkiä rupeaa kävelemään vastaan vähän väliä ja vetää naamalleen saman huomiota herättävän ilmeen, haluaa TI:n näkevän sen. - Jätän tässä tekemättä hypoteesia, miksi.

        minulta poistettiin ehdotus googlata gaslighting

        tästä alaspäin alkaa trollaus, voihan sitä trollausta kirjoittaa ketjun alkuunkin. Koittakaa löytää alkuperäiset viestit.


    • Anonyymi

      Täällä alkoi näköjään 8.4 aamupäivästä todella intensiivinen keskustelu stalkkauksesta, jossa puhutaan sen lajiin kuuluvana jo otsikosta lähtien aivan omituisia, kuin tehden uhrista vainoharhaisen.
      Kyseisessä lajissa tehtaillaan mm. perättömien juttujen lisäksi jopa perättömiä rikosilmoituksia, jaetaan nk. salaisia pakkokeinoja naapurustoon, kuin myös näille entisille sekä nykyisillekkin Juoppohulluille ym. ym.
      Todellinen toiminta keskittyy myös kansalaisen kotirauhan piirissä tapahtuvaan erinlaiseen täysin kohdennettuun häirintään (jopa kidutukseen, jonka tämän päivän teknologia mahdollistaa), toimijoiden ollessa todellakin täysin avohoito potilaita, mitä viranomaisemme hyödyntävät aina syrjäytyneistä nuorista eläkeläisiin asti.
      On erikoista että 2022- luvun Suomessa on Joukkovainotut ry. tämän toiminnan kitkemiselle. https://targetedindividualsfinland.wordpress.com -tai mahdollisesti myös kyseistä toimintaa tukevalle yhdistykselle, sen ohjautuessa ulkomaisille sivustoille.

      • Anonyymi

        aika sekava on tämäkin sepustus, Minähän myönsin, että kostoesimerkin olisi voinut jättää kirjoittamatta. Yritin sitten myöhemmin kirjoittaa uudestaan vain vähän punaista lankaa.

        "Minä"aloitin tämän ketjun. Ei ole tarkoitus tehdä uhreista vainoharhaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika sekava on tämäkin sepustus, Minähän myönsin, että kostoesimerkin olisi voinut jättää kirjoittamatta. Yritin sitten myöhemmin kirjoittaa uudestaan vain vähän punaista lankaa.

        "Minä"aloitin tämän ketjun. Ei ole tarkoitus tehdä uhreista vainoharhaisia.

        "Minun" tarkoitus kirjoittaa vähän listaa kohtaamisista toiveena, että TI:t kirjoittaisivat viimeisimpiä tietojaan tekniikoista, joilla niitä voidaan toteuttaa. Vaarana on, että heidän viestinsä poistettaisiin.

        Vähän avasin aihetta siihen suuntaan, että mikä tarkoitus näillä kohtaamisilla on.

        Olen avannut vainoaiheista lukuisia ketjuja, kirjoitellut muihinkin ja muuallekin. Em enää jaksa.

        AVAA SINÄ ARVOSTELIJA OMA HIENO KETJU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun" tarkoitus kirjoittaa vähän listaa kohtaamisista toiveena, että TI:t kirjoittaisivat viimeisimpiä tietojaan tekniikoista, joilla niitä voidaan toteuttaa. Vaarana on, että heidän viestinsä poistettaisiin.

        Vähän avasin aihetta siihen suuntaan, että mikä tarkoitus näillä kohtaamisilla on.

        Olen avannut vainoaiheista lukuisia ketjuja, kirjoitellut muihinkin ja muuallekin. Em enää jaksa.

        AVAA SINÄ ARVOSTELIJA OMA HIENO KETJU.

        Eli meinaat oikeasti, että ensihoitajat ja kaksi kolmasosaa siviiliajoneuvoilla liikkuvat Poliisit stalkkaavat vielä OP- pankin kortin heiltä saneena tänne myös kyseisestä aiheesta kirjoittamaan palkattua henkilöä hälytysajoneuvoilla, toiminnan ollessa hivenen muuta.
        Samaa täällä sieltä kyseisestä aiheesta jo yhden kymmenen vuotta, eikä ilmeisesti todellakaan suotta.
        Luova ajattelu ei toki tätä lukevilta kiellettyä, Suomen päässeenä vihdoin viime Marraskuussa (v.2021) EU:n Ihmisoikeuskomission jäseneksi sen 47: tenä Valtiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli meinaat oikeasti, että ensihoitajat ja kaksi kolmasosaa siviiliajoneuvoilla liikkuvat Poliisit stalkkaavat vielä OP- pankin kortin heiltä saneena tänne myös kyseisestä aiheesta kirjoittamaan palkattua henkilöä hälytysajoneuvoilla, toiminnan ollessa hivenen muuta.
        Samaa täällä sieltä kyseisestä aiheesta jo yhden kymmenen vuotta, eikä ilmeisesti todellakaan suotta.
        Luova ajattelu ei toki tätä lukevilta kiellettyä, Suomen päässeenä vihdoin viime Marraskuussa (v.2021) EU:n Ihmisoikeuskomission jäseneksi sen 47: tenä Valtiona.

        Sorry, nyt luetun ymmärtämisen vaikeuksia.

        En meinaa mitään. TI-porukassa on ihmisiä, jotka ovat päätelleet poliisin kohtaavan ja joillakin muutenkin stalkanneen. Tiedän, mitä omalla kohdallani on tapahtunut niin, että tiedän. En kerro täällä muuta enkä todistele. EN OLE PALKATTU KIRJOITTAJA. Ja tässä ketjussahan on tavallisten ihmisten kohtaamisia.

        Ei muuta. Minä olen vanhus. Kannattaisi kirjoittaa selkosuomella minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun" tarkoitus kirjoittaa vähän listaa kohtaamisista toiveena, että TI:t kirjoittaisivat viimeisimpiä tietojaan tekniikoista, joilla niitä voidaan toteuttaa. Vaarana on, että heidän viestinsä poistettaisiin.

        Vähän avasin aihetta siihen suuntaan, että mikä tarkoitus näillä kohtaamisilla on.

        Olen avannut vainoaiheista lukuisia ketjuja, kirjoitellut muihinkin ja muuallekin. Em enää jaksa.

        AVAA SINÄ ARVOSTELIJA OMA HIENO KETJU.

        Juu, tämmöistä on, että stalkkeri näkee mitä huoneessasi teet jos esim. avaat uunin alapuolella olevan laatikon niin stalkkeri näkee sen ja sen jälkeen tekee siitä nettiin artikkelin esim. Ylilaudalle postaa uunin ja sen alapuolella olevan laatikon. Jos tanssit olohuoneessa siniset housut päällä niin poliitikko mainitsee ja kiittää kuinka huonosti tanssijat tanssi siniset housut päällä. Jos valitat ripulia puhelimissa niin kyllä iltasanomat muistaa kirjoittaa heti artikkelin ripulista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli meinaat oikeasti, että ensihoitajat ja kaksi kolmasosaa siviiliajoneuvoilla liikkuvat Poliisit stalkkaavat vielä OP- pankin kortin heiltä saneena tänne myös kyseisestä aiheesta kirjoittamaan palkattua henkilöä hälytysajoneuvoilla, toiminnan ollessa hivenen muuta.
        Samaa täällä sieltä kyseisestä aiheesta jo yhden kymmenen vuotta, eikä ilmeisesti todellakaan suotta.
        Luova ajattelu ei toki tätä lukevilta kiellettyä, Suomen päässeenä vihdoin viime Marraskuussa (v.2021) EU:n Ihmisoikeuskomission jäseneksi sen 47: tenä Valtiona.

        No kyllähän jos DanskeBankin kortilla homobaarissa sattuu ostamaan yhden tuopillisen kaljaa kerran vuodessa niin se on seuraavana päivänä potkut ja kahden viikon päästä joku ajaa autolla jonku päälle tismalleen siinä paikassa jossa sinä tallennuit kameroihin kahta viikkoa ennen..Ps. kamerakuvien lakisääteinen tallennuaika taitaa olla sen 2 viikkoa.. Kyllä siinä joku rikollinen stalkkeri, poliisi tai vartiontifirnan rikollinen työntekijä ehtii ne katsoa.. Tai ehkä se olikin sen rikollinen liikennepoliisi kollegansa kanssa kun huomasi sinut kaupungin yössä ja heti alkoi raapustaa muistivihkoonsa sinusta tietoja vaikka mitään rikosta et ole tehnyt vain odottanut kiltisti bussia..


    • Anonyymi

      Muistakaa... luultavasti ambulanssi on nurkan takana, minuutin päässä, kun teette kuolemaa..en siis halua pelotella kuolemalla, mutta tämä on gang stalking systeemin ohjelmoitu. Sanoisin. Tavallaan hyvä asia, jos on, mutta huono asia, jos on ennakoitu.

      Moniko on nähnyt Teneriffan Americasin suositulla rantapromenadilla poliisin?! Minä.

    • Anonyymi

      Se, että jatkuvasti kohtaa tiettyjä ihmisiä, viestii siitä , että ehkä systeemin kehittäjällä on alunperin ollut hyvät aikeet. Hän on ajatellut, että tällä systeemillä luodaan jotain hyvää, saatetaan ihmisiä yhteen tässä suuressa maailmassa. Häntä luultavasti huijattiin, ja lopullinen käyttö tuli gang stalking tarkoitukseen.

      Kun jouduin syteemiin, niin en ruvennut kohtaamaan vain hälytysajoneuvoja, vaan myös Tullin ja Rajavartioston autoja, joita en oikeasti ollut koskaan ennen nähnyt missään!!

      • Anonyymi

        Aika naiivi ihminen oli jos kuvitteli jotenkin luovansa jotain hyvää..


    • Anonyymi

      Uskon, omiin kokemuksiini perustuen ja järjellä ajatellen, että gang staking/mind controll/elektonisen häirnnän systeemin on kansainvälinen, ei Suomessa alkuunsa saanut. Täten, Suomen poliisi ja kaikki vartijat (Securitas sun muut) eivät ole tietoisia koko asiasta, muuta kuin ehkä näiden keskustelujen kautta. Mikä taho on Suomen poliisin yläpuolella? Voisiko olla joku Securitaksen kansainvälisesti pääkeskus? En tiedä, ei ehkä sekään, vaan joku tuntematon taho, CIA:n tai jonkun muun valtion vastaava (en tiedä nimiä) taho. Olen tullut siihen tulokseen, että raukat Suomen vartijat ja poliisit ovat niin teillä tietämättömillä, että heitä ei kannata syyttää.. vuosien varrella oppii sietämään heitä. Jos oikeesti joku kuvaisi kaikki tilanteet, missä vartijat ohittaa minut lähietäisyydeltä, niin kukaan ei uskoisi silmiään. Se voisi selittää asian, että kansainvälisesti käytetty vartijoiden järjestelmä on sellainen, että se tiettyjen kriteereiden perusteella valikoi yksilöt, ketä aletaan seurata vartijoiden voimin. Tämä yksilöiden valinta ei perustu mihinkään järkevään asiaan, mutta kun se on kerran laitettu systeemiin, niin miksikä matalasti koulutetetut varitjat sitä kyseenalaistaisi. Valikoidut yksilöt ovat mitä asiallisimpia ja kilteimpiä ihmisiä maailmassa. Ilmeisesti kiltteys ja hyväntahtoisuus on kiellettyä....

      • Anonyymi

        Itsehän ajattelin ensiksi, että Securitakselle on soluttautunut vihollisen maan agentteja..Eivät hyväksy homoja vaikka kuinka niin mukaväittävät ja seksuaalivähemmistötkin nähdään stereotypioina, eivät hyväksy tummaihoisia, suomenruotsalaisia, ruotsin kieltä, maahanmuuttajia… jne. Jopa ruotsin kieli saaa jotkut näkemään punaista. Ja yhtäänhän asiaa ei auta, että siellä työskentelee sellaisia, jotka kohtasin ennen Estonian uppoamista toisessa yhteydessä hyvin vihamielisenä minua kohtaan vaikka mitään pahaa en ole heille sanonut tai tehnyt.


      • Anonyymi

        Securitas on ruotsalainen firma joten ei luulisi, että Ruotsiin ja ruotsin kieleen saati suomenruotsalaisiin suhtauduttaisiin niin vihamielisesti ja syrjivästi. Luulisi, että ruotsin kielestä olisi etua työpaikan saannisssa..ja asiakaspalvelussa.


      • Anonyymi

        Hesarin juttu Securitaksesta ja vartiointialasta ei siltä kohdin kyllä pidä paikkaansa, että valvomot olisivat ilmestyneet kauppakeskuksiin vasta viime vuosina. Sikäli kun muistan niin valvomoita oli ainakin tuossa 80/90-luvun taitteessa kauppakeskuksissa, yhdessä taisi olla aikoinaan väärinkäyttöä eli kamerat oli suunnattu suoraan asiakkaiden sovituskoppien sisään ja siellä ne valvomossa vartijat harmaan pleksin takana yhdessä kollegoidensa kansaa ryhmässä pällistelevät kun naiset ja tytöt jopa alaikäiset riisuituivat ja sovittelevat vaatteitaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesarin juttu Securitaksesta ja vartiointialasta ei siltä kohdin kyllä pidä paikkaansa, että valvomot olisivat ilmestyneet kauppakeskuksiin vasta viime vuosina. Sikäli kun muistan niin valvomoita oli ainakin tuossa 80/90-luvun taitteessa kauppakeskuksissa, yhdessä taisi olla aikoinaan väärinkäyttöä eli kamerat oli suunnattu suoraan asiakkaiden sovituskoppien sisään ja siellä ne valvomossa vartijat harmaan pleksin takana yhdessä kollegoidensa kansaa ryhmässä pällistelevät kun naiset ja tytöt jopa alaikäiset riisuituivat ja sovittelevat vaatteitaan…

        Satanismia tuo on eli siis persukokoomus-porvarien kulttia?

        Helsinki, Turku, Tampere , Hyvinkää-Riihimäki, Forssa, Sastamala, Pori, Kajaani, Suomen perussuomalaisin paikkakunta on kihniö, Oulu, jne..


    • Anonyymi

      2 päivää sitten kommentoin tänne ja johonkin muuhun gs-ketjuun. Tänään alkoi heidän "kosto". Sitä osasin jo odottaa. Ne on niin säälittäviä. Ihan perus heirintää tulee, yrittää saada tehokkaammalla voimalla hulluksi. Mietin kyllä välillä, ketä ihmeen tyyppejä ne on. Jos ne onkin venäläisiä? Vai voisko oikeesti suomalaiset olla noin hirveitä hitlereitä...

      • Anonyymi

        Suomen kommunisteilla ei ole oikein mitään tekemistä.


    • Anonyymi

      Outoo.. ne laittaa silloin tällöin ääniaaltona "sano poliisille että ne ottaa sut pois tästä systeemistä".

    • Anonyymi

      Ainakin niillä vainoajilla menee paljon aikaa ja vaivaa tuohon. Onko se sitten kannattavaa.

    • Anonyymi

      No, pahallahan ei saa rakennettua mitään hyvää.
      Stalkkerit etsivät kadotettua rakkautta...
      Empatia-taidoilla voi ihminen ajatella hyvyyttä, mutta samalla myös osaa ymmärtää, että rakkautta ei voi ostaa eikä anastaa toisilta.

    • Anonyymi

      Ei stalkeissa ole mitään järkeä, härö mikä härö. Yrittävät transformoida itsensä jossain kultissa, mutta muutosta ei vaan näy, paitsi huonompaan, tyhjempään ja mielisairaampaan suuntaan. Esim. puliukko tai ihmissuhteensa töpännyt mummeli päivystää 24h odottaen tyypillistä keikkaa, suu auki kiihtyneesti hengittäen. Tekeekö vaikutuksen muihin kuin itteensä? Surullista, että ovat menneet satanismiin ja okkultiikkaan mukaan eivätkä ymmärrä varoa. Silloinkin kaikki pyörii vain oman navan ympärillä ja todella pienissä aatoksissa.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko vapaamuurareita? Olet oikeilla jäljillä paitsi että ne ohjelmoi sun persoonaallisuutta ja psyykettä siihen suuntaan mihin ne haluaa. Eli se on vain ohjelma. Haluaa sut mukamas menestyä "yhteiskunnassa". Mutta miksi kukaan tarvitsee tuommoista apua jos luoja on jo luonut ihmisen täydellisenä? Kaikki höpötykset siitä että ihminen olisi syntynyt jotenkin syntisenä ja epätäydellisenä on täyttä hölynpölyä jotta ihminen saataisiin uskomaan että hän muka tarvitsisi jotain ulkopuolista apua omaan epätäydellisyyteensä...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe