Laastari treffeillä

Anonyymi

Kävin treffeillä tosi mukavan naisen kanssa viikolla. Kaikki meni mukavasti ja jotenkin helposti. Ihastuin häneen heti. Kysyin treffien lopuksi miten tästä jatketaan, kuulemma tarvitsee laastarin. Olen nyt pari päivää pohtinut mitä tekisin. Hän on niin kuuma, että luultavasti joudun itsekin laastari kierteeseen kohta, jos sekaannun. Ikinä, ei kukaan ole saanut näin sekaisin.

14

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välttist se sekaisin tunteen saaminen ei ole hyvä merkki. Ihminen helposti sekoittaa sen et kaiken pitäis tuntua niin extra vahvasti et voisi tulla jotain pysyvää. Yleensä se on toisinpäin. Missä tutustuitte alunperin?

    • Ehkäpä läpi käytte kuumaan pikaromanssin ja lähdette eriteille. Hän laastaroituna sinä haavoilla. Kukin tekee mitä tykkää.

      Jos se on vaivan arvoista, go for it.

      • Ups välilyönti jäi...


    • Anonyymi

      Missä olitte treffeillä ja mistä juttu lähti liikkeelle?

      • Anonyymi

        Käytiin ulkoilemassa ja hän vei lopuksi kotiinsa kahville. Pyysi eräässä asiassa apua, josta oltiin puhuttu Herissä paljon.


    • Anonyymi

      Apulanta: 60 uutta ongelmaa !!!!

      • Mielenkiintoisesti 😂, tästäkin poistettiin kommentti et oli minulta ☺. Ehkä jollakin ei ole omat kakut balanssissa hiekkakaatikolla....älä tule paha kakku, tule hyvä kakku 😂😂😂😂😂😙


    • Anonyymi

      Ainakin rehellinen kertoessaan haluavan vain laastaria. En silti jaksa uskoa edes laastaria kaipaavan ihmisen valitsevan kenet tahansa.
      Kysy vielä itseltäsi haluatko mennä satuttamaan tunteitasi pelkän pinnallisuuden ja huuman vuoksi jonkun takia, joka ei välttämättä halua sinusta mitään muuta?

    • Anonyymi

      Te itsenäine päätös tai heitäydy suhteeseen. Parempi hetki hyvä suhde, kuin vuosi yksin tai vuosi kiduttavassa suhtessa.

      • Hm...yksin ? ! Niin, minä olen mieluummin yksin, kuin ihmisten hyväksikäyttevänä, heidän draamoihinsa.... sitä olen ollut ☺. Eikä noi vieläkään ymmärrä , et en ole käytettävissä, sit noi"reppanat" keksi et ,juuuuuuu se on mielisairas, ai no joo, ei mennytkään läpi. No nyt oon narkki 😂😂😂😂😂. "Vähän" kipeitä ?! 🤔😁. No minulla vieläkiiiiiin OMA elämä !!! Ja vieläkin oman elämäni asiantuntija !!!!😙😙😙😙❤


    • Anonyymi

      Laastareita voi käyttää kunhan laastari tietää olevansa laastari ja mihin ryhtyy. Muuten se on julmaa ja itsekästä toisen tunteilla leikkimistä. Deittiseurasi kuulosti rehelliseltä sanoessaan sinulle suoraan ettei ole käynyt loppuun eroprosessiaan eikä ole vielä täysin irti edellisestä suhteestaan. Arvostan moista. Se on nimittäin järkyttävää kun tajuaa vasta suhteessa ollessaan olevansa laastari toisen valehdeltua tuosta asiasta suhteen alussa.

    • Anonyymi

      Pelin henki selväksi rehellisesti. Sitten sinun on tehtävä valinta otatko selvää mitä tuo sinun "sekaisin olo" tarkoittaa vai jatkatko matkaa kohti lähtökohdiltaan turvallisempaa suhdetta.

    • Anonyymi

      Laastarisuhteisiin ei kannata ryhtyä.

      • Anonyymi

        No miksei? Voi olla vaikka kaksi juuri eronnutta, jotka saa tukea toisiltaan, läheisyyttäkin ja on joku jolle voi purkaa mieltään ja toinen ymmärtää, kun on itse samassa tilanteessa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      52
      2488
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1447
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1142
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      60
      1017
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      933
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      920
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      88
      846
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      741
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      57
      726
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      722
    Aihe