Kuten otsikosta näkee. Älkää ikinä ottako koiravakuutusta. Ei korvaa käytännössä mitään sellaista mistä on hyötyä. Kaikissa vakuutuksen kohdissa rajataan tosi tarkasti pois lähes kaikki sellainen millä voisi vakuutusta hyödyntää ja mikä voisi edes aiheuttaa koiran viemisen eläinlääkäriin. Koiralla oli vakuutus ensimmäisen elinvuoden ja sen aikana tuli monta kertaa käytyä eläinlääkärillä. Yhtäkään näistä ensimmäisen elinvuoden eläinlääkärin toimenpiteistä ei vakuutus korvannut. Vaikka kaikki oli ennalta arvaamattomia käyntejä mutta jokainen oli sellainen mitä koiranomistaja voisi kuvitella mahdolliseksi koiran ensimmäisenä elinvuotena ja ottaa näitä varten vakuutuksen. Eikä ollut mikään itkupotkuvuodatus postaus vaan ihan toteamus jos joku koiranomistaja miettii vakuutuksen ottamista koiranpennulle niin säästää muutamia satasia.
Koiravakuutus on aivan turha.
3
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.Olin ottamassa vakuutusta kahdelle erirotuiselle koiralleni.Molemmille tuli paperissa pitkä lista,mitä ei korvata ja ne luettuani totesin,ettei juuri mitään jää jäljelle,en sitten ottanut vakuutusta,vaik hirveesti myyjä kyllä kehui.Kun sanoin,et ei kannata kun juuri mitään ei korvata,meni hiljaiseksi.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä..pohjola varsinkin ei korvaa mitään..irtisanoin vakuutuksen..kohta menee tilit ja kotivakuutuksetkin muualle..mutt eläinvakuutuksua en enää ota
- Anonyymi
Pistää kyllä miettimään. Itse olen vähän samalla linjoilla... Hieman petyin Ifiin, kun otin vakuutuksen ennen, kuin pentu oli minulla. Jonkun ajan jälkeen ilmeni purentavikaa ja pitäisi poistattaa kummatkin kulmahampaat. Toimenpide maksoi 750e, mutta vakuutus ei korvannutkaan mitää, koska mitään hammasjuttuja ei korvata ellei ole tapaturmaa... Vakuutus maksaa reilu 400e vuodessa eikä vielä vielä olla sitä käytetty. No yhden kerran etälääkärin palvelua käytettiin ilmaiseksi ja pari käyntiä vielä olisi veloituksetta. On se toki hyvä jos on joku aktiivinen harrastuskoira jolle voi sattua vaikka jalkavamma treeneissä niin äkkiä nousee kulut nelinumeroisiin summiin, niin sitte vakuutuksesta on hyötyä, toki 30% pitää itse maksaa vaikka olisi minkälainen vakuutus. Ainakikn Ifillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1593465
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612725Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332110- 1301687
- 781554
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106