tampooni sisällä?????

Anonyymi

Tosiaan tälläinen ihanteellinen tilanne tässä, että oon 99% varma että eilen illalla laitoin tamppoonin. Unohin sitten sen illalla ja nukahin makoisasti, ja kun aamulla menin vessaan niin kuinka ollakkaan se oli kadonnut! Narua ei ollut näkyvissä ja kyykin sitten vessan lattialla joku 15 minuuttia epätoivoisesti mutta en tuntenut tamppoonia tai narua (kai??) asiaa ei auta että käytän siis ob:n pienintä kokoa…. Mitä teen?? En uskalla laittaa uutta jos se vanha vielä onkin siellä. Menkat tulee kyllä nyt jo normisti mutta sehän voi vaan johtua siitä et se tamppooni on jo täynnä… Mitäs vittua nyt millä varmuudella mun pitäisi tietää onko koko tamppoonia ikinä ollut olemassakaan

3

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koitapa laittaa tamponi emättimeen. Jos se menee helposti, ei siellä mitään ole ennestään. Kahta tamponia, pientäkään, ei oikein mahdu yhteen emättimeen.

Side vois olla sulle hyvä vaihtoehto. Ne ei katoa noin, aina näkee ja tietää, mikä on tilanne.

• Anonyymi

Mene lääkäriin ja ultraan niin näkevät ultrassa onko emättimessä tamponia.Jos on niin se on vaikea saada itse pois.Tarvitaan varmaan pihdit joilla se otetaan pois.

• Anonyymi

Jos sulla tulee vuotoa niin eikö sun pikkuhousujen pitäis olla veressä jos sulla ei ole tamponia sisällä.Saanko kysyä mihin se veri on vuotanut jos sulla ei ollut mitään suojaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      677
      9303
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3586
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      468
      2454
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1486
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1483
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1353
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1322
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1207
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1147
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      77
      1070
    Aihe