Opetteleva purjehtija moottoripyöräilee talvella

Anonyymi

Kesällä täällä tuli tutuksi purjehtimista opiskeleva aloittelija, joka kävi siellä ja täällä perheensä ja lasten kavereiden kanssa.

Nyt sama mies ajaa talvella moottoripyörällä. Hyvin onnistuu pitkäkin matka sähköisten vaatteiden kanssa, joten kyllä tuo sähkövaatetus on purjehduksessakin arvokas asia.

https://youtu.be/Ie91_i4g92g
https://youtu.be/5LXbQMDJloI

10

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkää legiä ajaa, lappiin eteläisestä Suomesta! Hyvin on kyllä varusteltu ajopuvut sekä siihen malliin nastoitusta renkaassa ettei kovin liukasta mahda olla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tosimies menee jääpurrella Lappiin. Raanikon läheisyydessä on jäätä.

    • Anonyymi

      Milä järki? Auto junaan niin voi nukkua koko matkan.

      • Anonyymi

        Miksi junaan nukkumaan, kun voi jäädä kotiinkin ja nukkua siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi junaan nukkumaan, kun voi jäädä kotiinkin ja nukkua siellä.

        Se ero, että kun herää Lapissa, on valmiiksi pelipaikoilla levänneenä ja pirteänä. Jos ajaa 14 tuntia, menee seuraava päivä toipuessa.


      • Anonyymi

        Tai, miksi purjehtia Tallinnaan kun sinne voi mennä autolautalla, miksi juoda olutta kun se on epätervellistä, miksi mennä mökille kun kotona on kauppa lähempänä.


    • Anonyymi

      Mikä järki on polttaa purjehduksessa rahaa siihen, että on likaista, kylmää ja märkää ja hidasta?

      • Anonyymi

        Minkälaisia vastauksia olet saanut vuosien mittaan tuolla kysymyksellä? Kiinnostaa toin tilastomielessä.

        T Myös järkeä metsästävä


      • Anonyymi

        Muuten ei pääse purjehtimaan kuin purjehtimalla, sen sijaan Lappiin pääsee muutenkin kuin itse ajamalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe