Hei, olisiko tietoa seuraavasta: olen avannut toiminimen ukkoprosta ja pohdin tuota ulosottomiehen maksu kieltoa. Meneekö se asiakasyritykseen vai ukko.fin palkanlaskentaan? Kyseessä ei ole kevytyrittäjyys vaan toiminimi. Teen siis itse laskuni ukko.fi palvelussa.
Ulosotto ja toiminimi
5
948
Vastaukset
- Anonyymi
Elinkeinotulosta pitäisi mitata 1/6, mutta netti on täynnä tarinoita kuinka maksukieltoa on lähetetty asiakasyritykselle tai firman tili on tyhjennetty. Varmasti paras tehdä sopimus oman uo-henkilön kanssa.
- Anonyymi
Ongelma onkin juuri siinä että sopimus ei onnistu ja työt loppuvat jos asiakasyritys maksu kiellon saa,koska heillä ei ole ulkoistettua palkanlaskentaa.
Jos kielto menisi ukko.fi se olisi ok, mutta en tiedä onnistuuko koska kyseessä toiminimi ei kevytyrittäjyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma onkin juuri siinä että sopimus ei onnistu ja työt loppuvat jos asiakasyritys maksu kiellon saa,koska heillä ei ole ulkoistettua palkanlaskentaa.
Jos kielto menisi ukko.fi se olisi ok, mutta en tiedä onnistuuko koska kyseessä toiminimi ei kevytyrittäjyys.Asiakashan ei maksa sinulle mitään palkanlaskennan kautta jos teet omalla yrityksellä.
Jos asia huolettaa mikset perusta osakeyhtiötä ja tee sillä? Nykyään minimipääomaa ei tarvita, ainoa kulu on noin parin sadan rekisteröintimaksu.
Myös jos laskutat kevytyrittäjänä Ukon kautta ilman toiminimeä niin asiakassuhdehan ei näy uo:lle mitenkään, sinä saat rahasi ko. palvelusta ja korkeintaan heille voidaan antaa maksukielto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakashan ei maksa sinulle mitään palkanlaskennan kautta jos teet omalla yrityksellä.
Jos asia huolettaa mikset perusta osakeyhtiötä ja tee sillä? Nykyään minimipääomaa ei tarvita, ainoa kulu on noin parin sadan rekisteröintimaksu.
Myös jos laskutat kevytyrittäjänä Ukon kautta ilman toiminimeä niin asiakassuhdehan ei näy uo:lle mitenkään, sinä saat rahasi ko. palvelusta ja korkeintaan heille voidaan antaa maksukielto?Ukot laittaa tilin kiinni ja manit menee uo:lle.
- Anonyymi
Tämä on tosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849