Tui tui sukankutoja

Anonyymi

Nyt toinen valmis ja toista neulon. Niistä vaan pitäis tulla täydelliset sinulle RAKKAUTENI ❤. No katotaan, lähetän ne sitten syndelahjaksi 😘☺. SINÄ täydellinen SINÄ !!!❤😘

9

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän hittoo olen taas säätänyt, kun ei tule nimimerkilläni sarai, no en haltsaa näitä juttui.....😕 miks tää nyt heittää mun jutut anonyyminä ?!

    • No nyt taas, tuli toi mun nimimerkki esiin.... ehkä en kuitenkaan itse säädä, vaan joku muu... 😂😂😂

      • Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙


      • Sarai kirjoitti:

        Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙

        Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁


      • Sarai kirjoitti:

        Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁

        Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔


      • Sarai kirjoitti:

        Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔

        Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘


      • Sarai kirjoitti:

        Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘

        Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤


      • Sarai kirjoitti:

        Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤

        Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘


      • Sarai kirjoitti:

        Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘

        Rakastan sinua ❤.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe