Nyt toinen valmis ja toista neulon. Niistä vaan pitäis tulla täydelliset sinulle RAKKAUTENI ❤. No katotaan, lähetän ne sitten syndelahjaksi 😘☺. SINÄ täydellinen SINÄ !!!❤😘
Tui tui sukankutoja
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän hittoo olen taas säätänyt, kun ei tule nimimerkilläni sarai, no en haltsaa näitä juttui.....😕 miks tää nyt heittää mun jutut anonyyminä ?!
No nyt taas, tuli toi mun nimimerkki esiin.... ehkä en kuitenkaan itse säädä, vaan joku muu... 😂😂😂
Sarai kirjoitti:
Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙
Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁
Sarai kirjoitti:
Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁
Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔
Sarai kirjoitti:
Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔
Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘
Sarai kirjoitti:
Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘
Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤
Sarai kirjoitti:
Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤
Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘
Sarai kirjoitti:
Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘
Rakastan sinua ❤.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602