Ratkontavinkjejä 6

Vinkkejä, mutta ei ratkaisusanoja palkintoristikoihin tähän säikeeseen, muihin ratkaisusanojakin. Toivon pysyttävän vain ja ainoastaan ristikoiden käsittelyssä

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.

Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.

Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.

Myönnät virheen, mutta kun siitä huomautettiin, haukuit huomauttajan ja heittäydyit marttyyriksi.

Hauska otsikko. Olisitko voinut hieman pitempään tarkastaa itse?

• Anonyymi

Meni kyllä viimeisetkin kunnioituksen rippeet tätä nimimerkkiä kohtaan. Tekee juuri päin vastoin kuin itse saarnaa. Hylkään tämän nimimerkin.

• On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.

Tämä on kyllä tuttua Sanarisin ajoilta. Jos kerrankin kysyi jotain toisen mielestä helppoa, sai välittömän mollauksen. Kun joku, joka kymmeniä vuosia oli ratkonut ristikoita, kysyi suhteellisen helposta vihjeestä, siitä ei hänelle seurannut mollausta. Kysyjä itse koki nolostuneensa.

Juuri nolatuksi tulemisen pelko on avoimilla foorumilla pahinta. Sellaista ei foorumissani tarvitse kokea.

Taas mentiin haukkumisen puolelle. Kun otsikko oli väärin, luon seuraavalla kerralla uuden säikeen.

• Anonyymi

LIIGASEL joku kysyi logiikkaa. Kysessä on on vähän erikoinen kirjaimen vaihto sekä kirjainten poisto. En muista vastaavaa kohdanneeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7372
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3215
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3087
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      75
      1995
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      218
      1824
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1468
    Aihe