Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ratkontavinkjejä 6

Vinkkejä, mutta ei ratkaisusanoja palkintoristikoihin tähän säikeeseen, muihin ratkaisusanojakin. Toivon pysyttävän vain ja ainoastaan ristikoiden käsittelyssä

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

        Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

        Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

        Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

        Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.

        Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

        Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

        Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

        Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

        Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

        Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

        Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.

        Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.

        Myönnät virheen, mutta kun siitä huomautettiin, haukuit huomauttajan ja heittäydyit marttyyriksi.

        Hauska otsikko. Olisitko voinut hieman pitempään tarkastaa itse?


    • Anonyymi

      Meni kyllä viimeisetkin kunnioituksen rippeet tätä nimimerkkiä kohtaan. Tekee juuri päin vastoin kuin itse saarnaa. Hylkään tämän nimimerkin.

      • On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.

        Tämä on kyllä tuttua Sanarisin ajoilta. Jos kerrankin kysyi jotain toisen mielestä helppoa, sai välittömän mollauksen. Kun joku, joka kymmeniä vuosia oli ratkonut ristikoita, kysyi suhteellisen helposta vihjeestä, siitä ei hänelle seurannut mollausta. Kysyjä itse koki nolostuneensa.

        Juuri nolatuksi tulemisen pelko on avoimilla foorumilla pahinta. Sellaista ei foorumissani tarvitse kokea.

        Taas mentiin haukkumisen puolelle. Kun otsikko oli väärin, luon seuraavalla kerralla uuden säikeen.


    • Anonyymi

      LIIGASEL joku kysyi logiikkaa. Kysessä on on vähän erikoinen kirjaimen vaihto sekä kirjainten poisto. En muista vastaavaa kohdanneeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe