Ratkontavinkjejä 6

Vinkkejä, mutta ei ratkaisusanoja palkintoristikoihin tähän säikeeseen, muihin ratkaisusanojakin. Toivon pysyttävän vain ja ainoastaan ristikoiden käsittelyssä

9

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annat ymmärtää olevasi suurikin ristikkojen asiantuntija ja yrität jopa suu vaahdossa määräillä toisia siinä, miten ja millaisten apukeinojen avulla niitä sopii ratkoa. Kuitenkin itse olet jo heti lehden ilmestymispäivänä täällä äklösivustoksi tuomitsemallasi foorumilla ruinaamassa apua näin yksinkertaiseen ongelmaan.

Sinua on näin ollen aika mahdoton kunnioittaa. Kyllä sinun olisi pitänyt ryhdistäytyä, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla menemättä yli siitä mistä aita on matalin. Siis pyrkiä miettimään selitys itse. Ja se selitys on se, että komman ohella kompassiin ei sisälly hammasharja vaan passi.

Olet muuten toiminut vastoin lakia, kun olet kopioinut Leinosen ristikon pääkuvan omalle sivustollesi.

Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun en jotain hoksaa ja kysyn, sitä aletaan minun kohdallani mollaamaan. Olen aina ennen Leinosen vitsit ymmärtänyt, mutta tämä vitsi meni ohitse.

Vaikka ei ollut palkintoristikko, en paljastanut ratkaisusanaa vasn pyysin vain vinkin.

Kuvavihjeiden esittämiseen sivuillani vihjeiden käsittelyn yhteydessä olen joskus Sanarisilta kysynyt luvan ja saanut.

Tämä kyllä ei ole Sanarisin tuotantoa, joten lupa olisi pitänyt kysyä muualta. Poistin kuvan. Olihan se vihjekuva melko iso.

Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Myönnän kyllä sen, että olisin voinut pidempään pohtia itse.

Myönnät virheen, mutta kun siitä huomautettiin, haukuit huomauttajan ja heittäydyit marttyyriksi.

Hauska otsikko. Olisitko voinut hieman pitempään tarkastaa itse?

• Anonyymi

Meni kyllä viimeisetkin kunnioituksen rippeet tätä nimimerkkiä kohtaan. Tekee juuri päin vastoin kuin itse saarnaa. Hylkään tämän nimimerkin.

• On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

On se kyllä outoa, jos joku vitsi jää keksimättä, suhtaudutaan noin.

Tämä on kyllä tuttua Sanarisin ajoilta. Jos kerrankin kysyi jotain toisen mielestä helppoa, sai välittömän mollauksen. Kun joku, joka kymmeniä vuosia oli ratkonut ristikoita, kysyi suhteellisen helposta vihjeestä, siitä ei hänelle seurannut mollausta. Kysyjä itse koki nolostuneensa.

Juuri nolatuksi tulemisen pelko on avoimilla foorumilla pahinta. Sellaista ei foorumissani tarvitse kokea.

Taas mentiin haukkumisen puolelle. Kun otsikko oli väärin, luon seuraavalla kerralla uuden säikeen.

• Anonyymi

LIIGASEL joku kysyi logiikkaa. Kysessä on on vähän erikoinen kirjaimen vaihto sekä kirjainten poisto. En muista vastaavaa kohdanneeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1460
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1161
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1047
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      942
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      807
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe