Anti-Skientologia = HYVÄ ASIA

Anonyymi

Haluan tällä postauksella tuoda esiin sen tosiasian että anti-skientologia, siis kaikenlainen skientologian vastainen touhu, on aina ja kaikkialla hyvää ja toivottavaa käytöstä. Anti-Skientologian avulla autat yhteiskuntasi nuoria ja muita pysymään erosta tuhlaamaan rahojaan kaikenlaisiin kursseihin mitä ilman ihmiskunta eli tuhansia vuosia ennen L. Ron Hubbardin syntymää.

11

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdysvalloissa tälläisten "uskontojen" edustajat sanovat että "kriitikkojen" käyttäytyminen on "anti-skientologiaa". He kai toivoisivat että sillä termillä olisi samanlainen merkitys kuin antisemitismillä...

• Anonyymi

Kuinka laihialainen viljelijä levittää lantaa pellolleen?
      Kävelee pellolla ja lukee L. Ron Hubbardin kirjoituksia.

• Anonyymi

Samahan koskee kyllä kaikkia uskonnollisia tekstejä, laukkaavaan mielikuvitukseen kun vain perustuvat.

• Anonyymi

Skientologien tavoista painostaa jäseniään ostamaan arvottomia kursseja kymmenillä tuhansilla euroilla paljon materiaalia joka puolelta maapalloa. Olisi todella aika päästää ilmat pihalle järjestöstä.

Hyvä aihetta käsittelevä saitti

https://www.xenu.net/

• Anonyymi

Olisi todella aika päästää ilmat pihalle järjestöstä SEKÄ HEISTÄ JOTKA SITÄ MARKKINOIVAT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi todella aika päästää ilmat pihalle järjestöstä SEKÄ HEISTÄ JOTKA SITÄ MARKKINOIVAT

Mitä pahaa scientologit ja scientologia on tehnyt sinulle, tunnetko henkilökohtaisesti ketään scientologia? Minulla on ystävinä sekä scientologeja että ei scientologeja, kaikkien heidän kanssa pärjätään ja ollaan ystäviä. Toisten tappamiseen yllyttäminen kertoo kyllä jotain yllyttäjästä itsestään, mitä? Sen saa jokainen miettiä ihan itsekseen.

• Anonyymi

Skientologia -kirkko saa taas ansaitsemansa julkisuutta jenkeissä, ja toivottavasti Suomessakin.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009148834.html

Ilmat pihalle uskontokuplasta - laajemminkin!

Kuplien välillä on vain aste-eroja: kaikki pyrkivät sitouttamaan jäsenikseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, silloin kun yksilö ei vielä pysty tarkastamaan heidän viestintäänsä kriittisesti, tai kun henkilö on syystä tai toisesta, haavoittuvassa asemassa.

Tästä syystähän myös ev. lut. kirkkomme pyrkii niin innokkaasti 'lasten tykö' ja suuntaa toimintaansa 'niitä heikoimpia' kohtaan. Sieltä löytyy helpoiten aatteelle tykinruokaa.

• Anonyymi

Näin höpöttävät tietämättömät asioista. Tietämättömille kaikki asiat ovat aina niin musta-valkoisia. Mutta, teillekin tulee selviämään aikanaan, että mitkä/ketkä tahot ovat oikeasti auttamassa ihmiskuntaa ja ketkä eivät. Tulette vielä yllättymään, sen voin luvata teille.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      165
      2264
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1697
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      56
      1408
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1368
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      125
      1285
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      209
      1078
    7. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      102
      1040
    8. Ollila työt

Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.
      Oulainen
      24
      1035
    9. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      1028
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      1015
    Aihe