Ostin tulppaaneja

Anonyymi

Ne antaa minulle aina hyvää oloa, niitä sitten hoidan kun en muita saa ☺. En ketään haluakaan "hoitaa", ainoastaan rakastaa ☺.

48

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulpaanit ruusut kuolee kotini hetkessä. Mutta valkoiset neilikat kestää kotini 2 viikkoa. Hyvä kuitenkin jokainen löytää oman mieli kukan jota hoivata. Minä hoidan neilikoita,kun en miestä saa. Kumalinen maailma kaikissa suntautumississa ,kaikissa ikä luokissa ON VALTAVA YKSINÄISYYS!

    • Et ole harkinnut istuttaa tulppaaneja maahan tai johonkin isompaan parvekeastiaan, saisit keväällä ihailla sipulien sijaan tulppaaneista?

      Mä ajattelin tehdä tuohon ulko-oven lähelle etupihaan kukkapenkin mihin istutan tulppaanin sipuleita. Oon vaan miettinyt et mitkä kukat kävis niiden seuraksi, jotkut matalemmat. Terassilla on kiva istua sitten kattelemassa sitä väriloistoa ja ohikulkijoillekin näyttää kivalle.

      On kyllä istutettavana paljon muutakin. Angervoja reunustamaan tonttia jne.

      • Ai sää oot viherpeukalo? Mä oon lähinnä poropeukalo, myös kukkien kanssa. Istutettua kyllä saan, mutta hengissä pitäminen onkin sitten ihan toinen juttu 😅 Parempi onkin, jotta istuvat tulppaanit ja muutkin muiden penkeillä ja ruukuissa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai sää oot viherpeukalo? Mä oon lähinnä poropeukalo, myös kukkien kanssa. Istutettua kyllä saan, mutta hengissä pitäminen onkin sitten ihan toinen juttu 😅 Parempi onkin, jotta istuvat tulppaanit ja muutkin muiden penkeillä ja ruukuissa.

        Nojoo. Tykkään puutarhuroida, istutella ja hoitaa niin hyötypuutarhaa kun koristepuutarhaakin. Muutenkin pihanrakentelu on mieluisaa puuhaa. :)

        Sisäkukat ei mulla menesty tässä huushollissa, ilma on liian kuivaa tai kuumaa, jotain on pielessä kun kukat ei hoidosta huolimatta kestä. Ennen nekin kukoisti aiemmissa huusholleissa missä olen asunut. :(


      • JasuM kirjoitti:

        Nojoo. Tykkään puutarhuroida, istutella ja hoitaa niin hyötypuutarhaa kun koristepuutarhaakin. Muutenkin pihanrakentelu on mieluisaa puuhaa. :)

        Sisäkukat ei mulla menesty tässä huushollissa, ilma on liian kuivaa tai kuumaa, jotain on pielessä kun kukat ei hoidosta huolimatta kestä. Ennen nekin kukoisti aiemmissa huusholleissa missä olen asunut. :(

        Suunnittelin kaivaa takapihalle pienen kuopan ja tehdä hiekkapetiä ja suojakangasta, sitten allasmuovia ja luonnonkivistä kyhätä pohjan altaalle. Sitten tehdä itse sellaisen virtaavan suihkulähteen jostain kiuluista. Niin että vesi kiertää ja putoaa isommasta kiulusta seuraavaan vähän pienempään jne. lopulta altaaseen. Jotain vesikasveja reunamille. Muutaman koristepatsaankin vois tehdä. Tai sitten ostaa, jos löytyy sopivia. :)

        Ikään kuin näin..

        https://vesilahde.fi/26903-large_default/nova-scotia-vesiputoussetti.jpg


      • Anonyymi

        Kyllä minulla tulppaaneja kasvaa pihallakin ja liljoja, ja jouluruusuja ❤.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai sää oot viherpeukalo? Mä oon lähinnä poropeukalo, myös kukkien kanssa. Istutettua kyllä saan, mutta hengissä pitäminen onkin sitten ihan toinen juttu 😅 Parempi onkin, jotta istuvat tulppaanit ja muutkin muiden penkeillä ja ruukuissa.

        No...jos minä sitten hoidan kukkaset ☺❤


      • Sarai kirjoitti:

        No...jos minä sitten hoidan kukkaset ☺❤

        Miksi muuten ? Ajattelet, ettet osaa etkä tunne 🤔, minä tuostakin asiasta eri mieltä !!!! Mut kaikestahan olen eri mieltä 😛, olen vain MINÄ 😁. Sinua sinua RAKASTAN !!!!! ❤😘


      • JasuM kirjoitti:

        Suunnittelin kaivaa takapihalle pienen kuopan ja tehdä hiekkapetiä ja suojakangasta, sitten allasmuovia ja luonnonkivistä kyhätä pohjan altaalle. Sitten tehdä itse sellaisen virtaavan suihkulähteen jostain kiuluista. Niin että vesi kiertää ja putoaa isommasta kiulusta seuraavaan vähän pienempään jne. lopulta altaaseen. Jotain vesikasveja reunamille. Muutaman koristepatsaankin vois tehdä. Tai sitten ostaa, jos löytyy sopivia. :)

        Ikään kuin näin..

        https://vesilahde.fi/26903-large_default/nova-scotia-vesiputoussetti.jpg

        👍☺☺


      • Sarai kirjoitti:

        Miksi muuten ? Ajattelet, ettet osaa etkä tunne 🤔, minä tuostakin asiasta eri mieltä !!!! Mut kaikestahan olen eri mieltä 😛, olen vain MINÄ 😁. Sinua sinua RAKASTAN !!!!! ❤😘

        Helposti voipi olla eri mieltä, kun aivan eri tyypistä kerran puhutaan 😁😉 Alko mulla soimaan päässä miljoona miljoona miljoona 🌹a...


      • JasuM kirjoitti:

        Nojoo. Tykkään puutarhuroida, istutella ja hoitaa niin hyötypuutarhaa kun koristepuutarhaakin. Muutenkin pihanrakentelu on mieluisaa puuhaa. :)

        Sisäkukat ei mulla menesty tässä huushollissa, ilma on liian kuivaa tai kuumaa, jotain on pielessä kun kukat ei hoidosta huolimatta kestä. Ennen nekin kukoisti aiemmissa huusholleissa missä olen asunut. :(

        Mulla on tuo sama sisäkukka ongelma eli ei ole menestystä tullut. Joskus oon jonku kaktuksen ja yhen semmosen "erittäin hankalasti tapettavan" saanu pysymään hengissä seuraavaan kevääseen, mutta ennen aikojaan nekin on siis menneet. Hyötypuutarha olis kyllä kiinnostava. Semmosenhan voi pystyttää vaikkei hehtaarimaiden omistaja oiskaan...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Helposti voipi olla eri mieltä, kun aivan eri tyypistä kerran puhutaan 😁😉 Alko mulla soimaan päässä miljoona miljoona miljoona 🌹a...

        Joooooo, ai eri tyypistä . Rakas, kun vain saisin koskea upeeta ihoasi ja vartaloasi !❤ Nähdä silmäsi, katseesi minua kohtaan !!!😍😍😍😘se valo !!!!😘❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla tulppaaneja kasvaa pihallakin ja liljoja, ja jouluruusuja ❤.

        Kukat on kauniita. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on tuo sama sisäkukka ongelma eli ei ole menestystä tullut. Joskus oon jonku kaktuksen ja yhen semmosen "erittäin hankalasti tapettavan" saanu pysymään hengissä seuraavaan kevääseen, mutta ennen aikojaan nekin on siis menneet. Hyötypuutarha olis kyllä kiinnostava. Semmosenhan voi pystyttää vaikkei hehtaarimaiden omistaja oiskaan...

        Oisko ollut vanhapoika kaktus? :)

        Joo, hyötypuutarhan voi kyhätä istutusastioihin vaikka parvekkeelle. Mä nyt asun maaseudulla ja tonttia on riittämiin.

        Mutta ihan kivoja parveke puutarhojakin oon nähnyt.

        En käytä enää nikkiä, se varmaan piakkoin poistuu sinisävystä. Alan laittaa pillit pussii Suomi24 osalta. Ei jaksa enää huvittaa vänkääjien kanssa veivata. Hyvää jatkoa ja alkavaa kevättä Enttu. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ollut vanhapoika kaktus? :)

        Joo, hyötypuutarhan voi kyhätä istutusastioihin vaikka parvekkeelle. Mä nyt asun maaseudulla ja tonttia on riittämiin.

        Mutta ihan kivoja parveke puutarhojakin oon nähnyt.

        En käytä enää nikkiä, se varmaan piakkoin poistuu sinisävystä. Alan laittaa pillit pussii Suomi24 osalta. Ei jaksa enää huvittaa vänkääjien kanssa veivata. Hyvää jatkoa ja alkavaa kevättä Enttu. :)

        -Jasu-

        Hei mahtavaa, taas uus lähtöyritys! Jokohan nyt päästään eroon vai onkohan samaa bullshittiä kuin edelliset lupaukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ollut vanhapoika kaktus? :)

        Joo, hyötypuutarhan voi kyhätä istutusastioihin vaikka parvekkeelle. Mä nyt asun maaseudulla ja tonttia on riittämiin.

        Mutta ihan kivoja parveke puutarhojakin oon nähnyt.

        En käytä enää nikkiä, se varmaan piakkoin poistuu sinisävystä. Alan laittaa pillit pussii Suomi24 osalta. Ei jaksa enää huvittaa vänkääjien kanssa veivata. Hyvää jatkoa ja alkavaa kevättä Enttu. :)

        -Jasu-

        😁 En kyllä yhtään tiiä tuosta kaktuksesta tarkemmin, mutta kohtalaisen sitkeä kuitenkin. Oon se miekin muutaman kerran laittanu pillit pussiin, vaan joka kerran olen palannut, en entistä ehompana, mutta kumminkin ja joidenkuiden harmiksi 😅
        Kukapa sitä jatkuvasti veivata jaksas, mutta eikös sitä voi antaa vaan mennä ohi korvien tai toisesta sissään ja toisesta ulos? Toivottavasti et katoa mihkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei mahtavaa, taas uus lähtöyritys! Jokohan nyt päästään eroon vai onkohan samaa bullshittiä kuin edelliset lupaukset.

        Mikäs se sulla on niin pakottava tarve päästä tyypeistä eroon? Eikös täällä muutenkin oo jo kohtalaisen harvalukunen kansa, jotta ei enää harventaa tarttis.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäs se sulla on niin pakottava tarve päästä tyypeistä eroon? Eikös täällä muutenkin oo jo kohtalaisen harvalukunen kansa, jotta ei enää harventaa tarttis.

        No niin, miksköhän porukka on harventunut 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, miksköhän porukka on harventunut 🤔

        Syitä on varmasti useita, mutta ei niin monta kuin palstan jättäneitä. Jos arvata tarttee, niin saattas yks iso syy olla täällä palstoilla vallitsevat käytöstavat, joita ei siis aina oikein tunnu olevan. Toinen syy joukkokadolle tai -paolle ompi luultavasti vaihtoehtoset alustat, joita tässä nyt ainakin yhtä on tiuhaan esitelty. Kolmas syy on varmasti nykysellään tämän palstan sisältö, johon jokainen täällä oleva voipi omalta osaltaan vaikuttaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Syitä on varmasti useita, mutta ei niin monta kuin palstan jättäneitä. Jos arvata tarttee, niin saattas yks iso syy olla täällä palstoilla vallitsevat käytöstavat, joita ei siis aina oikein tunnu olevan. Toinen syy joukkokadolle tai -paolle ompi luultavasti vaihtoehtoset alustat, joita tässä nyt ainakin yhtä on tiuhaan esitelty. Kolmas syy on varmasti nykysellään tämän palstan sisältö, johon jokainen täällä oleva voipi omalta osaltaan vaikuttaa.

        Mitäpä jos laittaisit tänne uuden kauniiden sanojen ketjun?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Syitä on varmasti useita, mutta ei niin monta kuin palstan jättäneitä. Jos arvata tarttee, niin saattas yks iso syy olla täällä palstoilla vallitsevat käytöstavat, joita ei siis aina oikein tunnu olevan. Toinen syy joukkokadolle tai -paolle ompi luultavasti vaihtoehtoset alustat, joita tässä nyt ainakin yhtä on tiuhaan esitelty. Kolmas syy on varmasti nykysellään tämän palstan sisältö, johon jokainen täällä oleva voipi omalta osaltaan vaikuttaa.

        Mä en tiedä mitään toista lesboille tarkoitettua foorumia, jossa kunnioitettaisiin vähemmän naiseutta ja naisten välistä rakkautta. Manspreading lesboalustalla, suorastaan sylettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mitään toista lesboille tarkoitettua foorumia, jossa kunnioitettaisiin vähemmän naiseutta ja naisten välistä rakkautta. Manspreading lesboalustalla, suorastaan sylettävää.

        Butch on useimmiten termi, jota käytetään kuvaamaan lesboa , jolla on maskuliininen identiteetti. Sitä käyttävät joskus myös maskuliiniset homot , biseksuaalit ja transsukupuoliset henkilöt.

        Lesbokulttuurin varhaisesta perustamisesta lähtien "butch" on aina ollut läsnä keinona lesboille kiertää yhteiskunnan perinteisiä naisten sukupuolia ja erottaa heidän maskuliiniset ominaisuudet ja piirteet feminiinisistä naisista.


      • Mikäs se tämä nyt sitte oli...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mitään toista lesboille tarkoitettua foorumia, jossa kunnioitettaisiin vähemmän naiseutta ja naisten välistä rakkautta. Manspreading lesboalustalla, suorastaan sylettävää.

        Ei kun kattoon ja seinille sitte vaan. No ei vainee. Missäs ja mitenkä se naiseuden ja naisten välisen rakkauden epäkunnioitus on sitten täällä oikein näkynyt, meinaan vaan, kun en ite ainakaan oo semmosta liioin merkille laittanut.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei kun kattoon ja seinille sitte vaan. No ei vainee. Missäs ja mitenkä se naiseuden ja naisten välisen rakkauden epäkunnioitus on sitten täällä oikein näkynyt, meinaan vaan, kun en ite ainakaan oo semmosta liioin merkille laittanut.

        Sulle siis pitää erikseen sanoa, että sinä ja tämä sun poikakaveri ootte tukkineet koko palstan just jauhamalla miehistä ja miehekkyyksistä. Mikään ei näköjään mene perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos laittaisit tänne uuden kauniiden sanojen ketjun?

        Voihan semmosen joku muukin pystyttää 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle siis pitää erikseen sanoa, että sinä ja tämä sun poikakaveri ootte tukkineet koko palstan just jauhamalla miehistä ja miehekkyyksistä. Mikään ei näköjään mene perille.

        Voi sanoa yhessä tai erikseen, mutta ei ole mikään pakko 😁 Ja ettet nyt pikkusen liiottelis tuossa kohtaa, jotta on koko palsta tukkeessa 😉 Miehistä en oo liioin täällä puhunu paitsi kysyttäessä, naisista niidenkin eestä.


      • Anonyymi

        Nimeltä näyttää🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeltä näyttää🤭

        Jos haluaa aikuisten oikeasti yhteyden johonkin tiettyyn ihmiseen niin aina voi soittaa tai laittaa tekstiviestiä jos on muutenkin numero ja on muutenkin tervetullut. Ei tarvitse palstalla nimiä huudella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai sää oot viherpeukalo? Mä oon lähinnä poropeukalo, myös kukkien kanssa. Istutettua kyllä saan, mutta hengissä pitäminen onkin sitten ihan toinen juttu 😅 Parempi onkin, jotta istuvat tulppaanit ja muutkin muiden penkeillä ja ruukuissa.

        Et oo suostunut sitä oikeata kukkaas vastaanottaa ?❤ mikset ? Pelottaako suakin aito rakkaus ? Vai uskotko toho
        N järjettömään paskaan ???!!!


      • Sarai kirjoitti:

        Et oo suostunut sitä oikeata kukkaas vastaanottaa ?❤ mikset ? Pelottaako suakin aito rakkaus ? Vai uskotko toho
        N järjettömään paskaan ???!!!

        Mistähän kukasta tässä nyt oikein puhutaan 😁 Kyllä ne vahvat tunteet toisinaan pelottaa ja toki tähän mennessä koettu on jälkensä jättänyt.


    • Anonyymi

      Välillä ihmetyttää palstalla käytöstavat, miks ei voi asiallisesti keskustella ja sanoa mielipiteensä. No nainen on naiselle susi täälläkin välillä. Palstalla usein turhia spämmejä ja muutenkin palstan taso laskenut.

      • Anonyymi

        Nettikirjoittelu tuo esiin ihmisten pahimmat puolet.
        Milloin palstan taso ollut sitten parempi?


      • Jebou 😂 Laskenut joo tasaseen meidän tuhatluvun alusta lähtien. Toki helmiäkin sikojen parista löytyy. Niinpä käyn joskus kurkkailemassa jos vaikka jotain...
        Mutta palvelkoon palsta niitä jotka tätä tarttee, no prob.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikirjoittelu tuo esiin ihmisten pahimmat puolet.
        Milloin palstan taso ollut sitten parempi?

        Palsta oli akoinaan 15-20 vuotta sitten hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta oli akoinaan 15-20 vuotta sitten hyvä.

        Näin on.


      • En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta oli akoinaan 15-20 vuotta sitten hyvä.

        Ai siitä ei ole tuon kauempaa 😅😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palsta oli akoinaan 15-20 vuotta sitten hyvä.

        No hui, voi voi ku elämä kulkee eteenpäin ☺


    • Anonyymi

      Juon tässä nyt vasta aamukahvia 🙂
      Mietin et juon varmaan jatkossakin aamukahvini yksin.

      • Anonyymi

        Mitä teillä on tänään suunnitelmia? 🙂

        Itelläni ei muuta kuin jossain vaiheessa kauppaan ja illemmalla ulkoilemaan.


    • Anonyymi

      Haluisin rakastaa, en vain tiedä ketä. Vastoinkäymiset on kasvattanut, enkä ota lähelleni ihmisiä jotka vievät energiaa enemmän kuin antavat.

      • Eikös ne sano, jotta itsestään olis hyvä aloittaa, mutta niinhän sä taidat jo onneksi tehdä, kun olet oivaltanut tuon energiajutun 😉👍🏼


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös ne sano, jotta itsestään olis hyvä aloittaa, mutta niinhän sä taidat jo onneksi tehdä, kun olet oivaltanut tuon energiajutun 😉👍🏼

        Niin mutta rajansa kaikella.
        Jos pitää itseään niin tärkeänä ettei valmis ole koskaan auttamaan toisia vapaaehtoisesti. Kun kaikessa ajattelutavassa näkyy minä ja mun rajat. Siihen on helppo vedota joka käänteessä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös ne sano, jotta itsestään olis hyvä aloittaa, mutta niinhän sä taidat jo onneksi tehdä, kun olet oivaltanut tuon energiajutun 😉👍🏼

        Niin kai. Tuntuu vaikealta vaan löytää ketään jonka kanssa vetovoimaa ja haluis viel rakentaa jotain pysyvämpää yhdes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta rajansa kaikella.
        Jos pitää itseään niin tärkeänä ettei valmis ole koskaan auttamaan toisia vapaaehtoisesti. Kun kaikessa ajattelutavassa näkyy minä ja mun rajat. Siihen on helppo vedota joka käänteessä.

        No juu, onhan tässäkin rajansa, enkä nyt ollenkaan meinannut, jotta semmoseks pitäs alkaa jottei ite(stään) mitään anna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Tuntuu vaikealta vaan löytää ketään jonka kanssa vetovoimaa ja haluis viel rakentaa jotain pysyvämpää yhdes.

        No eihän ne kaikki puoleensa vedä, eikä jokasen kanssa kipinät lentele. Sellanen tulee kohalle jos tulee.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No eihän ne kaikki puoleensa vedä, eikä jokasen kanssa kipinät lentele. Sellanen tulee kohalle jos tulee.

        Mun pitäis saada rauhassa tutustua.. Onko se niin että heti ensimmäisillä tapaamisillla pitäis kipinät lennellä?
        Mulla ehkä lentelee tai sitten syttyy hitaammin oman itsensä suojelun takia. 😞 Tuntuu et kellään ei ainakaan mun suuntaan kipinät lentele. Tai jos lentelee niin ne on miehiä. Ykskään nainen ei kiinnostu musta 🙃 ei voi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis saada rauhassa tutustua.. Onko se niin että heti ensimmäisillä tapaamisillla pitäis kipinät lennellä?
        Mulla ehkä lentelee tai sitten syttyy hitaammin oman itsensä suojelun takia. 😞 Tuntuu et kellään ei ainakaan mun suuntaan kipinät lentele. Tai jos lentelee niin ne on miehiä. Ykskään nainen ei kiinnostu musta 🙃 ei voi mitään.

        No ei tietenkään ole niin, jotta heti tarttis ensimmäisillä kohtaamisilla kipinöijen lentää. Mutta kyllä mä ainakin sitä mieltä olen, että aika pikaiseen sen yleensä huomaa, jotta kohtaako jutut vaiko eikö. Ite oon ihastunut pari kertaa suht salamana ja sitten joskus ompi mennyt pitempi tovi ja tunteet on voimistuneet pikku hiljaa. Äläpä noin sano jottei yksikään nainen susta kiinnostus, saattaa näjet olla se nainen ihan kulman takana jo vastaan tulossa 😉 Näin ainakin toivon sulle käyvän.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe