Monet kirjat menee yli ymmärryksen. Ulkomaiset jotka on käännetty ja sellaiset jotka luokitellaan helposti kioskikirjallisuudeksi, menee ihan hyvin.
Steinbeck on helppoa ja Sandemo. Mutta otin käteeni Kätkäläisen niin en pääse siitä kuin muutamia sivuja enkä tajua siitä mitään. Nimet ja paikannimet pomppii ja sanat on soviteltu jotenki oudosti. Tuli heti mieleen että olenko tosiaan näin yksinkertainen. Olenko?
PS. Sattui tuo Sandemon Jääkansan tarina sattumalta käsiin. Se on todella koukuttava sarja ja suosittelen sitä kaikille. Itse olen 34 vuotias mies enkä häpeä sitä lukea.
Olenko yksinkertainen lukija?
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa kun luet.Valitse vain oikein omalta mieltymys alueeltasi.Jos olet esim stadilainen
nuo Päätalon Iijoki sarja ei kyllä aukea tai juurikaan tuo Kätkäläinen yms
Mukavan lukuhetkiä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976