Ymmärrys ei riitä miksi Marko Anttila on karanteenissa .
Terve mies eikä lasketa pois.
Onko systeemi sekaisin korona testeissä .
Menee kauan ennen kuin vastaavat kisat Kiinassa järjestetään.
Suomalaisten vaatetus näyttää olevan pahasti pielessä kun joutuvat palelemaan hiihtäessä.
Ei ole otettu suunnittelussa huomioon korkeita olosuhteita eikä rajua viimaa ja pakkasta .
Villaa ja untuvaa sekä aitoa nahkaa ,olisi vaatetuksessa pitänyt olla .
Nyt tärisevät kuin horkassa ja palelluttavat paikkansa.
Lainatkaa nyt huoltojoukot niille hiihtäjille villa alusasuja ,päähän myös tuulen pitävät suojat sekä silmille ,korville, jaloille, käsille.
Ei pysty keskittymään hiihtoon jos ei ole varusteet kohdallaan .
Olympialaiset ja ongelmat .
Anonyymi
1
428
Vastaukset 1
- Anonyymi
MOT ohjelmassa selvitettiin Suomessa olevien kiinalaisopiskelijoiden yhteyksiä maan hallitukseen ja seuraavana päivänä Anttila pantiin putkaan. Jokainen tajuaa syy-yhteyden. Samoin Kurvinen ei päässyt Kiinaan, kun Kiina epäsi Finnairin lennon laskeutumisluvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498