Miksi Thaimaa, miksi Hua Hin?

Anonyymi

Hei numerosensei! Sinulla on kuulema silmät avautuneet näkemään kaiken pahan ja ikävän Thaimaassa.

Sanon tähän kohtaan että ei me muutkaan olla sokeita, mutta meidän tehtävämme ei ole valittaa asioista joille emme voi mitään.

Täytyy kuitenkin olla olemassa syy, miksi valitsit Thaimaan ja Hua Hinin uudeksi kotipaikaksi. Kerrotko hieman, mitkä olivat ne syyt tähän valintaasi ja onko ne samat syyt edelleen olemassa vai onko tilanne muuttunut näkemyksen myötä?

Minä olen omat syyni kertonut. Ne oli irtiotto oravanpyörästä, ero, vanhan harrastuksen vuoksi tutuksi tulleet ihmiset ja maa joka tuntui toiselta kodilta jo 20 vuotta ennenkuin varsinaisesti muutin.

Muuton syyn lisäksi haluaisin kuulla että mitä teet Hua Hinissa? Tapaatko kavereita, harrastatko jotakin, onko mitään hyötyliikuntaa, talkoita tai rutiineja? Oletko käynyt retkillä, kalassa, luonnonpuistoissa, suomalaisten tapahtumissa, urheilua katsomassa tms?

Voin kertoa sitten omasta arjestani jos haluat.

T 2010

84

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene nyt Neiti Urosnaaras välillä vaikka lumitöihin siellä Junttilasi Eedenissä ja pidä paussi internetoireiluistasi edes ulkoilusi ajan.

      • Anonyymi

        Entäpä itse, kun katsot ulos ikkunasta niin mitä näkyy?


      • Anonyymi

        Esitin ystävällisen kysymyksen Hua Hiniin, enkä sihteerille, joten jään odottelemaan vastausta isännältäsi.

        Seitsemän vuotta hän on palstalla roikkunut milloin mistäkin valittaen ja lehtiuutisten onnettomuuksista kertoen, mutta hänen omia kokemuksiaan ja tekmisiään en muista koskaan lukeneeni, ellei sellaiseksi lasketa kalalammikon kuvaamista jossa kuvatekstinä on Thaimaan hienoin temppeli.

        T 2010


      • Anonyymi

        Oletko hullu?


      • Anonyymi

        Buriramissa matsi meneillään, ajattelin vaan että mitähän Hua Hinissa tehdään paraikaa, vai onko siellä muuten vaan hauskaa? https://ibb.co/P6sMxDC

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitin ystävällisen kysymyksen Hua Hiniin, enkä sihteerille, joten jään odottelemaan vastausta isännältäsi.

        Seitsemän vuotta hän on palstalla roikkunut milloin mistäkin valittaen ja lehtiuutisten onnettomuuksista kertoen, mutta hänen omia kokemuksiaan ja tekmisiään en muista koskaan lukeneeni, ellei sellaiseksi lasketa kalalammikon kuvaamista jossa kuvatekstinä on Thaimaan hienoin temppeli.

        T 2010

        Neiti Urosnaaraalla on hieman outo käsitys ystävällisyydestään kun aloituksen toisena sanana on numerosensei.


    • Anonyymi

      Aina voi kysyä vastaan jos katson aiheelliseksi, valitsin hua hinin kahdeksan vuotta sitten pysyväksi asuinpaikaksi koska olin käynnyt täällä ennenkin, ja pidin paikasta, tosin se hua hin mikä oli kahdeksan vuotta sitten ei ole enää, tämä oli pieni maalaiskaupunki, ei ole enää tämä kaupunki on kasvanut valtavasti.

      Ennen tänne muutoa juttelin kavereiden kanssa joka olivat asuneet täällä pidenpään kuin minä että tiedän mihin minun on syytä varautua, tosin saamaani ohjeet eivät käytännössä toimineet lainkaan.

      Kommentoin asioita joka jota minun elämääni koskettavia, ja niitä on tämä liikenne, ja sotkuisuus. Täällä on oli kaunis luonto, saa nähdä kuinka kauan jos homma jatkuu täälläisenä, tiedän että en voi asiaan vaikuttaa mitään, muutakuin sopeutua tai muuttaa pois, Suomeen en takaisin muuta... En voi sille mitään kun ajan autolla tai skootterilla, joka päivä vituttaa nämä tien varressa olevat valtavat paskakasat.

      Kun näytät nyt suunnilleen olevan kondiksessa, kysyn sinulta miksi muutit juuri buriramiin, useasti olet veistellyt että tämä hua hin on saattohoitola, no mitäs se buriram sitten on, vielä pienempi kaupunki, jossa on vielä vähemmän aktiviteettejä kun täällä, tosin ymmärrän ettei pattaya ole lapsiperheelle sopiva paikka, siinä suhteessa valintasi on parempi, mutta mikä paikka se saattohoitola siten on, hua hin vai buriram, minä ainakin kaipaan ajoittain omaa ruokaa, ja sitä tuskin löytyy sieltäpäin.

      Teen täällä ihan samaa kuin suomessa, paitsi että täällä ei tarvitse olla kotona, olen aika paljon yksin jatai vaimoni kanssa, käyn joka päivä keskustassa yleensä market villagessa jossa tapaa käydä suomalaisia kahvilla, joskus voi neljäkin ukkoa olla samassa pöydässä, se on viikoittaista... Tänään ajoin pranburiin, mopolla yksin kävin kahvilla kilsoja 68, pikku teitä pitkin.

      Olen käynnyt kalassa, kerran kuussa suomi baarissa, ja kaksi kolme kertaa viikossa kuntosalilla... kerran kuussa menemme sam roy yot:iin, aamulla lähdemme ja illalla takaisin...

      Yksinäisyys ei ole minulle ongelma, olen tottunut siihen jo työelämässä, jy:ssa ei ollut lainkaan työaikoja, kunhan hommansa hoiti ja kävi kerran pari kuukaudessa palaverissä, muun ajan olin käytännössä aina yksin, tai vietin aikaa kompassilla jyväskylän keskustassa, porukoissa, ja yöt tein duunia, kun on hiljaista eikä kukaan häiritse joko kotona tai kustannuspaikalla, yhdessä yössä saa enemmän aikaa kun viikossa päivällä, kun on hälinää ympärillä... lisäksi selkäkivut rasittivat.

      Vedin muutamia kursseja ehkä 10 JY:llä kuten olet kuvista nähnyt, silloin oli tietysti päivätyö kurssin kesto oli 3 kuukautta.
      By NumBall HHN 61v.
      ps. En ole omasta terveydestä lainkaan huolissani, vaimoni on paljon huonommassa kunnossa kuin minä, olen jo itse tottunut elämääni.

      • Anonyymi

        Ja tietysti kuuma ilmanala vaikutti muuttopäätökseen kaikkiin reumasairauksiin lämpö on hyväasia. minulta täällä kivut on lähes kokonaan kadonneet, vaimolla taas ei ole.

        Tietynlainen rasite on ikäni, en oikein viihdy 70-80 vuotiaiden papparoiden seassa, vielä vähemmin eläkemummojen, olin toiseksi nuorin kun tänne muutin Suomesta, joten ikäistä seuraa ei vieläkään juurikaan ole, varsinkaan kun korona on mitä on.

        By same.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti kuuma ilmanala vaikutti muuttopäätökseen kaikkiin reumasairauksiin lämpö on hyväasia. minulta täällä kivut on lähes kokonaan kadonneet, vaimolla taas ei ole.

        Tietynlainen rasite on ikäni, en oikein viihdy 70-80 vuotiaiden papparoiden seassa, vielä vähemmin eläkemummojen, olin toiseksi nuorin kun tänne muutin Suomesta, joten ikäistä seuraa ei vieläkään juurikaan ole, varsinkaan kun korona on mitä on.

        By same.

        Jättäisit Numba väliin, pian alkaa sarjatulitus klooniarmeijallaan Neiti Urosnaaras 2010.
        Ei tuo ns. "Ystävällinen" tiedustelu ole muuta kuin hullun välioire.


      • Anonyymi

        Siinä oli selvä vastaus kysymyksiin.
        Selkeästi ja järkevästi kirjoitettu.
        Miksi NumBall kirjottelet aina välissä Senssuna?
        Mutta nyt kai olisi sitten 2010:n vuoro kertoa itsestään.

        T: Korva Puusti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäisit Numba väliin, pian alkaa sarjatulitus klooniarmeijallaan Neiti Urosnaaras 2010.
        Ei tuo ns. "Ystävällinen" tiedustelu ole muuta kuin hullun välioire.

        Voit olla oikeassa mutta katsotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla oikeassa mutta katsotaan.

        Jep tulihan tuohon jo yksi yksikkökaksikkoidiotismi julkaistuksi, pian tulee lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep tulihan tuohon jo yksi yksikkökaksikkoidiotismi julkaistuksi, pian tulee lisää.

        No aikaan ne kaikki käsitellään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikaan ne kaikki käsitellään...

        Jep, räps räps vaan, jos pandaksi haluaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikaan ne kaikki käsitellään...

        Taivaassa perseet tervataan.


    • Anonyymi

      Kas sieltähän tuli suht rehellinen vastaus ja ilman tyypillistä suunsoittoa ja herjaa lukuunottamatta sihteeri- sensein välikuitteja.

      Sen verran on pakko kuitata, että kokonaisoleskeluaikasi Thaimaassa sekä avioliittosi kesto ovat vaihdelleet runsaasti, mutta menkööt ajatusvirheiden piikkiin.

      Buriram United hävisi Prachuapille juuri 1-2, mutta jatkaa sarjan kärjessä. 19 peliä, vain neljä tappiota.

      Minä olen perheihmisiä, vaikka villejäkin vuosia väliin mahtuu. Pattayaa ei katsottu sopivaksi perustella perheitä ja vaimon laaja ja minullekin mieleinen suku Nangrongissa aiheutti selvän valinnan.

      Tästä myöhemmin otetusta "taide"kuvasta sanoin jo aiemmin että se oli samanlainen lämmin tunnelma 2017 alkuvuodesta, kun ekaa kertaa ajeltiin yhdessä vaimon kotiin ennen auringonlaskua. Tuosta kohdasta on 200 metriä vaimon kotiin ja 700 metriä meidän nykyiseen kotiin. https://ibb.co/zSXLYfw

      Tuli hyvä tunne heti jo ekaksi ja lämmin vastaanotto. Oli suorastaan liikuttavaa miten innoissaan varsinkin nuoriso ja tädit olivat. Suvun ainoa farangi ja lompakon pitoa testattiin seuraavina päivinä, enkä laittanut sitä laisinkaan pahakseen vaan ladoin ylpeänä taalat tiskiin että syökää lihavat lapset syökää!

      Appiukko on aika jurikka selvinpäin mutta tyttäret ja tädit puhuu puolestaan senkin edestä. Idea sinne muuttamisesta tuli ekalla reissulla ja idea rakentamisesta suunnilleen myös samoihin aikoihin.

      En keksi mitään negatiivista sanottavaa näistä ihmisistä, ehkä jos jonkin ohjeen joillekin haluaisin antaa niin se olisi se että älkää nöyristelkö kenenkään edessä. Te olette ihan yhtä arvokkaita ihmisinä kuin joku jolla on komeat tittelit, koulutukset, virka tai paksu lompakko. Niillä asioilla ei ihmistä määritellä.

      Siellä on kiva olla missä on hyvä olla. Siihen on jokaisella kriteerit. Kai sitä aikoinaan oppi jo sen verran hektiseen elämään että tekemättä mitään ei onnistu kauaa. Sen tekemisen ei tarvi olla mitään ihmeellistä ja pikku rutiineja pitää olla jotta levottomuus ei valtaa.

      Meillä opetettiin ihan pienestä lähtien että ken ei työtä tee, ei syömänkään pidä. Se on hyvä neuvo ja tuo sitä rytmiä elämään. Oma aika on sitten omaa aikaa silloin kun se on mahdollista.

      T 2010

      • Anonyymi

        No siinäpä sitä sinun arkea tulikin oikein tuutin täydeltä, missä kohtaa muuttuvia elämänkertojasi päädyit tuohon versioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpä sitä sinun arkea tulikin oikein tuutin täydeltä, missä kohtaa muuttuvia elämänkertojasi päädyit tuohon versioon?

        6 minuuttia sinulta on huonosti päivystetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpä sitä sinun arkea tulikin oikein tuutin täydeltä, missä kohtaa muuttuvia elämänkertojasi päädyit tuohon versioon?

        Tässä eräs anonyymi tiedustelee 24.02.2017 12:46 toiselta anonyymiltä seuraavasti:

        Olen aivan uusi henkilö täälä palstalla ja lukiessani kirjoituksia olen tullut siihen päätelmään, että otsikon henkilö on aktiivi, jota moni muu aktiivi ei katso suopein silmin.
        Että minä saisin selkeämmän kuvan ja voisin sopeutua ryhmään omine kommentteineni objektiivisesti ilman aiempien keskustelusisältöjen provosoimatta mielipidettäni, pyydän kohteliaimmin sinua henkilö XXXXXXXXXXXX kertomaan itsestäsi ainakin seuraavaa:

        Sukupuolesi, aviosäätysi ja ikäsi.

        Seuralaisesi sukupuoli ja ikä, sekä kansalaisuus.

        Ammattisi.

        Asuinpaikkasi suomessa ja thaimaassa, sekä ajankäyttö suhteessa.

        Harrastukset ja mielenkiinnot.

        Kiitän jo etukäteen arvoisasta vastauksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä eräs anonyymi tiedustelee 24.02.2017 12:46 toiselta anonyymiltä seuraavasti:

        Olen aivan uusi henkilö täälä palstalla ja lukiessani kirjoituksia olen tullut siihen päätelmään, että otsikon henkilö on aktiivi, jota moni muu aktiivi ei katso suopein silmin.
        Että minä saisin selkeämmän kuvan ja voisin sopeutua ryhmään omine kommentteineni objektiivisesti ilman aiempien keskustelusisältöjen provosoimatta mielipidettäni, pyydän kohteliaimmin sinua henkilö XXXXXXXXXXXX kertomaan itsestäsi ainakin seuraavaa:

        Sukupuolesi, aviosäätysi ja ikäsi.

        Seuralaisesi sukupuoli ja ikä, sekä kansalaisuus.

        Ammattisi.

        Asuinpaikkasi suomessa ja thaimaassa, sekä ajankäyttö suhteessa.

        Harrastukset ja mielenkiinnot.

        Kiitän jo etukäteen arvoisasta vastauksestasi.

        Toinen anonyymi vastaa anonyymille
        24.02.2017 13:03 :

        yli 55, naimisissa, mies
        yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
        Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
        Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
        Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä,
        Onnea sinulle tänne, älä ota paikkaa turhan vakavasti, en minäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen anonyymi vastaa anonyymille
        24.02.2017 13:03 :

        yli 55, naimisissa, mies
        yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
        Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
        Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
        Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä,
        Onnea sinulle tänne, älä ota paikkaa turhan vakavasti, en minäkään...

        Tämän ( KuuluuHyviinTapoihin24.02.2017 14:59) huomautuksen:
        "Yleensä Uudet henkilöt esittäytyvät ja kertovat itsestään, eivät utele ensin muista. Kerro siis itsestäsi samat mitä kyselit, kiitos."

        Vastaus 24.02.2017 17:07 :

        Kiitos kysymästä ja vastaan.

        Mies, naimisissa, 55v.

        Nainen, 35v, Thai.

        Tj.

        Helsinki, Chiang Mai, 1 / 11 kk.

        Kodinhoito, uima-allas, grillaus, yhteisen lapsemme kasvatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ( KuuluuHyviinTapoihin24.02.2017 14:59) huomautuksen:
        "Yleensä Uudet henkilöt esittäytyvät ja kertovat itsestään, eivät utele ensin muista. Kerro siis itsestäsi samat mitä kyselit, kiitos."

        Vastaus 24.02.2017 17:07 :

        Kiitos kysymästä ja vastaan.

        Mies, naimisissa, 55v.

        Nainen, 35v, Thai.

        Tj.

        Helsinki, Chiang Mai, 1 / 11 kk.

        Kodinhoito, uima-allas, grillaus, yhteisen lapsemme kasvatus.

        Osaako kukaan sanoa onko tämä nykyinen NumBall luonut tuon Chiang Main mielikuvitusystävänsä jo ennen tuota 24.02.2017 17:07 ?

        Hauskasti muuten tuossa sekoilee mielikuvitusystävänsä iän kanssa. Eikös tämän pitänyt olla tasan kaksi vuotta itseään vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako kukaan sanoa onko tämä nykyinen NumBall luonut tuon Chiang Main mielikuvitusystävänsä jo ennen tuota 24.02.2017 17:07 ?

        Hauskasti muuten tuossa sekoilee mielikuvitusystävänsä iän kanssa. Eikös tämän pitänyt olla tasan kaksi vuotta itseään vanhempi?

        Se hahmo vilahteli jo 2016 thailady CM ja vastaavilla nimillä, joita hän käytti jo moottoripyöräpalstalla esittäen Chiang Maissa asuvaa HD-naista, joka puhui tasokkaista laatupyöristä ja nimitteli muita numeromiehelle tuttuun tyyliin. "Zapho" taisi olla jo 2015 päähahmona otahanuriinpojun ja 657457957 nimimerkkien välissä ja hän oli vaka vanha jahtimies huahinista jolla oli miljoonajahti pranburin satamassa joka rekisteröity "luxenbourgin" lipun alle. Sama lukihäiriö ja samat vakiosanat.
        "Sensei" sai silloin uutta lisäpotkua hahmona kun numeromies munasi valehdellessaan olleensa Bangkokissa Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlissa everstin kanssa univormuissaan tanssimassa kimppakyydillä, kun siellä ei 2017 vuonna ollut itsenäisyyspäivän juhlia laisinkaan, kun kuninkaan hautajaiset olivat olleet vastikään ja oli suruaika. Numeromies oli pari viikkoa hiljaa ja vain "sensei" puhui.
        Tuo on varsin selvästi se DID jakaantuneen persoonallisuuden pahin muoto, jossa numeromies luulee "senseitä" oikeasti eri henkilöksi itsensä kanssa ja tuppaa menemään aina sekaisin kun melkein tajuaa sen itsekin. Humalassa aina paljastaa itsensä, muttei tajua sitä itse. Tuollaisella kaverilla on varmaankin ollut aina mielikuvituskavereita, joihin hän on paennut aina kun tulee ikävä tilanne, kuten esimerkiksi käy sairaalloisan hirveästi kateeksi jotakin, tai jää valehtelusta kiinni tai ei kykene vastaamaan kysymykseen.


      • Anonyymi

        Niinkuin sanoin aikaisemmin muutin pysyvästi hua hiniin vuonna 2013, ja olen mennyt avioon 22 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Kiitos molemmille sivistyneestä mielipiteiden vaihdosta jatkuvan mollauksen ja vihanpidon sijaan!

      Oli ihan kiva kuulla asiallisia vastauksia koska molempien motiivit olivat hämärät.
      Etenkin ihmettelin miksi 2010 on ja viihtyy Isan'issa.
      No, nyt se selvisi ja ymmärrän. Ihan OK ja järkeen käyvä juttu "Raikulipojalle" :-)

      • Anonyymi

        Raikulipoika oireilee suomesta käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raikulipoika oireilee suomesta käsin.

        Sivupersoona-sensei tulee aina mustasukkaiseksi, kun rakas juttelee asiallisesti numbasi kanssa. Sitä seuraa sitten aina jutut illuusioperheistä ja Kuopiosta. Mutta kun vertailen sitä mitä sinä ja rakkaasi olette tänne kirjoittaneet Thaimaasta ja mitä kuvia olette tänne laittaneet Thaimaasta ja mitä tiedätte Thaimaasta, niin on täysin selvää kumpi teistä on Thaimaassa ja kumpi ei. Milläs tavalla sinä sensei selität nuo numban tikkakoski ja evp kapiainen tarinat? Ne ei olleet mikään hetken mielijohde vaan hän jatkoi niiden kertomista monta vuotta ennen käryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivupersoona-sensei tulee aina mustasukkaiseksi, kun rakas juttelee asiallisesti numbasi kanssa. Sitä seuraa sitten aina jutut illuusioperheistä ja Kuopiosta. Mutta kun vertailen sitä mitä sinä ja rakkaasi olette tänne kirjoittaneet Thaimaasta ja mitä kuvia olette tänne laittaneet Thaimaasta ja mitä tiedätte Thaimaasta, niin on täysin selvää kumpi teistä on Thaimaassa ja kumpi ei. Milläs tavalla sinä sensei selität nuo numban tikkakoski ja evp kapiainen tarinat? Ne ei olleet mikään hetken mielijohde vaan hän jatkoi niiden kertomista monta vuotta ennen käryä.

        Ei mene läpi Neiti Urosnaaraan olemuksensa hetkellinen muutos ja kloonit pysyy tiiviisti "Kunnioittamassa" Kymppiä.

        Huuhaa ja taas sama jatkuu.

        Ei ole Eedeniä, on vain haaveilluusioelämä internetimuroituja lapsia kasvatellen ja toisena klooninaan saarilla .... perheenyhdistämispuuhissa Tindereiden pysyen thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi Neiti Urosnaaraan olemuksensa hetkellinen muutos ja kloonit pysyy tiiviisti "Kunnioittamassa" Kymppiä.

        Huuhaa ja taas sama jatkuu.

        Ei ole Eedeniä, on vain haaveilluusioelämä internetimuroituja lapsia kasvatellen ja toisena klooninaan saarilla .... perheenyhdistämispuuhissa Tindereiden pysyen thaimaassa.

        En ole pyytänyt kenenkään tukia enkä kunnioituksia, sanon vaan miten asiat koen ja näen. Pidä sinä huolta vain itsestäsi, et ole kunnossa. Olet todella kaukana kunnossa olemisesta, katkeruudesta päätellen loppusuoralla varoen jokaista pöpöä ja yksin.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pyytänyt kenenkään tukia enkä kunnioituksia, sanon vaan miten asiat koen ja näen. Pidä sinä huolta vain itsestäsi, et ole kunnossa. Olet todella kaukana kunnossa olemisesta, katkeruudesta päätellen loppusuoralla varoen jokaista pöpöä ja yksin.

        T 2010

        Aloituksesi aikaansai juuri sitä mistä Numballe huomautettiin ja mikä olikin tarkoituksesi.
        Hullu sä oot et mitään sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesi aikaansai juuri sitä mistä Numballe huomautettiin ja mikä olikin tarkoituksesi.
        Hullu sä oot et mitään sen kummempaa.

        Huomasitko sensukka että se olit sinä joka numballe huomautti ja huomasitko että ei ole olemassa mitään lentäjänumbaa eikä chiangmain senssua? On vain yksi mielenterveysongelmainen pieneläkeläinen lääkkeineen ja jakomielitauteineen Hua Hinissa, kenties jo takaisin Suomessa, kun laittoi viime kesältä kuvan ravintolasta kun tuoreempaa ei ole. Lentäjän uransa paljastui kansaneläkelaitoksen kanssa painimiseksi läskipäissään kun terveys ja aivot oli ryypätty jo aiemmin. https://ibb.co/5R70SHy
        Montako tervettä miestä näet kuvassa?


      • Anonyymi

        Yltiöpositiivinen on yhdyssana. Suomessa fakta kirjoitetaan k-kirjaimella. Liikennekuolemille ei voi mitään muuta kuin olla omalta osalta tarkkana. Muuta ei voi.

        "Kuten Senssu epäilee"... Mitään Senssua tai senseitä ei ole olemassakaan. Ei ole yhden yhtä todistetta hänen olemassaolostaan. Sen sijaan on lukemattomia todisteita että hän on sivupersoonasi tai kenties vammainen poikasi Suomessa.
        Sinä olet aivan lataamokamaa. Suomalaisissa houruloissa makoilee paljon terveempää väkeä. Osaatko vastata kysymykseen miksi vaimosi oli tyttönimellä vielä 2014 ja osaatko vastata miksi vaimosi lopetti kielikäännökset samalla hetkellä kun sinä muutit "mummon kanssa päikseen vaihdettuun taloon"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yltiöpositiivinen on yhdyssana. Suomessa fakta kirjoitetaan k-kirjaimella. Liikennekuolemille ei voi mitään muuta kuin olla omalta osalta tarkkana. Muuta ei voi.

        "Kuten Senssu epäilee"... Mitään Senssua tai senseitä ei ole olemassakaan. Ei ole yhden yhtä todistetta hänen olemassaolostaan. Sen sijaan on lukemattomia todisteita että hän on sivupersoonasi tai kenties vammainen poikasi Suomessa.
        Sinä olet aivan lataamokamaa. Suomalaisissa houruloissa makoilee paljon terveempää väkeä. Osaatko vastata kysymykseen miksi vaimosi oli tyttönimellä vielä 2014 ja osaatko vastata miksi vaimosi lopetti kielikäännökset samalla hetkellä kun sinä muutit "mummon kanssa päikseen vaihdettuun taloon"?

        Niin ja miksi asut vuokralls?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yltiöpositiivinen on yhdyssana. Suomessa fakta kirjoitetaan k-kirjaimella. Liikennekuolemille ei voi mitään muuta kuin olla omalta osalta tarkkana. Muuta ei voi.

        "Kuten Senssu epäilee"... Mitään Senssua tai senseitä ei ole olemassakaan. Ei ole yhden yhtä todistetta hänen olemassaolostaan. Sen sijaan on lukemattomia todisteita että hän on sivupersoonasi tai kenties vammainen poikasi Suomessa.
        Sinä olet aivan lataamokamaa. Suomalaisissa houruloissa makoilee paljon terveempää väkeä. Osaatko vastata kysymykseen miksi vaimosi oli tyttönimellä vielä 2014 ja osaatko vastata miksi vaimosi lopetti kielikäännökset samalla hetkellä kun sinä muutit "mummon kanssa päikseen vaihdettuun taloon"?

        Hei Rakas, no se on Senssu tässä jota minua ei ole olemassakaan.

        Katsos kun tuon väitteen olen kuullut vuosia sitten ja väitteen tueksi vastaanottanut Neiti Urosnaaraalta vedonlyönnin arvoltaan 20.000 euroa.

        Siis minua jota ei ole olemassakaan on mahdollista tavata täällä Chiang Maissa, kun Neiti Urosnaaras räps ja räps Eedenistä jota ei ole olemassakaan.

        Eikös olekin ihmeellinen juttunen nämä "Mitä ei ole olemassakaan".


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei Rakas, no se on Senssu tässä jota minua ei ole olemassakaan.

        Katsos kun tuon väitteen olen kuullut vuosia sitten ja väitteen tueksi vastaanottanut Neiti Urosnaaraalta vedonlyönnin arvoltaan 20.000 euroa.

        Siis minua jota ei ole olemassakaan on mahdollista tavata täällä Chiang Maissa, kun Neiti Urosnaaras räps ja räps Eedenistä jota ei ole olemassakaan.

        Eikös olekin ihmeellinen juttunen nämä "Mitä ei ole olemassakaan".

        Meinaatko Sensukka että nyt on todisteita jotenkin enemmän sinusta, kun vetoat taas johonkin naurettavaan vetoon jota ei sitäkään ole olemassa kuin päässäsi?
        Sinusta on aina vaan vähemmän todisteita. Oma veikkaukseni on että olet numeromiehen vammainen poika tai sitten Huhtameisselin epäonnistuneen lääkityksen tulos. Niin tai näin niin sairastapauksesta on joka tapauksessa kyse.


    • Anonyymi

      Nyt kun NumBall ja 2010 ovat asiallisen kunnioitettavasti avautuneet, niin riittääkö Senssulla rohkeus toimia samoin, vai jääkö antinsa keskusteluun noihin lapsellisen typeriin välihuuteluihin?

    • Anonyymi

      Numba sanoi ettei se olisi ollut hän joka sanoi että "thaimaalaisten elämä on paskaa mutta onneksi he eivät tiedä paremmasta". Jos se sitten ei ollut numba, niin voisiko se henkilö nyt astua esiin ja perustella tuota sanomaansa? Pisti nimittäin harvinaisen pahasti vihaksi tuollainen kommentti. Niin hienoja thaiperheitä ja ihmisiä tuntevana en allekirjoita tuosta sanaakaan. Thaimaalainen pyrkii olemaan onnellinen vaikka asuisi tynnyrissä ja lapset on avoimen iloisia ja kohteliaita. Heillä on netit ja pelit ja kyllä he tietävät kaiken länsimaisen hapatuksen olemassolon. Köyhät tulee onnellisiksi eri asioista vaikka heillä ei olisikaan viimeistä mallia iphonea.

      • Anonyymi

        Voisitko hieman tarkentaa mistä olet kokemuksesi saannut, ja miksi kuvittelet sen minun kertomaksi, siis tuo joka on hipsukoiden välissä... "thaimaalaisten..." jne. En ole kirjoittanut, vaikka se taitaa olla toisarvoista, joka tapauksessa, on selvää että ihminen ei tiedä toisenlaisesta, oli sitten kyseessä suomalainen tai thaimaalainen, kun elämä missä itse elää.

        Minua taas hieman kävi korvaan lauseesi, "Köyhät tulee onnellisiksi eri asioista vaikka heillä ei olisikaan viimeistä mallia iphonea." eikö tuo köyhyys ole suhteellista, varsinkin kun siitä huutelee leipäjonosta Suomessa, tai Thaimaalainen elättää perheensä mitättömän pienellä palkalla, jolloin kaikki on suhteettoman kallista kun se suhteutetaan palkkatasoon.

        Ainoa asia missä olen tuossa lauseessasi ottanut kantaa on iphone ja kolme lasta, se on karmea yhdistelmä. Pienet tulot ja 100.000 bahtia puhelimiin on mahdoton yhtelö, mutta niitä näkee, varsinkin BTS jos bangkokissa sillä matkustaa...

        Tämä köyhyys, kateus ja katkeruusteemat alkaa olla niin läpikäytyjä, oletko köyhä jos eläkkeesi on 13x thaimaalaisen peruspalkka, oletko köyhä sinun tulotasoa verrataan suomalaisen keskituloisen tuloihin, tai jos suomalaisen keskituloisen verrataan vaikkapa jenkkien keskitulotasoon... kaikki on suhteellista, ihan kaikki... oletko sinä siis köyhä.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko hieman tarkentaa mistä olet kokemuksesi saannut, ja miksi kuvittelet sen minun kertomaksi, siis tuo joka on hipsukoiden välissä... "thaimaalaisten..." jne. En ole kirjoittanut, vaikka se taitaa olla toisarvoista, joka tapauksessa, on selvää että ihminen ei tiedä toisenlaisesta, oli sitten kyseessä suomalainen tai thaimaalainen, kun elämä missä itse elää.

        Minua taas hieman kävi korvaan lauseesi, "Köyhät tulee onnellisiksi eri asioista vaikka heillä ei olisikaan viimeistä mallia iphonea." eikö tuo köyhyys ole suhteellista, varsinkin kun siitä huutelee leipäjonosta Suomessa, tai Thaimaalainen elättää perheensä mitättömän pienellä palkalla, jolloin kaikki on suhteettoman kallista kun se suhteutetaan palkkatasoon.

        Ainoa asia missä olen tuossa lauseessasi ottanut kantaa on iphone ja kolme lasta, se on karmea yhdistelmä. Pienet tulot ja 100.000 bahtia puhelimiin on mahdoton yhtelö, mutta niitä näkee, varsinkin BTS jos bangkokissa sillä matkustaa...

        Tämä köyhyys, kateus ja katkeruusteemat alkaa olla niin läpikäytyjä, oletko köyhä jos eläkkeesi on 13x thaimaalaisen peruspalkka, oletko köyhä sinun tulotasoa verrataan suomalaisen keskituloisen tuloihin, tai jos suomalaisen keskituloisen verrataan vaikkapa jenkkien keskitulotasoon... kaikki on suhteellista, ihan kaikki... oletko sinä siis köyhä.
        By NumBall HHN 61v.

        Et ole kirjoittanut siis, mutta kirjoitat kuitenkin vastauksessasi edelleen sitä samaa tekstiä kuin se joka sanoi että "thaimaalaisten elämä on paskaa, mutta onneksi he eivät tiedä paremmasta"

        Thaimaalaiset syö hyvin, heillä on hyvät autot, ok kodit, leppoisa lapsuus, hyvä terveydenhuolto, maailman paras netti, perhekeskeinen elämä, pitävät huolta toisistaan eikä heillä asukaslukuun suhteutettuna ole sen enempää köyhiä kuin Suomessakaan.

        Mikä siis heidän elämästään tekee paskaa?


    • Anonyymi

      Tiesin jo aloitusta lukiessani mitä tuleman pitää ja niin tapahtui.

      • Anonyymi

        Asia on varsin yksinkertainen. Hua Hinin mies on pahasti sairas ja kärsii massiivisista persoonallisuushäiriöistä ja täysin hallitsemattomasta ja suhteettomasta kateudesta. Jos hän ja "sensei" eivät olisi sama henkilö, he haukkuisivat toisiaan yötäpäivää eivätkä uskoisi sanaakaan mitä toinen sanoo.

        "Kateelliset ja epäluuloiset ihmiset joutuvat aika ajoin negatiivisia ajatuksia ja tuntemuksia sisältävien syklien valtaan. Nämä saavat heidät jopa uskomaan olevansa ehdottomasti oikeassa. Sen tähden he juuttuvat huonommuuden tunteen ja narsismin välimaastoon. Heitä ympäröivien ihmisten kannattaa silloin pitää varansa, sillä tämä on räjähdysaltis yhdistelmä.
        Tämä on myös yksi syy siihen, miksi epävarmat henkilöt kasvattavat itselleen vahvan panssarin ollessaan kateellisia. Sisimmässään he piilottelevat suunnatonta tyhjyyden tunnetta, jonka epävarmuus ja pelko ovat saaneet aikaan"

        Tuosta voi pyyhkiä numeromiehen kohdalta sanat "aika ajoin". Hänen kateutensa on maanista ja kroonista ja sitä tapahtuu varsinkin aivan turhaan olemattomista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on varsin yksinkertainen. Hua Hinin mies on pahasti sairas ja kärsii massiivisista persoonallisuushäiriöistä ja täysin hallitsemattomasta ja suhteettomasta kateudesta. Jos hän ja "sensei" eivät olisi sama henkilö, he haukkuisivat toisiaan yötäpäivää eivätkä uskoisi sanaakaan mitä toinen sanoo.

        "Kateelliset ja epäluuloiset ihmiset joutuvat aika ajoin negatiivisia ajatuksia ja tuntemuksia sisältävien syklien valtaan. Nämä saavat heidät jopa uskomaan olevansa ehdottomasti oikeassa. Sen tähden he juuttuvat huonommuuden tunteen ja narsismin välimaastoon. Heitä ympäröivien ihmisten kannattaa silloin pitää varansa, sillä tämä on räjähdysaltis yhdistelmä.
        Tämä on myös yksi syy siihen, miksi epävarmat henkilöt kasvattavat itselleen vahvan panssarin ollessaan kateellisia. Sisimmässään he piilottelevat suunnatonta tyhjyyden tunnetta, jonka epävarmuus ja pelko ovat saaneet aikaan"

        Tuosta voi pyyhkiä numeromiehen kohdalta sanat "aika ajoin". Hänen kateutensa on maanista ja kroonista ja sitä tapahtuu varsinkin aivan turhaan olemattomista asioista.

        Noin Neiti Urosnaaras lopulta päätyi loppukirjoitukseen saaden internetoravan jota kaivatessaan teki aloituksen.

        Grattis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on varsin yksinkertainen. Hua Hinin mies on pahasti sairas ja kärsii massiivisista persoonallisuushäiriöistä ja täysin hallitsemattomasta ja suhteettomasta kateudesta. Jos hän ja "sensei" eivät olisi sama henkilö, he haukkuisivat toisiaan yötäpäivää eivätkä uskoisi sanaakaan mitä toinen sanoo.

        "Kateelliset ja epäluuloiset ihmiset joutuvat aika ajoin negatiivisia ajatuksia ja tuntemuksia sisältävien syklien valtaan. Nämä saavat heidät jopa uskomaan olevansa ehdottomasti oikeassa. Sen tähden he juuttuvat huonommuuden tunteen ja narsismin välimaastoon. Heitä ympäröivien ihmisten kannattaa silloin pitää varansa, sillä tämä on räjähdysaltis yhdistelmä.
        Tämä on myös yksi syy siihen, miksi epävarmat henkilöt kasvattavat itselleen vahvan panssarin ollessaan kateellisia. Sisimmässään he piilottelevat suunnatonta tyhjyyden tunnetta, jonka epävarmuus ja pelko ovat saaneet aikaan"

        Tuosta voi pyyhkiä numeromiehen kohdalta sanat "aika ajoin". Hänen kateutensa on maanista ja kroonista ja sitä tapahtuu varsinkin aivan turhaan olemattomista asioista.

        Rakkaat kaikki uskoo ja kunnioittaa Neiti Urosnaarasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaat kaikki uskoo ja kunnioittaa Neiti Urosnaarasta.

        Mutta vain numba uskoo senssuun ja vain senssu uskoo numbaan. Kukaan muu ei usko.
        Siinäpä mielenkiintoinen seikka kun ottaa huomioon että suosituimmissa ketjuissa vierailee parituhatte eri henkilöä, kuten marjanpoimintaketjuissa, joka tuntuu kiinnostavan suomalaisia.
        Kwai-joki näyttää tällä hetkellä kiinnostavan enemmän tällä palstalla kuin Pekingin olympialaiset. Kwai-ketjua on katseltu 456 eri osoitteesta.


    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista kuulla Asiantravelin versio thaimaassa asumisesta.

      • Päätin että kirjoitan vain omiin aloituksiin, mutta asialliseen kysymykseen voin vastata. asiantravel ei asu thaimaassa, minulla on virallinen osoite sekä suomessa että thaimaassa eli olen sitten varmasti talviasukki. Olen siitä onnellisessa asemassa että voin päättää aina tilanteen mukaan kummassa maassa oleskelen, vähäiset työhommelit mitä minun enää tarvitsee tehdä saan hoideltua täältä thaimaasta etänä, parina kolmena päivänä viikossa. Suomessa ollessa sitten vähän pidempää päivää tarvittaessa. Kesåt suomessa, talvet täällä thaimaan kodissa, siinä se. Rokotuksesta näyttää olevan hienoa kinaa, minulla on kolmas piikki 9. Maaliskuuta Rayong hospitalissa, rokotuksesta saa Thai national vaccine covid-19 certificaten jossa on QR koodi eli kelpaa suomen omakanta järjestelmään ja saa merkinnän että kolmas rokote otettu thaimaassa. Saa myös koodin millä pääsee kirjautumaan tähän thaimaan digitaaliseen järjestelmään ja saamaan omat rokotustietonsa sieltä. Eli ei niitä tarvitse mistään sairaalasta googlailla. Räps räps mies heittää hauskaa läppää chiang main tapaamisista, muistaakseni olen ainakin parina vuonna ehdottanut yhteistä kaffehetkeä kun olemme tuon jokavuotisen chiang main reissun tehneet mutta on tullut aina hyvin hiljaista palstalle tämän ehdotuksen jälkeen muutamaksi päiväksi. Viimeksi taisi olla ennen covidia. Seuraava reissu ehkä ensi kuussa, pitkästä aikaa, pariin vuoteen.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Päätin että kirjoitan vain omiin aloituksiin, mutta asialliseen kysymykseen voin vastata. asiantravel ei asu thaimaassa, minulla on virallinen osoite sekä suomessa että thaimaassa eli olen sitten varmasti talviasukki. Olen siitä onnellisessa asemassa että voin päättää aina tilanteen mukaan kummassa maassa oleskelen, vähäiset työhommelit mitä minun enää tarvitsee tehdä saan hoideltua täältä thaimaasta etänä, parina kolmena päivänä viikossa. Suomessa ollessa sitten vähän pidempää päivää tarvittaessa. Kesåt suomessa, talvet täällä thaimaan kodissa, siinä se. Rokotuksesta näyttää olevan hienoa kinaa, minulla on kolmas piikki 9. Maaliskuuta Rayong hospitalissa, rokotuksesta saa Thai national vaccine covid-19 certificaten jossa on QR koodi eli kelpaa suomen omakanta järjestelmään ja saa merkinnän että kolmas rokote otettu thaimaassa. Saa myös koodin millä pääsee kirjautumaan tähän thaimaan digitaaliseen järjestelmään ja saamaan omat rokotustietonsa sieltä. Eli ei niitä tarvitse mistään sairaalasta googlailla. Räps räps mies heittää hauskaa läppää chiang main tapaamisista, muistaakseni olen ainakin parina vuonna ehdottanut yhteistä kaffehetkeä kun olemme tuon jokavuotisen chiang main reissun tehneet mutta on tullut aina hyvin hiljaista palstalle tämän ehdotuksen jälkeen muutamaksi päiväksi. Viimeksi taisi olla ennen covidia. Seuraava reissu ehkä ensi kuussa, pitkästä aikaa, pariin vuoteen.

        Mutta niin valitettavaa kuin se onkin, Räps räps- mies ei voi tavata sinua Chiang Maissa kaffeella, ennenkuin minä olen vienyt vaimoni aikakoneella vuoden 2017 juhannuskoivuun passien kera.

        Kuvassani tulee näkyä myös silloin 2017 vielä syntymättömät lapseni ja liisaamaton mersu, sekä rakentamaton talo ja allas siten että erilaiset ritilät erottuvat selkeästi taustalla pilkottaen lastenvaunut ja "Eeden" 8)

        T 2010


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Päätin että kirjoitan vain omiin aloituksiin, mutta asialliseen kysymykseen voin vastata. asiantravel ei asu thaimaassa, minulla on virallinen osoite sekä suomessa että thaimaassa eli olen sitten varmasti talviasukki. Olen siitä onnellisessa asemassa että voin päättää aina tilanteen mukaan kummassa maassa oleskelen, vähäiset työhommelit mitä minun enää tarvitsee tehdä saan hoideltua täältä thaimaasta etänä, parina kolmena päivänä viikossa. Suomessa ollessa sitten vähän pidempää päivää tarvittaessa. Kesåt suomessa, talvet täällä thaimaan kodissa, siinä se. Rokotuksesta näyttää olevan hienoa kinaa, minulla on kolmas piikki 9. Maaliskuuta Rayong hospitalissa, rokotuksesta saa Thai national vaccine covid-19 certificaten jossa on QR koodi eli kelpaa suomen omakanta järjestelmään ja saa merkinnän että kolmas rokote otettu thaimaassa. Saa myös koodin millä pääsee kirjautumaan tähän thaimaan digitaaliseen järjestelmään ja saamaan omat rokotustietonsa sieltä. Eli ei niitä tarvitse mistään sairaalasta googlailla. Räps räps mies heittää hauskaa läppää chiang main tapaamisista, muistaakseni olen ainakin parina vuonna ehdottanut yhteistä kaffehetkeä kun olemme tuon jokavuotisen chiang main reissun tehneet mutta on tullut aina hyvin hiljaista palstalle tämän ehdotuksen jälkeen muutamaksi päiväksi. Viimeksi taisi olla ennen covidia. Seuraava reissu ehkä ensi kuussa, pitkästä aikaa, pariin vuoteen.

        Asiantravelille kiitos kattavasta vastauksesta, mukavahan siellä on talvet viettää. Rokoteasiakin tuli kerralla selväksi niitä onkin jo kuultu erään toimesta ainakin 10 versiota mutta tämä kuulostaa järkevältä. Eli aina saa rokotuksesta todistuksen mutta et voi aijata todistusta tänne palstalle jos et ole saanut thaimaassa rokotusta. Yksinkertaista. Terveisiä sinne thaimaahan.


    • Anonyymi

      Räps räps- miehelle terveisiä ettei valokuvaaminen ole ollenkaan vaikeaa Thaimaassakaan.

      Voit ihan yhtä hyvin kuvata ulkona kuin Helkama- uunissa tai Helsingissä. Kamera käteen ja räps räps. Onhan se Hua Hinin koelentäjäkin laittanut monia kuvia tänne, mikä on ongelmana Chiang Maissa?

      Naapurin tyttö lähti mukaan aamukävelylle ja tuli lentäen perässä. On välillä lapsenvahtina. https://ibb.co/hZGdMd5

      Kysyn uudelleen minäkin että miksi Hua Hinin makkaran vaimo oli tyttönimellään vielä 2014, jos naimisissa on oltu jo 22 vuotta?

      T 2010

      • Anonyymi

        PS: Kannustanut omiakin lapsia pienestä pitäen liikunnallisuuteen ja kuntoiluun leikin varjolla. Otettiin lukemattomia hienoja kuvia missä lapset vaikuttavat lentävän.

        Siitäpä vanhin poikani innostui sitten parkourin harrastuksen pariin ja oli isosta koostaan (194cm) huolimatta varsin hyvä siinä. Suomityttäreni ollut aina ilmiömäisen nopea, vahva ja notkea. Oli välittömästi cheerleader joukkueensa tähti ja SM-mitalisti.

        Porkkalassa otettiin aikoinaan satakunta kuvaa joissa hypättiin kiveltä toiselle. Yksi tyttäreni kuvista päätyi hesariin parhaiden kesäkuvien joukkoon.

        Numerosenseille tiedoksi että kaikki nisäkäslajit luonnostaan treenaa ja kamppailee "pentuina", oppien siinä samalla taitoja joita tarvitaan aikuisena. Ohessa tulee myös ymmärrys siitä mitä on liikunta, terveys ja terveelliset elämäntavat.

        Sinä tiedät niistä yhtä paljon kuin sika vetouistelusta.

        T 2010


      • Anonyymi

        Minua alkaa vähiten vittuttamaan akkamaisuutesi, lopeta jo, olen ollut 22 vuotta aviossa jha olen edelleen, asumme yhdessä kuten koko tuon liiton ajan, tänään sain tiedon että moderna tuikataan 22 pv tätä kuuta sitten on koko kolmen piikin suoja kasassa.


      • Anonyymi

        Yksityiskohtana kuvasta muistan kun "tsiipassa" piti olla aina trendikäs. Kaikki tytöt käytti samoja merkkitossuja. Sattumoisin Vietnamista löytyi laadukkaita plagiaatteja pilkkahintaan ja niitä ostettiin sitten useita kasvuvarankin kanssa.

        Vietnamissa pitää tinkiä paljon enemmän kuin Thaimaassa. Lähtöhinta on aina älytön.

        T 2010


      • Anonyymi

        Sinulla on näköjään tapana keskustella itsesi kanssa ihan päivittäin. Kun teet kysymyksiä itsellesi, jännittääkö vastaus?


      • Anonyymi

        Kuten aiemmin numerosensei sanoin, paperinen tai kännykässä oleva QR-koodi on välttämättömyys monissa paikoissa asioidessa. Älä selitä että sinun rokotetodistuksesi on sairaalalla, kun se on oltava sinulla, jos meinaat vähänkin liikkua kaupungilla.

        T 2010


      • Anonyymi

        Sille se vaikuttaa pitäisi jättää kommentoimatta mitään sen juttuihin, siitä lopettaa kovinkin trolli, huolestuttavaa se on, terve ei varmasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten aiemmin numerosensei sanoin, paperinen tai kännykässä oleva QR-koodi on välttämättömyys monissa paikoissa asioidessa. Älä selitä että sinun rokotetodistuksesi on sairaalalla, kun se on oltava sinulla, jos meinaat vähänkin liikkua kaupungilla.

        T 2010

        Kyllä minulla on hua hin sairaalan paperinen todistus, hua hin sairaalasta nimeäni googlaamalla asia myös selviää, ollut siitä kun sain ensimmäisen piikin, parkkipaikalla, 22.2.2022 saan kolmannen... täällä kolmas rokote annetaan noin kuuden kuukauden kuluttua, kuten aikaisemmin sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on hua hin sairaalan paperinen todistus, hua hin sairaalasta nimeäni googlaamalla asia myös selviää, ollut siitä kun sain ensimmäisen piikin, parkkipaikalla, 22.2.2022 saan kolmannen... täällä kolmas rokote annetaan noin kuuden kuukauden kuluttua, kuten aikaisemmin sanoin.

        Tosin se on omakustantainen, mutta maksettu jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin se on omakustantainen, mutta maksettu jo aikoja sitten.

        JA voin vakuuttaa että en ole koskaan moista todistusta hua hinissä tarvinnut, tällä mitataan kuume ja jossain paikoissa on muovihanskoja jaossa, morchana ohjelma, tosin minulla on puhelimessa ohjelma rokotuksiin, sellainen joka on puhtaasti thaimaan kielinen alkukuva stetoskooppi vihrellä pohjalla ja näyttää olevan lääkintöhallituksen tekele, mutta en saa sitä toimimaan enkä viitsi edes enää yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA voin vakuuttaa että en ole koskaan moista todistusta hua hinissä tarvinnut, tällä mitataan kuume ja jossain paikoissa on muovihanskoja jaossa, morchana ohjelma, tosin minulla on puhelimessa ohjelma rokotuksiin, sellainen joka on puhtaasti thaimaan kielinen alkukuva stetoskooppi vihrellä pohjalla ja näyttää olevan lääkintöhallituksen tekele, mutta en saa sitä toimimaan enkä viitsi edes enää yrittää.

        No mutta ei hätä ole tämän näköinen, Neiti Urosnaaras räpsäyttää puhelimensa näytöltä omansa, simppeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA voin vakuuttaa että en ole koskaan moista todistusta hua hinissä tarvinnut, tällä mitataan kuume ja jossain paikoissa on muovihanskoja jaossa, morchana ohjelma, tosin minulla on puhelimessa ohjelma rokotuksiin, sellainen joka on puhtaasti thaimaan kielinen alkukuva stetoskooppi vihrellä pohjalla ja näyttää olevan lääkintöhallituksen tekele, mutta en saa sitä toimimaan enkä viitsi edes enää yrittää.

        Vakuuttelusi on yhtä tyhjän kanssa. Pistä todistuksesta kuva missä näkyy osa nimestäsi.
        https://imgbb.com/R9NRbyK Laita se tämän mallin mukaisesti.

        Todistuksesi ei ole puhtaasti thaikielinen, vaan nimesi on länkkäriaakkosilla siinä kuten passissasikin. Thai-ID- tä sinulla ei ole.

        Kun liikut valtateitä pitkin, sinulta kysytään tiesuluilla usein rokotetodistusta ja joihinkin ravintoloihin ja tilaisuuksiin et pääse ilman sitä.

        T 2010

        PS: Älä poistattele kirjoituksiani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakuuttelusi on yhtä tyhjän kanssa. Pistä todistuksesta kuva missä näkyy osa nimestäsi.
        https://imgbb.com/R9NRbyK Laita se tämän mallin mukaisesti.

        Todistuksesi ei ole puhtaasti thaikielinen, vaan nimesi on länkkäriaakkosilla siinä kuten passissasikin. Thai-ID- tä sinulla ei ole.

        Kun liikut valtateitä pitkin, sinulta kysytään tiesuluilla usein rokotetodistusta ja joihinkin ravintoloihin ja tilaisuuksiin et pääse ilman sitä.

        T 2010

        PS: Älä poistattele kirjoituksiani

        PPS: Onkos nuo minun todistukset Savosta ja onko minulla mukanani thaimaalaisen passi Savossa ja antaakos ne nykyään thaimaalaiset rokotetodistukset Savossa, vakuuttaja?

        T 2010


      • Anonyymi

        Mitä vihjailukuvia? Puhutaan rokotustodistuksista nyt. Tuon selkeämpää kuvaa niistä ei voi ottaa. Missä on Numban todistukset? Entäpäs sihteeripersoonan todistukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakuuttelusi on yhtä tyhjän kanssa. Pistä todistuksesta kuva missä näkyy osa nimestäsi.
        https://imgbb.com/R9NRbyK Laita se tämän mallin mukaisesti.

        Todistuksesi ei ole puhtaasti thaikielinen, vaan nimesi on länkkäriaakkosilla siinä kuten passissasikin. Thai-ID- tä sinulla ei ole.

        Kun liikut valtateitä pitkin, sinulta kysytään tiesuluilla usein rokotetodistusta ja joihinkin ravintoloihin ja tilaisuuksiin et pääse ilman sitä.

        T 2010

        PS: Älä poistattele kirjoituksiani

        Menehän jo trolli muualle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihjailukuvia? Puhutaan rokotustodistuksista nyt. Tuon selkeämpää kuvaa niistä ei voi ottaa. Missä on Numban todistukset? Entäpäs sihteeripersoonan todistukset?

        Niin mutta kuin sinun todistukset eivät ole sinun, toki joku sinulle lähettelee kuvia tai varastat ne jostakin, numball laitoi kuvan vuoden viisumista joten hän oli ainakin silloin thaimaassa, trolli sinä olet et muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kuin sinun todistukset eivät ole sinun, toki joku sinulle lähettelee kuvia tai varastat ne jostakin, numball laitoi kuvan vuoden viisumista joten hän oli ainakin silloin thaimaassa, trolli sinä olet et muuta.

        Hekoheko. Esitätkö tyhmää vai dementikkoa vai molempia? Laitoin esim viime viikolla tuoreen ravintolakuitin passini viereen. Etkö muista? https://ibb.co/Vv758cG

        Väitätkö ettei ole sama passi? Olisiko minulla siis sama passi Savossa kuin Nangrongissa asuvalla kuitin lähettäjällä?

        T 2010

        PS: Missä on Hua Hinin miehen rokotetodistukset? "Joten hän oli ainakin silloin thaimaassa", joten ei ole enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hekoheko. Esitätkö tyhmää vai dementikkoa vai molempia? Laitoin esim viime viikolla tuoreen ravintolakuitin passini viereen. Etkö muista? https://ibb.co/Vv758cG

        Väitätkö ettei ole sama passi? Olisiko minulla siis sama passi Savossa kuin Nangrongissa asuvalla kuitin lähettäjällä?

        T 2010

        PS: Missä on Hua Hinin miehen rokotetodistukset? "Joten hän oli ainakin silloin thaimaassa", joten ei ole enää?

        Niinkuin sanoin rokotukseni löytyy hua hin lasaretin sivulta, voi googlata ne sieltä nimelläni, ja olen hua hinissä, sinä savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kuin sinun todistukset eivät ole sinun, toki joku sinulle lähettelee kuvia tai varastat ne jostakin, numball laitoi kuvan vuoden viisumista joten hän oli ainakin silloin thaimaassa, trolli sinä olet et muuta.

        Kenen suulla sihteeripoika taas puhuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kuin sinun todistukset eivät ole sinun, toki joku sinulle lähettelee kuvia tai varastat ne jostakin, numball laitoi kuvan vuoden viisumista joten hän oli ainakin silloin thaimaassa, trolli sinä olet et muuta.

        Miksi kerrot itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin rokotukseni löytyy hua hin lasaretin sivulta, voi googlata ne sieltä nimelläni, ja olen hua hinissä, sinä savossa.

        Meinaako Saarpelle että kun menet ravintolaan niin ne alkaa googlaamaan sinun nimeäsi "hua hin lasaretin sivulta"??

        "Tummanpunaisilla" vyöhykkeillä sijaitsevat ravintolat vaatii asiakirjoja ruokailupalveluja varten, ihmisten on ehkä esitettävä myös rokotustodistus tai negatiivinen Covid-19-testi päästäkseen tiettyihin kauppakeskusten liikkeisiin. Terveysministeriön mukaan työntekijöiden on myös oltava täysin rokotettuja. Täydellistä luetteloa "korkean riskin" yrityksistä ei ole julkaistu, mutta se sisältää todennäköisesti parturit, kampaamot ja kauneusklinikat"
        "Terveysministeriö ilmoitti suunnitelmat toimenpiteestä, jota he kutsuvat "Covid-Free Setting". Covid-19-tilannehallinnon keskus kuvasi lyhyesti "Covid-Free Setting" -suunnitelmat viime kuun lopulla ja sanoi, että "tummanpunaisissa" maakunnissa asuvien on esitettävä rokotustodistus tai negatiivinen Covid-19-testi päästäkseen yrityksiin. joiden katsotaan olevan "korkeassa riskissä" Covid-19-tartuntana"

        Saarimiehellä saattaa tulla nälkä kotona ja tukka kasvaa, jos meinaa pärjätä ilman rokotetodistusta. Sinä kun et tee kotona koskaan ruokaa, kuten sanoit, niin siihen sitten loppui rekkamieskuppiloissa asiointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaako Saarpelle että kun menet ravintolaan niin ne alkaa googlaamaan sinun nimeäsi "hua hin lasaretin sivulta"??

        "Tummanpunaisilla" vyöhykkeillä sijaitsevat ravintolat vaatii asiakirjoja ruokailupalveluja varten, ihmisten on ehkä esitettävä myös rokotustodistus tai negatiivinen Covid-19-testi päästäkseen tiettyihin kauppakeskusten liikkeisiin. Terveysministeriön mukaan työntekijöiden on myös oltava täysin rokotettuja. Täydellistä luetteloa "korkean riskin" yrityksistä ei ole julkaistu, mutta se sisältää todennäköisesti parturit, kampaamot ja kauneusklinikat"
        "Terveysministeriö ilmoitti suunnitelmat toimenpiteestä, jota he kutsuvat "Covid-Free Setting". Covid-19-tilannehallinnon keskus kuvasi lyhyesti "Covid-Free Setting" -suunnitelmat viime kuun lopulla ja sanoi, että "tummanpunaisissa" maakunnissa asuvien on esitettävä rokotustodistus tai negatiivinen Covid-19-testi päästäkseen yrityksiin. joiden katsotaan olevan "korkeassa riskissä" Covid-19-tartuntana"

        Saarimiehellä saattaa tulla nälkä kotona ja tukka kasvaa, jos meinaa pärjätä ilman rokotetodistusta. Sinä kun et tee kotona koskaan ruokaa, kuten sanoit, niin siihen sitten loppui rekkamieskuppiloissa asiointi.

        Meinaan mitä meinaan, minut on rokotttu kahteen kertaan hua hin lasaretin toimesta, ja tiedot löytyvät lasaretin sivustolta, lisäksi sain mukaani todistuksen jossa on rokotukset merkitty kun saan kolmannen todistuksen, laminoin todistuksen jos sitä joskus tarvitaan, ei ole tähän mennessä tarvittu enkä usko että ihan heti tarvitaankaan...

        Joten en meinaa pärjätä ilman todistusta...

        Lopeta jo trollaaminen, olet vain selvä trolli...

        Jos en nyt ole juuri nyt palannut suomeen, vielä viime viikkolla aijasin kuvan juustoista sekä kassakuitin, nollamalli´, jotka olin ostanut hua hinistä.


    • Anonyymi

      Neiti Urosnaaraan klooniarmeija on kiukkuinen vaan ei ole kuvaa eedenistä, mutta noita fotosopattuja riittää ja sanoja hyvin hyvin paljon ..... ystävällisen aloituksen perässä.

      • Anonyymi

        Montako eri versiota olet kertonut rokotuksistasi? Noin seitsemän eri versiota ja yhdestäkään sinulla ei ole todistusta. Kuvan voit ottaa kuvaruudultakin tai kuvakaappauksen. Tietokone-experttinä varmaankin onnistuu. Ainoa kenen rokotetodistus on nähtävillä on kymppi.
        Saarimies on palannut Suomeen ja paljastaa sen tässä ketjussa, mutta mielikuvitusmatkat ne vaan aina jatkuu, tällä kertaa savolaisessa vuokrahuoneessa.


      • Anonyymi

        Muistatko "sensei" kun sanoit että narsistit ottaa rokotteen Thaimaassa ja sinä "et ota ennenkuin viimeinenkin thaimaalainen on saanut rokotteen"

        Se olikin melkoinen yllätys ettet tajua rokotteen merkitystä, kun ilmoitit että vain narsistit ottaa sen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko "sensei" kun sanoit että narsistit ottaa rokotteen Thaimaassa ja sinä "et ota ennenkuin viimeinenkin thaimaalainen on saanut rokotteen"

        Se olikin melkoinen yllätys ettet tajua rokotteen merkitystä, kun ilmoitit että vain narsistit ottaa sen. ;)

        Puhutko kuolleelle henkilölle vai mielikuvitushenkilölle, kenelle sinä ylipäätään puhut aivoton?

        Viimeinenkin .... kuules sitä viieistä ei ole eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako eri versiota olet kertonut rokotuksistasi? Noin seitsemän eri versiota ja yhdestäkään sinulla ei ole todistusta. Kuvan voit ottaa kuvaruudultakin tai kuvakaappauksen. Tietokone-experttinä varmaankin onnistuu. Ainoa kenen rokotetodistus on nähtävillä on kymppi.
        Saarimies on palannut Suomeen ja paljastaa sen tässä ketjussa, mutta mielikuvitusmatkat ne vaan aina jatkuu, tällä kertaa savolaisessa vuokrahuoneessa.

        Olen kertonut kuten olen rokotukset saanut,sain ensimmäisen piikin 16.aug sinovac toisen 6.sep astran , ja kolmannen saan 22.2 joka on moderna, kun ei ollut varmaa saanko yleensäkään rokotuksia tilasin varmuuden vuoksi neljä modernaa.. BNH:lta, joka pisteään kuten kerroin.

        Tämä on markkinoiden paras kattaus ainakin lääkärin mukaan, kolmen kuukauden tehoste on liian aikainen vaikka suomessa sitä käytetäänkin, kuusi kuukautta on optimaalinen, kolmekuiset joutuvat vielä ottamaan neljännen piikin, tämä tiedot on suomesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut kuten olen rokotukset saanut,sain ensimmäisen piikin 16.aug sinovac toisen 6.sep astran , ja kolmannen saan 22.2 joka on moderna, kun ei ollut varmaa saanko yleensäkään rokotuksia tilasin varmuuden vuoksi neljä modernaa.. BNH:lta, joka pisteään kuten kerroin.

        Tämä on markkinoiden paras kattaus ainakin lääkärin mukaan, kolmen kuukauden tehoste on liian aikainen vaikka suomessa sitä käytetäänkin, kuusi kuukautta on optimaalinen, kolmekuiset joutuvat vielä ottamaan neljännen piikin, tämä tiedot on suomesta..

        Olet joo kertonut mutta sinulla ei ole rokotetodistusta eikä sinulla ole myöskään näyttää siitä "neljän Modernan" tilauksesta minkäänlaista dokumenttia, joten kertomuksesi jää kertomukseksi, kuten kaikki kertomuksesi. Niille ei ole mitään katetta.
        "Markkinoiden paras kattaus" on housussasi, Saariventtiili, siellä takapuolen puolelle. Lääkärit ei ole mitään rokoteasiantuntijoita, vaan kertovat sitä stooria mitä heidän lobbaamansa lääketehtaat kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joo kertonut mutta sinulla ei ole rokotetodistusta eikä sinulla ole myöskään näyttää siitä "neljän Modernan" tilauksesta minkäänlaista dokumenttia, joten kertomuksesi jää kertomukseksi, kuten kaikki kertomuksesi. Niille ei ole mitään katetta.
        "Markkinoiden paras kattaus" on housussasi, Saariventtiili, siellä takapuolen puolelle. Lääkärit ei ole mitään rokoteasiantuntijoita, vaan kertovat sitä stooria mitä heidän lobbaamansa lääketehtaat kertoo.

        Onko vaikea saada kaltaisesi töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaikea saada kaltaisesi töitä?

        Hua Hinin suurenmoiselle Muusalle ja Chiang Main Ruusalle on tehty ihana laulu! Ja prinsessa Töpötitöf, nauroi nöfötinöf! https://www.youtube.com/watch?v=cPL_SarAda8

        Toinen hyvin kuvaava laulu Hua Hinin ja Chiang Main miehestä on Ville ja Valle.
        https://www.youtube.com/watch?v=cjXl9H7uLJE

        Ville ja Valle mökissänsä,
        elivät olivat yksinänsä.
        Ovi oli lukossa,
        ja ikkunat oli tukossa
        ja ammeessa porisi kilju!

        Ville oli Senssu ja Valle oli Numba,
        jahdilla lähtivät maailmalle!
        Ville piti rahasta
        ja Valle piti mahasta,
        varsinkin kun se oli täysi! https://ibb.co/wLFdcCP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joo kertonut mutta sinulla ei ole rokotetodistusta eikä sinulla ole myöskään näyttää siitä "neljän Modernan" tilauksesta minkäänlaista dokumenttia, joten kertomuksesi jää kertomukseksi, kuten kaikki kertomuksesi. Niille ei ole mitään katetta.
        "Markkinoiden paras kattaus" on housussasi, Saariventtiili, siellä takapuolen puolelle. Lääkärit ei ole mitään rokoteasiantuntijoita, vaan kertovat sitä stooria mitä heidän lobbaamansa lääketehtaat kertoo.

        Niinkö aina ei voi saada mitä tahtoo, kannattaa tottua siihen jo nuorena, ja köyhyys on ikävää mutta pakollista suomen savossa. Tiedot rokotuksista löytyy hua hin hopsitalin sivuilta, olevasta pdf dokumentistä, sieltä löytyy myös monenmonta muutakin suomalaista.
        By NumBall HHN 61v.
        Sinovac, astrasenega ja moderna antaa parhaan mahdollisen suojan sitten jää vielä yksi annos kummallekin modernaa jos tulevaisuudessa tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinin suurenmoiselle Muusalle ja Chiang Main Ruusalle on tehty ihana laulu! Ja prinsessa Töpötitöf, nauroi nöfötinöf! https://www.youtube.com/watch?v=cPL_SarAda8

        Toinen hyvin kuvaava laulu Hua Hinin ja Chiang Main miehestä on Ville ja Valle.
        https://www.youtube.com/watch?v=cjXl9H7uLJE

        Ville ja Valle mökissänsä,
        elivät olivat yksinänsä.
        Ovi oli lukossa,
        ja ikkunat oli tukossa
        ja ammeessa porisi kilju!

        Ville oli Senssu ja Valle oli Numba,
        jahdilla lähtivät maailmalle!
        Ville piti rahasta
        ja Valle piti mahasta,
        varsinkin kun se oli täysi! https://ibb.co/wLFdcCP

        Et sinäkään ihan terve ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö aina ei voi saada mitä tahtoo, kannattaa tottua siihen jo nuorena, ja köyhyys on ikävää mutta pakollista suomen savossa. Tiedot rokotuksista löytyy hua hin hopsitalin sivuilta, olevasta pdf dokumentistä, sieltä löytyy myös monenmonta muutakin suomalaista.
        By NumBall HHN 61v.
        Sinovac, astrasenega ja moderna antaa parhaan mahdollisen suojan sitten jää vielä yksi annos kummallekin modernaa jos tulevaisuudessa tarvitaan.

        Sittenhän sinulle ei tuota ongelmaa näyttää sitä PDF:ää? Kymppi näytti jo omat rokotetodistuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sinulle ei tuota ongelmaa näyttää sitä PDF:ää? Kymppi näytti jo omat rokotetodistuksensa.

        Saarenmaan Pinnistys katosi toisiin ketjuihin kun ei ole sitä rokotetodistusta eikä ole dokumenttia tilatuista rokotteista. Nimimerkillä 2010 näyttää olevan kunnossa ja myös thai-id löytyy, jota asunnon ulkopuolellakin käyskentelevä farangi tarvii. Jos on aina himassa, niin ei tarvi.


    • Anonyymi

      Miten sinne Thaimaahan on joidenkin niin vaikea päästä, kuulin kaverista jolla on sikäläinen vaimo, tyyppi asuu itse suomessa pääosin on rokotettu kolmesti eikä pääse maahan kuin vakuutusyhtiön 50 tonnin takausta vastaan? Luulisi jotta vaimo maassa voi taata miehen, tosin mies taisi elättää tätä?

      • Anonyymi

        Kuulit väärin, vaaditaan vakuutusta joka korvaa sairaalakulut 50 tuhanteen dollariin saakka. Kaikki matkavakuutukset korvaa ja useimmat ilman ylärajaa joten asiassa ei ole mitään uutta.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe