Siis ylikolmetonnihan on vaan valtion propakandaa että saa lisää veroja
Todelliset ongelmat it alala on Ääliöten muuri joka estää osaajien pääsyn it alalle, tai ennemmänkin vaikeuttaa, Joka on eksynyt "*frikka"- foorumille tajuaa miten pitälle tämä ääliö-verkosto menee hommissaan, Sen sijaan että ne myöntäisivät olevansa kasa lukutaidottomia vammaisia ja hakisivat itselleen laitos hoitoa he juoksevat kädet heiluen edestakaisin huutaen "Katsokaa miten saatannan kehitysvammainen olen" ja "Sain paikkani suhteilla ja vanhempien rahoilla, katsokaa mitä kehitys vammaista paskaa pistin twitteriin katsokaa kun taas luin vääärin kun olen niin vitun vammainen" hur dur "ehkä te oikeat ihmiset ette välittä mun sonnassa pyörisestäni mut amazon-b*ttini välittää ja intianhalppa työntekiär hurdur olen niin kehitysvammainen"
valtion tuet pitäis lopettaa näiltä tahoilta, silloin heillä ei olisi varaa pyörittää propakandaansa alas:
Vale työpaikka tarjoajat UROS:ja kumpanit ääliöiden verkosto yrittää viedä aikaa osaajilta.
Vale it-lehdet en sano nimiä mutta eräs lehti esittää fillari kuski firmaa kovasti mediassa eli itsessään itputiikkina
vale foorumit joita vahvasti kontrolloidaa ylhäältä käsin
Älykkyys testit HR-pesteihin ettei vain suhteilla ja kehitysvammaisen statuksella, Ääliöydensijaan pitää alkaa arvostamaan järkeä, moraalisesti oikean ratkaisun tekemiseen tarvitaan älyä. Ja Suomen kultuuri pitää muuttua pitää ymmärtää että jos äänestää pikku rikollista ja valehtliaa niin saa ison rikollisen, lopussa.
Keskimääräisen suomalaisen pitää saada ymmärtämään että nilkin pikku temput jotka hänestä vaikuttaa näpäriltä ja älykkäiltä, ovat itseasissa järjen miehelle täysin selviä asioita mutta hän ei tee niitä koska hänellä on moraaliset rakenteet.
Sitten vielä tämä tiettyjen tahojen ulkomaalais rakkaus että mennään vaikka mihin pisteeseen että saadaan ulkomaalaisia, ja vaikka miten miinukselle kunhan on kalliita huonoja ulkomaalaisia marjanpoimijoita niin että marjat pitää tuoda venäjältä kun Suomalaisten marjoja ei edes haluta. ja IT:ssä pitää saada pakkon omaisesti kallita ulkomaalaisia osaamattomia se on loputtava.
Riitäisi kultuurin muutos ja Tukien vähentäminen tukien vähentäminen, tutkiva juornalismi mikä mikä kuka rahoitaa kaikkea paskaa
Vai kolmetuhatta?
Anonyymi
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
No olipahan räntti. Soitteletko Kansanradioon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346