Soinin risteyksessä työnnetty lumikasat ettei nää eräperälle 😭😵
Luntaväärässä paikassa
17
916
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos siellä Eräperällä mitään näkemistä?
- Anonyymi
On siellä. Käy joskus huvikseen kahtomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä. Käy joskus huvikseen kahtomassa.
Autolla kun ajeloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla kun ajeloo
No millä vaan. Tutki vähä voit yllättyä
- Anonyymi
Eihää shoo poka lumi väärässä paikassa, aina se on maahan satannu ,ei sitä kesällä oo näkynnä.
- Anonyymi
Meijärin risteyksessä myös kasat edessä huono näkyvyys sillalle päin 😭🥱
- Anonyymi
Hautuumaallakin on kuulemma lunta.
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut "asiakkaiden" siel valittavan et liikaa ! Jotkut edes tyytyväisiä. Eihän nää lumimäärät ole mitään verrattuna n. 50-60-70 luvulla ,oli talvet jo aina lokakuun lopusta lähtiin, kouluautotkaan eivät aina päässeet lulkee ,ennenkuin yksi kunnan aura-auto ehti sivupäätiet kaikille ajamaan, mut siitähän koulukkaat tykkäs vain, no hevosia oli silloin viel jonkiverran ,ne ei valittanut ja reki kulki.
- Anonyymi
Hyvä homma. Kuinka liittyy tähän päivään?
- Anonyymi
Osais karhus edes aurata pihat.. Mut ei sitäkään viitität tehdä. Nyt onkin hyvä nähdä millon auraavat jos auraavat.. Tässä oikeen laskettu monesti ovat käyneet.. Raha kyllä kelpaa ja laskutetaan miten sattuu...
- Anonyymi
Kenes firma olis tähän hommaa paras? Mietitty vaihtamista taloyhtiössä....
- Anonyymi
Minä ite tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ite tietysti
Nii ja vielä pikkulisäys tuoho etellisee, jotta hintakin on passeli 80€ / H ALV tai sitte tuo 80€ pimmeenä kättee. Nii ja kalusto on alansa huippu.
- Anonyymi
Kannattaa sinne katella naisia
- Anonyymi
Näin juuri!
- Anonyymi
Ei se haittaa ku sauli niinstö haasta tappelukaveriksi venäjän niin lähtee tukka päästä
- Anonyymi
Ottasvat etes uimaranta merkin pois kohta kolahtaa😭😭🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1118443Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735124Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras253392- 322095
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1151557- 591546
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1811371Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381367Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601109Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si30964